Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    tja het is weer 16:00 blegh ben weer misselijk. ik ga wat puinzooi ruimen hier en op de bankhangen.

2. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Drie kwartier is voor Astrid wel genoeg op dat moment, maar voor jou weer veel te kort, daarom voel je je zo beroerd na dat hazeslaapje. Kan me voorstellen dat je het dan ook niet meer doet. Ik hoop dat de slaapjes van Astrid weer snel langer worden, zodat jij ook wat langer kunt rusten.

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ja... En zo zitten wij hier ook nog in de spanning ;).

Giulian liet t vandaag over zich heen komen: verplicht uitslapen na middagslaapje. Ik heb m een half uur in zn bedje gelaten, terwijl ie al wakker was en hij was heerlijk zoet. Liedjes zingen en praten tegen...? Dat weet ik dus niet, hihi. Zn onzichtbare vriendje waars.

Mn moeder en mn nichtje hebben net gebeld en die komen vannacht om n nachtje. Gezellie!

4. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    oefffffffffff schaamrood op mijn wangen !!...zie het nu pas...Susanne een zoon wowwwwwww van harte gefeliciteerd meid !!!..nou schaam me echt hoor..gaat alles goed met de kleine??? en met jou natuurlijk !?....
    ga zo even snel op zoek naar een foto van die nieuwe uk hoor...

hahaha Inky nou kom maar op hoor...van mij mag het...vind Eva ook ineens zo groot worden pfff...

Spannend hoor minnie zou toch wel wat zijn zeg als het raak is...ga duimen voor je..!...

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik moet t ff kwijt, want ik wil er hier niet over praten. Mn moeder komt vanavond en die merkt t gelijk als er iets is, dus ff mn hart luchten.
    We hebben gewoon condooms gebruikt, dus het kan bijna niet raak zijn. Anders is Inky wel echt een fenomeen. Maar.. Ik ben nu wel ff onrustig hoor.
    Vooral eigenlijk dat iedereen om me heen weer zwanger lijkt te (zijn ge-) worden. Elmar zei vorige week ineens dat ie geen 2e wil, alleen als ik heel graag wil dan zou ie "meedoen". Ik moest er maar heel goed over nadenken, zei ie.
    Toen is het gelazer eigeblijk begonnen.
    Inmiddels gaan we tzt wel weer serieus voor n 2e (geruild voor n auto, hihihi, grapje!) en ik denk dat ik vorige week wel gelijk had, toen ik d8 dat hij gewoon een beetje bang voor de toekomst is. Is iedereen op zn tijd en ik heb ook wel es hardop gezegd, dat we misschien geen 2e moeten willen.
    Maar sinds Elmar zn twijfel, heb ik dus serieuze kriebels. Ik zien nu, dat Giul al zo zelfstandig is. Hij kan al zowat alles (een beetje) en dit zou een fantastisch leeftijdsverschil kunnen zijn tussen 2 kinders.
    Tot Elmar zn getwijfel had ik het gevoel nog n jaar te kunnen wachten.
    Nu eerst maar es zien of Inky dr pendel uitkomt. Misschien zakken die kriebels dan ook wel weer...

Bedankt voor t "luisteren".

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje minni wat lastig. elmar zal er toch echt achter moeten staan. ik weet hoe het voelt als jij wel wil maar je man niet. gelukkig draaide die van mij snel weer bij en was het al snel te laat om terug te krabbelen.
    de vk zei vandaag tegen mij "zo das vlot" en toen bedacht ik me pas dat het eigenlijk ook vlot is. hier is iedereen al wel weer zo snel zwanger maar verder ken ik niemand waarbij het leeftijdverschil zo klein is. Lars kan gelukkig ook erg zelfstandig zijn maar hier slaat de twijfel ook regelmatig toe of we er wel verstandig aan hebben gedaan om zo snel voor een 2e te gaan.

