zo hier ook een draak maar hij heeft weer koorts. We hebben net een uur tv gekeken. Normaal doe ik dat niet maar nu was hij ff van mijn been af. Ik heb meteen nog kunnen ruimen hier. Daarna heeft hij lekker op mijn buik gelegen, dat is dan weer heerlijk. Nu ligt hij op bed ik hoop dat ie het ff volhoudt. Minni, bedankt voor je super lieve kaartje!! Echt leuk. @elena, jammer dat je niet zo vaak meer komt, als je ons maar wel op de hoogte houd. En ik wil wel van je horen of het in november raak is hihi.
hahaha ja hoor Inky tuurlijk houd ik jullie op de hoogte...hoop stiekum wel dat het eerder is hoor maar november vind ik ook prima..
dat voeden op verzoek is de reden dat ik ontzettend blij was dat ik borstvoeding gaf. Als ik anderen zag aanklooien met hongerige kinderen die nog moesten wachten. Pffff. Zo'n drama vond ik dat. Hee Gupsy, weet je al of je m "gewonnen" hebt voor 125? (als wij bieden op ebay, dan voelt het echt als winnen, ondanks je nog gewoon moet betalen, hihi) Ik heb toch veel gedaan vandaag!!! Mn bovenverdieping is vandaag 2x zo groot geworden. En ik ben nog niet eens klaar. In 3 jaar tijd is de eerste (en tweede ook trouwens) serieus vol gepropt met troep en zooi. Nu nog van alles op http://www.gratisoptehalen.nl zetten. (of mp, want Elmar wil er een taart voor hebben, hihi)
hmmm elena ik herken je gevoel wel een beetje, ik ben hier dan nog niet zo lang, maar het is wel even wennen hoor en heel anders. ach we hebben elkaars mail adres en houden elkaar zo op de hoogte. ik heb vandaag de hele dag gewerkt en ik ben kapot! leuk Gupsie en Inky dat het zo leuk was van het weekeinde!! en jee minni wat een energie allemaal. Gups, ik denk dat je nog best plezier hebt hoor van die duowagen! ookal is as dan 2.
Een vriendin van me heeft zo'n duo-wagen dat de kinder achter elkaar zitten. Zij is er niet tevreden mee, maar ik moet zeggen dat ik geen idee heb van waar zij wel tevreden mee is in haar leven. (haar man is al net zo, heb wel vaker over hen geschreven) Ze vinden m lastig en zwaar duwen en de hoek om schijnt n drama te zijn. Nogmaals: je moet wel bedenken wie t zegt.
we hebben m in elkaar gezet. Sjee Elmar is echt handig (zonder gebruiksaanwijzing en hij weet niet eens hoe ie eruit hoort te zien)! De schommelbank:
wauw wat een mooi ding!! En echt een koopje hahah Ik ben net lekker met Lars in bad geweest. Hij had de hele tijd de slappe lach echt de tranen liepen zelfs over mijn wangen wat een lol kan een kind hebben. Nu ligt hij lekker te slapen. Toen Remon thuis kwam was meneer weer het zonnetje in huis. Hij had blijkbaar papa gemist. Hij heeft zelfs 2 keer 2 lossen stapjes gezet. Het begin is er!! Ik ben weer kotsmisselijk dus zal wel lekker op de bank gaan liggen zometeen. Ff kijken of er nog iets leuks op tv komt.
Ik heb GEWONNEN. Morgen ff bellen voor een afspraak en dan ga ik hem halen!! JAHOEI! Hey suus,... haha.. wagen kopen/??
Haha.. liever wat meer last met de hoek om dan dat ik niet in de looppaden pas omdat ik ze naast elkaar heb zitten. En daarnaast denk ik niet dat de beeb een seconde rust heeft met die kleine draak ernaast! Zo ligt uk toch nog een beetje verborgen en hoop ik ook van die pottekijkers te weren... Ach ja en is het niks, dan zet ik hem evengoed weer op MP!
Je hebt ook helemaal gelijk. Sjonge wat ben ik weer ouderwets naar de kloten! En alles is geschuurd en afgetaped, zodat ik eindelijk kan gaan schilderen... Baal, baal, baal. Dagje plat, vreesik. Pijnstillers doen me helemaal niks nu. Ff klagen, hoor.
vandaag voor 2de echo, dan wordt beeb opgemeten en daarna bloedprikke voor combinatietest! Astrid moet mee, ik hoop dat ze rustig blijft, want vorige keer lars haar wel bezig houden, maar die is er nu toch niet bij! Daarna foto's maken voor paspoort en die regel ik dan morgen hier op gemeentehuis. Ik voel me goei verder, geen klaggies.. en as lijkt ook wat gezelliger vandaag!
Jeetje! Wat gaan jullie hard zeg! Is gewoon bijna niet bij te houden @ Minni; Hoe ik dat ga doen met Boyd?? Hoorde gister van de huisarts, dat ik zes weken niet mag tillen, ook mn kind dus niet!?!? Nu dus een heel oppas/logeer-rooster opgezet... Nu is het tot eind september aardig rond door bij de opa's en oma's te slapen, een vriendin die hier komt slapen en idd Wim hier veel over de vloer (al was dat al hoor ) En krijg zo ondertussen steeds meer de kriebels voor donderdag, maar goed, dan zijn we er maar vanaf... Hele leuke schommelbank trouwens!! Balen dat je nu weer zo'n pijn hebt zeg, maar zo te lezen ben je ook een behoorlijk druk vrouwtje geweest hihi Ik verschoon Boyd nu heel veel terwijl ie staat, want liggend is t inderdaad ruzie. Gaat erg goed moet ik zeggen! Hij tilt zelfs zn benen een voor een een stukje op om t goed schoon te kunnen maken hihi. Zet m dan gewoon op de commode ofzo met iets om te spelen en t is allemaal zo gebeurd! Vandaag een regeldagje, wil nog vanalles regelen voor donderdag... Morgen dan maar een grote schoonmaak, zodat dat voorlopig ook niet hoeft...
@ Deboor, spannend weer een echo, leuk!! Veel plezier en hopelijk blijft As zo gezellig, wel zo handig denk hihi
Hee wat leuk, vandaag nog n echo. Ik ga er natuurlijk helemaal vanuit, dat alles oké is. Spannend evengoed. El4 heel veel succes donderdag. Wanneer horen we van je dat de operatie geslaagd is? Mag je wel weer snel achter je pc?
Ben denk donderdagmiddag weer thuis... en heb de computer naast mn bed staan met een draadloos toetsenbord! Kan en ga jullie dus belagen met berichten vanaf mn bed whahaha...
Agos.. mijn meisje is verkouden. Sjee dat is een tijd geleden zeg! .... Lopen nottebellen uit haar neusje!. Haha.. ik noem haar mijn koenta kinte.. (haha.. en haar slavennaam is AStrid) Mijn koenta kinte is ziekjes..