Hier is het ook weekend........heerlijk. We vertrekken morgenochtend vroeg naar Zeeland....een vriend van ons past op ons huis vanwege de hond dus daar hebben we even geen zorgen aan. Isa gaat naar oma. Omdat we maar zo kort gaan en Isa dan van de rel raakt hebben we gekozen voor deze oplossing. Ik heb er echt zin in!!!!!!! Als het weer nu nog even meewerkt kan het weekend niet meer stuk........ Volgende week komt de nieuwe voordeur en de week erop de nieuwe ketel. Als het goed is gaan ze rond februari de dakapel plaatsten en verhuis Kim van zolder naar onze kamer en wij naar de hare.......en als Isa het voorlopig zo blijft doen als ze nu doet dan ben ik helemaal een gelukkig mens..... Prettig weekend allemaal.......
psss Gupsie waar haal je al die energie vandaan???? hier komt niks uit handen. Monique geniet lekker van het weekeinde! Minni, wanneer zou je ongi moeten worden?? ben toch wel heel benieuwd naar het feit of Inky gelijk krijgt.
Toontje en Monique, geniet ervan!!! Heerlijk zeg. Ik zzou a.s. woensdag ongestald moeten worden. Dan zal ik de week erna op woensdag testen, ongeveer. Ik weet hoe t gaat bij mij met die waardeloze zwangerschapstesten. Ik werd net me dat wakker (middagslaapje) en. Bah, maagzuur! Toen maagzuur? Als dit aanhoudt, ik raak er misselijk bij en krijg aambeien, dan ist psies als met Giulians zwangerschap! Spaart een test uit (bij wijze van spreken dan he
Spannend zeg minni, ik ben benieuwd. Nou lars ligt op bed. Ik denk dat ik zo ff lekker in bad duik en dan op bed tv ga kijken. Remon is toch werken dus ongezellig ben ik dan niet. Heb vandaag weer wat bloed gezien na het toilet bezoek. Pff ik denk dat ik er maar aan moet wennen dat het erbij hoort bij deze zwangerschap. Het was wel nadat ik gestofzuigd had. Monique en Toontje geniet van de vakantie lekker uitrusten!!
Inky, na een lastige stoelgang, niezen (hoesten) en sex kan je het ook hebben. Je had nu toch ook geen prettige stoelgang? Ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt, neem allereerst goed je rust, want het kan wel een teken zijn dat je lichaam meer rust nodig heeft. En noteer het op je kalender, zodat je bij de volgende afspraak met je vk kan vertellen hoe en wat. Ik heb morgen een afspraak in Utrecht met o.a. Marije (en Britt) en Elvier.
nou is niet veel bij te lezen vandaag. Ik kom net van mijn ouders vandaan. Lars heeft ene tomaat en een halve wortel op als avondeten hihi. Niet veel maar wel gezond denk ik dan maar. Ik heb ook kei stoere nieuwe stappers voor hem gekocht. Jochies heten ze. Ik zal wel ene foto van de schoenen maken. Ze zijn half hoog en groen met buirn leer. Heel stoer!! Remon is nu naar een feest. Ik ben maar thuis gebleven aangezien ik na 10 min. stana omval en over mijn nek ga van rook en hapjes. Ik duik lekker vroeg mijn bedje in en ga daar dan de lama's kijken. Hoe was jullie dag?
hihihi ik breek even in hoor... Nou heb ik toevallig afgelopen donderdag verse bruine bonen soep alá oma's recept gemaakt....jummie,was erg goed gelukt! Volgens mij ben jij ook gedeeltelijk Indo toch? Ik ook,alleen heb ik helaas niet dat mooie huidskleurtje erbij gekregen Mams Indo,Paps Hollands Nou ben ik eigenlijk wel reuze benieuwd naar jouw recept En eventueel andere Indische recepten
Ik ben ook wel een stukkie indo, alleen is bij mij de mix andersom. Haha.. enne, indische recepten?? Ik lust geen indisch *oeps* Mijn fijne indische oma (in de hemel) maakte altijd de lekkerste frikadellen met ketchup. Owja en wel de overweldigende koeliejoek (haha, hoe schrijf je dat dan) met haar eigen gemaakte saus. Alleen is dat recept niet overgedragen, helaas.
Mijn mam maakt ook geweldige koeloejoek (wij noemen t koejoeloek, hihi). Echt Indisch recept met vruchten en kippenvlees, mjummie!! (lijkt niks op wat je bij de chinees krijgt) Lekker daggie,druk wel. Erg leuk met de dames in Utrecht. Ben nu weer in mn eigen huisje, was vanaf woensdag bij mn ouders. Boyd is trouwens een ontzettend lekkerding! En Elviera had dr nieuwe vlam mee, als ie nu nog met dr verder wil nadat ie opgescheept heeft gezeten met al die kletsende wijven en jankende kinderen, dan zit dat wel goed, hihihihi.
Hij zit nog steeds naast me, dus zal vast wel goed komen hihi... Vond het ook erg leuk vandaag ennuh... die Giul is ook een enorm lekker ventje zeg!
sjee, ik heb wat foto's in het fotoalbum gezet van as toen ze er net was, na 1 jaar en met 15 mnd. Wat veranderd ze zeg..
ja grappig, ze wordt nu een dametje! heb eigenlijk niks te melden. El is thuis, dus we zijn vanochtend al druk geweest. Giul slaapt nu en ik ga ook nog ff liggen. Ff kijken of ik el mee krijg, zo gezellie!
ze heeft nu echt een dreumeskopje deboor. Ik heb tot 10 uur geslapen. Nu ligt remon met lars op bed en gaat die slapen. Wel stoer hoor mijn vent. Hij was pas om 3 uur vannacht thuis maar omdat het zijn beurt was om lars uit bed te halen vandaag heeft hij het toch gewoon gedaan. Wat een bikkel!! Ik denk dat wij vandaag maar eens iets leuks gaan doen met zijn 3e. Hopelijk wordt het weer wat beter dan kunnen we naar de kinderboerderij ofzo. En gaan jullie nog spannende dingen doen?
