Mooi minni! echt heel leuk gedaan!. Zo.. ik heb gisteren al de kaarten binnen gekregen voor BBKing. Ben zo benieuwd. Mijn pa was er helemaal vol van hahaha.. die belde me om te bedanken en begon toen over de prehistorie waar hij nog naar de rolling stones was geweest hahaha.. Mijn hub is nog niet opnieuw begonnen over de vakantie. Ik heb zijn offensief wel door hoor, haha.. lief zijn! Veel kusjes! Mij hoor je niet klagen (voor de verandering). Vanmiddag komen mijn ouders ff bakkie doen. Ik heb as al de opdracht gegeven om iets nieuws te laten zien aan oma. Hahaha..Oma denkt dat we een wonderkind hebben namelijk! En as.. die ligt nu op haar lounge kussen voor de spiegel helemaal druk te wezen met haarzelf. O,... van week hè, onder de douche pakte ze een fles (badschuim) legde die op de grond, en ging erop zitten en heen en weer rijen????? Volgens mij had ze kriebel hihihi..
Sexualiteit zit er al vroeg in hoor. hihi Giulian krijgt om de haverklap een hard piemeltje met verschonen. Je moet wel goed uitkijken wie ernaast staat, want mn zussen gaan ervan blozen hihi. (ik ben trouwens ook niet zo weg van piemels anders dan die van mn mannen, hoor)
En ja Thea, zelf gedaan! Met behulp van Giulian, want die moest eroverheen lopen. (@Kwebbeltje)En kom maar op met bestellingen, hihi. Misschien dat ik er nog es echt handig mee ga worden. Ik wilde iets met reliëf en heb uiteindelijk tempex platen gehaald bij een bouwmarkt. De achtergrond is met dezelfde verf gedaan als de muur is.
wauw knap hoor Minni, en wat een leuke finishing touch om Giulian erover te laten lopen. Ik ben vanochtend maar even naar de huisarts gegaan. Die bloeduitstortingen rond mijn ogen gingen zich verdubbelen. Ik moest naar de huisartsenpost om bloed te laten prikken zodat ze vanmiddag meteen de uitslag hebben. Hij dacht aan een bloedstollingsprobleem. Ik moet zeggen dat ik denk dat het dat niet is maar goed we kunnen het maar uitsluiten. remon had al meteen horrorverhalen gehoord en wilde al naar huis komen. Ik ben nu nog thuis maar vanmiddag ga ik gewoon werken. Ik denk dat ik maar eens van de gelegenheid gebruik maak om te ruimen en de stofzuiger en de dweil eens door het huis te halen. @nancy, ik wacht nog steeds op je pb
Minni, gaaf zeg!!!! Had m op je log al gezien, maar staat echt gaaf.... Deborah en Inky: gefeliciteerd!!!!!!!
mooi minnie je hebt er wel feeling voor moet ik zeggen.. getsie inky dat klinkt wel eng hoor..hoop wel dat het meevalt.. hahah en wat gaat as voor spannends verzinnen vandaag gupsie??..wel lekker dat je even verwend word nu door je hubbie.. hier heeft eva een dreindag geloof ik ..bwehhh..niets is goed en maar jengelen..pff pas half 11 en heb het nu al gehad...hoop dat het morgen beter is met d'r..
He jasses,Inky, je gaat toch geen gekke dingen krijgen, he? Kan het geen herpes-aandoening zijn? (koortsoog, hihi) Beterschap, hoor. Hier ook n dreindag, Elena. Gisteren ook al, niet de hele dag, met tussenposen, maar irritant is t wel. Ik denk (hoop vooral) dat tand nr 6 door gaat komen. Hij was al berevroeg wakker en toen we net n tukkie aan t doen waren, stond mn buuv ineens voor de deur. Verrek, was ik n afspraak met haar vergeten. Dus aangekleed en weer neer beneden en meneer alweer wakker. Dus ik heb goeie hoop op n knap slapie vanmiddag. Mn massage-afspraak van gisteravond is verzet naar vanavond en ik ben er harder aan toe dan ik ooit had kunnen denken. Ben gesloopt.
Wij hebben lekker een avondje voor 2.........Kim is er niet en Isa verwacht ik om 19.00 in bed te hebben...... Marco denkt natuurlijk dat ik geen zin heb om te koken maar niks is minder waar........Er staat een quormet gepland voor 2 personen..........hihihihihi...Nu maar eens kijken hoe de avond afloopt.......aan mij zal het niet liggen.......
hee Gio, alweer 15 wkn?! Sjee, waar blijft de tijd? En Monique, veel plezier vanavond. Wat een leuk idee, zeg. En Inky? Weet je al iets?
ja, mijn bloed was gelukkig helemaal goed. Ik moet het nu goed in de gaten houden. Het mag niet erger worden en moet binnen ene week weg zijn. anders moet ik door naar de internist. ik hoop, en denk ook wel dat dat gebeurd, dat ze over een week weg zijn. ben nu echt bekaf, ik lees nog wat bij en ga dan naar bed lekker tv kijken.
geluikkig Inky dat het allemaal goed was..weer een hele zorg minder. en monique hoe was jullie gourmet avondje?? hier is Eva vandaag errug hangerig en dreinerig wederom..of het nu weer een sprongetje of toch van die bmr?? heb geen idee.. gistermiddag toch nog even de stad in geweest met allebei mijn meiden..en eindelijk eens wat kleding voor mezelf gekocht en niet voor eva..was hard toe aan wat nieuws...en een nieuwe winterjas...eindelijk geslaagd!.. had gister een nieuw setje aangetrokken..zo'n strakke driekwart broek met een mooie trui...zwarte kousen eronder....bwammm hubbie was helemaal overdonderd..vond het me geweldig staan...nou dan groei je toch wel weer een beetje hihihihi....
wat heerlijk Elena. Ben ik ook wel aantoe. Mn massage gisteravond was vreselijk! Sjee wat hard allemaal zeg.Zegt dan wel genoeg over hoe nodig het was.Ik ben nu gesloopt,maar dat was voorspeld. Ik ben de hele ochtend bezig geweest met visite kaartjes maken voor Lcar klassieker service. Morgen heeft Elmar een belangrijk gesprek met iemand die nog wel de grootste klant kan worden die we ons maar kunnen indenken. Het is een bedrijf dat wereldwijd (!) auto's oppimpt. Spannend voor Elmar, maar grappig genoeg zit het eigenlijk allemaal al in kannen en kruiken.Morgen vooral de puntjes op de i zetten. In mn fotoalbum heb ik voorbeeldjes van visitekaartjes. Welke zal ik afdrukken? Als je nog suggesties hebt, hoor ik t graag. Ik ga nu genieten van mn ontzettende koppijn, buh!
hee minnie..ziet er goed uit die kaartjes..vind persoonlijk de 2e het mooist..met die gele strip onder de bovenste regel... balen dat je zo'n koppijn hebt zeg...lastig dat het steeds allemaal vast gaat zitten was er ook wel een beetje aan toe hoor..had al zolang niets nieuws voor mezelf gekocht..
Ja ik zou ook de 2de nemen.. de letters onderin in het wit zijn nl duidelijker te lezen dan van de eerste. Leuk logo trouwens!
hee bedankt dames. Nr 2 heb ik ook uitgedraaid (proefdraai) om elmar te laten zien. Zal ik... Of toch maar niet?