Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik was voor de vakantie naar de tandarts. Giul in zn karretje gezet en bij de tandarts was ie zo onder de indruk,dat ie alleen maar stil om zich heen keek. Misschien valt t ook wel mee met Lars bij de vk.

Vanmiddag komt een nichtje van 9 om een nachtje te logeren. Leuk hoor. Vanochtend in alle vroegte en vreselijke stortbuien naar de super voor lekkere hapjes voor haar. Ik heb zelf ook al op mn hometrainer gezeten en de logeerkamer aan kant,dus ik ben lekker op schema.
    Ik ga mn bad nog een keer goed uitsoppen, dan kunnen ze morgen samen in bad. Ik denk dat ze dat wel erg leuk vindt.

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    AARGGH!
    Zo nu en dan!

Giulian is op ontdekkingstocht. En hij wil niet tegengehouden worden. Hij si een kleine draak die met zn stemgeluid zn wil afdwingt. Gossiemijne!

Hij klimt en duwt en trekt en klooit maar wat aan vandaag. De telefoon ligt achter de bank, theezakjes zijn geproeft, tv kijken is niet mogelijk (tv uit en aandoen is nogal irritant), suiker uit de suikerpot, zijn begruikelijke werk (boekjes uit de kast,op de grond) is vanochtend vroeg al gedaan en hij trekt op dit moment de muziekdoosjes kapot uit alle macht. En dan nog boos worden, als ik "hee" of "nee" zeg.
    De hoek werkt wel even, moet er wel om lachen, maar dan gaat ie opzoek naar t volgende wat ie ookal niet mag. Hij mag ook helemaal niks van zn "stief"-moeder!

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hey meiden.........ook ik ben weer van de pary....erg veel gewerkt afgelopen week en de fut om te reageren had ik eigenlijk niet zo!

Gelukkig kan ik nu genieten van 2 welverdiende vrije dagen.....heerlijk en als het weer nu ook nog even mee gaat werken lijkt het net of ik een beetje vakantie heb.

Isa had vanmorgen de oppas weer na 3 weken en al was ze het er niet echt mee eens ze heeft zich over gegeven.....Kim heeft samen met de oppas een brief geschreven. Op zich erg leuk omdat onze oppas geen Nederlandse is en nu lezen ze elkaar voor uit AV 3....echt lachen dus.

Isa ligt heerlijk te slapen en na alle vorige berichten kan ik nu zeggen dat ze weer een model kind is. Ze maakt veel lol met Kim en als Kim weg is dan merk je nu wel dat ze Kim mist en als haar grote zus er weer is dan is ze super blij. Ook maakt ze op haar manier al ruzie met haar zus en op zich ook wel weer leuk om te zien. En als Kim niet doet wat zij wil dan is het huis te klein.
    Het drinken gaat weer goed maar eten........het nieuwtje van zelf doen is er af en nu gooit ze met eten. Kim ligt dan in een deuk alleen wij niet. Hoe meer lol Kim heeft hoe meer Isa gaat gooien en natuurlijkheel hard schater lachen. OK ik geef toe dat ik er de eerste keer ook wel om moest lachen maar nu dus even niet meer.

Verder weinig te melden..........

* Wendy je foto zag er weer super uit en leuk voor jullie dat er genoten wordt van een welverdiende vakantie.

* Minni..........hahahahahaha........sorry ik kan er alleen maar om lachen. Wat is het toch ook een dondersteen. Kim had ook zo`n periode ( lang geleden ) en die deed ik dan in de box.

* Inky....goede berichten van het CB.

Iemand Elena nog gespot!!!!!!!!!

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nee, idd Elena en Elviera...

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    elena is volgens mij op vakantie

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hey meiden,

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie! Gaat de meeting met Sabrina vandaag nog door?

Hier alles zijn gangetje, zometeen boodschappen doen en daarna lekker lunchen. Haha wel grappig al die beesten hier, veel hagedissen, leguanen en beesten die pega pega oftewel plakplak worden genoemd. De hagedissen zitten werkelijk overal, buiten, binnen noem maar op :)

Ik kom snel weer bij lezen en schrijven..

De groeten!