Kijk... Een paar dgn bij mn ouders. De eerste dag nam mn moeder Giul mee naar beneden en toen ik beneden kwam zat ie lekker aan n broodje pindakaas. Ik heb tijdens de vakantie steeds gezegd, dat ik niet wil dat ie pindakaas krijgt, tegen mn zusje die bij mn ouders ontbeet en tegen Elmar. Niet tegen mn ouders, dus er is een klein kansje dat ze t niet gehoord hebben. Maar de kans is groter dat ze t wel weten. Mn moeder zei (afgelopen donderdag) met een engelenbekkie: ja ik weet dat je liever niet wil dat ie zoetigheid eet, dus vandaar de pindakaas. Klinkt bij mij gelijk als een soort van excuus. Ik vraag me echt af, waarom mijn ouders (mijn moeder met name) mij steeds in de wielen rijdt met dit soort dingen. Ik zeg geen andere voeding dan borstvoeding de eerste 6 maanden en mn kind krijgt met 6 wkn al slagroom (stiekum, maar niet stiekum genoeg), tijdens de vakantie eet ie stinkbrie en schimmelkaas en snoep. Mijn standpunt daarover was ook al bekend gemaakt. en nu dit. Is dit een machtstrijd? Ik wil er geen ruzie over maken, want ik kan t drama van te voren al uitstippelen en dan ben ik uiteindelijk degene die excuses kan gaan maken of zich op zn minst heel ongemakkelijk erover zal voelen (schuldgevoel etc), maar ik wil ook wel es dat mijn regels niet met handen en voeten betreden worden. Ik zeg van alle chocola en snoep en koek wat ie toch wel kreeg (al met 6 mndn) niks (niet te vergeten chips). Ik weet dat t niet uitmaakt. Maak wel n opmerking, maar tegenwoordig laat ik t ook maar zo, in de hoop dat de weinige regels die ik nog wel hanteer niet gelijk naar de prullenbak worden verwezen. Dit was (voor zover ik t kan bedenken) mn laatste regeltje. Pffff
jee das idd balen zeg. Wij hebben ook die regels, geen pinda's of pindaprodukten en geen chocola en chocoladeprodukten. Lars mag 's middags bij oma best een boterham met jam maar 's morgens geen zoet. Ook chips en koekjes en snoep mag hij niet. Gelukkig houden mijn ouders zich daar erg goed aan. Ze zijn het wat dat betreft met ons eens dat hij daar straks nog tijd genoeg voor heeft. En aangezien Lars slecht eet 's avonds krijgt hij niks extra's!! Ik hoop dat je toch een manier kan vinden om er mee om te gaan. Ik zou persoonlijk witheet worden. Maar ja het blijven je ouders natuurlijk. Mss moetje uitleggne waarom je niet wil dat hij het krijgt?
Ik heb t te uit en te na uitgelegd. Notabene heeft mijn moeder meerdere allergiën waaronder een koemelkallergie (ze krijgt in no-time dr hele mond e.d. onder de zweren wanneer ze melkproducten tot zich heeft genomen). Die zou toch beter moeten weten? Ik heb ook uitgelegd, dat ik het niet nodig vind, want ervanuitgaande dat ie bijna 100 zal worden (dat zeg ik dan he), heeft ie nog ruim 90 jaar om dat gemis in te halen. Ik had zelf wat betreft de pindakaas er geen goed gevoel over. Het kan namelijk hele heftige reakties bij mensen oproepen en daarom wil ik dat niet hebben. Pinda's vinden ze zelf gelukkig ook geen goed idee, anders at ie dat ook al wel maanden bij hen. Nouja, ik heb mn gal gespuid. Ik heb t er zovaak in alle redelijkheid met ze over gehad, maar daarin zijn ze vreselijk arrogant en zal ik me erbij neer moeten leggen. Godzijdank was er niks met Giul aan de hand, maar anders had ik t ze zeker wel ingewreven. Weet ik ook wel, dat ik dan als de kwaaie pier gezien zal worden en t zal ook vast niet helpen, maar ach....
Tsja.. minni, sommige ouders hè! Grr.. die zou je toch! Ik zou op dit moment mijn vent wel kunnen wurgen. We hebben de caravan gehaald. Al op de camping zei ik dat ik meteen het tentdoek thuis wilde uitvouwen en schoonmaken en droog opbergen. We zijn inmiddels al een paar uur thuis. Ik heb As eten gegeven, ze ligt nu op bed, de woonkamer een beetje aan kant gedaan, want het is hier echt een zwijnestal. (en al zeker anderhalf uur heeft hij gewoon gezeten) Wil ik beginnen met de tentdoeken, wil hij weer een half uurtje wachten nog. IK WEIGER HET ALLEEN TE DOEN en ik wil ook niet tot 11 uur bezig zijn, dus ik doe het maar weer, maar och.. IK BEN PISSED!
Laat hem dan tot 11 uur bezig zijn!? Serieus, hij wil nog ff wachten, dan zeg je nu toch, dat jij moe bent en zo naar bed wilt, of op de bank ofzo en dat jij hem nu nog helpt en anders moet ie over n half uur maar in zn eentje aan de slag.