Wij zijn de markt al op geweest en heb toch maar besloten om mijn rijbewijs nu al te gaan vernieuwen.....kon er gelijk op wachten en was gelijk 30 euries armer...vanmiddag met Kim en haar vriendinnetje en Isa naar een overdekt speelparadijs hier in de buurt en daarna boven de boel aan kant maken omdat haar vriendinnetje blijft logeren..........nog een paar dagen en ook hier beginnen de scholen weer.......
wat leuk monique, de markt.. wil ik ook wel weer eens heen, dat is echt lang geleden. @ thea.. Er gebeurt hier inderdaad niet veel nee! Ik vind dat je ook maar so so response krijgt op je verhalen. Dus echt veel losse nieuwe topics plaatsen vind ik ook nutteloos. Ach.. misschien moet ik maar gewoon gaan ontforummen. Ik mis overigens dan weer niet dat andere forum! Het voordeel hier vind ik wel dat er niet meteen ingegrepen wordt, maar eerst ff wordt doorgekletst. Dat vond ik daar gewoon echt veel te snel wat alleen maar voor nieuwe escalatie zorgde. Maar goed, ik heb begrepen dat een aantal van jullie daar wel weer regelmatiger te zien zijn..dus kennelijk trekt het jullie wel aan. Verder gaat hier alles zijn gangetje. Ik zit te wachten op een levering kantoorspullen! En as zit lekker te spelen.
hee ik bedenk me nu pas dat ik sinds de geboorte van Tim ookal niet meer gespiekt heb op dat andere forum.. enne.. ik mis het niet eens!! Hier is het ook allemaal prima. Tim is eindelijk van zijn harde ontlasting af en poept nu soms 2x op een dag!!! Heerlijk!!! (nouja voor hem dan!) Ik ga straks eens een rondje wandelen met de aangeschafte duowagen.. eens kijken hoe hij loopt. Ow ik ben aan het bedenken of ik toch weer aan de anticonceptiemiddelen ga.. (wilde ik eigenlijk niet meer) Maar ik vind het zo "sneu" voor Mischa als hij onder het mes gaat, dat ik hem dat nog even wil besparen. Zie het nl zelf helemaal niet zo zitten dat hij het laat doen.. Gelukkig moest hij nog een half jaar wachten van de HA voordat hij een verwijskaart kan krijgen voor het ziekenhuis. Nu zat ik zelf dus aan de Nuvaring te denken.. iemand ervaring mee??
Oke, thanks meid. Daar hoef ik dus verder niet naar te kijken of me druk over te maken dat mij dat niet lukt, haha: ik heb dus geen betaald abo, hahaha. Dan verzin ik maar eens wat anders, we zullen wel zien waar het schip strand. Bedankt in ieder geval. Ook Mandy natuurlijk, want jou wil ik op MSN toch wel ff spreken over het weblog gebeuren. En ook jou, natuurlijk, Gupsie, want volgens mij kan ik van jou ook nog heel veel leren, haha. Je hebt me toen al zo goed gehoplen met die kopfoto. Die past nog steeds, maar is niet meer zo up to date, dus misschien stuur ik je eerdaags wat nieuwe fotoos voor een nieuwe kopfoto, oke?
Nououououououou: als jij trakteert gaat dat Scheveningen verhaal zeker door, hahahaha. Nee, hoor, alle gekheid op een stokkie: wat ons betreft gaan we er gewoon voor en die traktatie: daar houden we je heel graag aan: mjammie: ik smul nu al van alle luxe die we daar zullen aantreffen. Niet vergeten de batterij van de fotocamera op te laden...
Tegen de tijd dat we er zijn zondagmiddag moeten die kleintjes toch ff hun ogies sluiten, als het ff kan, haha, dan hoeven ze zich zeker niet te vervelen. En Isabel en Kim zullen het dus prachtig vinden, dat is mooi om te weten, Inky. Sterkte met Lars trouwens, dan hangjassengedoe is ook niet alles.