7. Niet meer actief

tsss.... wen ga lekker op het strand liggen ofzo hahahaha

8. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Leuke huisdieren.......

Jammer dat ik niks weet over een meeting!

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=900

@monique, hier zeg je dat je maandag een afspraak maakt met Sabrina. Verder is er bij ons ook niks bekend hoor.

Ik ben vandaag voor het eerst niet misselijk geweest vanaf 16:00. Ik ben ieder uur wat gaan eten. Om 15:00 sla om16:00 nectarine om 17:00 boullion om 18:00 banaan en daarna chips haha maar ik ben niet misselijk.

Als ik nu ook nog naar de wc kan ben ik ook van die rotbuikpijn af!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Vraag Astrid maar hoe je poepen moet, die kan er wat van, hihihi.

Zo nu maar weer opnieuw n verhaaltje tikken, net ging mn verbinding verloren (grrr) dus mn verhal ook.

Monique, er is nog geen afspraak met Sabrina.Maar ze heeft mn telnr, dus we gaa t echt nog wel regelen. Hopen dat ze mooi weer meeneemt, zitten we niet te vernikkelen in Scheveningen zometeen.

Giul heeft weer n tand door zn lip. sneu hoor, maar hij is reuze stoer en liet me binnen n minuut troosten. Hij is daarna nog n hele tijd bloed aan t likken geweest en leek wel n beetje op dracula met zo'n rooie streep van zn mondhoek naar beneden, hihihi.

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    * Bedankt Inky voor de verwijzing.......volgens mij heb ik later ook nog ergens neergezet dat ik er helaas niet was en na aanleiding van Wendy had ik deze reactie geplaatst! Ze vroeg namelijk of de meeting vandaag nog doorging!

12. Niet meer actief

ik weet ook niets van een meeting. Ik dacht inderdaad dat jij de meeting had monique hahaha...

@ minni, As poept nog 3 tot 4 keer per dag..haha. Zij heeft er geen moeite mee. Ik trouwens ook niet. Bij de eerste buikkramp moet ik rennen.

@ inky.. PRUIMEN eten haha. bevatten vezels..

Vandaag ga ik bellen met de keukenboer, en met een rolluiken kerel, want bij mij hangt er al maanden 1 naar beneden en heb vanuit dat raam geen licht. IK WORD ER DEPRI van haha.. Ik merk dat ik mijn huis te donker vind dus we gaan wat lichte meubelen aanschaffen. Bij ikea gaan we 2 keer deze halen (zie linkje)

http://www.ikea.com/PIAimages/46265_PE143033_S3.jpg

Wat lichtere gordijnen (en nettere) en het wordt al een stuk lichter!

In onze slaapkamer gaan we de HOPEN serie gebruiken.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    oh lekker zeg. ben ook benieuwd of het bij ons allemaal afkomt. het begin is er al wel en over 6 weken komt het bed al. ach ja we zien wel. over 5 weken zal ik meer energie hebben en dan gaan we ertegen aan.

leuk meeting, laat maar horen wanneer dan kijk ik of ik kan

vanmiddag naar de vk en mss naar de prenatal als lars gezellig is.

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Jus d'orange drinken is ook goed voor de poeperd, heb ik liters van op tijdens mn zwangerschap van Giulian.

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hee meiden hier ben ik ook weer...terug van twee weken vakantie..wat een zeikweer bwehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....regen regen en nog eens regen...maar goed we hebben wel genoten van elkaar..zijn niet echt op vakantie geweest maar hebben lekker 2 weken een time out genomen...lekker luieren en niets doen...naar de dierentuin geweest met miranda ooit mijn gezinshulp nu beregoede vriending...samen met haar man en kids..was een mega gezellige dag...ze gingen 's avonds pas om twaalf uur weg...
    verder wat gewinkeld...kinderboerderij geweest...enz..

Met Eva gaat het fantastisch moet ik zeggen..ze loopt nu steeds meer los en de valpartijen zijn dan ook niet echt van de lucht hier...vooral tegen een tafel aan..pfff...heeft al wat builen gehad...ze eet nog steeds als een bootwerker broekresultaat is er dan ook naar hahahaha..

verder heeft ze nog steeds pas 4 tanden???...nou ja rest zal toch ook wel eens komen...

