Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zo... ff update! Ik ben bij de VK geweest.. alles ok, en het hartje doet het! Ook de VK riep dat het prima kon dat ik de kleine al voelde, dus .... haha. Verder riep ik ook dat ik steeds op de rand balanceerde van depressie. Ik moet naar de HA. Ik zie wel wanneer ik ga hoor..

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeetje Deboor.. let je wel een beetje op jezelf??!!

Ik ben vandaag voor het eerst alleen thuis met de kids.. Mischa is na een "vakantie " van 3,5 week weer aan het werk. Pff even wennen hoor..
    Ik had er nog niet bij stilgestaan tot ik vanmorgen opeens bedacht: "oke.. wie van de 2 haal ik als eerste uit bed.. wat is een logische volgorde ?" hahah maf he..
    Maargoed de keuze werd al snel voor me gemaakt.. Tim zette het op een krijsen en wilde een voeding... ok hij als eerste dus.
    Ben ik halverwege met de fles te geven , komt Lisa haar kamertje af... shit.. en nu??? hihih Ze heeft me uiteindelijk geholpen met kleertjes van Tim aan te geven,toen ik hem ging aankleden.
    Daarna heb ik Tim in zijn bedje gelegt en heb ik Lisa aangekleed.
    Jee wat een gepuzzel en geregel zeg... hihi.. maargoed het begin voor structuur en regelmaat is gemaakt!

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo dan hier ben ik weer.

Ik ben vergeten foto's te maken maar onze wagen staat op de website van het corso (de andere trouwens ook) zie hier:

http://www.bloemencorsozundert.nl/

onze trots.

Ik heb net lekker een grote zak met oliebollen gehaald om dadelijk op te smikkelen. Mijn broer is in Nederland en komt zometeen een potje kaarten met mijn moeder. Remon is Lars nu in bad doen en naar bed aan het brengen en dan is de hektiek van vandaag voorbij.

@minni, gefeliciteerd met je hubbie en feest ze.

@wen, goede reis terug, ik hoop dat Lotte wat meer slaapt dan op de heenreis.

@deboor, ga nu maar wel naar de dokter!

@suus, je zal vast nog wel meer van die momenten krijgen dat je ff moet denken hoe je het gaat doen. Wel lekker dat Lisa je zo goed helpt.

@Elvier, lekker hoor je mannetje weer bij je thuis. Laat je maar lekker verwennen.

4. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Gupsie.........wat een onwijs leuke foto`s van As op je site.......echte liefde dat zie je zo!!!!!!!!

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Meiden, ik heb n verrassing en ik hoop dat "ze" wel mee wil werken...

Ik ben een stuk minder online, vanwege pc-troubles. Moet nu weer naar zolder en met Giulian is dat n heel gekloot. Ik hoop dat mn toppie van de week weer helemaal naar behoren werkt, dan ben ik weer meer aanwezig.

Bedankt voor de felicitaties.
    Ik zal snel naar de praalwagen van Inky kijken. Elvier, jammer dat juist nu mn laptop kapot is, anders konden we lekker bij kletsen op msn, nu je thuis bent.
    Deboor, ga zsm naar de ha. Moet je dan weer naar die heks? Jammer daan, hoor. Misschien heeft ze nu meer begrip en ben je heel snel weer de oude.

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier is het een "mamma" waar ben je dag!!!!!!! Isa loopt al vanaf 07.30 tekens mamma te roepen. Dat beloofd weinig goeds voor vandaag.....

