Dat potje is omdat mn kind gewoon honger heeft om n uur of 4 en 2 uur wachten is te lang. Dan is ie over zn honger heen. Zo eten we heel vaak Indisch, dus te pittig en dan eet ie wel rijst of groenten mee, maar niet het hele gerecht. En zo krijgt ie van alles mee. Is ook een puntje geruststelling voor de mama van t kind, hihi. De vorige keer vroeg je trouwens of al die papjes nog wel nodig waren. Ik vind dat lekker makkelijk. Hij drinkt het graag. Sinds eergisteren gaat ie huilen als ie 200cc op heeft, dus ik maak nu 250cc en dat gaat ook schoon op. Maar t ontbijtbroodje vervalt de laatste dagen dan ook wel.
Maar zeg minni wat let je om zwanger te worden, want volgens mij wil je het wel graag of niet....of gaat het om je gezondheid?
Hey Inky en Deboor, ik weet dat dit niet de plek is om deze vraag te stellen maar ik ben eigenlijk alleen maar nieuwschierig naar jullie antwoordt vandaar....komt ie .... Willen jullie weten wat het wordt en hebben jullie voorkeur voor het geslacht... Ik zelf wil niet weten wat het wordt, maar heb ook geen voorkeur....een meisje zou leuk zijn en anders, maar een jongen is ook meer dan welkom...wordt ik een echte sponser van de plaatselijke voetbalclub....ghihihihi hebben jullie zelf een idee van wat het wordt?? Ikzelf denk een jongen, maar dat baseer ik op het feit dat mijn moeder ook eerst drie jongens kreeg, en de chinese dinges zegt dat het een jongen wordt dussss.....
Ja, ik wil weten wat het wordt en ik wil een knul! whahaha.. Maar goed, je hebt het niet voor het zeggen en een meid is net zo welkom! En ik kan daarnaast zoveel willen, maar het wordt toch een meid! Dat is me al verteld die iemand die met wichelroedes, pendels en volgens mij ook nog zo'n ouija bord enzo speelt whahahahaha.,... (grapje). Dus wij gaan uit van een meid! Maar ik wacht nog wel even met roze spulletjes totdat de wetenschap dit bevestigd heeft!
ghihihihi ja je weet maar nooit...bij mijn pretecho van 26 weken kreeg ik te horen dat het een meisje zou worden...en toen ik met 30 weken naar de gyn. moest voor een echo zei deze...zo alles zit erop en eraan... huh.... hoe bedoelt u.....slik....nou en sem is toch echt een jongen geworden hoor....dusss...
He Semmie.. leuk dat je weer van de partij bent!! enne ook bedankt voor je felicitatie. @Elvier: Ja het gaat tot nu toe best goed met ons ritme. Ik bekijk gewoon per dag wie ik bv als eerste uit bed haal. Hangt nl een beetje van de voedingen van Tim af en of we s'ochtends wat gepland hebben. Vandaag voor het eerst naar het cb geweest met Tim. Hij weegt nu 4490 gram en is 54 cm. Ik heb gevraagt waarom dat hij nu weer 8 voedingen op een dag zou willen en ze denkt (Addy) dat hij s'nachts geen honger heeft, maar gewoon een zuigbehoefte... nou volgens mij heeft hij toch echt honger hoor! Maargoed.. we gaan nu een andere speen uitproberen om te kijken of hij , als hij de fles minder snel leegdrinkt, wel voldoende heeft en geen zuigbehoefte meer heeft. Mijn idee om in de laatste fles Friso extra (voor hongerige babies) te doen , vond ze niet zo'n goed plan omdat dat in combinatie met de comfort zwaar op de maag kan liggen. Hij krijgt nu nl 8 x 120 cc water + 4 schepjes poeder en meer mag hij ook niet hebben.
Mamma is overstag gegaan.....als je kleine uk telkens roept MAMMA BE JE ( mamma waar ben je) roept en kus geluiden gaat maken dan smelt je hart........ze ligt er nu weer in..... Ik vind over het algemeen ook wel dat Giulian veel krijgt maar als hij het op kan en erom vraagt dan zal hij het wel nodig hebben. Misschien moet je het CB eens vragen wat die ervan vinden als je er bent want als ik het goed heb is 400 tot 500 cc voor een gezonde baby meer dan genoeg........
HALLO!! ik val er ff tussenin....ik ben weer thuis in warm en droog curacao....hihi...vlucht etc is erg goed en soepeltjes verlopen. Kids waren als lammetjes Vakantie is top geweest! ondanks het mindere weer. Veel geshopt en familie bezocht. Gezellig. Meeting Scheveningen was ook erg gezellig....Erg leuk om de meiden eens in het eggie te zien! Laura en daphne kregen zelfs cadeutjes! Zo lief! Leuk om al die kids zo samen te zien! Monique: dat je overstag gaat, kan ik me nu geheel goed voorstellen...Het is een lieffie! die kun je niet zomaar laten liggen......! Semmie! hoi hoi...en super zeg van je zwangerschap. Gefeliciteerd! Wat een verhaal over die pretecho!... Susanne: zo te horen gaat alles van een leien dakje! heerlijk hoor! Heb je nog eeen beetje tijd voor jezelf zo nu en dan?? Gupsie: ik had jou ook zeker willen zien! Volgende x! Hoe ie is nu?? Thea: is eerste schooldag goed verlopen??? Wat soper lief zijn jouw kinderen zeg!! Goede opvoediong...hihi... Minni: Wat een weekend verhaal van je zeg! pfff...hihi wat grappig dat ik net zo klink als wendy...die had ik nog niet eerder gehoord....Ook jij bent precies zoals ik me voorstelde...je doet je je hier dus niet anders voor...hahaha Ik ga ff verder lezen hier....en misschien eens een koffer uitpakken. Ik kwam gisterenavond thuis en moest vandaag de gehele dag werken. Dacht een rustige werkdag te hebben, maar dat viel vreselijk tegen. blehhh
Goede gaap morgen allemaal, zowie dat was weer een gezellig nachtje....grrr....gisteravond om 23:30 werdt het baasje wakker en om 3:00 besloot hij weer te gaan slapen om vervolgens om 6:00 weer wakker te worden......poehpoeh......we kunnen weer wennen aan het beebieritme....das dan een voordeel.
