Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    zal jij wat??? of toch maar niet...wel of niet aan elmar laten zien...raadsels raadsels..pfffff :rolleyes: :(:

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Zal ik mn trapopgang gaan verven?
    Ik heb daar alles voor in huis.

Ik sta op ontploffen! Eigenlijk wil ik de tuin in, maar ben bang dat ik weggespoeld word. Of nog wat schilderen, maar heb geen doek en een doek gaan kopen is me teveel en te omslachtig nu.

Mn wc die op de overloop ingebouwd gaat worden roept me nu al maanden, maar we gaan pas in sept beginnen. Ik heb al het voorwerk al gedaan, zou nu moeten gaan beginnen met slopen. Dat gaat me niet in dank afgenomen worden.

Dus...
    De muren worden donkergrijs (trapopgang) en het houtwerk van de trap wordt bijna-wit, hoogglans. De trap laten we bedekken met dieprode vloerbedekking (bordeaux). Als ik nu de muren ga schilderen en later het houtwerk geschuurd moet worden, is dat dan handig? Beschadiging, stof op het grijs?? Of komt dat toch wel goed. Ik ga nl niet schuren, dat is Elmar zn werk. Te zwaar voor mij.

Denk... denk...

Ik ga maar naar mn bedje, denk ik.

3. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    hahaha ja verven en dan schuren lijkt me inderdaad niet zo handig nee....even een dutje is denk ik een betere optie..kan je in ieder geval dromen over het eindresultaat.. :) ;)

4. Niet meer actief

Zo, ik heb een onwijs leuk setje gekocht! Een rok, een topje en een vestje! Alles was minimaal voor 50% korting en nog was ik meer dan 150 euries kwijt haha.. Nou ja. Het topje kan ik in ieder geval een tijd aan, ook het vestje en die rok... nou in ieder geval nog wel even!

5. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    leuk gupsie..heerlijk he eens wat nieuws voor jezelf aanschaffen heb ik gister ook gedaan..nou ja en de prijs..moet een keer kunnen hoor.. ;)

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb niks nieuws voor morgen, ik trek een leuk setje van mijn zwangerschapskleding aan, die is namelijk erg leuk,.

Ik heb 3 weken vrij hahahahaha

7. Elena64

Elena64 Bekend lid

May 22, 2006
    524
    0
    0
    thuismoeder
    Delft
    heel veel plezier morgen meiden...we zullen vast wel horen hoe het is geweest..

lekker hoor Inky drie weken vrij..

hehe Eva heeft vanmiddag eindelijk eens een lekker dutje gedaan en is er absoluut van opgeknapt..nu maar hopen dat het zo blijft komende dagen..ben momenteel druk bezig met eva haar foto's in te plakken..nou ja niet inplakken ben met scrap boeken bezig..wat een werk..maar wel heel erg leuk om te doen...zit 's avonds lekker te freubelen heerlijk...

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Gupsy, een rok?? Zwanger zeker?!

Ik zie eruit als n spook. Nouja dan maar hoor.

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Maak je niet druk minni.......je heb je buit toch al binnen.....

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, ik wil er ook wel es leuk uitzien, hoor. Mn buit is er niet altijd, dus dan maar voor mezelf.

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo zijn jullie allemaal aan het uitslapen?
    Ik ben blij dat ik vanmiddag weg kan, poeh he zit hier met een gefrustreerd kind!! Hij wil een bal van de ballenbak in de pringlesbus stoppen maar dat past niet. Moet af en toe bukken hihihi.

Nu zit ik aan een boterham met kaas en morgenvroeg aan een champagneontbijt! Lekker hoor.

Ik loop hopeloos achter met het inplakken van de foto's. Moet nog zo'n 100 foto's inplakken denk ik. Dat wordt ene leuk werkje voor in mijn verlof straks.

12. Niet meer actief

hahaha..jammie! Ik hoop tenminste dat ze dit keer ook champagne hebben en anders bestellen we dat gewoon hahahaha..

