Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gek is dat, op t moment dat ik over de rooie zal gaan over dingen, dan lost het ineens zichzelf op.
    Ik loop nu al n maand met n ontstoken oog, die steeds goed is en dan weer geirriteerd.
    Gisteravond had ik echt moeite met liggen, dan komt er druk op en doet t pijn. Vanaf toen steeds erger. Het gaat trouwens om mn ooglid en je ziet er niets of nauwelijks iet van.

Net zo onwijs pissed over mn top (laptop) en mn oog die echt pijn deed, mn koop daardoor ook. Ik naar de badkamer, zie ik een witpuntje en ik kon met pijn en moeite toch n bult vuil wegvegen uit mn ooglid (drukken gaat niet). Nu is mn oog dikker en roder en nog steeds pijnlijk, maar t ergste is er nu wel ff vanaf.

Elmar belde en ik vertelde van die klote laptop en toen zei ie dat ie n fout had gevonden vanochtend en hij denkt m vanavond te kunnen fixen.

Giulian staat nu (on) geduldig te wachten op mij in zn bed, terwijl ik dit tik. Arm kind, hahaha!

Monique, leuke foto's, hihi. Komen me bekend voor!

Enne Deboor: laat je ouders maar rennen met hun kleinkind, he! Laat je maar es lekker verwennen.
    Ben wel benieuwd naar t verhaal van dat graf.

2. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Nou meiden ik heb dus niet stil gezeten en voor iedereen die benieuwd is hoe goed Isa het doet de foto1s staan op onze space........

http://marcoenmonique.spaces.live.com

Veel plezier.........

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Even voor de zekerheid gekeken maar de link werkt........we zijn up to date tot en met vandaag....

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Leuk Monique.. wat word Isa toch al groot zeg! Ik vind haar zelfs veranderd in haar gezichtje!

5. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Leuk monique, weer eens foto´s kijken van je meisje! Alleen mis ik Kim op de foto´s hoor!

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Over verandering gesproken: ik heb Giulian zn haren zelf geknipt!!!

En Monique, de foto's van de ballenbak: is dat t truitje wat wij haar hebben gegeven? Zoja: staat dr echt leuk. (zonee: is ie ook wel aardig ;) )

Als mn laptop vanavond weer gemaakt is, zal ik Elmar ff mee laten kijken naar je foto's, anders herkent ie Isa zondag niet.

7. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Whahaha, nou als er iemand slechtziend is, ben ik het wel, dus nee...geen arendsogen, wel gewoon zeer oplettend gelezen ;)

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, Gio!

Hee Monique, foto 23 van Lommel... *zucht* Wat n scheet!

En helaas voor jou Monique, zoveel als ze eerst op jou leek, lijkt ze nu op Marco, hihihi!

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Inderdaad Minni is dat het truitje wat Isa van jou heeft gekregen.....MAAT 74 is nu dan eindelijk aan de beurt.

Isa veranderd inderdaad erg snel......ze wordt wijzer en begrijpt ook veel meer. Alleen het woord nee wordt begrepen als het woord JA.......hahahaha.... Vanmiddag waren de meiden even bij mijn moeder en die zei ook al dat Isa erg eigenwijs begint te worden. Ik denk ook niet dat Isa herkend wordt door jullie....ze gaat namelijk erg haar eigen weg...........hihihihihihi....

10. Niet meer actief

@ monique, IK heb al wat foto's bekeken.. en sjee wat heeft ze ineens een boel haar.

IK BEN HARTSTIKKE VERKOUDEN..snif

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Iemand nog iets van Elviera gehoord?

12. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Ze is weer thuis, de operatie is "meegevallen" maar ze mag dus de komende tijd niet tillen. Ik geloof 29 september weer terug naar de chirurg om te kijken hoe het genezingsproces gaat.
    Verder denk ik dat ze zelf wel even komt updaten hier!

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Goede berichten over Elvira.........nu maar hopen dat alles zich goe hersteld. Sterkte Elvira en laat je maar goed verwennen....

@ Minni..........weet jij al waar er is afgesproken voor morgen in Scheveningen. Ik weet namelijk alleen de tijd en ergens bij de vuurtoren.....hihihihi

Gisterenavond gewerkt en nu lekker vrij tot Donderdag........heerlijk

14. Elvier

Elvier Lid

21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Alles naar omstandigeheden idd prima hier. De breuk viel enorm mee en dus de ''jaap'' in mn buik ook. Nu idd tot de 29e niet tillen en werken. Op zich niet echt heel veel pijn, maar dan moet ik wel echt rustig aan doen!

Boyd afgelopen twee dagen bij mn ouders geweest en gaat zo naar Wim zn ouders tot en met maandag... Echt niet zo geweldig om mn kind zo steeds weg te moeten brengen, maar er zit nu echt niets anders op helaas :cry:

15. Niet meer actief

Hey elvier, Wat goed dat het zo mee is gevallen! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om de kleine steeds weg te brengen. In ieder geval beterschap en een voorspoedig herstel!

Ik heb zojuist de kaartjes voor de efteling besteld. Morgen gaan we lekker met zijn 3 op stap! Vanmorgen hebben we van As een cadeautje gekregen!.. Wij mochten tot 9.00 uur uitslapen! yeah baby! As ligt nu wel alweer op bed, ..haha, die kijkt ook halfzacht uit haar oogjes vanwege de verkoudheid!

16. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    @ Gupsie: beterschap voor julie, meid. Niet fijn om weer verkouden te zijn, maar ja, met dit vreemde weer kun je ook weinig anders verwachten.
    En natuurlijk heel veel plezier met zijn 3tjes in de Efteling met jullie smurf. Lekker als gezin ff wat leuks doen.

@ Elvier: mooi dat het is meegevallen en jaap dus niet al te groot is. Maar meid, zolang niet tillen dat is nogal wat. Echt niks tillen? Geen wasmand of boodschappen? Dat red je toch nooit??? Ik wens je alle sterkte ermee en natuurlijk een snel herstel. Nog een vraagje: wat voor werk doe je dat je dat ook niet mag doen?

17. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Piet is van 20.05-2005 en begint nu te proberen los te lopen.

18. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Stom stom stom van me, zeg. Heb ik gisteren een paar filmpjes gemaakt met mijn digi-fotocamera, ben ik vergeten de microfoon aan te zetten.
    Nu heb ik prachtige filmpjes die eigenlijk nergens op slaan, omdat er geen geluid bij zit!! En de meiden waren net zo lekker aan het gitaar-virtuozen en met de pop aan het dansen!!!! Shit, hoe stom kun je zijn....

19. Niet meer actief

Weer verkouden? Is pas de 2de keer dit sinds 16 maanden..haha.. ik was al bijna vergeten hoe het voelde. Maar bedankt hoor..hihi. En we hebben echt zin in de efteling. Als het echt super leuk lijkt voo rhaar neem ik een abonnement!

Astrid krijgt weer tandjes... ik denk haar hoektandjes, want volgens mij heeft ze al haar kiesjes?? Hoeveel per kant krijgt ze er? Ze heeft nu aan alle kante kiezen zitten! Ik heb voor as vandaag gewoon lekker de tv aan staan op nick jr!

De dakdekker is geweest voor reparatie van het dak! Hij heeft er pasta op gesmeert en niets voor gerekent, want hij ka geen garantie geven dat het droog blijft. Het dak is gewoon vergaan en het wordt tijd dat we de boel ook daar maar gaan slopen! Pff..

20. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Hee gupsie, dan moet je ons gewoon even bellen! Wij hebben nl. een dakdekkersbedrijf :) !

Deel Deze Pagina