Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

haha, nou je bent altijd vrij om een offerte te doen voor de dakdekking die we laten vervangen..

2. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Hmm, zit je dan wel bij ons in de regio? Omg. Den Bosch zitten wij. ;)

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo hier ben ik ook weer, meer dood dan levend. Ik ben nog steeds verrot maar goed dat hoort erbij natuurlijk.

De ramen heb ik vandaag gezeemd en kleine boodschappen gedaan. Morgen wat hapjes maken en dan corso kijken.

Remon is fanafitek in de tent bezig. LArs ligt nu gelukig te slapen. Die sloeg al 2 dagen zijn middagslaapje over. En En en vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen.

Straks de frietpan aan alhoewel ik niet aan eten moet denken maar goed dat is lekker makkelijk.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ow he Deboor veel plezier morgen in de efteling, ik hoop dat het droog blijft.

En meiden ook in Schevening veel plezier toegewenst, geniet ervan en drink lekker ene kopje koffie in het Kurhaus!
    Groetjes aan Sibrine en kids.

5. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Bedankt ladies!

@Thea, ik werk in de zorg, verstandelijk gehandicapten. Lichamelijk een intensieve job dus en daarbij zijn de clienten ook niet altijd even hygienisch, dus ook wat meer risico op ontsteking... Nu ben ik wel van plan om over een week ofzo weer te gaan, eind van de maand gaat ons dagverblijf splitsen en ga ik met een aantal clienten naar een nieuw pand. Daar komt een hoop bij kijken, dus kan ik mooi achter de comp wat administratie doen... Al die tijd thuis doet me ook echt geen goed, dus dan maar gewoon zo!

En nee, echt niets tillen... Nu doe je dat toch wel natuurlijk, maar had vandaag een zware tas getild en voelde dat direct! Nu zal dat al snel minder worden, maar toch... Het is vooral omdat er de eerste paar weken een grote kans bestaat dat de breuk weer ''open'' gaat...

Balen van dat geluid idd zeg! Maar zoiets gebeurd je dan 1 keer en daarna nooit meer... ;)

@Deboor, echt vervelend idd als je zo snotverkouden bent! Dat weer nu werkt ook niet mee he!?! Lijkt wel herfst! Hoop dat jullie morgen een beetje lekker weer hebben, wel erg leuk, de Efteling!

En natuurlijk voor iedereen die morgen naar Scheveningen gaat, fijne dag!!

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hoi Hoi........

Het is me gelukt en ik heb een filpje kunnen plaatsen op Dropshots

Hoe jullie er kunnen komen is simpel........

dropshots opzoeken en dan bij usernam KimIsa intoetsen.........het is nog maar een begin maar zo kunnen jullie meegenieten van Isa.....

7. Niet meer actief

Zo, we zijn weer terug van de efteling! Astrid vond het geweldig, en ze heeft zoveel gelopen. We zijn in het sprookjesbos, fata morgana, carnaval festival, draaimolens en nog iets met bootjes! Echt super!

Het heeft amper geregend en het was zelfs warm!

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Hè wat fijn dat ze het zo naar haar zin had, ik had ook niet anders verwacht moet ik zeggen. Heb je nog leuke foto's gemaakt?

Wij zijn 1e geworden met onze corsowagen!! Remon heeft flink meegeholpen dit weekeind en was dan ook superblij.
    Het hele huis zat vol mensen die in en uitliepen. Ik had het 1e rondje nl gegeven en de rest mochten ze zelf doen. Vanmorgen had ik alle hapjes al gemaakt dus die hoefden alleen maar rond te gaan.

Lars vond de drumbands geweldig. Bij ieder lied ging hij swingen, zo lief om te zien.
    Verder heeft hij vandaag wel 2 keer van de bank naar de speelgoedkist, losgelopen. Dat zijn ongeveer 4 stappen. Echt ik werd helemaal hyper haha. Lars was ook hyper van alle drukte waardoor hij waarschijnlijk vergat dat ie losliep.

Nu ff lekker internetten en dan duik ik mijn bedje in. Ben veel te moe om te feesten.

Morgen met vrienden de braderie op en naar de wagens kijken op het tentoonstellingsterrein. Dan staat ook de figuratie erop en de muziek erbij. Ik zal wat foto's maken om jullie een indruk te geven van wat het nu inhoud.

Wen ben je trouwens al terug??

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wij zijn ook weer thuis........

