Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers! Sjeminee Inky, klinkt helemaal geweldig! Ik heb vannacht best-wel goed geslapen. Voor t eerst sinds een hele tijd. Er is n beginnetje gemaakt met ons huiswerk.Ik ga zo nog ff afplakken en dan kan ik morgen aan de slag met verven. Leuk Elvier, dat je ff iets hebt gepost. Heel veel succes woensdag. Jammer dat je zover weg woont, anders had ik ook wel op Boyd kunnen passen. Echt n zoet jochie! Hoe ga je dat 's avonds eigenlijk doen? Komt Wim je dan assisiteren?
Het was inderdaad SUPER!.. Ben alleen nog wel brak van de nacht en slapen lukt nu ook niet, want er is kermis bij ons! Maar echt helemaal geweldig. Het kurhaus, alles keurig en netjes (was er al eens geweest). De kamer prima! Uitzicht op zee en de pier, helemaal top natuurlijk! De voorstelling was helemaal wauw, ook hier was ik al eens geweest, toen was ik zwanger van As, maar wist ik het nog niet. Nu weer zwanger haha.. Ze begonnen de show en toen begon ik ook hoor... snik snik.. zo mooi! En net als met de 1ste keer kwamen nu de waterlanders ook weer kijken dus, zo onder de indruk was ik. En de cast,...wauw.. zo goed! Na de voorstelling was het inderdaad ff jus in de bar drinken met bitterballen..haha, dat wordt ons ding Inky...die bitterballen! En toen naar boven naar bed en wakker liggen haha.. pff wat een pokke herrie daar zeg! Het ontbijt was super en de terugreis indrukwekkend haha.. We hebben een vrachtwagen gezien die niet op alle wielen meer stond. De cabine van die auto stond in de lucht te wijzen.. was niet helemaal goed gegaan zeg maar. Eenmaal thuis proberen te slapen.. NOT! Toen zijn we met zijn DRIETJES naar de kermis geweest. As is daar helemaal uit haar dak gegaan. Ze mocht zelf lopen en is met haar pap 2 keer in de draaimolen geweest. Bleef bij vele standjes staan om te sjeeken met haar heupen en heeft een gevalletje gekregen wat ze over de weg kan voortduwen en wat dan geluid maakt haha.. En nu ...pff,... ik ben doodop! En heb lekker mijn kurhaus sloffies aan en ga zo lekker liggen!
haha, heb zoiets ook n tijdje gehad van Hotel Zuijderduin, hihih. Die dingen sleten wel snel, trouwens.
ik heb nu ook mijn kurhaussloffies aan, zijn lekker zacht! Mijn vader vroeg meteen waarom ik geen sigaar voor hem had meegenomen in de bar. Haha tja toen ik erachter kwam dat die doos geen theedoos was maar een sigarendoos voelde ik me al opgelaten. Remon heeft gisteren de Kurhaussfeer goed doorgezet. Hij heeft steeds de autodeur open en dicht gedaan voor me en ik kreeg een heerlijke stoel met voetenbankje bij het vissen. Tja die familie van Remon wilde vissen. Hoe hard ik ook hoopte dat het ging regenen, HET BLEEF DROOG. Het was zelfs warm en we zijn nog verkleurd ook. Ik heb een beetje liggen bijkomen op mijn stoeltje. Nu is het hier 1 grote puinzooi omdat we gisteren al om 21 uur in bed lagen. Dus dadelijk maar ff puinruimen en dan boven nog aan de slag. Morgenavond komt er een mannetje het plafond slopen. Lekker handig om dat ´s avonds te doen maar goed Remon zegt dat het niet anders kan. Hopelijk slaapt Lars er door heen.
plafond slopen? Vertel! Ik ga zo naar n tuincentrum 2 kleuren coatings kopen voor de BBQ die elmar voor zn verjaardag krijgt. Die wordt morgen gebr8 en kan ik gelijk aan de slag. Als elmar maandag dan jarig is, is die BBQ ook gelijk klaar voor gebruik, hihi. Het hangtoilet wordt morgen ook gebracht en dan kunnen we zsm aan de slag. Elmar heeft een paar vrije dagen in september, die gaat ie deels gebruiken voor zn bedrijf, maar ook deels voor in huis. Joepie.