Hier ook minder pc tijd. Isa is meer wakker overdag en de slaapjes worden ook korter.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    slaapjes worden hier langer, die van mij ook. Eindelijk een echte baby, hihi.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahh ik ken het Monique... zo'n mama dag.
    Lisa heeft ook van die periodes. Nu zit ze in de "mama moet mee" fase. Als ze iets wil doen/zien dan moet ik met haar meelopen. Doe ik dat niet, dan pakt ze mijn hand er trekt eraan zodat ik opsta en met haar mee ga.

ze heeft overigens weer wat nieuws. Ze eet slechter dan eerst. At ze eerst een hele boterham, nu laat ze meer dan de helft staan. Zo ook met het middag en avondeten. Ze schuift gewoon haar bordje opzij. vreemd want ze eet echt alles normaal gesproken.
    Nouja ze kan het wel missen en hopelijk is het maar een fase.

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier ook herkenbaar Susanne..Kim had ook zo`n periode. Ik schonk er weinig aandacht aan en gaf haar wat meer fruit zodat ze wel alle voedingstoffen binnen kreeg. Ook die mamma moet mee fase........eerst liep ik ook mee maar later had ik toch echt zoiets van je bekijkt het maar even. Het ging eigenlijk ook vanzelf weer over.

Hier dus echt een hangdag....veel kroelen en tegen mamma aanzitten ik denk dat ze hel liefst terug kruipt naar waar ze vandaan kwam............het heeft ook eigenlijk wel wat het voelt echt aan als liefde.....

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ja zo moet je t maar zien. Word je zelf ook weer helemaal verliefd en dan kan je meer hebben.

Mn buuv kwam net op bezoek tijdens Giuls slapie. Das jammer, maar evengoed erg gezellig. Ik liep er echt nog voor joker bij: slaapkruin in mn haar, make-up van gisteren nog op (overal), in mn doorleefde en vol (verf)vlekken ochtendjas, ongepoetste tanden, etc...

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wauw Inky, ff die praalwagen bekeken. Wat ontzettend mooi, man! Ben impressed!!!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    thanks Minni, leuk dat je ff gekeken hebt.

Hier hoofdpijn alom, drink me suf maar het gaat niet weg.

en ik ben een nieuwe weg ingeslagen haha. Wij hebben het financieel goed, zolang het met het bedrijf goed gaat. Maar ik zat me te bedenken dat ik eigenlijk meer wilde gaan sparen. En dat kan alleen door eens wat meer op de prijzen te letten.

Nu doe ik eigenlijk alle boodschappen bij de A-H en ik pak gewoon wat we nodig hebben van het merk dat we lekker vinden. Vandaag ben ik weer eens naar de aldi gegaan. En alleen de dingen gehaald die we nodig hebben, sjeeeees dat scheelt geld!! Ik ga zeker de krantjes eens in de gaten houden en ik ga ook voortaan geld pinnen voor 1 week, daar wil ik het dan mee doen.
    Ik ben benieuwd of het me gaat lukken, ik zie het als een uitdaging.

Vanavond lekker tv-avondje. Strong medicine, wille and grace, grays antomy, gilmore girls haha lekker bankhangen en niks doen heerlijk.

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hahaha natuurlijk minni werkt "ze"mee!!!!!

Hallo allemaal hoe gaat het met jullie, kennen jullie me nog....tjonge jonge waar zaten jullie toch??? En mij zomaar vergeten ;)

Met mij gaat het goed ik ben bijna 9 weken zwanger jaja nummertje drie is op komst.....dankzij minni kan ik jullie dit vertellen want ik wist niet dat jullie hier aan het buurten waren.

Hoe is het met jullie??? Ik heb jullie wel gemist hoor!!

Hey Inky en Debora wat leuk dat jullie zwanger zijn nog van harte gefelicteerd...

En susanne een ventje leuk hoor nog van harte susanne!!

Nou ga me snel eigen maken met dit forum want het is wel allemaal heel nieuw en nog erg zoeken....maar ik kom er wel uit denk ik.... :(

14. Niet meer actief

hey semmie.. sjees waar was je nou ineens.. Je was ineens vertrokken met zo'n kort berichtje. Iedereen vroeg zich af of het wel goed ging met je..

Tsja.. dat we nu hier allemaal buurten is deels te danken aan mij en wen whahahah.. Maar goed, dat zullen we je besparen!