Ow ink.. je moet ff opletten want ze hebben kermis bij ons, dus boven aan de rijksweg waar je normaal naar rechts gaat (richting rotonde), ga je nu naar links, de weg volgen, voorbij chinees (net na de bocht) naar links, onder viaduct door, en dan helemaal rechtdoor en dan 1 na laaste afslag naar links, maar dan moet je het al herkennen!

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Ink, wil je nog es voor me pendelen?
    Ik begin nu knetter te worden van de pijn in mn tieten. Ik zoek me verloren op internet, maar ik kan niet echt iets vinden wat in mn straatje past.

Al met al ben ik di begonnen met oud bloedverlies, woe avond werd ik echt ongesteld en sinds gisteravond geen druppel meer. Raar of raar?
    Woe een test er tegenaan gegooid, omdat ik t niet vertrouwde: negatief.

Ik baal want die pijn in mn borsten wordt erger. Ik had t idee dat ik er ook last van mn rug door kreeg.Nu heb ik echt wel pijn in mn bovenarmen.
    Stik! Ik weet het niet meer en ik heb echt geen zin om naar de ha te gaan. Maar als dit doorzet, zal ik wel moeten. Als ik eraan denk wat er zou kunnen gebeuren als ik niet ga, dan word ik niet lekker (niet aan denken, niet aan denken...). Moet ook zeggen dat ik echt niet denk dat het iets ernstigs is,maar het is wel ontzettend irritant!!!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha okè gups, dus ik moet als laatste, helemaal doorrijden en als ik dan bij de laatste afslag ben moet ik omdraaien en er eentje terug nemen??? Kan je niet zeggen de hoeveelste afslag ht is hihi.

Ik denk dat tom me wel de weg zal wijzen als ik daar rij. Nou ja remon dan. Komt goed we komen er wel.

Ik ga dadelijk maar met Lars ff slapen en daarna wat spulletjes pakken.

Ik wil nog wel een keer voor je pendelen hoor Minni, maar ff niet nu als je het niet erg vind. Maandag zal ik het doen.
    Stuur nog ff ene pb met je volledige naam en geboortedatum.

15. Niet meer actief

het komt goed als je de wagenaarstraat dan aanhoudt in je tommie! Want die leidt je naar de achterzijde van het huis! Maar het is geloof ik de 3 de afslag naar links, maar je herkent het wel.. !Je komt gewoon bij mij achter uit namelijk, alleen van de andere kant!

Nou hier zijn de afspraken gemaakt. Ik heb de volgende eisen gesteld aan mijn man!

~ Meer met het gezin doen in het weekend en meer overnemen van mij!
    ~ Helpen met wat kleine taakjes in huis (lees rotzooi achter kont aanruimen)
    ~ Zodra de keuken klaar is, dat we de bovenverdieping in orde gaan brengen! En niet wachten, maar in 1 ruk door!
    ~ Gezin boven ik stellen!

Hij erkent dat ie me wel verwaarloosd heeft en hij erkent dat de afgelopen vakantie op de camping, ondanks dat het prettig was om er te zitten, geen echte vakantie was voor mij omdat hij er gewoon vaker niet dan wel was!

Volgend jaar zal hij 2 tot 3 weken ECHT VRIJ nemen en dus ook niet beschikbaar zijn voor storingen. Nu is het natuurlijk wel ons eigen bedrijf, dus als overmacht daar is.. dan is dat zo. Dat snap ik ook wel.

Ook wil ik meer aandacht voor elkaar! En dat we niet zo langselkaar heen leven zoals de afgelopen weken (komt mede door een major contract wat nog in voorbereiding is).

Hij wil hier aan werken en hij MAG van mij dus met die vakantie, maar.. VOLGEND JAAR NIET! Want dan zit ik met een uk en een mini-uk en dan gaat ie maar een jaartje niet!

Ik hou hem er dus aan en zal hem er dus ook aan herinneren dat we dat afgesproken hebben. Een huwelijk is door dik en dun en niet alleen door.. dik? denk ik..haha.