Oh ja ik heb een ander autotje van mijn hubbie gekregen een fiat tipo vier deurs..idelaal dus ben weer enigzins mobiel..ja in de stad want kan met die rug van mij nooit grote afstanden rijden..maar gewoon me hier al goed kunnen verplaatsten is al ideaal..

Nou meiden verder ga ik even snel bijlezen want dat is alweer even geleden hoor..

Hoop dat het allemaal goed met onze zwangere onder ons...
    en Inky...moet er toch wel steeds aan denk hoor ..november..hahaha heb maar niets tegen hubbie verteld...

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Minni.. Bedankt voor je kaartje!
    Vind het zo vreemd om te zien dat je ook een handschrift hebt, ipv getikte letters hier op het forum! Hhihihi...

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja schandalig suus maar de mijne ligt hier ook klaar. Ik ga hem als Lars wakker is meteen posten. Heb een gave die precies de kleuren van het geboortekaartje heeft.

Nou net terug van de vk. wat is lars ene draak geweest zeg!! pff die gaat de volgende keer niet meer mee.
    Ik moet nu al op suiker laten prikken en tegen het einde van de zwangerschap ook. Er zullen rond de 39 weken extra echo's volgen om de grote van het kindje in de gaten te houden. Meer dan 8 pond willen we het niet laten worden. Het blijft lastig om dat te controleren maar ik wordt goed in de gaten gehouden. Mocht het weer zo'n knoepert worden als Lars dan heb ik de keuze om me eerder in te laten leiden zodat de bevalling evt. wat makkelijker verloopt.
    Nou ben wel blij dat ik dat achter de hand heb.
    Verder keileuke goodies gekregen. Een koffertje met van alles erin. een zwitzal shoppertje met spullen en een leuke knuffel. Mega veel tijdschriften dus we hebben weer genoeg leesvoer.
    Morgen maar meteen naar zh om bloed te prikken en een priksetje te halen voor thuis.

Zo elena dat klinkt wel lekker zeg, ene nieuw autootje. Leuk kado!! Tja en ik had de bevallingsdatum van Suus ook goed dus pas maar op hoor!!

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja schandalig suus maar de mijne ligt hier ook klaar. Ik ga hem als Lars wakker is meteen posten. Heb een gave die precies de kleuren van het geboortekaartje heeft.

Nou net terug van de vk. wat is lars ene draak geweest zeg!! pff die gaat de volgende keer niet meer mee.
    Ik moet nu al op suiker laten prikken en tegen het einde van de zwangerschap ook. Er zullen rond de 39 weken extra echo's volgen om de grote van het kindje in de gaten te houden. Meer dan 8 pond willen we het niet laten worden. Het blijft lastig om dat te controleren maar ik wordt goed in de gaten gehouden. Mocht het weer zo'n knoepert worden als Lars dan heb ik de keuze om me eerder in te laten leiden zodat de bevalling evt. wat makkelijker verloopt.
    Nou ben wel blij dat ik dat achter de hand heb.
    Verder keileuke goodies gekregen. Een koffertje met van alles erin. een zwitzal shoppertje met spullen en een leuke knuffel. Mega veel tijdschriften dus we hebben weer genoeg leesvoer.
    Morgen maar meteen naar zh om bloed te prikken en een priksetje te halen voor thuis.

Zo elena dat klinkt wel lekker zeg, ene nieuw autootje. Leuk kado!! Tja en ik had de bevallingsdatum van Suus ook goed dus pas maar op hoor!!

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pff 2 keer hetzelfde geplaatst dat hoeft niet hè!

20. Niet meer actief

hey..ink.. je valty in herhaling hahaha

Maar ik heb helemaal niets leuks gekregen van de VK? Alleen 2 tijdschriften, thats it!

Hmm.. hier is verder alles ok. Astrid wil niet zo graag meer overdag slapen. Ik leg haar evengoed wel weg, maar 45 minuutjes en ze is weer wakker.
    Ik ga zelf niet meer liggen als zij ligt, want ik kom er dan helemaal gesloopt uit.

Deel Deze Pagina