Wow dat zijn nog eens mooie pasfoto's!!! Jee echt al een hele vent he?... Heerlijk mannetje is het toch.. jammer dat ie al van Astrid is...hihihhi
Ik heb het ook nergens kunnen lezen.... Als het goed is zijn we straks compleet.....spirit is ook onderweg naar deze kant...
ben weer ff aan het spieken hier.... Leuk dat iedereen zich meldt hier! Ow Elena...ik hoop echt dat die zwelling gauw met de noorderzon zal verdwijnen. Je doet zo je best! Volhouden hoor! Blijf vertrouwen op herstel houden! Ook al duurt 't eigenlijk veel te lang! Inky.....hihi...goed zeg! Lijkt me geen makkelijke beslissing...tenminste....wij durven 'm niet te nemen hier....Ik wens je veel succes toe! Ook sterkte met 't melk geven!. Ik hoop dat hij net zo reageert als Daphne.....die is gek op zuivel zonder daar last van te hebben. In het begin kon ze wel erg zuur ruiken, maar dat verdween na verloop van tijd. Prachtige foto's! Heerlijk bekkie! Ik ga zo dadelijk de draakjes van het kdv halen!
pffff nou Remon twijfelde gisteren weer over een 2e. Nou ik zeg je....!!!!!!! Dus weer maar eens gepraat. Ik vertel hem dat ik niet goed wordt van dat wisselvallige van hem . Dat ie als hij er niet klaar voor is dat gewoon moet vertellen. Zo erg vind ik het niet om nog even te wachten hoor. Maar dan komt ie met van die lulsmoesjes. Dat eerst de badkamer nog gedaan moet worden en mss onze slaapkamer, je kent het wel. Dus ik zeg dat dit gewoon smoesjes zijn omdat hij nog geen 2e wil. (wat overigens prima is hoor!) Maar nee hoor, hij wil wel een 2e maar nog een maandje wachten. Ach tja, ik blijf maar aan het foliumzuur met die wisselvallige vant van me. En we zien het wel. Nog 10 condooms en het pakje is op. Ben benieuwd of we dan nieuwe gaan halen. Nou ja helaas, dus nog niet voor ene 2e. Maar goed je weet het nooit mss morgen weer wel pfff.
haha ja ik ken het .. MANNEN!!! Zo ging het bij ons ook.. Mischa wilde nog even wachten. En toen we wat "vergeten" waren was hij diegene die zei dat als het niet raak was, we toch voor een 2de gingen ...hahaha ik stond er ook zo versteld van. Gelukkig heeft hij er geen spijt van ... dus die wisselvalligheid komt me bekend voor! succes.. en wie weet dat ie idd volgende maand of zelfs morgen al toch voor een 2de wil gaan.
Wat een mooie foto van Lars, meid. Hij is goed gelukt, hoor. Ach, en dat wisselvallige van je man: dat gaat wel goedkomen. het is meer het idee, denk ik, dan gevoelsmatig. Hij heeft gewoon nog ff meer tijd nodig om aan het idee te wennen.
Hier ben ik de wisselvallige, hahaha! Echt erg. Als we net n knoop hebben doorgeakt, dan deins ik weer terug. Toen ik 1,5 jaar geleden (alweer bijna 2 jaar) de positieve test in handen had, schrok ik me pas echt wild. En dat terwijl ik al n paar weken zo zeker was dat ik zwanger was en dat ik al jaren niet anders wilde dan kinderen. Echt n hele rare kronkel van me, maar ik weet dat als dat n beetje negeerd wordt, dan verdwijnen die twijfels altijd weer in no-time. Sjee 10 condooms. Daar kunnen wij bijna een jaar veilig mee verder! Lees ik trouwens uit jouw woorden, dat je gisteren niet samen gedouched hebt? EN NU DIT: Ik heb zojuist voor 80 euro boodschappen gedaan. Dat wil zeggen: 9 pakken luiers, want iedere 3e is gratis (huggies bij Super de Boer) en wat babyvoeding en een paar komkommers en een kilo gehakt. Ik ben failliet, maar voldaan. 8)
hahaha minnie een jaar maar??? wij wel twee jaar geloof ik op het moment..sex??? wat was dat ook alweer pffff...nou ja kan ook niet met mijn rug nu natuurlijk en voor de operatie ook niet maar dan nog...hmm en hier er nog eentje bij??? ik denk niet dat het er ooit nog van gaat komen...lijkt ons met mijn rug niet verantwoord..en we hebben Eva en daar zijn we al heel dankbaar voor en dolgelukkig mee en daar wil ik toch gewoon zelf voor kunnen blijven zorgen straks.. nou zwelling zit er nog...wil niet weg neem steeds meer rust maar dan nog..nou ja vrijdag komt de fysio weer kijken wat die ervan zegt...even afwachten nog maar... Eva heeft momenteel dwarse buien 's avonds als ze naar bed moet..gilt het hele huis bij elkaar een half uur aan een stuk...nu laten we haar sinds gisteravond maar gewoon blerren want het is gewoon een ik ben zo zielig huiltje...echt aandacht trekken...uiteindelijk geeeft ze het wel op maar dan nog..pfff zal ook wel weer van voorbijgaande aard zijn hoop ik..nog twee en halve week en ze is jarig....pff snel al hoor...zijn echt aan het aftellen nu net als vorig jaar hahaha....cliche ja het jaar is heel erg snel om gegaan..niet te geloven..en hiernaast word over drie weken nieuwe stadsburger verwacht van mijn buurvrouwtje..word een jongetje dat weten we al..wel leuk hoor ze hebben een dochter van vier en nu een jongen...lijkt me weer heerlijk hoor om weer eens zo'n heel kleintje vast te houden...dus spannend hoor... nou meiden ga weer even plat liggen...
