Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben zo verdrietig!

Ik heb net mn sch-ouders gebeld, of ze Giulian op kunnen halen vanmiddag. Ik heb zo'n koppijn en pijn in mn nek.
    Ik ben zo verdrietig,omdat ik dit echt als falen zie. Ik wil het kunnen, maar vandaag gaat t niet. Ik weet niet of ik vandaag nog wel stoppen kan met janken.
    ALs een ander mij dit zou vertellen, zou ik t probleem niet begrijpen.

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @minni, waar zit jouw rem???? Je doet ook zo ongelofelijk veel op een dag dat ik al moe wordt als ik het lees. Wel goed dat je ouders giulian komen halen en dan moet je niet achter de computer kruipen maar lekker in bed gaan liggen en slapen. Haal lekker makkelijke kant en klare maaltijden bij de Appie en maak het je lekker makkelijk. Rust uit en probeer ff e onstspannen,

@deboor succes met de echo maar nog meer succes met de pasfoto's. heb gisteren op tv gezien dat het een ramp is met die foto's. Ze zijn vaak te klein, je mag niet lachen (zelfs geen glimlach) je moet een uitgeruste open blik hebben, recht in de camera kijken, haren achter je oren (is bij jouw geen probleem haha) geen zware maku-up enz enz. Er werden mensen aan de lopende band teruggestuurd bij het gemeenthuis.

@Elvira, succes met de operatie en je strakke oppasschema. Fijn dat je een groot vangnet hebt voor Boyd. Laat je maar lekker verwennen.

Ik ga zo ff boodschappen doen. Lars is vandaag een stuk liever en heeft lange tijd alleen zitten spelen. Zijn brood is vanmorgen sinds 2 maanden weer helemaal opgegaan. Dadelijk weer even samen eten en dan snel tussen de buien door weg. Ik ga liters cola inslaan!!! Dat kotsen moet maar eens afgelopen zijn. Remon is zo super voor me...... echt waar als hij zich zo gedroeg als mij dan had ik hem er allang uitgeschopt hihih. Ik ga vandaag maar eens een gezonde maaltijd halen voor hem.

3. Niet meer actief

Zo, ik ben weer terug!

Sjees, mevrouw kon niet zo goed prikken en had dus mijn beider armen nodig! Mijn echo was goed, beeb was 2 cm gegroeid en zit op 4 cm. Ik ben ook weer vooruit gezet in de zwangerschap en loop weer gelijk met mijn eigen schema. Ze heeft me alleen op 17 maart gezet ipv 19 haha..

14 sept moet ik weer, dan voor de nekplooi!. Dan is Lars op vakantie en mijn ouders ook, dus INK..heb je wat te doen dan.. deze wil ik niet alleen doen namelijk..hihi

Nou.. ik ga ff lekker rusten!

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee wat spannend. En wat n eer, Inky, mee te mogen met Deboor. Als zij niet kan, dan hoor ik t wel, Deboor!

Ik ben n potje gaan bleren niet normaal, vanochtend. Daarna heb ik mn sch-ouders weer opgebeld om te zeggen dat het toch niet nodig is. Ik kon t gewoon niet hebben om Giulian weg te doen.

Hij is daarna wakker geworden en hij is een engeltje, zo rustig. Wat heb ik toch n superbeeb.
    We zitten nu samen druiven te eten. Hij heeft ruim een uur in zn bedje zitten spelen, nu zit ie in de kinderstoel en zometeen doe ik m nog in de box, zodat we over 1,5 uur uitgerust naar bed kunnen.

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    @ minni, jee je doet ook wel erg veel hoor...pfff

@ Gupsie, wat fijn dat alles weer oke was!

@ Inky, ik dronk erg veel cola-light voor miijn zwangerschap, maar nu ben ik helemaal aan de fanta..(terwijl ik dat normaal niet te drinken vind..hihi)

Morgen heb ik om 9.40 mijn echo en bloedprikken, hopelijk tref ik er 1 die beter kan prikken Gups... al is dat bij mij zo wie zo lastig...

6. Niet meer actief

ja.. haha. ik had echt mazzel. Mijn arm doet er nog zeer van.