voor de slaapkamer boven mandy Hier giet het weer, echt van dat slome weer Pff ik ruik weer poep. Hebben jullie nog tips om de luier te verschonen zonder dat je kind volledig door het lint gaat= Lars is niet meer te stuiten man als je zijn luier wil verwisselen. Zodra je zijn beentjes optilt zet ie het op ene krijsen!!! Boos worden helpt niet want dan gaat ie nog harder krijsen en rustig worden ook niet. Afleiden met iets is gevaarlijk voor je eigen leven want dat smijt ie meteen weg.
ZO, ik heb geboden op een duowagen van topmark. Hij is nog maar 6mnd oud en ziet er echt super uit. ALles zit erbij en dat voor 125 euries (incl bon) Ik ben dus benieuwd of ik de gelukkige mag zijn die hem op kan halen. Als dat zo is, dan staat ie hier nog zeker 6 mnd stof te vangen, maar ach. Ook is natuurlijk maar de vraag hoelang as in de bug zal zitten, maar met winkelen enzo is dat toch wel handig lijkt me! Wahahaha.. As kijkt net naar plaatje van Pop en roept POP..haha.. lief hè Maar goed, voor 125 euries kun je dat risico nog nemen en wil ze niet meer dan schat ik in de dat deze wagen nog redelijk gewild zal zijn, aagezien dit model er al een tijdje is!
Jullie niet geloof! Geloof me maar, hihi. Ik ging net naar t tuincentrum, de coating hadden ze niet. bummer. Ik ben de laatste tijd druk bezig met mn huis en tuin op orde te krijgen, meer mezelf. En ik heb besloten dat systematisch te doen: mn wensen op te schrijven, zoeken naar de mogelijkheden (gezien ik altijd de dingen wil die niet eens bestaan en ik dus zelf moet gaan maken en verzinnen met welk materiaal etc) In het kader van: steriele tuin gezellig maken, ging ik opzoek naar een houtenbank ipv mn plasticken bank (wit). En verdomd! Zie ik een hardhouten schommelbank. Tja, dat is helemaal je van het! Die hardhoutenschommelbank is in de aanbieding. Daarbij had ik gelezen dat op alle tuinmeubels 25% zit en de showroommodellen zelfs 50%!!! Dus ik vragen aan een medewerker en jahoor, daar gaat nog 50% vanaf. Ik pies zowat in mn broek, want 139 daarvoor was al geen prijs en de helft daarvan is geweldig. Ik Elmar gebeld en daarvoor zag ie dat wel zitten, dus gezegd: pak m maar in jongen! Die jongen sleutelen, alles uit elkaar halen. Ik zit erbij leuke praat en zoek nog een bijpassend bankkussen. Hij vertelt dat ie normaal niet op de afdeling werk$, maar vanwege de koffiepauze van zn collega's even hier invalt. En wordt na n tijdje geassisteerd door n collega, die direct ziet: hee maar dit is al de aktieprijs is al t laagste wat ze kunnen aanbieden. Omdat het de allerlaatste schommelbank was, hebben ze dat er groot en duidelijk opgezet. Shit, zeg. Bijna dat hele ding gedemonteerd en dan komen ze met dit. Die laatste jongen gaat t tch maar vragen bij de grote baas van die toko. Want ik geef te kennen dat ik m niet mee neem voor de "volledige" prijs. Komt ie terug en blijkt dus dat ik m voor die halve prijs mag meenemen. Hihihihi Ik had al t vermoeden dat t helemaal niet kon, want waar koop je nou een hardhouten schommelbank voor 70? Ondertussen had ik een kussen gevonden, zonder prijs. De prijzen van de andere kussens waren rond de 50-60. Daar laat ik ze wel voor liggen. Daar kon nog wel 25% vanaf, maar vond ik nog te duur. Toen zag ik 1 rabbig, lelijk kussen liggen voor 27 en ik zeg: op deze staat wel n prijs. Krijg ik dat kussen mee voor 27 en daar zou nog es 25% afgaan. (had inmiddels t zelfde kussen gezien, maar dan in een andere kleur en die was 55) Bij de kassa wilden ze me niet die 25% korting geven. Ik nog even mokken, maar ik denk: niet teveel zeuren, want dan halen ze er iemand bij van die afdeling en zien ze gelijk dat dat kussen 55 is. Ik mocht nog even klagen ergens, maar ik heb t erbij gelaten. Ik vind dit wel mooi genoeg! Jullie mij geloof? Zo en wat hebben jullie vandaag gedaan? (hihi)
Emelyne gaat nog steeds overal in de buggy mee naar toe, hoor. Heel handig en heerlijk makkelijk en gelukkig maakt ze er meestal ook geen punt van. Succes met je bod, ik hoop dat ie goed genoeg was om die wagen te krijgen.
