Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ik hoop echt heel hard (klinkt niet aardig om meerdere redenen, dat snap ik wel....) maar ik hoop toch echt met heel mijn hart dat de pendel van Inky voor mij niet uit gaat komen, hoor......

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    hee ik zie hier veel bekende "gezichten"...

Suus gefeliciteerd! dat heb je nog snel gedaan.

ik hoor eigenlijk niet helemaal thuis in dit hoekje...

Hoezo Thea, wat was die pendel dan????

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik heb dan wel een hele goeie tip voor je Thea.....hahahahahaha....

Nancy dat is een heel lang verhaal en dat moet thea zelf maar vertellen.....

4. toontje

toontje Lid

24 mei 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    suzanne super gefeliciteerd met jullie zoon Tim
    en wat fijn dat de bevalling zo voorspoedig is verlopen
    geniet maar lekker van de kraamtijd laat jullie maar lekker verwennen

hier gaat alles goed Noah gaat echtals een trein de stukjes die hij los loopt worden steeds langer en minder wiebeling heerlijk om te zien
    en voor mij ook wel prettig omdat het tillen van Noah ook wel zwaar aan het worden is ,want mijn buik groeit aardaig
    zal wat nieuwe buikfotos in mijn album zetten

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    E.T. phone home...............................

6. Niet meer actief

whahahaha.. DOOS!

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Toontje, Tip:
    Ik laat Giulian zelf de trap opkruipen en zelf naar de auto lopen en in de auto klimmen. Eerst omdat ik t zo grappig vind om te zien en nu ook omdat het me een boel tillen scheelt.

Giulian is ook grappig aan t stappen. Hij doet hele kleine pasjes, het lijkt wel bijna op het schuifelen wat oudere mensen soms ook doen.

Hij klimt nu ook op mn salontafel en dat vind ik niet zo grappig.

En tja, Orakel Inky... Je kan volgens mij een praktijk beginnen, hihi. Leuke bijverdienste.
    Volgens mij ben ik de volgende op rij, Monique, maar of het uitkomt, dat moeten we maar zien. Dat wordt echt pas zeker in september (dan moet ik ongesteld worden, ben t nu net geweest).

Ik heb spruiten (uit n potje, vers zijn ze er nog niet) enaardappels en mn suddervlees ligt al in de pan. Winters hapje, maar hier is het vandaag nog niet licht geweest, dus het weer is er wel aardig naar. Ik weet niet of ik misschien nog aardappel anders ga maken vanavond, want spruiten moeten zoveel mogelijk gemaskeerd worden met andere smaken, vind ik.

8. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Tot het weer veilig is appart slapen..........hahahahahahahaha....

10. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    hahahahaha, dat is inderdaad een goeie oplossing, maar ik denk niet dat die vlieger op zal gaan. We doen gewoon stinkend ons best om Inky geen gelijk te gaan laten krijgen....

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    haha tja ik had eigenlijk ook gezegd dat ik alleen pendel voor mensen die ik in het echt gezien heb. EN Thea jouw heb ik nooit gezien. Dus ga er maar lekker vanuit dat het niet klopt hoor, das wel zo geruststellend. Apart slapen is ook zo wat.

Pff heb niet veel te melden. Ga vanavond maar weer eens sporten.

12. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Ooooh, hahaha, dat is toch alweer een geruststelling, Inky. Ik dacht dat je toen zei dat je het alleen voor meiden deed die je kende (niet persoonlijk, maar via vorig forum).

Sport ze!!

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    tsss, die kastouter (=stoute kabouter) van mij zit lachend bij de tv: aan, uit. Aan, uit. Aan, uit.

Ik las gisteren in oei ik groei over kinderen die nu expres stout zijn, om zo de aandacht te krijgen van mama. En ik d8: dat is me nog niet opgevallen.

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik ben blij dat we over een half uurtje de deur uit kunnen en die 2 kids eventjes niet zien........wat een monsters en vooral die kleine dat is werkelijk een kleine tieran.......niks is goed en wel alles willen....ik zet haar morgen een dag weg zonder eten wedden dat ze de dag erop wel eet!!!!!!!