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    [quote="nancy74]@ Inky, ik dronk erg veel cola-light voor miijn zwangerschap, maar nu ben ik helemaal aan de fanta..(terwijl ik dat normaal niet te drinken vind..hihi)

Morgen heb ik om 9.40 mijn echo en bloedprikken, hopelijk tref ik er 1 die beter kan prikken Gups... al is dat bij mij zo wie zo lastig...[/quote]
    Tijdens mn eerste zwangerschap heb ik me lens gedronken aan de cola light, hihihi. En ik lust cola in t algemeen helemaal niet eens.

8. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=5004Ik heb mn crisis aangegrepen om de laatste hand aan de trap te geven. De muur dan wel te verstaan. Ik heb m nu donker grijs.
    Dat rood en wit heb ik gedaan toen ik hoogzwanger was (nog geen 1,5 jaar geleden dus), maar ik was er al niet meer tevreden mee.

De trappen ga ik bekleden met rood tapijt (kleur van de muur naar beneden nu nog) en het houtwerk krijgt ongeveer dezelfde kleur als het nu heeft, maar dan hoogglans (lekker luxe).

Heb nog 1 muur, waarvan ik niet weet wat ik ermee zal doen, behangetje, of wit verven, of toch ook donker grijs?

Helemaal links zie je louvre deurtjes. Daar komt de wc in, is vanmiddag gebracht.

Giul drinkt zn laatste papje en gaat zo naar bed en ik ook weer.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb nu een liter cola op! Maar ben nog misselijk heb nog niet hoeven overgeven iig.

Morgen komt er een mannetje voor het plafond, gelukkig heeft remon het zo kunnen regelen dat hij niet vanavond kwam. Morgen dus naar mijn moeder dan kan er boven rustig gesloopt worden.

@Deboor, ik kan hoor!! Zeg de tijd maar dan ga ik met je mee. Ik vraag wel ana mijn moeder of die op Lars past dan kan ik me met Astrid bezig houden.

Ik heb nu wel knallende koppijn, waarschijnlijk van de cola haha.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Inky, in je onderschrift spoort je link niet.

Hij probeert http://larskardienaal.web-log.nl/ te openen. De 2005 is er tussen uit gevallen.

Iets op tv vanaaf?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    gefixed bedankt minni

volgens mij komt gilmore girls

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    test, test... Ja hij doet t!

Gilmore Girls staat aan. Daarna maar slapen, want dan is t nix meer op tv, geloof ik.

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    @ Elena jammer dat je niet meer zo vaak komt buurten maar ik begrijp je volkomen. Ik merk aan mezelf dat ik ook niet zo heel erg vaak meer te vinden ben hier op de site. Ik zou graag een foto willen plaatsten maar tot op heden is het nog niet gelukt. Jammer omdat ik nu niet kan showen met mijn uk.....Veel succes in iedergeval met al je plannen en ik hoop dat we nog wel eens wat van je horen.......

Hier gaat alles super. Isa doet het nog steeds prima en is langer wakker op een dag. eten gaat prima en zo nu en dan eet ze ook vers eten.....het begin is er. Ook de fysio is erg tevreden en nu gaan ze over 2 weken een aantal testen doen om te kijken hoe ver ze er inzit wat haar ontwikkeling betreft. Vanmidag deed ze weer een paar pasjes los en helaas viel ze best hard en had gelijk een tand door haar lip..........huilen en alles zat onder het bloed. Eens moet de eerste keer zijn en bij deze is het dan ook hier gebeurd........

We hebben een weekend vol verjaardag achter de rug en ook daar deed Isa het goed.....eindelijk is ze van haar eenkenigheidsfase af die wel een dik jaar heeft geduurd........ze is vriendjes met bijna iedereen en laat goed horen dat ze er is. Taart gaat er prima in en ook de kaasstngels zijn erg favoriet.......ze kan het hebben.

Kim had vandaag een meidendag en ze zijn vanwege het weer wezen zwemen en naar een pannenkoekhuis geweest...........ze kwam bekaf thuis.

Vanmiddag Sabrina aan de telefoon gehad en het lijkt me een ontzettende leuke meid. Aankomende zondag vind de meeting plaats in Scheveningen en ik kijk er echt naar uit!!!!!!!!

Wie gaan er nog meer naar de meeting!!!!!!!!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    jammer maar bij ons is het zondag blomencorso, en die is het grootste van Nederland. Het hele huis zit vol visite en feest tot in de late uurtjes in het dorp.

