Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Sinterklaas weer overleefd, kan ook geen pepernoot meer zien. Naast cadeuas heeft Sint volgens mij wat virusjes meegenomen. Heel rusitg op kantoor....iedereen ziek...hihi zo kom ik de dag wel door....

    Alle scholen etc. ook dicht ivm lekkende raffinaderij die een stank en rommel meebrengt waar ook veel kinderen en volwassenen erg ziek van worden...gezond eilandje dus...

    Verders nix te melden....vanavond een etentje met mijn NL vriendin die nu op vak. is en 5 weken zwanger....

    Mnni: he gets...nog meer wachten op groen klustijd....kan me met die pijn ook wel indenken dat je hoofd er toch nog niet naar staat. Je zult zien: we worden saampjes zwanger...bij mij duurt het waarschijnlijk ook nog wel ff..Wanneer verwacht je de onderzoeksresultaten?
     
  2. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @sabrina, hier ook veel zieken in de klas. Gemiddeld 3 of meer, allemaal buikgriep het heerst hier dus echt.

    De kids zijn echt mega verwend zeg. Op een gegeven moment wilde ik er eigenlijk mee stoppen. Lars trok een stukje van het papier af en als hij zag wat het was dan stopte hij met uitpakken en ging het volgende kadootje halen. Echt verschrikkelijk om te zien zeg. Hij was ook helemaal van het padje af en was vandaag ook niet echt gezellig.

    Hopelijk snapt ie dat de Sint nu echt weg is. Ik vertelde dat hij morgen weer naar oma ging omdat mama moet werken. Hij dacht meteen dat hij daar dan weer kadootjes kreeg.

    Ik ga nu lekker mijn bed in met Harry Potter haha. Lekker een paar uurtjes relaxed lezen. Niels maakt er weer een potje van 's nachts. Hij had maarliefst 1 nacht doorgeslapen maar de volgende dag was het weer bal. Dus vroeg erin, vroeg eruit.

    Minni, hoe is het nu met je? Kan je het al wat meer bevatten?
     
  3. monique71

    monique71 Fanatiek lid

    18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier het sint gebeuren ook overleefd........

    Inky met Isa ging het net zo........snel het papier eraf scheuren en dan wat anders pakken.......ik denk dat ze het opdeze leeftijd nogniet helemaal bevatten........

    Kim was erg blij met haar kado`s en ze hebben zoals altijd eigenlijk te veel gehad.......

    Morgen gaan we aan de kerst versiering beginnen en zaterdag een kerstboom kopen.......

    Verder gaat hier alles zijn gangetje en weinig bijzonders te melden........
     
  4. nancy74

    nancy74 Fanatiek lid

    8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hier ook weinig nieuws onder de zon.... veel te veel gekregen, sjee niet normaal meer eigenlijk, maar gelukkig zijn ze allemaal wel heel blij met de gekregen dingen...
     
  5. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier ook n vette Sinterklaas. Jemig wat n verwennerij.

    Ik kan me werkelijk niet herinneren dat ik zoveel en zolang gehuild heb als nu de afgelopen dagen. Maar het is ook niet nr 1 ofzo. Inmiddels al nr 4 die eigenlijk had moeten blijven zitten en ik blijf erbij: ik weet zeker dat ik m geschopt heb.
    Jemig ik moet t ff kwijt.
    Zondag was de eerste echte euforie: jaaaaa, eindelijk dat schopje! Ik heb m gevoeld en nu blijft ie toch zitten (ben er steeds zooo bang voor geweest dat mn kindje toch niet bleef zitten)! Ik heb t iedereen die ik tegen kwam of gesproken heb verteld. Eindelijk was het echt. En nog maar een paar uur later was diezelfde euforie al omgeslagen in ontzettende angst.
     
  6. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik neem aan dat je niet bedoeld dat je hem geschopt hebt maar andersom?
    Tja Minni, ik hoop echt dat de onderzoeken iets voor je op zullen leveren. Hopelijk iets wat wel voorkomen kan worden dat je steeds een vroege miskraam krijgt. Ik duim dat je niet lang meer hoeft te wachten. En je kan maar beter een paar keer flink goed en lang huilen dan dat je alles opkropt en niets laat merken. Er staat geen tijd voor rouwen hoor.

    Hier lekker weekeind. Lars is alweer wat bedaard. Hij is als clown geschminkt. En hij had oma geschminkt haha. Ze zagen er geweldig uit en Lars vond het nog leuk ook. Dus ik kan mijn schminkkoffer eindelijk uit de kast halen en mijn cursus weer eens op gaan frissen.

