Hier gaat het perfect....eindelijk na die hopeloze dagen die wel weken leken. We waren het beide dan ook echt goed zat. Nu Isa weer zo zoet is vergeet je de periode ook snel weer en is het net alsof ze altijd zo lief is. Ze zegt sinds vandaag jaja alleen tegen het verkeerde. Overal aan zitten en wij maar roepen neenee en Isa begint dan heel hard te roepen jaja........met andere woorden ik weet het wel maar doe lekker toch niet wat jij zegt. Persoonlijk ben ik die regen ook meer dan zat maar aangezien ik nog 2 hele dagen moet werken mag het van mij wel zo blijven....hihihihihihi.... * Deboor al weer een beetjem inder depri? * Inky beginnen bij jullie de scholen aankomende maandag weer!!!!! Hier hebben ze nog 3 weken voor de boeg! Sabrine doe Wendy en fam de groetjes en 1 ding is zeker hun zullen mooi weer hebben.........dat is hier wel eventjes anders op dit moment. Tot laterrrrrrrrrr
Zo wat een bootwerkers hebben jullie dan. Lars is volgens mij het dikste maar die eet amper. 'morgens 1 boterham met kaas of vleeswaren. en 210 melk tussendoor 1 stuk fruit, appel, banaan, nectarine (net wat we in de fruitschaal hebben) en diksap 's middags 1 boterham met jam of vleeswaren en 210 ml melk tussendoor 2 keer diksap en 1 koekje wat ie nooit op eet. 's avond vrijwel niks. vandaag 3 happen andijviestamp en 2 hapjes pannekoek. Lars eet om 17 uur ene potje (nou ja 3 happen en de rest krijgt hij de rest van de week) en om 18 uur zit hij bij ons aan tafel en krijgt ene bordje met wat wij hebben. dat eet hij niet maar hij is er bij en speelt wat met zijn eten. Hij krijgt wel altijd ene klein toetje (half danoontje-maat) Nou de klas is klaar en wij gaan ons laatste weekeind vna onze vakantie in. Maandag remon weer werken en ik moet donderdag gaan beginnen. Heb er wel weer ontzettende zin in. Deboor wanneer is je echo?
21 augustus hebben we de echo en indien mogelijk de nekplooimeting anders moeten we een andere keer terugkomen. Gisteren en vanmorgen goed overleg gehad over het wat als scenario en daar zijn we gelukkig over eens. Dat is wel fijn, alhoewel dat niet makkelijk zou zijn.
Hij was voor de vakantie nog een ukkepukkie, helemaal onder in de curve (onderste lijn). Sinds die tijd alleen de plak ontbijtkoek in het eetpatroon weten te krijgen. En toen at hij nog niet altijd zn brood op. In de vakantie heeft ie van alles tussendoor gekregen (zoals stinkbrie, schimmelkaas en chips en snoep; dingen waar ik helemaal niet vrolijk van word), maar dit ritme hebben we er toch in kunnen houden. Ben wel benieuwd of ie goed gegroeid is nu. Ik vind hem iig niet dik. Hij heeft vandaag voor het eerst zn schoenen aan. Leren veterlaarsjes, super stoer! Maat 20, maar ontzettend veel te groot, heb ik net gemerkt. Het is ff wennen voor hem met lopen en vooral met klimmen, maar het valt mij nog mee. Hij heeft er toch mee los gelopen en ik heb m net van de tv-kast af zien klimmen (waar ie dus blijkbaar eerder al was opgeklommen). Vandaag hoop ik dat er schot in de zaak komt, we gaan zo boodschappen doen, nog wat campingspullen naar de camper brengen en naar de praxis: verf kopen en miss nog meer... Ik ga nu eerst de kast op de overloop demonteren, want daar komt de wc in.