Doe ze maar de groetjes van me, als ik haar zelf niet meer spreek op msn.

Lars is vannacht wel 5 keer wakker geworden. Pff dat breekt op. En om 6:30 wilde hij niet meer slapen. Toen heb ik hem maar lekker bij mij op bed laten ravotten. Daarna samen gegeten.
    Eerst maakte ik altijd ons brood aan het aanrecht en dan gingen we aan tafel zitten. Nu dek ik de tafel en ziet Lars hoe ik zijn brood maak, en het mijne. Hij eet nu heel de boterham op. Alhoewel de korstjes trekt hij er sinds een dag of 2 vanaf, maar goed hij eet lekker en is gezellig. Legt zijn broodje netjes op zijn bordje als hij gaat drinken en zet zijn beker ook weer netjes op tafel.

Minni hoe is het vandaag met je? Heeft de nachtrust je goed gedaan? Ik hoop dat Giulian vandaag ene lief manneke is voor je.

Monique ik ben erg benieuwd wat de ontwikkelingen van Isa zijn. Maar wat betreft het lopen ligt ze iig al voor op Lars. Fijn dat het zo goed gaat.

Thea, waar ben jij??????????...........

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Thea is op vakantie, denk ik. (of heeft iig vakantie)

Dikke lippen hier ook bekend, zowel van moeder als van zoon, hihi. Giulian zn befaamde kusjes met koopstoot behoren gelukkig grotendeels wel tot het verleden.

We zullen elkaar zondag dan wel zien, Monique, Want ik ben ook van de partij! Leuk naar Scheveningen, ben benieuwd naar dat gezinnetje.

Zo eigenwijs als ik ben, heb ik ff gegoogled of de bloemencorso idd de grootste is in NL, op google zag ik dat t zelfs de grootste is in heel de wereld.
    Volgend jaar moeten we miss maar es komen kijken, als we dan tenminste niet op vakantie zijn. (meestal gaan we eind aug, begin sept 3 wkn weg)

Giulian mag vandaag in zn slaapzak rondhobbelen, dan klimt ie minder makkelijk op mn meubels en heb ik n rustiger dagje.
    Die koppijn komt ook gedeeltelijk van mn oog, die is weer (niet heel erg) ontstoken en dan knipper je meer en t irriteert ook erg. Dat verven heeft natuurlijk ook niet positieg bijgedragen daaraan, want die spetters in je oog...

Terwijl ik dit schrijf, staat Giulian weer te klojoën naast me op de bank, daar kan ie zonder moeite op klimmen. Zo maar een andere slaapzak aandoen, die is niet elastisch en veel krapper, dus heeft ie veel minder bewegingsvrijheid, hihi.

Erg goed geslapen vannacht, trouwens.

16. Niet meer actief

Ik kom niet naar scheveningen. Ik was er ook niet echt van op de hoogte en heb dus andere plannen gemaakt! Wel erg jammer, want ik had Sabien en de kleintjes graag ontmoet!

Maar goed, wij gaan met het gezin naar de efteling! Gezellig en daar heb ik ook echt zin in.. ik ben benieuwd wat As van het sprookjesbos zal vinden!

Verder geen bijzonderheden te melden... haha.. mijn hub is nog thuis en ik heb al 4 keer gehoord dat ie het druk heeft..pff. Haha.. ik ook!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sabrina belde gisteren pas en vanwege onze plannen heb ik t eerst met Elmar moeten overleggen en de plannen om gooien.
    In het kader van plannen omgooien, zal ik mn moeder bellen, ff aan haar doorgeven...

18. Niet meer actief

grr...kutzooi.. Het dak is lek van mijn schuur. Al het water over mijn boeken, voortent die er lag te drogen is nu zeiknat! KUTZOOI! Ik weet niet waar ik de voortent moet uithangen om te drogen nu!

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Jammer Inky en Gupsie.........had jullie kids ook graag weer gezien.

Thea heeft inderdaad vakantie en is wel langs geweest op de site........als het goed is komt zij ook met haar gezin naar Scheveningen....

Minni gaat Elmar ook mee????????

20. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hee leuk een dagje scheveningen, hopelijk is het wat beter weer als vandaag. anders waaien jullie nog weg daar.........

mijn echo was weer oke vandaag!

Share This Page