Mijn ouders waren hier van de week en wilde de traphekjes wel plaatsen, maar dat mochten ze niet van mij, dat moest lars zelf doen. Ze staan er immers al 3 weken!

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee jah, dat is waar ook: heel veel plezier dames! Ik zal proberen niet groen te zien van jaloezie. :D

Hee Gupsy, je bent ook wel n moppie ook, hoor. Wat lekker dat Lars nu weet dat ie niet de meest geweldige vent voor je was en dat ie wel van plan is dat weer te gaan worden. Tja,soms moet je idd regels gaan opstellen en daar gaat een heleboel gezeur aan vooraf. Jammer, maar als het alleen maar lekker loopt, dan ga je dat miss minder waarderen.

dik of (d) ik? Hihi. :) ;)

Elmar heeft nu die afspraak en hij was er best zenuwachtig voor. Ik ben reuze benieuwd!
    Eigenlijk is ie daar al binnen, maar toch... Leuk, leuk, leuk!

Volgende week is Elmar jarig en hij wil een stenen BBQ, hoop dat we die vanmiddag kopen gaan.

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    broek gekocht voor 10 €. En hij is nog leuk ook (maat 40).

18. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    He dames,

Hier ik weer even...

Als ik het nog niet gedaan had;

@Deboor & Inky, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en fijn dat alles ok is en gaat!

@ Susanne, gefeliciteerd met Tim!

@ Mandy, heel mooi kunstwerk zeg! Had t al op t forum gezien, echt geweldig! En las t al op zenz, verklaring van Renske klinkt aannemelijk, maar ben toch ook benieuwd wat de pendel van Inky weer gaat doen... ;)

Update van de zaken hier...

Boyd anderhalve week geleden z'n BMR gehad en das wel duidelijk ook helaas. Hij heeft er behoorlijk last van... Vooral 's avonds hoge koorts, gelukkig overdag niet dus kannie nog gewoon lekker ravotten...

A.s. donderdag ga ik onder het mes voor die navelbreuk, heel spannend, maar ben blij dat ik al zo snel terecht kan! Daarna voorlopig even uit de running, mag dan ook niet tillen, dus ondertussen een heel oppasschema voor Boyd opgezet, lang leve de opa's en oma's ;)

Heb me van de week weer ingeschreven bij Inholland, voor de SPH. Had m al bijna af, maar was in het laatste jaar zwanger van Boyd. Bevallen, verhuizen en afstuderen gaan niet echt samen... Ga nu dus een poging doen het in drie maanden hard werken af te ronden. Hoop dat het lukt, kan ik namelijk verder gaan solliciteren, want m'n huidige baan is echt zo niet leuk meer...

Verder weinig bijzonders, ben aan het verven maar hoor dat Boyd ook weer wakker is, moet dus hoe dan ook weer aan de slag hihi

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @Elvier: Bedankt!!
    enne .. succes a.s donderdag en voor daarna beterschap gewenst!

@Inky en Gupsie: Las net bij msn dat jullie het super hebben gehad bij de Lion King... leuk leuk leuk!

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo deboor nog geen verslag achtergelaten?

Nou het was super hoor. We mochten de auto voor het Kurhaus parkeren (nadat Deboor maar bleef zeggen dat het echt mocht ging ik het maar geloven) en toen ging een meneer hem parkeren hihi. We hadden een kamer met uitzicht op zee!!
    Om de kosten te drukken zijn we maar bij de Mac gana eten haha. Nee hoor we zijn gewoon Macjunkies. De Lion King was echt MEGA super. Zo mooi, niet normaal. Na de Lion King hebben we lekkere dure bitterballen op en nog wat glaasjes Jus. En daarna ons speciaal opgemaakte bed, belegd met hopjes, ingedoken.
    We sliepen pas erg laat omdat we het raam open hadden gelaten en het druk was op de boulevard. Om 4:30 heb ik het maar dicht gedaan.
    's MOrgens heerlijk champagne ontbijt! En alles wat je je kan bedenken voor een ontbijt was er.
    Een superdag dus!!
    Nu nog ff bijslapen.

Share This Page