Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Gupsie.............bij deze spruitjes luiers stinken........

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ken je de term strontbollen? :)

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    :confused: :confused: :confused:

;) :D

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @monique, ik heb het boek bij bol.com besteld. Schrijfster is Els Hofman, titel, kleine Eters, 16,50 euro.

Zo lars ligt op bed en morgen mijn 1e officiele werkdag. Ik heb er echt mega veel zin in!! Vandaag ben ik al even geweest om de niuwe methode door te kijken. ik hoorde van mijn collega dat de kids nog erg speels waren, echt nog kleuters. k ben benieuwd hoe het gaat morgen.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wat een gezellige drukte hier!

@ Elena, welkom terug van vakantie, hoop dat jullie genoten hebben. Ben overigens wel erg benieuwd naar Eva!

@ Deboor, spruitjes stinken dus de luiers ongetwijfeld ook :p

@ Inky, lekker dat je weer gaat werken, wat is die zomervakantie dan toch snel voorbij gegaan he!

@ Nancy, fijn dat alles goed was bij de vk, kan me indenken dat je geen nekplooimeting wilt maar 20 weken echo is echt leuk!

@ Minni, joh leuk dat jullie voor een 2e gaan, wie weet heeft E.T. Inky wel weer gelijk!

@ Suus, ook hier met schaamrood op mijn kaken...sorry heb er door alle commotie niet meer aan gedacht een kaartje te sturen, wanneer ik terug ben in NL maak ik het dubbel en dwars goed :oops:

@ allemaal...ben ik iemand vergeten?? Sorry daarvoor..

GRR heb net een stokbrood aan laten fikken, nummer 2 ligt nu in de oven. Zo lekker wat smeerseltjes erbij en smullen maar. Heb me voorgenomen dat ik morgen echt ga koken, ben wel weer toe aan wat groenten.

Lotte is in Luxemburg verwekt en Roeland grapte gisteravond dat de volgende uk dan eigenlijk maar hier verwekt moet worden :p Enerzijds zou ik dolgraag weer zwanger willen worden, anderzijds ben ik er ook bang voor. Mijn mk is nog zo kort geleden, stel dat het nu weer mis gaat??

Ok, wij gaan aan tafel nu en jullie liggen hopelijk op 1 oor..

Sweet dreams en tot snel!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Gupsie: nouja zeg.. lag ie nu al stof te vangen... wat voor huisvrouw ben jij?? hihihi

@Wen.. is goed hoor..kan me voorstellen dat je hoofd er ook niet echt naar stond zo na je MK en je naderende vakantie.

7. Niet meer actief

nou nee, niet meer hoor suus.. hij had er al moeten zijn, maar waarschijnlijk morgen dan.

Pff, was vol goede moed tijdens As haar slaapie aan de WC begonnen om de schilderen enzo. KRIJG IK DAT POKKE KASSIE NIET VAN DE MUUR! Arghh... dus ben ik ook maar gaan liggen, want werd ineens retemoe. Ik mocht van mijn meisje gewoon anderhalf uur liggen...YES!

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Mocht ET-Inky gelijk krijgen deze maand, wil ik ff kwijt dat ik alleen last van mn borsten heb. Maar ik hou n slag om de arm, hoor, want al met al ben ik 2,5 mnd geleden gestopt met die borstvoeding en miss heb ik daar wel last van (wel n beetje laat, denk ik...).

Wen, we gaan er nog niet direct mee aan de slag, hoor. We kijken per maand wel, of we eraan durven te beginnen, hihi.

En ik snap trouwens best dat je t nu spannend vindt, Wen. Maar (en dat doe je volgens mij ook niet) je moet er niet vanuit gaan dat t weer mis zou gaan, hoor. Dikke kus.

En Elena, ik lees nu pas (ja erg he) dat Eva haar 5e tandje door is. Bij Giulian ook pas sinds vorige week. We wachten met smart op nr 6. hihi
    Net zo laat als Eva, want al met al waren we toch gelijk uitgerekend vorig jaar, d8 ik?

9. Niet meer actief

zo,... kassie is niet meer! En 1 muur gedaan, terwijl As gewoon heerlijk zat te spelen in de woonkamer. Wat een geweldig kind heb ik toch! Speelt gewoon rustig.

En wauwie.. wat is frist dat op zeg! Moet er wel een paar dagen over doen hoor, want kan geen uren in achter elkaar bezig zijn terwijl as in de woonkamer is.

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    yoehoeeeee ik heb nog 3 weken en 1 dag over van mijn betaald ouderschapsverlof. Dus die mag ik lekker nog opnemen. Ga morgne eens lekker puzzelen wanneer.

Nu duik ik mijn bed in want ik ben keikapot.

11. Niet meer actief

zo dan, dat is lekker inky.. haha.. jij hoeft dit jaar echt niet vele te werken voor je met verlof gaat!