Ik heb trouwens net de goodies van de vk bekeken, 7 tijdschriften, 2 knuffels, zooi monsters van zwitzal weleda en bepanthen, boek over de uk van zwitzal, dvd van de teletubbies, heel leuk koffertje en een fijne zwitzaltas die ik makkelijk kan gebruiken als ik maar even weg hoef met lars. Nu al verwend dus!

Alles goed met jullie?
    @ minni is de logeerpartij goed verlopen?

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    @Minni als je inderdaad een 2de wilt dan moet je er wel beide achter staan. Er komt al een hoop op jou schouders terecht en ook al is Giulian een makkelijk kind dat kan ook zo weer veranderen. Elke leeftijd heeft zijn charmes maar ook zijn nukken.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Elena: Is niet erg hoor dat je het nu pas leest.... je hebt immers vakantie gehad en kan niet alles tegelijk lezen hier .. er wordt ook zoveel geschreven.
    Het gaat prima met me en ook met Tim gaat het goed. Hij heeft wel last van darmkrampjes, maar daar hebben we nu druppels voor die hopelijk ervoor zorgen dat ie er geen last meer van heeft.

Ik ben vandaag even alleen met Lisa naar het winkelcentrum geweest. Moest er echt even tussenuit.. de muren kwamen zowat op me af en hoe langer ik het uitstel om naar buiten te gaan, hoe moeilijker dat ik dat dan vind.
    Gelukkig is het goed gegaan.. heb even wat luiers voor Tim gekocht en een bloemetje voor de kraamverzorgster , die morgen voor het laatst komt. Jammer dat het al weer de laatste dag is, maar van de andere kant, ook heerlijk om je huis weer voor jezelf te hebben.

@Inky: Hoeveel zit er straks tussen Lars en ukkie??
    Tussen Tim en Lisa zit nl 20 maanden... maar volgens mij is Lars ook nog net geen 2 als de kleine geboren word, toch?
    Als ik zie hoe "volwassen" lisa in de afgelopen week geworden is, dan komt ook bij jullie het helemaal goed hoor!

9. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    lars is straks 22 maanden als de uk er is. Ik denk ook wel dat het goed komt maar heb af en toe gezonde twijfels. Denk ook wel, wat doe ik mijn moeder aan??? Die past nl straks op 2 ukken op en op de woensdag op 4!! Maar goed die zegt het zelf heerlijk te vinden.

Vannacht een rotnacht gehad. Ik kon de slaap niet pakken. Pff ik moest plassen maar wilde niet, tja dan lig je natuurlijk wakker tot je besluit er toch maar uit te gaan. Daarna ene irritante mug.
    Ik heb ene lekkere kop cappuccinno genomen en dat doet me al goed. Dadelijk gewoon met lars slapen.

Het avondeten is gisteren voor het eerst sinds heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang goed gegaan. ipv Lars met zijn blad ana de stoel bij ons aan tafel te zetten, hebben we hem zonder blad (van de kinderstoel) aangeschoven, zodat hij echt aan tafel zat. Hij heeft al zijn vlees op en 2 stukjes aardappel. Overdag geef ik hem voortaan komkommer of een tomaat zodat hij toch groenten krijgt. Ook heb ik het boekej "kleine eters" besteld. ik hoop dat daar nog meer tips in staan.
    Vanmorgen ging zijn boterham er op 4 stukjes na ook in. Ben dus weer lekker trots op mijn knul.

en en en, hij is vanuit zit zelf gaan staan!!!!! Hij dacht dat ik het niet zag. Maar ik keek net achterom en ik zie het hem doen, met een boekje in zijn handen. Toen hij zag dat ik keek ging hij snel zitten. Hij werkt aan een verassing denk ik haha.

10. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Suzanne, ik kan me voorstellen dat het aan de ene kant ook wel weer lekker is je huis weer voor jezelf en gezinnetje te hebben ipv dat daar de hele tijd een vreemde bij loopt.