    Verder is onze Niels weer een stap verder. Hij liep al langs de bank en de tafel e.d. maar nu stapt hij ook over. Van de tafel naar de bank en terug. Hij staat ook maar aan 1 handje steeds en met de andere staat hij te zwaaien of heeft hij iets om mee te spelen. Dit is echt allemaal nieuw voor mij. Lars ging met 8 maanden eens een keer rollen. DIe legde ik op een kleed en dan kon ik rustig wat gaan doen. Niels ligt nog gene 2 tellen stil en dan staat hij al ergens aan.
    Zo dat was mijn opschep stukje.
     
  7. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Jeetje inky, wat gaat dat snel!
     
  8. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zeg Inky.. Niels van jou is sneller als Tim van mij.
    Die is nu net zover met het lopen..
    Ach komt vanzelf ook wel, maar jee die van jou is echt snel!

    Minni, ook ik hoop dat de onderzoeken zinvol zijn en dat je straks weet waar het evt aan ligt.
    Leuk/bijzonder trouwens dat je het kindje toch een naam gaat geven. Ben ook nieuwsgierig wat het geslacht is.
     
  9. monique71

    monique71 Fanatiek lid

    18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Minni ook hier weer heel veel knuffels voor jou.......
     
  10. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ja ben blij dat ik ook eens kan opscheppen over de motoriek van mijn kind!
    Met Lars was ik bang dat hij nooit ging lopen.
    Die rolde met 8 maanden, zelf zitten met 12 maanden, staan met 13 maanden en met 16 maanden ging hij eens lopen.
    Maar Niels is weer niet zo met brabbelen en praten, terwijl Lars al heel vroeg woordjes zei.
     
  11. nancy74

    nancy74 Fanatiek lid

    8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    whhhaaaa mijn kind doet 'niks' van dat alles, hiihih
     
  12. monique71

    monique71 Fanatiek lid

    18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    @ Suus de weg naar zenz weer gevonden........leuk leuk leuk......
     
  13. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    nix te melden..alleen erg moe...gisteren een etentje wat erg uitliep...nu dus de zure vruchten ervan....ff echt een kater..blehhh...had vanmiddag een vriendin met kinders op bezoek..vanavond eindelijk NIKS.....HEEEEEEEEEEEEEEEEErlijk!

    kussss en knuffel voor jou Minni......eerst zo'n euforische stemming en dan ineens nix.......vreselijk ....geen woorden voor ...
     
  14. monique71

    monique71 Fanatiek lid

    18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Meiden allemaal een rustig en een prettig weekend
     
  15. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ow erg is dat he Sabrina als je dan zo'n kater hebt. Ik denk er ook altijd te laat aan om te stoppen. Dan drink ik nog ene wijntje en blijf nog even hangen en rook dan lekker een sigaretje haha. En dan de volgende dag een mega koppijn.
    Gelukkig gebeurd met dat niet vaak maar als het gebeurd lijkt de dag wel uuuuuuren te duren.

    Hier wordt eindelijk weer verder gewerkt in huis. De kelder wordt nu helemaal afgemaakt vandaag en dan is de hal het volgende karwei.

    En we hebben de meubels in de winteropstelling staan. De eettafel staat nu in de serre en de bank in het middelste gedeelte van het huis.

    Lars gaat met R. straks ene kertboom kopen en dan ga ik vanavond al versieren. De boom moet eerst nog ff in de schuur aclimatiseren.
     
  16. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ow...leuk...een kerstboom...en de bank in het midden van een warme kamer is wel zo confortabel lijkt me...laat de winter maar komen...

    Ik ga als alles meezit vandaag ook maar es beginnen met de kerst in huis te halen...

    Morgen heeft Harry een mountainbike wedstrijd genaamd The Extreme.....het wordt afgeraden om mee te doen als je niet goed fietsen kan/getraind bent...hihi...dat wordt wat, want Harry heeft toch echt al een poos niet op zijn fiets gezeten. Hij moet wel binnen 5 uur binnen zijn. Het zou mij verbazen als ie het redt.......

    Hier 2 jammerende kinderen...het zijn verwende nestjes geworden...oefffffff harde aanpak noodzakelijk
     
  17. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ook dat is heel herkenbaar. Lars is ook veel te veel verwend en moet echt weer ff in het gareel.

