Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Jep, Elmar gaat ook mee. We zitten t weekend bij mn ouders, Elmar zn verjaardag te vieren met mn familie, hihi. Die is a.s. maandag jarig.

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb net Sabrina gebeld om door te geven, dat we komen zondag. Wat me opviel is, dat ze ongeveer dezelfde stem heeft als Wen1611. Grappig zeg.

Ik heb er trouwens onwijs veel zin in!!!

Vandaag heb ik nog niks gedaan, behalve mn tanden poetsen, hihi. Loop in mn ochtendjas en Giulian in zn (krappere, niet elastische) slaapzak.
    Ik kom er net achter dat we geen rijst hebben. Hoe kom ik daar nou weer aan zonder de deur uit te moeten? Ben niet van plan iets te doen vandaag, hihi.
    Giulian is lekker zoet. Speelt met zn spulletjes en hangt van tijd tot tijd de clown uit.

3. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Hoi hoi,

Lief dat er naar mij gevraagd werd, hihihi, zo voel ik me toch nog welkom hier.

Alles goed aan deze kant van de lijn, hoor, wat Monique en Mandy al zeiden: ik heb inderdaad vakantie maar we zijn gewoon thuis (en ben ook wel op dit forum geweest, hoor, heb zelfs ergens een paar reacties geplaatst....). Het is geen weer voor een vakantie, maar ja, dat kun je van te voren ook niet uitzoeken, helaas.

Isabel gaat maandag weer naar school en dat zal haar wel goed doen, denk ik. Niet dat ze nu erg vervelend is, want dat valt me alles mee, maar 6 weken thuis met papa, mama en kleine zus is voor haar toch wel wat lang. Zeker als je ook nog niet eens buiten kunt spelen.

Emelyne vindt het wel prima dat haar grote zus thuis is, ze spelen vaak samen, maar maken ook wel eens ruzie (hoort er ook bij, ik weet het, haha).

Verder gebeurt er hier niet veel, vandaar dat ik me ook niet veel meldt. Net als anderen al zeggen: fotoos heb ik altijd wel om te showen maar dat mag hier niet zoals we gewend zijn, helaas. Dus ja, een plaatje zegt vaak meer dan een heel verhaal, maar jammer genoeg kan dat dus niet...

Maar ik ben elke dag hier te vinden, hoor, ik lees jullie verhalen allemaal en als het zo uitkomt reageer ik zeker wel.

4. Niet meer actief

Zo, ik heb de duowagen gehaald. Dat ding is dus amper gebruikt en ziet er echt uit als nieuw! Ik ben dus hartstikke blij met mijn aankoop.

Hub verzon net dat we de schuur maar meteen plat moeten gooien (meteen = volgend jaar) en dan alleen de garage moeten redden! Ook goed, ik en de hele wijk zou wel blij zijn als de schuur pleite is. maar dan zijn we er natuurlijk weer niet, want schuurplat?? Daarachter staat nog een vuiltje zeg maar..haha, pff.. ik wil klaar zijn met verbouwen!!!!

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Thea, als je die foto's nou op je weblog zet, dan laat ik vaker n berichtje achter ;)
    (heb je natuurlijk net weer wat verhaaltje neer gezet, hihihi, heb ze gelezen, hoor!)

Hehe, eindelijk weer es op mn bakfiets weggeweest. Staat nog n naar windje voor mn bakfiets, maar was wel erg leuk. Giulian zat nu in zn autostoeltje en had plezier voor 10. Dat moeten we dus echt vaker gaan doen! Als het weer ernaar is. Ik had net alles klaar om te gaan (er komt nogal wat bij kijken) en toen vielen de eerste druppels. Ik d8 bij mezlf: nu snel ff, dan zo maar weer omkleden. Maar t bleef bij die eerste druppels en onderweg ging zelfs de zon weer schijnen!

Heb je al n proefrondje gereden met je bakkie, Deboor?

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo wij zijn ook weer thuis.
    Jammer Thea van dit weer en dan vakantie, maar ja dat heb je idd in Nederland niet voor het uitzoeken.

Wij zijn met mijn moeder en mijn neefje en nichtje naar de kinderboerderij en speeltuin geweest. Ondertussen is boven de kamer gestript. Wat een zooi!!! Kon meteen de overloop en de trap gaan stofzuigen.
    Lars ligt nu in bed en ik zit lekker druiven te eten en cola te drinken.

Vandaag is Lars weer een blok aan mijn been, letterlijk! Hij is ook al weer ene paar dagen zo vroeg wakker dat we er allebei chagerijnig van worden.

Ik heb trouwens lekker pizza in de vriezer liggen, koken doe ik nog steeds niet, ga gewoon over mijn nek als ik er al aan denk.