Inky, dat gevoel van wat doe ik mijn moeder aan heb ik ook wel een beetje... hihi die krijgt straks weer een baby erbij om op te passen.
    terwijl de andere al behoorlijk groot zijn.
    (mijn moeder vroeg ook waarom we weer een baby wilde, we hadden het nu immers net zo makkelijk.... *nouja* )

Vandaag 13 uur naar de vk.. ach eerste bezoek stelt niet zoveel voor.
    als ze over de 20 weken echo begint, ik weet nog niet of ik die wel wil laten doen...

Elena, jammer dat je zo'n natte vakantie hebt gehad!

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Waarom zou je die 20wkn echo niet willen laten doen, Nancy?

Elmar had er met Giulian wel van genoten, ikke niet want als ik kon meekijken kon die heks van een gyn t niet zien zei ze, dus ik heb niks gezien, hihi.

Elmar en ik zitten nu dus wel op 1 lijn. Elmar had blijkbaar ff de bibbers.
    Ik heb m vannacht nog ff aan de tand gevoeld. Hij zei op n gegeven moment dat ik er niet zo vaak over moet beginnen en toen zei ik dat ik het belangrijk vind om te weten hoe de zaken precies staan en dat we het er dan ook nooit teveel over kunnen hebben. Vanuit dat oogpunt had ik wel gelijk, vond ie. Nu zei ie dat ie niet met volle verstand aan een derde zou beginnen. Zou het er ooit wel komen, dan gaat ie evengoed ook wel van dat derde kind houden. hihihihi Schattig toch?
    Ben ik weer gerustgesteld.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    @ Inky waar kun je dat boek bestellen???????Lijkt me ook wel wat voor Isa.....

Isa is al net als Lars, als ze denken dat je het niet ziet doen ze het wel........hahahahaha

@ Nancy.........jammer dat je moeder die opmerking maakte maar als de kleine er is zullen ze echt wel trots zijn op een nieuw kleinkind

13. Niet meer actief

@ inky.... Ik ben weer plaatsvervangend trots hier hoor. Wat goed.. en haha, hij werkt aan een verrassing. Tsja, wie weet gaat ie ineens de cha cha doen.

@ minni.. Heb ik wat gemist? Derde? Waar is nr 2 gebleven? Of heb ik nu gewoon 4 keer het bericht niet goed gelezen..kan ook hoor.

Mijn kleine bootwerker verbaast me ook steeds hoor. Dan lust ze wel tosti, dan niet, dan wel wentelteefjes, dan niet. Gisteravond voor het eerst spruiten..JAMMIE! Karbonade..JAMMIE! Alleen vergeet ze soms te kauwen, en slikt ze alles in ene door. Doodeng, maar al snel begreep ze dat kauwen toch wel handiger was.

En nu.. mijn soepie staat op. Verse bruine bonensoep alá oma's recept! Heerlijk. Verlang er al dagen naar, maar hub wilde niet, want bruine bonensoep heeft zo'n naar bij effect. Tsja.. komen we ook wel weer overheen denk ik dan. As krijgt vanavond ook gewoon soep met brood. Mijn tomatensoep die ik pasgeleden heb gemaakt vond ze heerlijk, dus ben benieuwd.

Suus... IK HEB EINDELIJK JE KAART OP DE BUS GEDAAN.. pff, ding lag al stof te vangen!

14. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    heen Nancy ook hier..gezellig...een 20 weken echo is best leuk hoor..even stiekum kijken wat het word..wij hebben toen niet voor vruchtwaterpucntie of vlokkentest gekozen alleen de echo...en je moeder draait wel weer bij hoor ook wij hadden in het begin veel commentaar maar nu is het eva voor en eva na bij iedereen...word nog wat als Inky d'r voorspelling uitkomt..

Suzanne ben blij dat het allemaal lekker gaat met julie...Lisa zal wel een grote trotse zus wezen..

Vervelend minnie dat er zoveel onzekerheid is soms bij elmar...maar inderdaad gewoon even niet over beginnen schijnt bij mannen toch het beste te werken...blijven rare wezens hoor hahaha..

Gupsie dat beloofd weinig goeds zeg bruine bonensoep..maar ja lekker is het natuurlijk wel..

