Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Inky vieren julie de verjaardag van Lars op de dag zelf.......

Enne ik ben niet druk bezig geweest hoor!!!! We hebben sinds een maand een huishoudelijke hulp die het meeste voor ons doet!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee ik had je ka verhaal niet gezien, Inky. KLinkt idd spannend met al die voorzorgmaatregelen. Maar als jij denkt dat ie er niet op gaat reageren, dan denk ik gewoon met je mee. Jij bent de moeder en je denkt dat soort dingen niet zomaar.

Terwijl ik dit ti, valt Giul op schoot in slaap en de fles op mn laptop, hihi
    Ik ga ons op bed leggen.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee ik had je ka verhaal niet gezien, Inky. KLinkt idd spannend met al die voorzorgmaatregelen. Maar als jij denkt dat ie er niet op gaat reageren, dan denk ik gewoon met je mee. Jij bent de moeder en je denkt dat soort dingen niet zomaar.

Terwijl ik dit ti, valt Giul op schoot in slaap en de fles op mn laptop, hihi
    Ik ga ons op bed leggen.

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ongelukje...

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dag dames, ik zit toevallig jullie topic te lezen en lees het een en ander over aambeien. Misschien hebben jullie het al lang een keer gehoord of zelfs al geprobeert, maar het gaat over curanal
    Het is een combinatie van zalf, pillen en zetpillen (zowel voor de inwendige als uitwendige aambeien) en worden alleen gelevert door een apotheek uit hilversum. Je zult het niet geloven, maar de aambeien verdwijnen als sneeuw voor de zon. Heb dit zelf ervaren, maar hoor het ook van velen terug.
    Het wordt op natuurlijke basis gemaakt en kan geen kwaad tijdens zwangerschap op tijdens het geven van bv. Dus altijd het proberen waard.

Toch nog een heel verhaal geworden, maar wilde jullie deze info toch even geven.

Groetjes kwebbel

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he das een goede tip kwebbeltje. Hoewel ik er nu gene last meer van heb is het zeker iets om te onthouden voor ene volgende zwangerschap. En aangezien we voor de 2e bezig zijn hoop ik dat die snel komt haha.

Monique we vieren het op zaterdag voor vrienden en familie en op vrijdag gaan we dan leuke dingen doen en komen onze beste vrienden (tevens voogd van Lars) en nog een vriendin van mij. Die konden niet op zaterdag.

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja Kwebeltje, dat ken ik. Ik heb t ook en ze gaan vaak snel weg. Maar als ik ongesteld ben of moet worden, dan zijn ze er gewoon. Ik heb dat spul (zalf , pillen en zetpillen) gebruikt tijdens mn zwangerschap, omdat ik er echt ziek van was. Het werd veel minder toen, maar helemaal weg is t nooit geweest.

Maargoed, over aambeien e.d. wil ik dus schrijven in dat boek, hihi.

8. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeeee, Elena, wat gezellig dat je hier af en toe ook langs gaat komen. Fijn, zo kunnen we jou en je mooie meisje tenminste ook weer volgen.

Ik wens je heel veel sterkte weer met je rug. Wat shit zeg dat je die terugval hebt. Kunnen ze geen reden aangeven hoe dit nu weer komt?? Hou je taai, meis, je bent al zover gekomen, dit gaat ook vast weer goedkomen!

9. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Gelukkig is Deborah terecht, hahaha, ik miste haar al het hele weekend. maar ze is lekker bezig, mooi zo. we lezen de verhalen binnenkort wel weer, ik hoop met wat fotoos van astrid.

10. wolkje

wolkje Actief lid

May 16, 2006
    179
    0
    0
    hihi, minni, ik denk niet dat blije zwangeren een boek willen lezen over de minder leuke dingen, hihi... (grapje)

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ik heb foto's gemaakt van mn tuinstoelen. Kan ze niet zo makkelijk plaatsen, dus ik nodig jullie uit om op mn weblog te komen kijken.

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    het is ook vooral voor de mensen die denken dat ze zwanger willen worden.
    Hahaha, nee hoor. Maar dat je iig niet denkt dat je de enige bent met dit soort klachten. Dacht ik wel namelijk.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He zijn jullie voor de 2de bezig?? Wist ik helemaal niet!! Leuk zeg.. hoop dat jullie 2de wondertje zich snel aankondigt!

Ik moet morgen naar de vk.. ga meteen vragen of ze een receptje kan uitschrijven voor de Curanal.. Voor mij maar meteen het hele complete pakketje.. hihihihi.
    (ik wist niet dat een vk dat mocht.. recepten uitschrijven) Dan kan ik ze morgen meteen bestellen bij die apotheek! Bedankt voor de tip , Kwebbeltje!

14. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    sorry, ging iets fout....

15. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Heeee, dat wist ik ook niet en ik las er nog overheen ook!! Wat leuk, zeg. Ik hoop dat je ons snel kunt vertellen dat Lars er een brusje bij krijgt. Klus ze, meis.

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha ik had het op deze site bij zwanger worden gezezet. Kijken of jullie mij konden vinden daar. Alleen wolkje kon me vinden.

Lars heeft zich mooi gedragen tijdens de pasfoto's zal eens kijken of ik ze hier geplaats krijg:

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Kijk hier maar :)

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Dit is een scan van de orginele. Die zijn natuurlijk veel mooier.

We hebben besloten om geen speciale taart te bestellen voor Lars. Hij mag er toch niks van. Ik maak voor hem een tompoes met de pudding op waterbasis en de rest krijgt wel taart. En dan mag hij een kaarsje van die taart uitblazen.

Lars heeft er vandaag weer flink op los gestapt. Ik ga zo het filmpje bekijken en als het goed gelukt is dan komt ie op het web-log

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    O wat n schatje toch die Lars. Knappe vent en dat ie zo goed is blijven stilzitten. Goed zeg.

20. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Mooie foto`s........en wat een leuke verassing dat jullie al bezig zijn voor nummer 2.....

Ik zal proberen om straks een foto te gaan plaatsen....de pasfoto van Isa en de schoolfoto van Kim en Isa

Share This Page