klinkt goed die duo wagen..nu maar hopen dat je bod hoog genoeg is.. nou meiden ik kom niet zo heel veel meer hier denk ik vind het hier heel gezellig en blijf ook zeker nog af en toe meekijken..maar vind het hier onhandig foto's plaatsen en dat vind ik jammer...verder mis ik toch sommige mensen...het groepje lijkt zo klein... of ik nog een zwanger raak daarvan houd ik jullie zeker op de hoogte...hubbie heeft nu gezegd dat ie het eigenlijk niet zo erg zou vinden en heeft ook weer volop vertrouwen in mijn rug... dit is zeker geen afscheid alleen kom ik niet meer iedere dag...
Hee Elena,t groepje wordt idd wel erg klein zo. Ik vind het wel erg jammer als je niet zo vaak meer langs komt, hoor. En dat van die foto's vind ik ook erg balen. Ff showen is niet zo makkelijk meer en minder persoonlijk, vind ik. Reakties krijg je ook veel minder op foto's, terwijl je juist zo trots bent op wat je te showen hebt. Hee Inky, wat betreft het aankleden en luier verschonen. Hier heb ik ook zo'n draak. Idd al beginnen met schreeuwen als je m oppakt op n bepaalde manier die zou kunnen betekenen dat ie n schone luier krijgt. Waardeloos. Ik zit regematig met zweet op mn voorhoofd van inspanning mn kind te verschonen, poepluiers zijn erger dan welke ook, omdat je langer bezig bent met t hele gevecht. Ik geef m nu ook veel minder vaak een schone luier. Kind piest ze nu eerst ontzettend zwaar. De laatste dagen is ie were met tandjes bezig en een strontluier of 4 is dan normaal, dus dan 4x op n dag ontzettende ruzie... Pfff! Ik wil m zsm zindelijk hebben!
Hee op welke heb je geboden?? Deboor???? hihih ga ik je overbieden.. Nee hoor!! Maar is idd geen geld voor 125 euro!! Hoop dat je de hoogste bieder bent/blijft! Vandaag is hier het cb geweest... voor het intakegesprek zeg maar. We mogen de voeding van Tim verhogen, jippieee want hij had niet meer genoeg aan 100cc per fles! Maar wat ik raar vind.. bij lisa moesten we de voedingstijden proberen te rekken als ze nog te vroeg was voor een voeding. Nu bij Tim mogen hem voeden als hij wel eerder komt. Nouja....maargoed... mij hoor je niet klagen hoor.. liever een kind wat je een voeding mag geven als dat gekrijs de hele tijd, waardoor hij nog erger overstuur van raakt!
Haha, nou heb je de link gestuurd hoor! Tsja.. het is nu al veranderd tov nog geen 2 jr geleden. Bizar hè!
Ja zeg dat wel.. dus nu zelfs met de flesvoeding ga je voeden op aanvraag (zolang het maar op zijn vroegst na 2 uur na de laatste voeding is en op zijn laatste 4 uur na de laatste voeding..)