De meeting met Sabrina was erg leuk en ze is in het echt net zo spontaan als op msn of de mail.....Laura en Daphne zijn in het echt nog mooier dan op de foto en het zijn erge lieve kinderen. Het weer was ook prima al waaide het erg hard aan de boulevaard en zijn we min of meer gezandstraalt......Isa heeft het prima volgehouden en heeft van 13.00 tot 20.00 maar 10 minuten geslapen op de terug weg.......verder vertel ik morgen nog wel meer.........ik ben namelijk bekaf.......

Er staan al wat foto`s op mijn space.........

Deboor de efteling is echt geweldig.....

Inky gefeliciteerd met je eerste prijs.........als ik het goed heb vertelde Sabrina dat Wendy morgen terug vliegt.....Sabrina vertrekt morgen rond 12 uur

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat een raar weekend. Houd je vast:

Een jaarfeest in t dorp van mn ouders, dus daar zijn we zaterdag heen gegaan. Hartstikke leuk overdag en we gingen naar huis (met de auto) en mn zus ook op haar fiets.
    Toen zij binnenkwam was ze lijkbleek. Ze had voor haar ogen een ongeluk zien gebeuren (mn zus had haar dochter achterop de fiets,die trouwens niks heeft gezien). De auto lijkt zomaar zonder aanleiding zich zodanig om n boom te hebben gekruld, dat ze direct kon zien dat de bestuurder geen schijn van kans maakte. Direct aanwonenden kwamen er direct aangerend en belden 112.
    Zo kon zij verder fietsen, want ze wilde niet dat haar dochter iets zag van de ravage. (het gekke kind liet zich gemakkelijk afleiden op dat moment.)

Later bleek de bestuurder idd op slag te zijn overleden, de bewoners die hulp verlening wilden toepassen, herkenden de bestuurder: een goeie kennis van mn zus notabene. Een jonge vader van 2 jonge kinderen. Mn zus had m 2 uur daarvoor nog begroet op dat dorpsfeest. (vanwege haast van mn zus dr kant, was t niet tot n gesprek gekomen)

Mn zus is er n beetje raar van, maar dat verw8 ik niet anders. Het was echt vreselijk. Mijn vader is nog es naar t wrak gaan kijken om hulp te verlenen en om mn zus gerust te stellen, maar kwam zelf ook beroerd thuis: bestuurder heeft echt geen schijn van kans gehad. (het ongeluk gebeurde ook bijna pal voor het huis van mn ouders, mn ouders wonen buiten de bebouwde kom. Vandaar dat mn vader nog ging kijken of hij helpen kon.)

's Avonds zijn we nog uit geweest. Wat mij betreft een zeer geslaagd feest en behalve dat mn zus achtervolgd werd door het idee van die kennis en zijn familie die nu in volledige rauw moet zijn gedompeld en dat ze steeds de klap in haar hoofd hoorde van t ongeluk, was haar avond toch ook geslaagd.

Wat betreft mn zus: ze heeft op dat feest (eindelijk) een leuke vent ontmoet: ene Elmar! hahaha. Knappe vent en even eigenwijs als mijn Elmar en hij heeft nog dezelfde baan als mijn Elmar ook. Ik lach me rot!

Over vanmiddag:
    Helemaal super met de families. Schrijf ik later (miss) over.

11. Niet meer actief

sjee.. minni dat is niet niks.. Maar dat stukje over de elmars is dan wel weer grappig! Haha.. en lastig!

@ inky, gefeliciteerd,.. klinkt ook heel gezellig!

@ monique, wat fijn dat het zo gezellig was. Ik vind het wel jammer dat ik hun nu nog niet in het echt heb ontmoet, maar dat komt misschie nog wel een keertje..

Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer! Hier wel. Vanmorgen al even naar de bakker gelopen voor vers brood. Heerlijk! Broodjes kan ie niet bakken (veel lucht), maar gewone broden zijn heerlijk!

ZOdadelijk ff boodschappen doen en vanmiddag naar de vk voor controle. Als het zo mooi blijft, dan ga ik lekker lopen met as!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo jij hebt zin in de dag Deboor. Hier komt het zonnetje ook door. Lars heeft alweer een paar stapjes los gedaan op de vroege morgen.
    Straks lekker oliebollen, vietnamese loempia's en leuke dingen kopen op de braderie, alhoewel het volgens mij een jaarmarkt wordt genoemd. Nog even wagens kijken en dan is de dag alweer om.

Jeetje Minni dat is zekr niet niks, gedver. Ik kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij het geluid van een ambulance tril ik al helemaal.
    Wel leuk dat je zus een Elmar heeft gevonden. Mss wordt het nog wat leuks, wie weet.

Ik miste jouw trouwens op de foto's van de meeting. Iedereen staat er bij Monique op behalve jij, dat vond ik nogal raar. Heb je foto's waar jullie ook op staan, dan zie ik die graag!!