De markt: bij ons is 3x in de week markt en ze zijn niet elke keer hetzelfde, dus heel leuk en gezellig om naar toe te gaan. Is er bij jou helemaal niks in de buurt, Gupsie? Overal is toch wel eens een markt?? Losse topics plaatsen: heeft inderdaad niet veel zin. Enige tijd geleden iets bij okt-nov-dec neergezet en alleen van Mandy een reactie gekregen, verder nada noppes. Heeft dus weinig tot geen zin. En dat terwijl de berichten wel vaak gelezen worden. dan kun je toch ook wel ff een (kleine) reactie achterlaten?? Ontforummen: ja, een hele goeiel Daarom kom ik hier ook niet zo vaak meer. De redenen zijn al genoemd, dus dat lijkt me duidelijk. Ik heb me overigens wel pas weer bij een ander forum aangemeld, haha, maar daar ben ik nog totaal niet thuis. Daar kun je gelukkig wel gewoon fotoos plaatsen en dat vind ik al heel wat. Ik kom overigens nog wel een paar keer per week op "ons ouwe forum" maar ik post helemaal niks meer. Misschien straks, eind oktober als we meer weten over de spreidbroek van Emelyne, maar verder helemaal niks. Ik blijf echter wel benieuwd hoe het met sommige van de meiden daar gaat dus ik trek er toch regelmatig naar toe. Dus als je nog iets weten wilt, hahaha....
Moet je horen: mn buuv op de koffie en ik vroeg of ze n nieuwe broek aan had: ja gekocht voor 10 . Ik zeg dat had ik vorige week ook: ontzettende mazzel! Dat is voor t eerst dat ik n broek voor 10 heb gekocht. Zegt ze: ja van jouw maat hebben ze niet zoveel. Mijn maat blijft altijd liggen. (maat 36 of kleiner) Ik zeg: nee, die gangbare maten zijn natuurlijk het eerst weg. Zij: ja, maat 46 is tegenwoordig ook n gangbare maat. ??? Ik heb nog gezegd dat ik maat 40 heb, maar of dat nog is aangekomen? Maat 46??? Zie ik er zó uit? Of begreep ik haar verkeerd? Verder geeft mn laptop steeds fouten aan en ik kan mn foto's niet op cd branden. Vraag me niet waarom. Ik baal er ontzettend van! En ontforummen is helemaal zo gek niet. Zou ik ook moeten doen. Ik denk dat ik t toch nog ff uitstel. Thea, wat is jouw reden om te ontforummen?
hihih inderdaad die regel kan je ook anders lezen, nou daar heb ik nog gene behoefte aan hoor! Ontforummen daar doe ik niet aan, moet toch wat te doen hebben op een dag. En ik begin hier mijn draai wel te vinden. Alleen bij de zwangeren van maart hoef je niks te plaatsen want daar lullen ze gewoon over je heen! Je kan vertellen wat je wil maar het komt niet aan. Minni die buuv van je heeft vast geen verstand van kledingmaten. Wat een opmerking zeg!! En jammer dat je zondag niet naar het corso kan komen leek me wel leuk. Maar idd volgend jaar zijn jullie ook van harte welkom,geloof me je weet niet wat je ziet! Thea, wauw 3 keer in de week markt!! Bij ons maar 1 keer en dan heeeeeeel klein en nog niet goedkoop. Wij gaan meestal naar Etten-Leur of Breda.
Hier hebbie t soort markt van Inky. Die van Monique is in de zomer een echte folklore markt. De laatste was vandaag, dan is t vanaf nu een gewone (vrij grote) markt. Ik ga er in de zomer nooit heen, veels te druk, tenzij met mn bejaarden (waar ik gewerkt en vrijwilligerswerk mee gedaan heb). Had vandaag wel kunnen gaan met dit weer, maar ben blij dat ik thuis ben gebleven. Hee Inky, t eerste weekend van september elk jaar de bloemencorso bij jullie? Dan kan ik in Goes wel n weekend t huis van mn oom en tante regelen/huren. Zijn we min of meer in de buurt. Toch? Ik ga mn kind onder de douche zetten, heeft weer n luier vol gescheten. ps. Ging Elviera vandaag onder t mes? Ja toch??
yep ze ging vandaag onder het mes, SUCCES En bloemencorso is altijd de eerste zondag in september. Goes is ffies uit de buurt hoor, maar wel dichterbij dan Schagen, denk ik. Zou je op de routeplanner kunnen nakijken. De 3 zondag is het kindercorso. Lachen joh komen alle kids met wagentjes door de straat.
zo weer een k*t nacht gehad. Lars weer 5 keer wakker. De 1e keer zijn we er uitgegaan en daarna hebben we hem laten jengelen. Steeds na 4 min. ongeveer was hij weer stil. Tot 2 uur later en dan begon hij weer. Ik vraag me serieus af waar dit nu ineens weer vandaan komt. Sprongetje?? Het lijkt ewl of ie een radar heeft om mama te jennen als ze moe is.