hier weer net wakker.... Gsiteren was etentje erg gezellig. Wat een leuk gezin!!!!!. Ben echt blij dat ik hun uitgekozen heb om op te passen (op huis en dieren) En Lotte is gewoon een heerlijk schatje zeg! Gisteren al lief gespeeld met Daphne en Laura. Die geven alles aan haar. Drinkflesjes, speelgoed. Zijn dus echte vreindinnen..hihi. Ook hebben ze samen (Daphne en Lotte) in bad gezeten....We hadden het te druk (en te gezellig) om foto's te nemen, maar ik beloof dat ik dat vandaag wel zal doen. Lotte schijnt geheel geen last te hebben van een jetlag en doet het dus uitstekend. En wat is zij al wijs voor haar leefftijd. Natuulijk heb ik gezien dat ze gewoon los staat en de ongevig tot in detail inspecteert.....die zal snel gaan lopen! Ook Wendy en Roeland vermaken zich prima tot nu toe. Vandaag verhuizen ze dus van hun gehuurde huisje naar ons huis. Ik haal ze om 12.00 uur op. Waarschijnlijk gaan we pas om 16.oo uur richting vleigveld. De meiden hebben nog ff tijd om te spelen. Wendy zal zich zeker melden op internet. Wij hebben wireless en ze heeft haar laptop bij zich. Waarschijnlijk zullen we vanmiddag ff testen of alles idd echt werkt. Ga nu weer aan de slag. Er moet nog 1 koffer gepakt worden. Ook de keuken staat npg wat rommel als bewijs van een hele gezellige avond.... tot later...
He wat super dat het zo klikt met elkaar. Ik had ook niet anders verwacht hoor. Het is ene super leuk gezinnetje. We zijn benieuwd naar de foto's. Wij zijn net terug van een dagje scheveningen. We zijn met mijn ouders en neefje naar Seaworld geweest en lekker over het strand gehobbeld. Het was super weer. Mijn neefje heeft zelf in zijn ondergoed over het strand gelopen. Toen we terugkwamen lag er een briefje in de brievenbus dat ik een bos bloemen kon ophalen op nr. 20. Is het een hele mooie bos van mijn collega's omdat ik zwanger ben! Zo lief. Tja heel de straat zal het nu wel weten omdat ik zeker weet dat ze het kaartje heeft gelezen. Nu ga ik lekker snel rusten, ben toch wel snel moe. @minni, krijgen we nog foto's van je kunstwerk te zien?
mn kunstwerk is nog niet klaar. Morgen een drukke dag en dan zal het ook niet klaar komen.Misschien maandag en anders pas woensdag, want we krijgen maandagmiddag een logee, een nichtej van Elmar.Had zichzelf uitgenodigd, leuk hoor! Hee wat ontzettend leuk die bloemen. Wat lief zeg! Leuk dat je hele dag zo lekker geslaagd was. Hier ook wel hoor. We hebben nu verf voor de muren en de trap en we kunnen an de slag (ook pas vanaf woensdag helaas). Morgen een oldtimer dagje. Gelijk een dagje voor Lcar Klassieker Service. Hoop dat ie er uiteindelijk klantjes aan over houdt. De dag sluit af met een BBQ. Hee Sabrina, veel plezier van de families. Klinkt allemaal geweldig en ik ben best een beetje jaloers, dat we alleen maar de verhalen horen en dat we er niet bij kunnen zijn. Schiet maar op met het bouwen van je gastenverblijf, dan kunnen we allemaal es bij jullie vakantie komen vieren .