Ze wil geen fruit en geen potjes fruit ze wil geen groente ze wil geen potjes groente ze wil van alles 1 hap en spuugt de volgende hap lekker uit of smeert alles onder.......je zou ze toch!!!!!!! Ze wil niet op de grond en ze wil niet in de box ze wil bij pappa en ze wil vervolgens mamma en als ze bij me zit begint ze weer van voor af aan.......of er zitten kiezen dwars of het is gewoon weg een stoute kabouter......hahahahaha

Morgen zal alles weer anders zijn........

Prettige avond allemaal

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    of ze zit ook in t groeisprongetje, Monique.
    4 weken deze keer, Inky?

16. Niet meer actief

monique als je isa ou zelf laat eten? Bij as helpt dat..

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Heerlijke avond gehad....lekker gegeten en heerlijk gepraat met elkaar.....voor herhaling vatbaar.

Isa was vanavond super gezellig en mijn moeder begreep mijn geklaag niet.........misschien wel als ik Isa een weekje bij haar breng.....wedden dat ze binnen 2 dagen thuis is!!!!! hahahahaha.....
    Dronk even een fles leeg van 200 cc wat ze al in geen dagen doet en ging even laten zien dat ze echt wel los kan staan en een paar stapjes kon zetten. Zou je er niet........

Minni ik begin er ook over te peinzen dat dit weer zo`n periode is........hoe lang duurt deze?

Deboor....ik zal het eens gaan uitproberen bedankt in iedergeval voor de tip. Ik hou je op de hoogte.

Inky eet Lars nu wel jou eten of moet hij het net als Isa nog steeds niet hebben????

En Susanne hoe vind Lisa haar broertje?

18. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Orakel Inky...hihi..da's een goeie Minni! Ben dan wel volgende wek in nederland, maar ik durf echt niet naar Inky te gaan....veel te bang dat ze voorspelt dat we nog een 2ling krijgen hihi.

Suus...bij deze nogmaal gefeliciteerd. Knap staaltje werk geleverd!

Monique: lekker hoor ff er tussenuit in zo'n herkenbare (pfff...breek me de bek niet van open) hangperiode!

Dat zelf eten is hier ook een redding! Alles zit onder, maar de kleintjes hebben toch iets naar binnen en dat zonder schreeuwen.

Ondeugend? Ja hoor heerlijk ondeugend. Gisteren was Daphne al schoon en klaar in haar pijama toen ik Laura ging afdrogen. Ik hoorde wat gerommel uit de badkamer en wat denk je??? Zit mevrouw met een triomfantelijk gezicht met pijama en al in bad. Water was er nog lang niet helemaal uit....ze had de grootste lol......ook ik proestte het uit!

Morgen Wendy ophalen ......goede vlucht! Hasta Manana!

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hee Wen, het is alweer donderdag. Sjee, flits! Weer een week thuis.

Ik heb n ontstoken oog. Dat is klote, zeg.
    Gisteravond had ik steeds t gevoel alsof er n wimper in mn oog lag (of zand ofzo) en ik maar wrijven. Toen we naar bed gingen, had ik al meer vage klachten, waaronder koppijn. Op bed werd mn irritatie alleen maar erger en op n gegeven moment uit bed gestormd en gekeken in de spiegel wat er dan in mn oog zit. Toen zag ik dus n witpuntje onder mn ooglid (die ik open getrokken had) tegen mn oog aan. Duurde ff voordat ik bed8 wat t kan zijn.
    Vanochtend wakker geworden met n koek op mn oog, jak. Ik heb aan 1 kant geen wal onder mn oog, hihi. Ik heb koppijn en mn oog maakt me bijna waanzinnig!

Ik heb zaterdag een ontmoeting met meiden waar ik allang mee msn, maar ik hoop dan wel dat dit niet erger gaat worden. Zo ff wat water koken en af laten koelen en hopen dat ik t zo schoon kan maken, zodat ik morgen niet met een zak onder mn oog loop. Ik heb zoiets wel es gezien met een collega van me.

20. Niet meer actief

Hmm, ben depri.. ik had het gisteren echt niet goed! Was heel emo, veel huilen en voelde me heel alleen. Ik weet niet hoe ik een kind en het huishouden en de zwangerschap moet verwerken, en daar tussenin dan ook nog eens te rusten.

Vandaag naar de VK, gelukkig ko mijn hub op het laatste moment toch mee. Had het ook wel heel erg gevonden als dat niet kon, maar dat is dan niet anders.

Deel Deze Pagina