Zo, de overige muren zijn ook gedaan. Ik ben benieuwd wat hub ervan gaat vinden. Niet dat ik er verder wat mee doe als hij het niets vind hoor..haha.

Ik maak nog ff wat crackers met kaas klaar en dan ook ik mijn mandje in!

12. Niet meer actief

Hey minni, wanneer ga je testen?

13. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    inderdaad minnie waren rond dezelfde tijd uitgerekend toen..ja echt met smart wachten op tandje nummer 6 nu hoor..schiet echt niet op..maar ja echt moeite met eten heeft ze er niet door want ze eet alles

hier is het rustig ...vandaag heel mijn huis gedaan altijd even op vrijdag alles goed soppen is het weer lekker schoon voor het weekend...boodschappen al gedaan en nu rest van de dag lekker niksen..als het vanmiddag wat beter weer word ga ik lekker naar de kinderboerderij met Eva...vind ze geweldig..

oh oh moet zo lachen om die meid van me...nu ze loopt heeft onze arme hond helemaal geen rust meer...ze sjokt maar achter hem aan...wel een komisch gezicht hoor dat gestap van d'r...

14. toontje

toontje Lid

24 mei 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    zo hier nog even een berichtje van mij
    vanacht om 1.00 uur vertrekken we naar italie

hier gaat alles heel goed Noah kan echt al lange stukken zelf lopen en word steeds stabieler
    hij heeft nu al 4 kiezen gaat wel hard ineens eerst twee boven tegelijk en nu twee onder
    met het beebje gaat het ook goed kleine druktemaker maar wel heerlijk om die beweging te voelen
    verder niet zo veel te melden
    tot over twee weken

15. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hele fijne vakantie toontje en lekker dat het met noah en het ukkie allemaal goed gaat...

16. Elena64

Elena64 Bekend lid

22 mei 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    ja minnie word nu eigenlijk wel spannend wanneer ga je testen???

gupsie je hebt de smaak te pakken zeg...opruimwoede?? had ik van eva heel erg veel last van...bleef bezig en op het laatst schoonmaakwoede ..hubbie vond me naar schoonmaakmiddelen ruiken...

Inky dat word een lekker jaartje zo voor je...lekker thuis genieten van Lars en uk in je buik..

ik bedenk me ineens...ben nu ongi en als Inky haar voorspelling uitkomt word ik nog maar twee keer ongi..hahahahaa lijkt me prettig want baal er nu alweer van iedere maand..pfff...

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    nou moet ik meze3lf niet gek gaan zitten maken, maar die kramptieten heb ik gewoon de hele dag door nu. Let ik er nu meer op, of wordt het erger?
    Ik net boodschappen doen met mn moeder en toen d8 ik zomaar dat ik aan t doorlekken was, volgens mij had ik een toeschietreflex. Kan me niet meer psies herinneren wat er nog meer gebeurde. Maar heel gek, hihi.
    Zou t dan toch???

Zoja, dan ga ik op mn knietjes voor je Inky!
    En Gups, kan je nu weer in stijl poepen? Ben benieuwd! (foto, foto, foto!!!)

18. Niet meer actief

haha.. nee, ik maak geen foto van mijn plee minni.

Maar wanneer ga je nou testen?

19. Niet meer actief

Zo.. 1 muurtje in een 2de laag gezet. En en en en.. mijn rolluik, die al eeuwen naar beneden hing is gemaakt. Pff..45 euro haha, heb ik daarvoor bijna in een depressie geleefd. Maar goed, meteen offerte gevraagd voor vervanging van alle rolluiken.

WE zijn ook bij de keukenboer geweest, nog wat wijzigingen doorgegeven van apparaten, kostte meer, maar we hoefden dat niet te betalen haha.. GOED MAN! In de week van 13 november wordt ie geplaatst, dus daarvoor moeten we ..

~ Raamwerk vervangen
    ~ Keuken slopen
    ~ Plafond open voor afzuigslang
    ~ plafond dicht en stuc erop
    ~ elektra en gas aansluitingen realiseren
    ~ muren stuc erop
    ~ vloer gieten
    ~ nieuwe deuren (dat puntje weet mijn man niet niet haha)

Daarna
    ~ keuken plaatsen
    ~ tegels zetten
    ~ afwerken

Sjee wat heb ik er zin in!

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pff wordt al moe als ik het lees. Waar haal je de energie vandaan?
    Ik heb net de boel gestofzuigd en dat was het wel weer voor vandaag haha.

ik zal vanavond wel weer vroeg op bed liggen denk ik. Lars ligt nu ook dus kan ff bijkomen.

Wat is het toch heerlijk om weekeind te hebben als je werk, ik waardeer het weekend nu veel meer.

Deel Deze Pagina