7. Niet meer actief

de foto van de wagen staat in mijn album.. as is al helemaal op onderzoek geweest in die kar!

Het is wel een bak hoor.. sjee, maar rijdt super soepel. En het nestje is echt handig. Kortom ik ben tevreden!

8. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    Dat is een hele mooie wagen, Gupsie. Ik wens je t.z.t. veel plezier ermee.

Astrid zit er wel heel lief in zo, droogoefenen kun je aan haar wel overlaten, haha.

9. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    @ Mandy: ik zou heeeeeeeeeeeel graag meer fotoos op mijn weblog willen zetten, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat zo mooi voor elkaar kan krijgen. Dat rechttoerechtan lukt me wel, zoals je zelf gezien hebt, maar ik zou ze graag aan de linker of rechterkant van dat weblog kwijt willen, onder een linkje of zo en ik weet dus totaal niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Zoals bijv. op het weblog van Astrid: link heet bijv. Astrid per maand, Astrid Eva kostuum en als je daar op klikt wordt je naar een ander deel gestuurd waar je die fotoos kunt bekijken. Zo zou ik het ook willen...

Dussss... mochten we elkaar op msn eens tegenkomen: ik sta open voor je advies wat dit betreft.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    dat doet Gupsie volgens mij in haar profiel of menutekst. Met codes kun je zulke dingen maken, erg mooi hoor. Ik zal je wel es helpen als we elkaar op msn tegen komen.

11. Niet meer actief

Ik heb een betaalde abonnement waardoor ik dus ook fotoalbums kan maken. Door deze online te zetten, krijg ik dus die foto's die jij noemt thea!

12. Niet meer actief

Yeah baby! Mijn man had hele goeie geluiden voor mij. Als het meezit, kunnen we volgend jaar ALLES afmaken wat er afgemaakt moet worden aan het huis! De schulden (ja, die heb ik meer dan genoeg) kunnen dichtgegooid en alles zuiveren...

Nu niet teveel my hopes up gooien, maar dit zegt hij toch niet zomaar!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee hoeft niet...mijn neef heeft dezelfde, die ik mag overnemen! hihihihih

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, mazzelaar!

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Goeie berichten Deboor........

Vanavond Thea ff gebeld en afgesproken voor aankomende zondag.....we gaan lekker bijtijds heen en met de kids naar SeaLife en daarna naar de meeting. Als het weer ook nog ff zijn best doet dan wordt het een fantastiche dag.....ik heb Thea eenvoorstel gedaan om koffie te gaan drinken in het Kurhhouse.....lijkt me echt fantastich met de kids........nu maar even afwachten wat Thea er van vind........Ik trakteer.......

Nu duiken we lekker ons bed in.....borrel mee en een lekker hapje........wat een luxe......

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Komen de mannen ook mee, Monique (Thea)?

Ik ga Elmar ook voorstellen naar Sealife te gaan. Ik ben gek op (zee) aquaria. Ik word er ook erg hebberig van.

God, God, wat heb ik weer beroerd geslapen. Er spookten wat dingen door mn hoofd en wat ik wel geslapen heb zat vol met nachtmerries. Vervolgens waren de kat en de hond druk en Elmar snurkte (zal ie wel verkouden worden ofzo). Ik had zin in sex en ... Nouja dat bespaar ik jullie maar, maar even leek t erop dat we wel aan t sexen zouden raken.
    Als ik sex wil, kan ik ook heel slecht in slaap komen, hihi. Ik lach wel, maar eigenlijk is t n drama.

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    En ik heb me rot gepiekerd over hoe de schema van een hotelschakeling eruit moet zien (met meerdere lampen). Dat heb ik net opgezocht. We willen namelijk nog wat lampen in het trapgat maken, maar ik wist niet hoe.

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    De mannen van ons gaan mee ..........

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hee gezellie!

Had ik al verteld, dat ik vandaag nog n x getest heb (op aanraden van Renske)? Heb ik dus: negatief. Ik voel me ook helemaal niet zwanger, ondanks mn ontzettende tietkramp en wat andere klachten. Ik denk dat mn hormonen n beetje op hol zijn geslagen.
    Ach: 9 mndn zwanger-bv-9 mndn ontzwangeren. Dus nog maar n half jaar te gaan... :rolleyes:

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Sealife is leuk voor de oudere kids hoor! WIj zijn er 2 weken geleden geweest. Voor Lars was het niet veel maar mijn neefje van 3 vond het geweldig.

Lars is weer lekker hangerig, hij heeft slecht geslapen en was weer vroeg op. Dadelijk gaan we even tiktak kijken en dan mag hij naar oma zodat remon en ik boven aan de gang kunnen.

Verder niet veel nieuws hier.

Share This Page