Hey meiden! Het is hier werkelijk prachtig en de lange vlucht is het dubbel en dik waard! Even een kort verslagje.. Donderdag zijn we om 09.00 u van huis vertrokken want we wilden op tijd inchecken om nog wat te kunnen regelen met stoelen. Aankomst en inchecken verliep allemaal voorspoedig, op Schiphol hebben we nog wat rondgehangen (lang leven tax free shoppen) en daarna zijn we richting gate gelopen. Ons vliegtuig zou om 12.40 u vertrekken maar bleek een fikse vertraging te hebben door technische storingen. Het vliegtuig wat als reserve ingezet kon worden stond vast op Londen en met alle commotie daar kon die dus niet komen. Uit eindelijk mochten we rond 14.00 u boarden en zijn we rond 14.45 u de lucht in gegaan. Gelukkig is het met de stoelen allemaal in orde gekomen zodat Roeland en ik naast elkaar konden zitten, voor Lotte hebben we alsnog een babybasket kunnen regelen die aan de muur voor ons werd bevestigd en handig was als parkeerruimte. Na ongeveer 8 uur vliegen hebben we een tussenlanding gemaakt op St. Maarten en daar ongeveer 1 uur aan de grond gestaan. Daarna was het nog dik een uur vliegen naar Curacao. Al met al waren we daar pas om 19.20 u lokale tijd (01.20 u NL tijd het is hier 6 uur vroeger) terwijl gepland was dat we er om 17.50 u zouden zijn. Lotte heeft op Schiphol een half uurtje in de buggy geslapen en tijdens de vlucht helaas ook maar een half uurtje, ze was het dan ook echt helemaal zat en kon alleen nog maar huilen. Eenmaal geland moesten we nog wachten op de bagage en toen was daar Sabrina om ons op te wachten! Ze heeft ons naar ons tijdelijke verblijf gebracht waar men vergeten was een babybedje klaar te zetten, dus hop weer de auto in naar hun huis om daar een bedje te halen. Eenmaal weer terug vielen we met zijn 3-en als een blok in slaap en hebben heerlijk geslapen tot de volgende ochtend. Lotte heeft nauwelijks last gehad van de jetlag maar wij hadden het er op een gegeven moment wel moeilijk mee. Gisteravond hebben we heerlijk gegeten bij Sabrina en familie en konden we ook Laura en Daphne in real life zien, wat een bloedjes van meiden zeg! Het was supergezellig en na lang tafelen zijn we weer terug gebracht naar ons resort. Vanmiddag zijn we om 12.00 u weer opgehaald om naar het huis van Sabrina te verhuizen. Woorden schieten echt te kort om te beschrijven hoe mooi het hier is! Roeland is met de man van Sabrina alvast naar het vliegveld gereden zodat ze in konden checken en wij dames zijn thuis gebleven met de kids en hebben hier een gezellige middag gehad. Lotte is helemaal weg van Laura en Daphne en visa versa, die meiden zijn zo lief voor elkaar! Ook tussen ons volwassenen klikte het heel goed en hebben lekker bijgebabbeld. Lotte ligt nu op bed en Roeland is de hele bubs naar het vliegveld brengen en hopelijk hebben ze een fijne vlucht en komen ze morgenochtend veilig aan. We hebben al veel foto's genomen die ik zsm zal plaatsen, als Lotte zometeen wakker is en Roeland terug gaan we een hapje eten en dan vanavond even lekker bijkomen op de veranda. En dan morgen weer een dag.. Nou meiden, slaap lekker allemaal en tot snel! Liefs Wen
O, wat heerlijk zeg! Wat goed dat het allemaal ook zo leuk klikt, dat moet je uiteindelijk toch ook allemaal maar afwachten.
Nou wen dat klinkt super. Genieten jullie maar lekker daar hoor dat heb je dubbel en dwars verdiend!! Hier hebben we lekker de hele middag in de tuin gezeten. Heerlijk weer. Ik ben nu naar binnen gegaan omdat ik ene beetje koppijn kreeg van de zon. En de misselijkheid speelt ene beetje op. Morgen gaat Remon weer beginnen en moet ik alles weer alleen doen wat betreft Lars. Ben beneiuwd hoe het gaat. Remon gaat Lars wel vaker naar bed brengen en in bad doen 's avonds dus dat scheelt ook weer. Ik ga nu ff een peperkoekje eten en wat bankhangen, kijken of er nog wat op tv komt. Doei.