Bedankt voor de felicitatie! En wat leuk dat je nu eigenlijk weer in hetzelfde clubje zit wbt zwangerschap haha. Ook jij gefeliciteerd!

Hier is alles ok. Ik heb vandaag een navigatie voor mezelf gekocht. 1tje die ik hopenlijk niet steeds hoeft te resetten. Lars neemt die van hemzelf mee, dus tsja.. dat moest dus opgelost worden!

Voor astrid heb ik weer wat rompers gekocht bij de wibra. Ze gaat ineens snel en zit op maatr 74/80! Ook maillotjes en sokjes ingeslagen! Verder heb ik voor haar van die duploachtige bouwstenen gekocht..haha, die liggen dus overal nu. En een gevalletje waar ze mee moet lopen en over de grond moet sleuren. Leuk, was bij kruidvat maar 3 euries! En natuurlijk kleurknotsen, want als ze iets gaaf vindt, dan is het kleuren???? Haha.. vorige week kon ik al 1 muur schoonmaken!

15. Elvier

Elvier Lid

21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    En ik snapte het al niet, maar goed, niemand ging in op die zogenaamde verassing, dus ik dacht dat t aan mij lag hihi... Leuk dat je er bent Heidy!

Inky, ik heb ze ook bekeken, echt heel mooi! Vind het zo onwijs knap hoe ze/jullie die dingen maken! Maar welke is nu precies van jullie?? Die paarse of die giraffen??

En Mandy.. ja enorm jammer, maar goed, er zullen nog genoeg "klets"-momenten komen toch!?

Deboor, wat vervelend dat je zo depri bent! Ik ga met met alle advies om toch echt naar de huisarts te gaan hoor!

Monique, net als bij Mady worden ook hier de middagslaapjes alleen maar langer! Hij komt nu ook weer net uit bed, terwijl ie er om een uur in lag! Kan me voorstellen dat het voor jou pittig is als ze zo kort slaapt...

Susanne, heb je al een beetje ritme gevonden in je eentje met de kids??

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Die paarse is van ons Elvier.

En Semmie wat leuk dat je hier bent. Ik had op zenz al gelezen dat je er weer was maar ja kan niet reageren daar.
    Leuk man en tegelijk zwanger weer. Weer een zwangere erbij.

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ja vindt het zelf ook leuk om jullie weer te spreken....Hey Inky maar wat gek je kan wel lezen maar niet reageren...tjonge wat hebben jullie toch uitgespookt ;)

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey even een vraagje, herkennen jullie dit:

Sem is de laatste 3 weken super zeurderig, wil niks niet in de box niet op de grond niet in de stoel helemaal niets...jengelt de hele tijd, ook op schoot is het niet goed....huh huh huh huh...echt van die krokedillen tranen.....volgens mij moet hij gewoon gaan lopen....gister naar het cb geweest en de arts had ook zoiets van....die kan het best....beetje lui is ie!

grrr...tja dat wist ik ook al....maar verder was hij goed gegroeid....woog 12 kilo slik....vond hem al zo zwaar...en hij is 78,5 cm....geen wonder dat 74 niet meer paste.....hoe doen jullie koters het met de groei/gewicht??

ohja en s'nachts is het momenteel een zooitje...slaapt geen nacht door en wil s'nachts maar 1 ding....een fles pap...pfff....en na 2,5 uur geef ik vaak toe omdat ik zelluf kapot ben....tips??

19. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hoi Heidy.......gelukkig alles goed metje en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ooit nog eens een PMetje voor je achter gelaten maar helaas ik kan er ook niet meer op...

Welkom bij de club....

20. Niet meer actief

NIIIIIIIIIIIIIKSSSSSSSS :oops: :) :confused: :evil: :rolleyes:

haha.. nee we weten het echt niet! Maar ach.. who cares!

Deel Deze Pagina