Monique en Thea alles goed met de meiden?? heb niet alles terug gelezen was ook zoveel pffff dus vraag ik het zo maar..

Eva haar vijfde tand is er door hoeraaa..duurt allemaal wel heel lang hoor bij d'r...lopen gaat steeds beter ze loopt nu veel los vallen daarentegen lijkt iets minder te worden..en eten ja wat zal ik zeggen hier komen er geen potjes meer in want dat lust mevrouw echt niet..dus eet ze werkelijk alles maar dan ook alles mee..ook tortilla's en pizza gelukkig is dat maar af en toe..ze is helemaal weg van verse groente en aardappels alleen is het geen grote vleeseter maar dat vind ik niet zo erg...ze groeit ook erg hard moet ik zeggen volgende week dinsdag naar cb voorlopig laatste prikken halen...ben benieuwd hoe lang ze nu is..

ons nieuwe huis is nog steeds niet klaar word vierde kwartaal maar begin er nu toch wel van te balen wil gewoon verhuizen nu..!..

kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto hier kan plaatsen ben al aan het kijken geweest maar het lukt niet echt wel in mijn fotoalbum maar niet hier op een topic..

15. Niet meer actief

@ elena.. sjee, dat schiet ook niet op met jullie huis. Is de reden wel bekend waarom het zolang duurt?

Man o man, wat is mijn soepie lekkerrrr..... En mijn kind ook trouwens. Ik denk dat ik daar ook maar even wat tanden in ga zetten.

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    nou gupsie een reden???? geen idee..maar waarom het zolang duurt snap ik wel..als je een muurtje maar tot de helft metselt en dan vijf weken later het muurtje pas afmaakt ja dan snap ik wel waarom je vertraging gaat krijgen. Er staat nog geen binnenmuur in !. de buitenkant is nu net pas helemaal klaar..tuurlijk het word prachtig hoor maar het duurt zolang..!

hahahaha arme astrid..denk dat ze een toet van bruine bonensoep heeft hihii

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    :) dacht ik ook LOL
    Die El is n draaikont, maar dit was zijn manier om te zeggen dat nr 2 toch ook zeker gewenst is door hem.

Toen we ons huis jaren terug gingen kopen, wilde ie geeneens kinderen. Toen we de rondleiding door t huis kregen, riep ie ineens: zoveel slaapkamers? Kunnen we met gemak 3 koters kwijt!

Helemaal Elmar!

En Elena, nog langer wachten? Balen zeg!

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    nou meiden hier ben ik weer, ben naar de vk geweest vanmiddag.
    zijn wel wat dingen veranderd sinds mijn laatste zwangerschap, zoals die nekplooimeting en screeningsecho...

na overleg met de vk (vooral uitleg van wat het inhield) heb ik voor mezelf besloten dat ik die 20 weken echo wel wil (hoorde als er bv een complicatie is je dan in zh kunt bevallen met kinderarts die klaar staat. oke daar zit wat in.

maar die nekplooimeting, die laat ik denk ik niet doen.... ik ben 31 dus de kans op DOWN is niet zo heel groot, en wat dan een vruchtwaterpunctie? en de uitslag heb je pas rond de week of 17-18??
    hmmm ik weet het niet, moeilijk hoor.

19. Niet meer actief

:) dacht ik ook LOL
    Die El is n draaikont, maar dit was zijn manier om te zeggen dat nr 2 toch ook zeker gewenst is door hem.
    quote]

haha... misschien moet ie je nog iets vertellen en heeft ie zich versproken. Lullige manier om erachter te komen. Ah nee, ik zit maar te geinen hoor. Dat wens ik natuurlijk niemand toe hè..

Grr.. as heeft de doos met rietjes opengemaakt..ff puinruimen dus!

20. Niet meer actief

Had nou niemand ff kunnen zeggen dat spruitjesluiers vreselijk stinken.. pff.. mijn hemel wat een lucht!

Deel Deze Pagina