Hier wordt zometeen de krabpaal gehaald. Eindelijk van dat ding af, want die katten doen er niks mee. Hooguit een enkele keer op liggen. Ik heb net lekker wentelteefjes gemaakt met suiker en kaneel. Astrid komt natuurlijk met open mond op je afgerend en ja hoor.. het gaat er in als zoete koek. Van de week heeft ze haar eerste echte frikadel op. En jammie, ze heeft 3 kwart opgegeten, met wat frietjes. Ook tosti vind ze lekker en nu dus ook die wentelteefjes. Maar pasta krijg ik er nog steeds niet in. Ze heeft een enigszins beurs gezichtje omdat ze 2 beten in haar gezichtje heeft en een blauwe plek op haar wang..haha. Ze liep steeds tegen de bureautafel hoeken op. Maar ze bukt nu eindelijk, dus dat gebuts is ergens goed voor. Ik voel me verder prima. Was lekker aan de groene thee geslagen, maar kennelijk moet ik minderen. Wel jammer, want ik ben al 2 kilo afgevallen haha.. Ow inky, dinsdag zouden we gaan shoppen, maar ik denk eigenlik dat ik liever wil wachten tot na de echo. Dan weet ik ook of het zin heeft om te kopen of niet. Maar goed, daar spreek ik je wel over op msn... Lars heeft verteld waarom hij zoveel werkt..YEAH BABY en van mij mag ie nog wel ff doorwerken. Als dit slaagt, dan zijn we over enkele jaren helemaal happy!
Je maakt me akelig nieuwsgierig, Gupsy. Hee over die wentelteefjes, als ik es in de buurt ben en bij je aankom, ga je ze dan ook voor mij maken? Mjammie!!! Ik hoop dat die misselijkheid niet verder doorzet, Inky. Waar is Elviera nou eigenlijk gebleven? Wij hebben n heerlijk dagje gehad, maar ben wel moe nu zeg. Hele dag in de auto gezeten.
Wat een lieve foto van de 3 dreumessen.... Fijne vakantie Wendy! Maar dat gaat vast goedkomen!! ja idd Minni..nu wordt ik ook nieuwsgierig..
Hahaha.. aagjes. Nou, in details zal ik niet treden, daar dit een zakelijk project betreft. Maar laat ik wel zeggen dat als het slaagt en we kunnen een dergelik contract binnenslepen, dan gaan we het heel snel, heel heel goed hebben (zakelijk). EN in tegenstelling tot mei 2005, waar we echt aa de grond zaten (zakelijk en prive) zijn we nu al heel blij, maar het kan beter. Ik voel me verder so so.. enorme buikpijn en zweet aanvallen en dan moet ik me toch ff een *&*^&* leggen. WAUWIE. Daar kan een hippo nog van leren whahaha.. As is lekker aan het ontwikkelen. Gek op tassies haha en mama's bh. Ze kan hier dan ook echt parmantig mee rondlopen.
haha die zweetaanvallen en buikpijn klinken erg bekend. Alleen moet ik dan niet %@#%#$. Ik heb wel veeeeel meer buikpijn dan toen bij lars. En gene krampen maar echt buikpijn. Voelt als harde buiken. Ach ja ik kan toch niks doen dan hopen dat het over gaat. Verder heb ik overdag nergens last van. Rond 16:00 totdat ik ga slapen ben ik wel enorm misselijk. Hopelijk is dat ook snel weg. Lars heeft net zijn bmr en meng. C Prik gehad. Gillen dat ie deed. Maar toen de arts klaar was stopte hij ook meteen met gillen. Verder was alles weer super. Hij weegt nog iets te weinig voor zijn lengte maar niks zorgwekkends. Gewoon lekker zo doorgaan was het advies. Hij is nu 85 cm en 12 kg. Verder dacht ze dat het niet lang meer kon duren voordat hij ging lopen. Hahha dat ze me dat al 3 maanden vertellen maakt haar niks uit. Ze zag dat het niet lang meer ging duren. Nou we wachten af. De driftbuien moeten we negeren. Niks van zeggen en niet boos worden. Gewoon negeren en laten gaan. Nou dat is mooi advies. Was ook niet van plan om iedere keer samen met Lars gillend gek te worden. @deboor, is prima hoor als je wil wachten. Kan me voorstellen dat je eerst wat zekerheid wil. Geeft niets we hebben nog tijd zat om te shoppen. Morgen naar de vk. Wel klote dat ik geen oppas heb. Nu moet Lars mee en dat praat niet lekker natuurlijk. Mss moet ik moeders ff lief aankijken of ze 2 uur eerder vrij wil nemen. verder gaat het hier zijn gangetje. ik moet nog stoffen, stofzuigen, strijken, vouwen en boodschapjes doen. Ga maar eens een schema opstellen.