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    @ Inky.......Er zijn zoveel foto`s gemaakt op de meeting en bij mij staan er volgens mij ook niet veel meer op dan veelal kinderen......Thea zal ook nog wel komen met foto`s en Sabrina heeft er ook een hele hoop gemaakt.

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb iig geen foto's van mezelf.

Hieperdepiep hoera: ELmar is jarig!

Mijn foto's komen later, mn laptop is n beetje kapoet.
    Heb net n poging gedaan om mn foto's online te bestellen, zodat ik die foto's van Giulian kan redden. Helaas, ook dat gaat niet. Kut zeg.

Hee Elvier, hoe gaat ie vandaag? Boyd zie je overdag toch wel? t Is toch niet dat je hem nu een hele tijd niet ziet, terwijl jij ziek op bed ligt? Dat zou ik echt ontzettend sneu vinden.

Gupsie, wanneer ga jij op vakantie met je ouders?
    Inky, hoe voel je je nu? En voor zover ik weet, heeft mn zus gisteren een date gehad met Elmar. Ik ga zo es ff bellen hoe die verlopen is....
    Monique, als ik op zolder zit, kan ik je space wel bekijken. Maar ik denk niet dat ik vandaag nog op zolder kom. Druk, druk, druk...

Heerlijk weer hier, ik ga de hond uitlaten!

15. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Goedemorgen meiden (voor jullie middag),

Onze vakantie is alweer voorbij, we gaan straks de laatste dingetjes doen, koffers inpakken en dan gaat Roeland om 14.00 u alvast naar het vliegveld om ons en de bagage in te checken en wanneer hij terug is gaan we met zijn allen. Vlucht staat gepland voor 17.50 uur en dan zijn we dinsdag 09.00 u NL tijd weer terug. Roeland heeft de pech dat hij ook gelijk die dag moet gaan werken, Lotte en ik zijn nog lekker thuis om bij te komen en ik ga woensdag weer aan het werk. Ben ik ook wel weer aan toe na ruim 6 weken niets doen!

Morgen ga ik bijlezen en uitgebreid reageren, voor jullie iig nog een fijne dag vandaag, volgens mij wordt het weer in NL beter :)

16. Thea

Thea Bekend lid

May 19, 2006
    507
    0
    0
    @ Mandy: van harte gefeliciteer met de verjaardag van Elmar!

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Helmaal vergeten en ik wilde nog wel een topic voor Elmar openen..........bij deze dan alsnog van harte gefeliciteerd.......en gaan jullie nog wat leuks doen vandaag!!!!!!!!

18. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Wendy hele goede reis terug.....gelukkig neem jij wat mooi weer mee zodat we nog even kunnen nazomeren........en ik denk dat we dat wel weer hebben verdient

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    nee, ik denk dat Elmar zn ouders op de koffie komen vanavond en miss de buren ofzo. Ik moet nog ff t huis aan kant maken.

Mn zus heeft vanochtend mn moeder gevraagd of zij haar dochter neer school wilde brengen. Ze had weinig zin om die indianenverhalen over dat ongeluk te gaan horen op t schoolplein.

In de telegraaf staat ook n verhaal wat helemaal niet klopt. Er is daar geeneens een vangrail en de traumahelicopter is er niet bij geweest.

En Wen, wat leuk dat je morgen weer thuis bent. Kunnen we weer es wat bijkletsen.

20. Elvier

Elvier Lid

Jun 21, 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Mandy... Gefeliciteerd met Elmar!!
    En wat een verhaal zeg van je zus, kan me voorstellen dat je van zoiets enorm schrikt...

Wendy, goeie terugreis! Lijkt me best pittig om dat gelijk weer te moeten werken zeg...

En hier... hier gaat alles ok! Boyd is vanochtend weer thuis gekomen van een weekend bij zn nieuwe opa en oma. Hij is enorm verwend en heeft het dus prima naar zn zin gehad! Maar moeders is blij dat ie weer thuis is hoor ;) Nu is ie dus weer thuis en gaat voorlopig niet meer logeren gelukkig, Wim heeft alleen donderdag een slaapdienst deze week, dan komt en vriendin bij mij slapen, maar verders is hij er dus gewoon om Boyd te tillen. Errug prettig, zo zonder kind zolang is maar niks!
    Met mij gaat het allemaal boven verwachting goed! Kan echt niet tillen, maar kan verder prima uit de voeten. Lig dus niet de hele dag op bed gelukkig :p Ga ook volgende week weer richting t werk, een beetje administratie bijwerken, want al die weken thuis zitten, is dus echt niet nodig... JIPPIE!

Share This Page