    Wij hebben de luxe van 2 zithoeken. DUs we hebben voor in huis een zithoek en nu ook in het midden ipv achter in het huis.

    De kelder is af en ook in de cvkast zijn wat planken gemaakt. Heerlijk alles ff ordenen en opruimen vanavond.

    Kerstboom is niet gehaald. Enorme regen hier. Dus maandag maar even langs een boer voor ene boom.

    Bevalt het trouwens allemaal goed in het huisje Sabrina? Leuke buren ook?
     
  18. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ja huis bevalt erg goed...buren zijn prima, maar de mensen die weer daarnaast wonen sporen ECHT niet!..Die zijn rijp voor een gesloten instellling....en dat zeg ik niet snel...Zij claimt ADHD te hebben, maar volgens mij is ze volslagen de weg kwijt...en hij heeft de weg nimmer gezien...Ze hebben 2 kinderen die grote ogen hebben van angst en volgens mij nu al helemaal gestressed zijn...

    Zo flipt zij helemmaal wanneer onze poesjes OM haar huis lopen en zoekt ze IN ons huis (op de veranda) naar slippertjes ofzo...of staat ze ineens IN je huis....een normaal gesprek is er niet mee aan te gaan.

    Overburen zijn allebei horeca mensen...ze werken er niet alleen, maar komen er ook graag, want ze lusten het allemaal wel. Niet dat ik er vies van ben (lees vorig beicht) maar niet in de hoeveelheden en de regelmatigheid waarmee hun te werk gaan..
    Ze zijn luidruchtig , hebben kind van 3 jaar die dus vaak hier zit en houden echt van foute muziek. Beetje de tokkies.....maar ik heb daar geen last van...ik kan er wel om grinniken en kan goed met ze overweg. Maar die andere lui.....pfoeee...

    Het is dus net een camping hier...de kinderen vermaken zich prima...en ik ben vooral bezig met andere kinderen mijn huis uit te jagen...het vele speelgoed van laura en daphne trekt aan...

    2 zithoeken..jeetje....ik ben al blij dat ik 1 bank kwijt kan...hihi.....daarom denk ik erover om dit jaar geen kerstboom te nemen...daarbij zijn jonge katjes en een boom niet echt een goede combi.

    Hier hangt wel al alle kerstverlichting....en lijkt het weer een kermistent.....voor even best leuk...hihihi...ga de concurrentiestrijd aan met de tokkies....
     
  19. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha de Tokkies. Het lijkt me idd wel vervelend als mensen en kinderen zomaar ineens in je huis staan.
    Ik ben erg op mijn privacy gesteld. Ik heb graag mensen om me heen en iedereen is welkom maar niet zomaar als vreemde even binnen wandelen.

    Hier nog geen kerstverlichting e.d. Vanavond waarschijnlijk alle spullen van zolder halen. Maar Lars is zo ziek. Hij heeft 40 koorts en zegt dat zijn hoofd en buik pijn doen. Dus even aandacht aan mijn manneke. En de ouders van R, zijn vandaag nog langsgeweest met natuurlijk kadootjes voor de kids. Lars heeft een spoorbaan van Thomas de Trein gekregen en Niels een stoffen kegelspel van Sesamstraat. Dus weer verwend.

    Vanavond lekker ene potje kaarten met mijn moeder en morgen naar de dokter. Er komt bloed uit mijn oren en das niet zo fijn.
     
  20. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    bloed uit je oren?...tjee...da's idd niet zo fijn! Al eens eerder gehad? Zou daar ook mee naar de HA gaan....kun je evt. samen met je zieke mannetje...beterschap hoor....het hefstvirus slaat genadeloos toe...

    de kado regen is bij jou nog niet ten einde dus.....gelukkig woont familie ver weg hier...dat scheelt een beetje...

    Hier regent het ook pijpestelen....terwijl manlief dus zijn grenzen aan het opzoeken is samen met zijn fiets....hihi...die zal echt als dood thuiskomen....'t zou mij nix verbazen als morgen een atv wordt ingelast

    Echt winterweer moet vergezeld worden van winterkost...ik heb stoofperen in huis! die gaan we maar eens schillen.....

    gus...heerlijk...het ziet echt super donker en grijs uit....manlief weg, kinders op bed....lekker cd'je op mama geniet van de rust....heeeeeeerlijk! mag van mij wel een weekje zo duren hoor!
     

Deel Deze Pagina