Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    He Deborah, wat een waardeloos gevoel, zeg, zo depri. Maar ja, je kunt natuurlijk ook neit alles alleen doen! Ziet die man van je dat nou nog niet in???? Je zult toch meer voor jezelf op moeten komen, hoor, anders trek je het niet en zit je straks echt in een depressie!

Wel fijn dat ie tijd kan maken om mee te gaan naar de VK, anders had je echt zo het idee om een alleenstaande moeder te zijn...

Sterkte ermee, ik hoop dat je depri-gevoel snel weer minder is of zelfs helemaal weg zal zijn.

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Dit soort gevoelens heb ik ook bij tijd en wijlen gehad toen ik zwanger was van Giulian. Nouja,eigenlijk alleen soms in het begin van mn zwangerschap.

Scheet, denk goed om jezelf en praat erover met je hubbie. Lars is niet achterlijk en zeker als je er n potje bij gaat janken (soms moet je alles uit de kast halen, hoor), dan gaat ie echt wel voor je rennen.
    Leg hem heel duidelijk uit hoe je je voelt. De mijne moet ook echt de punten en comma's horen, anders snapt ie er nog helemaal niks van.

Ik vind het echt jammer voor je, dat je je zo voelt en ik hoop voor je dat een bezoekje aan de vk je al een ander gevoel geeft.

Misschien moet je weer wat vaker op msn komen. Ik mis de ranzige praatjes ook wel, hihihi.

3. Niet meer actief

LOL :)

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik merk al een positieve verandering in je gemoedstoestand op.

5. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Hahahaha, volhouden zo, Gupsie, zo gaat ie goed!!!!

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik was er ook weer.....eerst gewerkt en om 14.00 moest ik op het CB zijn....wat een zeikerd zeg die vervanger. Wat is ze kleinen kan ze al wat.......ik heb heel netjes en beleefd gezegd dat mijn kind heel veel kan en een nummer 1 jankerd is....die man zat me toch raar aan te kijken.......het mooie was dat ik Isa op de grond zette om het boekje te pakken.........hij stond gelijk op om Isa te pakken want dat kon toch niet!!!!!!! Toen ik hem erop wees dat ze al 14 maanden was en best even kon staan begon Isa in ene te lachen en deed 4 stappen naar me toe.........je had hem toen moeten zien. Tja kindjes van 14 maanden lopen soms los!!!!!!!!
    Nieuw afspaak is pas als ze 3 jaar en 8 maanden is.........ik ben verlost van het CB........

Later nog even Jos gesproken en die was super te speken over Isa en moest wel lachen om zijn collega. Volgens mij heb ik een bijzonder kind!!!
    hahahahahahahahaha

Deboor kop op hoor meid.......we zijn allemaal op zijn tijd wel eens depri en ook ik zie het vaak niet meer zitten. Gelukkig heb ik een dijk van een hulp anders zou ik niet weten hoe het er hier uit zou komen te zien....

Sabrine veel plezier met Wendy en ook jullie een goede vlucht naar nederland en vergeet geen regenjas en paraplu mee te nemen en een paar warme truien.......

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo ik ben ook weer op school geweest. Mijn locatieleider meteen vertelt dat ik zwanger ben. Vreugde alom haha. Hij dacht dat ik na carnaval niet meer terug hoef te komen tot de na de zomervakantie. Das wel lekker. Ff goed nakijken morgen.
    Iig staat alles netjes in de klas. Morgen nog met mijn collega schriftjes schrijven en leuke dingen bedenken voor de 1e schooldag. Wat was het heerlijk om lekker met mijn werk bezig te zijn. Morgen weer een ochtend naar school en dan donderdag beginnen.

Remon ligt nu met Lars te slapen. Zaterdag naar het dolfinarium, hopelijk wordt het wat beter weer.

Maandag krijgt Lars zijn BMR en dan 3 weken daarna zijn laatste pneumokokken en dan voorlopig geen prikken meer.

Verder gaat het echt super hier. Ik heb gene kwaaltjes meer. Heel af en toe een vlaag van misselijkheid maar that's it. We weten de namen al en boven zijn we er ook helemaal uit.

Lars krijgt een onderwaterkamer. Hele gave acsessoires gezien bij Ikea en een leuk bed dat we eerst laag zetten en later kan je er een hoogslaper van maken.

De kamer van de uk blijft dezelfde kleuren alleen komt er een oranje baan door de kamer heen en gaan we oranje dingen erbij zoeken. Waarschijnlijk Nijntje.

Wij hebben een nieuw bed gekocht en dat wordt over 8 weken geleverd. Die kamer is al leeg. Daar moet alleen nog het behang van de muur en dan de boel schilderen. Kasten moeten we nog bestellen maar weten we ook al.

Sabine veel plezier met Wen, Roeland en Lotte. Zal vast goed komen ze zijn een leuk stel!

Deboor het komt allemaal goed!

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Eikels soms ook op t cb, he. Ben blij dat ik niet bij t zelfde cb als jij, Monique.

Gaat lekker, Inky! Wat heerlijk. Geen klachten en de namen al gereed. Nu de slaapkamers nog en ik geloof dat dat helemaal goed gaat komen.

Mocht ik zwanger zijn, dan maken wij een jungle-book kamer. Ga ik zelf schilderen, denk ik.

Vandaag ben ik begonnen aan n kunstwerk voor in de huiskamer. Moet nog maar zien, of het ook echt zo gaat worden als ik in gedachten heb, maar ik ga het iig proberen.
    We hadden nog wat pluggen in de muur zitten, waar gewoon overheen geschilderd was (dat zijn nou van die dingen, waar ik zo kwaad om kan worden), die heb ik vandaag afgezaagd en de gaten volgesmeerd en de plekken bijgewerkt. En sjeemig wat is t opgeknapt.
    Elmar had op n vreselijke manier een plank opgehangen op een plaats waar t ook gewoon niet mooi is en die heb ik ook weggehaald en weggewerkt.

