Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hahahahah jaja niks.....ghihihi maar idd who cares...ik niet...heb jullie weer gevonden dusss.....

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    He semmie, hier ook een bink hoor. Ook bijna 12 kg maar hij is 86 cm. Dus wat groter. Ook hier loopt Lars nog niet. En de cb-arts zei ook dat daar zijn frustraties vandaan komen. Als hij gaat lopen zal hij ook wat gezelliger worden. Hij kan het zeker want hij heeft al wat stapjes los gezet maar is nog bang om te vallen.
    Verder hebben wij er net een week van huilen 's nachts opzitten. Na die week hebben we hem 1 nacht maar lekker laten huilen en een extra tut in bed gegooid (thanks deboor) en sdinsdien slaapt hij weer door.
    Nu moet ik wel zeggen dat Lars veeeeel last heeft gehad van de BMR-prik. Echt wel ene week of anderhalf, koortsvlagen, jengelen, beenhangen enz. Het wordt nu wat minder.

3. Niet meer actief

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ja die extra tut in bed wel. Nou ja tip, je zei dat jij dat ook deed bij as dus ben ik er ook 1 bij gaan halen.

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw nou gooi er vanaaf gelijk eentje bij...Sem heeft zo'n label tut dusss.....

Hey Inky Lars is in zijn gewicht niet zo hard meer gegaan als in het begin of zie ik dat verkeerd? Sem is juist de laatste weken flink aangekomen ivm die papflessen s'nachts maar dat moet maar eens afgelopen zijn.....

Krijgen jullie kids nog melk of pap voor het slapen gaan?

6. Niet meer actief

nee zeg... hier geen melk of pap meer! Astrid krijgt anderhalf pakje (drinkpakjes) melk op 1 dag. Dat is er 1 als ze net wakker is en 1 bij de lunch. Pap daar zijn we allang al mee gestopt. Ik wilde het van de week nog eens geven, maar nee hoor.. mot ze niet!

7. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Zo hier is het al een tijdje rustig.......Isa heeft het vandaag gedaan met 1 slaapje en ik ben benieuwd of dit gevolgen gaat hebben voor vanacht zo ja dan gaan we toch weer terug naar 2 slaapjes..........

Terwijl ik dit dus tik hoor ik haar roepen mamma mamma.........dit betekend dus dat we waarschijnlijk een hele lange avond voor de boeg hebben.........

8. Niet meer actief

2 slaapjes.. dat kan ik alleen maar wensen. As slaapt om 10.00 uur nog een uur of 2 en dan is het pas om 19.00 weer... Ik zou het wel fijn vinden als ze juist inde middag ging pitten, kon ik er tenminste ook ff van genieten..grr..

Maar.. monique, doe jij wat aan die mama mama dan?

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    ik doe of ik haar niet hoor....hihihihihi

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hahahahaha dat doen wij ook en dan komt Luc beneden....Mammie Sem roept mahama.....ghihihi wijsneus!!!!

Hoopt dat Isa het goed doet vannacht Monique!!!

11. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Semmie.......hier nog steeds pap voor het slapen gaan. Isa zit nog op zo`n 700 cc melk per dag.
    Als ze wakker wordt gelijk een fles pap van 150 cc en dan een uurtje erna een flesje melk van 100cc en dan rond een uurtje of 1 een bordje pap van 100 cc en 100 cc melk en rond 4en 100 cc melk en bij het naar bed gaan een fles pap van ongeveer 150/200.........de laatste fles wordt van volle melk gemaakt en is echt puur extra om haar gewicht op pijl te houden.

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    mmmm ik wil eigenlijk van die papfles af....hij krijgt nu al 2 avonden melk voor het slapen gaan.....tja we waren ervan af hoor....maar in de vakantie ging het hommeles......duss het zijn vakantie kwalen die zijn blijven hangen.....

Meerendeels wil ik ervan af omdat hij anders te dik wordt....en hij overdag genoeg....meer dan genoeg eet......het is een klein vuilnisvatje....je stouwt er alles in.....

13. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Ik denk dat het meevalt.........het is weer stil........ik ga snel gtst kijken........koffie erbij en hangen maar

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian vreet zich n ongeluk. We gaan vrijdag weer naar t cb en dan zullen we meer weten.
    Hee Semmie, gezellie dat je er ook (eindelijk;) ) bij bent!

Giul krijgt nog 3 papflessen. Daarnaast 2 boterhammen, 1 plak ontbijtkoek, fruit, een potje groenten en een bord met ons mee en een fles diksap.

Ik denk dat Sem in een groeisprongetje zit. Dat heeft Giulian ook, maar hij is niet zo lastig. Valt alles mee. Hij eet iets minder, dat betekent: niet al zn brood, of een heel potje groente. En hij wil veel meer aand8.

Goh, jij ook zwanger. Nu voel ik me toch bijna achtergesteld. Maar het is eigen keus...
    Nog gefeliciteerd trouwens!

Giul krijgt vrijdag zn BMR en ik zie er best n beetje tegenop. Ik heb 4 jr geleden (ofzo) mn BMR gehad, heb ik vroeger nooit gekregen en ik heb rooie hond niet gehad, dus alsnog laten inenten voor ik zwanger werd. Maar ik heb toen van die prik de rooie hond gehad en ben er echt goed ziek van geweest. Hoop toch echt dat t Giul bespaard blijft.

Maar Semmie, vertel es. Waarom was je nou ineens weg bij zenz? (je moet nix hoor, als je niet vertellen wilt oke, maar ik brand natuurlijk, hihi)

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey Inky en Monique heb net even op jullie site's gekeken...wat ziet het er allemaal leuk uit.....Lars zijn site heerlijk vrolijk met kikker en Isa's site gezellig rose en wat een leuke foto's van jullie kids...leuk om te zien hoe goed ze gegroeid zijn!!!

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Euhm ik was weg omdat mijn vader een hartinfarct heeft gehad, en mijn beste vriendin een zelfmoordpoging heeft gedaan! Heel veel ineens duss....

17. Niet meer actief

@ minni, is dat potje groente niet een beetje overbodig? hmm, staat me bij dat ik dit al eens gevraagd heb...

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    maaruhm...dan wil ik ook wel weten waarom jullie ineens wegwaren....nee hoor je hoeft niets te vertellen als jullie dat niet weten...maar iedereen bij zenz deed zo geheimzinnig...en op pmmetjes kreeg ik rare reacties...duss...nieuwschierig alom :rolleyes:

19. Niet meer actief

haha.. wat voor rare reacties?

Tsja, wat zal ik zeggen. Ik denk dat ze ons gewoon zat waren. Wij zouden het beheer geschoffeerd (haha, hebbie dat woordje weer) hebben.

Wij denken eerder dat het is omdat we gewoon lekker veel discussie openden (die overigens prima door de bocht konden), maar ook vooral onze mening gaven in de discussies! En verder.. ik heb me er behoorlijk kwaad over gemaakt! Maar nu ik er niet meer kom, ben ik wel blij eigenlijk. Iedereen was het daar maar met elkaar eens, lieve goede vrede doenerij was het! Werd het wat harder, bemoeide beheer zich ermee of ging het slot erop.

Hier wordt het ook wel gedaan, maar dan zijn de mensen ook echt te ver gegaan! Mar over het algemeen moet je het echt bont maken willen ze er een slot op doen. Je kan gewoon zeggen wat je vind!

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw o.k is dat het.....naja waar je je druk over maakt...tssss....

Nou reacties die ik kreeg op vragen die ik stelde over de "oude garde" mensen die er nauwelijks iets over kwijt wilde....ik snapte er al niets van allemaal erg wazug ....totdat ik minni op zenz sprak en via haar hier terecht kwam....

Op zenz ben ik ook niet zoveel meer alleen op 9 maanden mama's en af en toe de babbelaars maar de fut is eruit vindt ik.....het is meer zo van ja leuk oh fijn voor je en vindt ik ook....weinig inhoud...jammer is dat....maar och dan maar oude tijd hier herbeleven...toch?

Share This Page