nou minnie hou je hart maar vast trek je renschoenen maar aan hier loopt eva ook de hele kamer door...en overal aanzitten hahaha...
Hij liep al wel wat stapjes, maar dit was van de ene kant naar de andere kant met tussendoor ff lollig doen tegen mama, een sprongetje (hihi), speeltje pakken en weer door wandelen, de hele kamer door dus. Pfff, net ruim 2 uur geslapen en ben nog meer moe dan ik al was. Die Giul werkte wel mee, deze keer.
mijn echo was ook oke vandaag! vanavond aan de kids vertellen... spannend.. Jee Gupsie, mannen??? soms.... En Inky, vraagje wil je me toevoegen aan msn? gupsie heeft mijn adres wel. wil je iets vragen een keertje. zal je alvast een pm sturen. oh ik kan ook zooooo moeilijk naar het toilet, volgens mij is mijn buik veel platter als ik weer een keer fatsoenlijk kan.... hihi ik ga nu snel koken, vergeet vast een aantal meiden, maar komt goed! (ben net binnen van werk)
Zo, heb net 2 bb king kaarten gereserveerd. Nu maar hopen dat mijn pa mee wil whahaha.. Anders gaat mijn hubbie wel mee hoor.
zoo.. paps ff ingelicht! Ze zijn dan op vakantie in de ardennen.. nou dan komen ze maar mooi een daggie terug! Whahahaha... Kan die mij ook meteen ophalen, want dat ligt toch op de route!
beetje laat gekeken,maar onze zoon hoort ook in het rijtje thuis.hij heet levi en is 28juli 2005 1jaar geworden!!!
hoi henriet welkom op dit gezellige stukje forum. Ik heb net de infoavond gehad. Was een gezellige ontspannen avond. De ouders waren erg betrokken en we hebben veel gelachen. Morgenvroeg moet ik ff mijn bloed naar het ziekenhuis brengen en ik ga wat was opruimen maar meer doe ik niet!! Lars is al een paar dagen wat ziekjes. Hij heeft koortsvlagen. Ik denk dat het van de BMR komt. Verder heeeft hij onwijze last van een kies die moet doorkomen. Hij probeert zelfs in de tafelpoot te bijten, en geloof me die zijn groot!!! Hij wordt dan helemaal wild en gaat met zijn wang zitten duwen. Zo zielig. Ik snap ook niet dat ze gene langwerpig bijtringen hebben gemaakt. Die ronde kunnen niet zo ver achterin zijn mondje. Wauw minni, wat gaat ie vlot zeg. heerlijk. Lars loopt wel heel de dag maar dan aan mijn hand haha, loslaten hoef ik niet te doen want dan gaat ie zitten.
Blijkt dat ie gisteren ook al bij vrienden de kamer rond liep. Ik zat daar ook op de bank, maar ben de enige die t niet gezien heeft. Ik zag m wel achteruit lopen daar en daar moest ik zo om lachen, iedereen trouwens! Arme Lars met zn kies. Die BMR kan trouwens heel naar zijn. Heeft Astrid of Eva die al gehad? Ik zou m bijna willen overslaan, maar doe t toch maar niet.
By the way: wel ongi! Helaas Inky, geen bedevaartsoord. Wat flauw nou, dat ik dat om zeep moet helpen. Ik heb me toch n pijn in mn borsten! Misschien is dit nieuw zo na de borstvoeding. Ik heb al 2 wkn last van mn borsten, maar dit is t hoogtepunt (tot nu toe).
Goedemorgen....... Ik moet even zeggen dat Isa 2 weken terug die bmr heeft gehad en er tot nu toe geen last van heeft gehad....... Balen Minni maar de volgende ronde heb je vast meer geluk! Gupsie ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en weer van alles kan genieten. Misschien hebben de hormonen er ook wel mee te maken! Ik hoop in iedergeval dat je alles wat je dwars zit met Lars hebt kunnen bespreken. Misschien moeten jullie inderdaad eens een vaste avond in de zoveel tijd afspreken. Wij doen hetnu sinds kort ook en ik moet zeggen dat het hier prima aanslaat. Isa was vanmorgen wel heel erg vroeg.........om 6 uur liep ze al te brullen om een fles. Dat boek werpt nu zijn vruchten al af! @ Inky heb jij dat boek ook al binnen en wat vind jij ervan? Ik ga de was uitzoeken en alvast wat in huis doen. Mijn hulp komt ook over een uurtje en als Isa hettoelaat kunnen we er samen even flink tegen aan.......
Zo, hier is alles uitgesproken en meteen had meneer gekookt en geholpen met opruimen. Nou en daar gaat het gewoon om, hij hoeft voor mij echt niet te poetsen, maar een beetje helpen het aan kant te houden zou prettig zijn. Dus voel me nu ook weer beter. @ minni.. astrid heeft de BMR gehad en er geen moment last van gehad! @ monique.. hormonen zullen er vast ook iets mee te maken hebben, alleen heb ik altijd wel zitten klagen over zijn behulpzaamheid. Hahaha..
gelukkig gupsie dat alles even weer is uitgesproken..en dat ie wat doet nu.. he balen minnie dat je ongi ben geworden had toch wel goede hoop hoor... inky fijn dat de avond geslaagd is geweest...maar wat balen zeg dat Lars zo'n last heeft van zijn kies...eva doet daar nog niet aan mee die heeft pas 5 tanden.. nou Eva vandaag naar het cb geweest en inderdaad minnie haar BMR vandaag gehad..viel gelukkig allemaal mee ze vond het eigenlijk wel heel interessant...nou ja..??...of ze er op gaat reageren is nu afwachten tussen de 5e en de 12e dag kan er reactie komen..dus we zien het wel... hoe het verder met Eva is zien jullie bij topic Eva op cb... thuisgekomen heb ik even snel de wasmachine aangezet en alles gestofzuigd..en Eva ligt nu in bed want die was bekaf...
oeps..Nancy vergeet ik je bijna...wat fijn dat de echo helemaal goed was zeg...hoe vonden de kinderen het???
Oeps, ja, Nancy, wat vinden je kinderen ervan? Ik heb je avontuur op t cb gelezen, grappig geschreven. Gupsy: ik ben met Giulian zn verjaardag helemaal gestopt. Dus ik ben nu bijna 3 mndn borstvoedingsvrij. Eigenlijk van die krampen snap ik de ballen, want ik had altijd probleemloze borsten. Wil nu geen gezeik met die "jongens". Op het borstvoedingsforum heb ik al n vraag gesteld, maar als enig antwoord kreeg ik erop of ik zwanger kon zijn. Inmiddels kan dat dus niet meer.
lief dat jullie er nog aan denken, de kinderen zijn helemaal blij!! de ene zei zelf snikkend dat is mijn allergrootste wens een broertje of zusje. ook de andere 2 zijn helemaal blij en bezorgd, zo lief om te zien! moet bij de middelste wel opletten dat ie niet 7 maanden lang nog zo bezorgd om me is, heb hem wel gezegt mama heeft al 3 kindjes en weet heus wel wat ik wel en niet mag doen... tilde vamiddag de jongste op en hij vroeg meteen, mam mag je hem wel tillen?? wel lief, maar een kereltje van 8 hoeft niet zo bezorgd om me te zijn.... de kleinste vroeg of ie nog wel op mijn buik mag liggen met knuffelen.... hmmm heerlijk genieten dus nu... kreeg vandaag van mijn zusje ook een heel mooi kado (een wipstoeltje) ik heb natuurlijk niks meer en moet alles nieuw kopen...