Ik heb zo'n zin in dingen veranderen en verfraaien. Kan niet wachten tot het september is, want dan gaan we aan de slag met het toilet.

Hoop trouwens dat Wen en Roeland geen gelul hebben gehad met vliegen. Hoorde net dat in Engeland een plan tot terreur is verijdeld met de nodige gevolgen (verscherpte veiligheidsmaatregelen e.d.).

9. Niet meer actief

Dat heb ik dus nu ook hè.. willen opruimen, veranderen, verbeteren. Maar ik begin eraan en kan het niet afmaken omdat de puf er niet is. Dat is overigens ook op dit moment de grootste oorzaak van mijn depri zijn hoor!

Maar goed, ben bij de VK geweest en moet afspraak maken voor echo en nekplooi (willen we zelf). In mijn album staat dan mijn eerste buik foto met 8 weken en wat dagen. Haha.. ik lijk wel 4 mnd, maar dat leek ik ook voordat ik zwnager was hoor..hihi

As is ontzettend hangeig de laatste dagen. Wil alleen bij mam en wat nog het ergste is.. ze huilt haha Jawel en niet zomaar, maar wanneer er iets schuift, valt, rolt of gewoon niet meewerkt. Wat kan ze dan krijsen zeg, slaat werkelijk helemaal nergens op die reactie. Ze komt dan met dikke tranen naar me toe gelopen en het is dan ook meteen over hè. Soms dan ook niet, en dan kroelen we gewoon even ...jammie

Het middagslaapje is ook een beetje moeizaam. Wil niet slapen, maar kroelen.. En als ik de ruimte verlaat, dan gaat ze ook huilen. Als ik haar neerzet, gaat ze ook huilen?? Ze is niet eenkennig, dat niet, maar wel bang dat ik haar verlaat?? Whahaha... kon het maar voor een dagje...whahaha. Gaat ook wel weer over.

Overigens ziet ze de hoek (maakt niet uit welke, of waar we zijn) steeds vaker. 3X nee is in de hoek gaan staan! Ze blijft natuurlijk niet staan, maar ze wordt wel steeds teruggezet als de overtreding opnieuw begaat. Op de trap of in de gang zetten is hier geen optie.

Maar gelukkig is ze weer helemaal terug in haar gewone slaapritme voor de avond en nacht. Dus de avonden zijn nog steeds van ons...

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier hebben we ook n mama-klever. Vandaag veel tranen. Niet zoals ik gewend ben, maar t troosten is n makkie: ff bij mama.

Ik heb trouwens gekeken in je album, maar je ziet eruit als een krabpaal. Heb geen dikke buik gezien.

Dat straffen en in de hoek zetten, ga ik ook proberen. Misschien is t iets. Nu helpt niks echt (vandaag bedoel ik dan, morgen kan ie weer poeslief zijn).

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
  12. Niet meer actief

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ook dat herken ik hoor. Je mag hier lekker over je vent zeiken, als je dat nodig hebt hoor. En over allerlei andere dingen. Die hormonen maken dat je dat gewoon nodig hebt. Nog es een week of 8 en je voelt je een stuk beter. Hopelijk krijg je dan ook je energie terug.
    In de tussentijd kijk ik wel met enige jaloezie naar je buik. Ik voelde er net ook iets van opborrelen.
    Ach... Wie weet heeft Inky dr pendel nog een keer gelijk en dan maak ik ook binnenkort n foto van mn buik, hihi. (ik vrees dat t wel over is met de voorspellingen, hoor)

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi zo ziet mijn buik er ook uit maar niet van het zwanger zijn!

15. Niet meer actief

whahaha...ik had het ergens anders ook al geschreven dat het veelal lucht is..! En da het er voor de zwangerschap wrs ook al zo uitzag!

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hier de tip van Deboor geprobeerd....Isa heeft dus zelf gegeten en nog aardig wat. De lepel heeft ze niet nodig omdat het met je handen veel beter gaat!!!! Ze heeft dus echt voor haar doen pittig gegeten.
    Ze is overigens de gehele dag erg lief. Speelt in ene veel meer zolang het maar niet in de box is en ze heeft eigenlijk amper gehuild vandaag. Zo zie ik mijn kind het liefste...

Marco en Kim gaan morgen middag zwemmen en Isa en ik samen boodschappen doen en daarna even naar een verjaardag. Als ze morgen weer zo is als vandaag zou ik er zo 10 bij willen........

* Minni hoe gaat het met je oog!!!!!11

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Deboor net even je foto bekeken.......tjonge tjonge.......hoe ziet deze er over ruim 7 maanden uit????

18. Niet meer actief

Hey wat goed.. (hihi, monique, het is niet dat ik dat wiel uitgevonden had hoor. Ik heb het geloof ik weer van ink..)

Wat een zooi kan het geven hè.. soms ben ik er echt niet blij mee!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    met mn oog gaat t veel beter. Er komt nog wat viezigheid uit, maar veel minder. Het is ook nog wat geirriteerd,maar volgens mij gaat t stukken beter. Dankje.

20. Niet meer actief

shit hey.. wat gebeurt er nu weer met me.. IK VOEL ME INEENS ZWANGER??? whaha..jippie ik ben zwa-gner haha.. pff.. ik word soms zo moe van mezelf.

Ik ga ff keuken opruimen en was vouwen, hoef morgen alleen nog kantoor te stofzuigen, admin te doen, was te doen en kind te vermaken..Owja en speelgoedje ff solderen, want zit een kabelbreukie in.

Wat gaan jullie morgen doen?

Share This Page