Dat hebben ze ook... AStrid is nu ook iets vaker wakker, inderdaad jengelen en dan weer pitten. Ik denk zelf eigenlijk dat ze gewoon aan het dromen is. Vaak aan het einde va de avond wil wel eens echt wakker worden. Dan heeft ze enorme dorst!
Komt mij ook bekend voor Inky.....laat in de avond horen wij Isa en s`nacht ook wel een keer of 2.....rond 11en kijk ik altijd en meestal ligt ze dan niet goed of heeft net als Astrid ook dorst. Als we haar in de nacht horen gaan we niet kijken en meestal is het met een paar min over. Ik denk dat ze droomt of even haar draai niet kan vinden......succes ermee. Verder hier een drukke boel. K3 en Chipz staan hier erg hard aan. Kim heeft een vriendinnetje te logeren gehad en die wordt rond 11en weer opgehaald.....leuke meiden met elkaar. Gisteren naar een overdekt speelparadijs geweest en Isa vond het geweldig. We hebben leuke foto`s gemaakt maar ik kan ze hier niet plaatsen. ALs ik straks zin en tijd heb zal ik de hele bups weer eens op mijn space zetten.... Ik ga eerst dat kleine krengetje tot orde roepen..........ze heeft weer iets nieuws!!!!!!! Gillen om aandacht te krijgen.........ze komt nu net aan gehobbeld met af en toe een paar stapjes los...........echt een mooi gezicht.....erg klein en dan al lopen....zo lief om te zien.
\hier geen slaapproblemen van mn draakje, maar van mezelf. \heb ooit die film insomnia gezien en ik begrijp m nu meer dan ooit. Tot overmaat van ramp heb ik ontzettend gek*t met mn laptop. Alle foto's van een half jaar staan erop en ik kan niet eens meer branden. t Kutding loopt overal op vast. Baal als n stekker, had ik nog net ff nodig om helemaal over de rooie te gaan. Zit nu op mn slecht beveiligde pc op zolder. Giul ligt op bed, betekent dus dat ik alleen online kan zijn als Giul op bed ligt. Ik ga na zn slaapje naar een zaak en hoop iig wat foto's te kunnen redden.\ Ik had er aan handvol verzonden naar deze pc, maar zie dat ze niet zijn aangekomen. O, wat baal ik hier toch van. Nu ik toch zo lekker bezig ben: ik heb ook nog steeds dat verrekte ontstoken oog. Alleen daarvan zou je al razend worden. Ik heb er de hele dag koppijn van. Ook van t slaapgebrek natuurlijk.
Sjee minni.. tsja, die klote laptops kunnen behoorlijk irriteren ja! Ik hoop dat de computerboer het kan fixen, zal waarschijnlijk wel! Ik heb hier echt nog een enorme paarse arm van het prikken van pas geleden! Grr.. lijk wel mislukte junk! Is nu helemaal paars gelig, dus dat blijft nog wel even zo! De week dat lars op vakantie is, ben ik ook pleite. Ik mag met mijn ouders mee naar de ardennen. Leuk.. !! Ze hebben het huisje gehuurd waar ik vroeger als kind kwam, dus dat zal wel heel vreemd zijn! Ik hoop dat het graf er dan ook nog is, dan kan ik weer een bloemmetje neerleggen als toen! Ze komen vandaag de keuken inmeten! Ben benieuwd!
Leuk Deboor...........dan heb jij ook eindelijk vakantie.... Isa ligt net op bed en ik zal eens even als een razende foto`s op mijn space gaan zetten..... Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jullie gaan kijken..