Elena hier is het al net zo!!!!! Het zit gewoon in die 8/9 juni kids.....hihihihihi Hier een drukke dag....ik moet nog zoveel doen......... Tot later
Dat moet ik even aan m'n man laten lezen Minni. En dan moet ie eens wagen om nog weer te gaan klagen. Balen Inky. Ik zou ook de pest krijgen van het wisselvallige. Het is ja en nee en niet ertussenin!
haha die condooms zullen snel op zijn hoor, daar zorg ik wel voor We blijven gewoon oefenen. We hebben gisteren wel gedoucht hoor Minni en daarna ........... Maar met rubber dus Ik was net bij de bakker om voor Lars koemelkvrij brood te halen en toen vroeg ik of ze mss een gebakje of taartje voor hem konden maken zonder koemelk. Nou dat wordt dus geregeld. Hij krijgt een koemelkvrije taart met "Hoera Lars 1 jaar erop". Heeft ie toch een taartje. Als Lars straks wakker wordt mag hij nog even spelen en dan gaan we boodschappen doen voor zijn verjaardag. Remon haalt bier en fris dus dat hoef ik niet mee te sjouwen. vanavond weer x-co en en dan vanaf morgen lekker samen met Remon ene paar dagen lekker vij. Ik hoop zo op mooier weer! Lars pakt nu sinds vandaag zelf de babywalker en gaat zelf stappen, zo leuk!! Komt ie ineens achter me aan gestapt. Ohh ik ben zo trots op mijn knullie!! Ik zal er ook nog eens een foto van maken. Nu ga ik eerst zijn baby-boek bijwerken zodat straks alleen de verjaardagsfoto's in hoeven en dan kan ie in zijn doos.
héé, gaat goed hier! Inky; wat leuk dat jullie waarsch. voor 'n 2e gaan! (maar nu nog ff niet vanwege je "wisselvallige" vent!) tja; mannen soms... maar gaat goed komen! Leuk dat Lars toch 'n taart krijgt! Fijn dat ze bij de bakker ook koemelkvrije- taarten kunnen maken! Hihi; hier ook nog ff condooms (ben ook alweer aan de pil, maar wil 't ff safe doen!) en 't 1e pakje is nog niet op... ons sexleven is dus ook nog niet 't oude! Elena, wat balen dat je 'n zwelling hebt. Ik hoop dat die snel weg is en dat je je weer fitter gaat voelen. Balen dat Eva lekker dwars is 's avonds. Ik hoop dat die fase snel over is! Hihi Minni; maakt niet uit joh, failliet of niet, je voldane gevoel blijft! (voor even dan... tot de luiers weer op zijn!) Inky; leuke pasfoto's trouwens! Wat ziet ie er stoer uit zeg! Monique; ik ben ook benieuwd naar de foto's van Isa en Kim! Zijn ze mooi geworden? Susanne; hoe is 't met jou? En met ukkepuk? Lisa zal strax wel apetrots zijn op haar kleine broertje! Sabine, wat 'n gave stoelen hebben de dames gekregen zeg! Zag 't in 't andere topic.
Hoe is t eigenlijk met Senna? Hier n vrolijk brummend (brum, brum) kindje door de kamer. Op zn knietjes, mar ach... De zon lijkt door te gaan breken. Ik ga n tosti maken en de rest van de dag niksen, want ik ben echt kapot.Die luiers vanochtend deden de deur wel dicht, hihi!
hier kan je Giul zn tuinstoel (en die van mij ook) zien. Ik vind die stoel van Giul echt super gaaf! (en geen geld: 6,50)
Minni; gave tuinstoel heeft Giul!! En jij ook hoor, haha! Met Senna gaat alles perfect, ze is nu 6 mnd en weegt 8560 gram en is 68 cm. Het is 'n pittig ding en volop aan 't ontdekken! Heerlijk is dat; genieten van je kleine spruit! Ze is erg ondernemend en spettert er ook op los!
Senna alweer 6 maanden.....wat gaat het snel. Helaas lukt het me niet om foto`s te plaatsen dus gaan ze via de mail... Ik heb alles binnen voor de vakantie en moet alleen nog alles in de koffers doen..lekker dubbel...en zomer goed en warm goed je weet het maar nooit Inky je kunt ook gaatjes in de condoom prikken.hihihi....Wel balen dat manlief niet echt weet wat hij wil....
Haha ik breek weer even in hier Leuke tuinstoelen Minni en waar ik ook helemaal verlekkerd naar zit te kijken zijn je eetkamerstoelen, die zijn mooi!!!
hallo dames ik heb een hoop bij te lezen zeg, kon helaas niet met mijn andere naam inloggen bestond al hier op het forum. moet nog een paar dagen werken dan kom ik bijlezen en mee kletsen ben er in iedergeval ook weer