hey sabien.. haha.. wanneer kom je weer naar nederland? hahaha.. Met mij is alles goed hoor. Ik heb mijn donkere dagen, maar vandaag niet! Vandaag wordt het mooi en lekker!!! YEah baby Zo..pff.. gisteravond smsste mijn man dat ie bleef pitten bij zijn afspraak (gelukkig dat ie nu eens een keer geluistert heeft) en ik heb een kut nacht achter de rug. Die pokkemug heeft me helemaal lek geprikt en zoemde steeds voorbij.. ARGH... Dus het werd One -on - one met de mug. Hij heeft gewonnen! AStrid was gisteravond in haar slaapzakje erg warm, dus die heb ik een pyamabroekje aangedaan en zonder slaapzak op bed gelegd! Ik had er nog een dun lakentje overheen gelegd, maar dat heeft bij AS helemaal geen zin. Wanneer beginnen jullie de kleine weer onder een deken te leggen? Ik wil dat eigenlijk voordat ze 2 is wel onder de knie hebben.. maar het is ook zo'n woelkont..
Zo ik lig ook een avond te kotsen op de bank en jullie lullen gewoon 3 blz vol. He sabine is er weer. Fijn terug op je zonnige stekkie haha. Jullie kinderen eten echt veel man!!! Nou om te beginnen krijgt Lars gene fles maar een beker, al lang trouwens. Dan begint hij met een beker melk en een boterham. tussendoor een beker diksap en een stuk fruit. "s Middags ene boterham en melk tussendoor een soepstengel en diksap en 's avond bieden we hem avondeten aan waarvan er soms wat ingaat maar meestal niet. Voor het slapengaan krijgt hij nog ene beker warme melk. Dat vindt hij heerlijk. Verder geen drinken meer 's nachts. @semmie, wij willen deze keer wel weten wat het wordt. Remon hoopt heel hard op ene meisje en mij lijkt het ook super maar ene jongen is wel zo vertrouwd. Ene jongensgezin lijkt me ook leuk. En als ik ana de toekomst denk hebben jongens het volgens mij makkelijker dan meiden (als ik mezelf in de puberteit terug zie dan). Verder geen nieuws hier. De zon schijnt dus straks lekker een stuk fietsen, even naar mijn neefje en nichtje dan is lars ook lekker onder de kids. Verder ga ik niet veel doen. Ja nu een poepbroek verchonen.
Pff, idd wat moet ik veel bijlezen! Denken jullie erom, dat ik helemaal naar zolder moet tegenwoordig. Gisteren had ik echt geen puf meer. Over puf gesproken: gisteren 30 min gesport!!! *nananananaana!* En vandaag een leuk begin gemaakt en zometeen babyzwemmen. Psies geen slapie voior Giul. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Ik vrees het ergste. Zo naar Deb, van het forum hier, om mn laptop te brengen. Hopelijk kunnen ze m maken!
hahahah inky we bezorgen jouw leesvoer...ghihihi ben ook kotsmisselijk maar hoef niet te pugen gelukkig....ga nu even naar kruidvat toedels....
Ik heb net een uur gewandeld met astrid. Astrid heeft alles zelf gelopen en leuk dat ze het vond. Ze is nu wel bekaf en ligt lekker op bed. Ik moet vandaag wel aan de poets.. maar ikben zo futloos. Dus heb ik bij de buurtjes maar even wat salades gehaald enzo. Fff energie bijtanken@!
ik ben al wel heel actief geweest vanmorgen (voor het eerst sinds lange tijd...hihih) heb de voortuin gedaan! nu ga ik zo mijn jongste van school halen. morgen en vrijdag zijn ze lekker alle 3 vrij, das nooit verkeerd!! beetje luieren dus, is lang geleden....hahahah jee ik ben een paar dagen niet geweest en moet me daar toch bijlezen..
Zo wij hebben de poets achter de rug....mijnhulp was er ipv dinsdag vandaag en alles is weer fris en fruitig. Isa ligt nog heerlijk te slapen en ik heb ff pc tijd.........Kim is om 12.15 uit en vanmiddag gaan we naar een kinderboerderij.... Isa krijgt nog steeds flesjes omdat ze erg slecht uit een tuibeker drinkt. Ik bied het wel elke keer aan maar mevrouw is liever lui dan moe en wil er ook niet echt de moeite voor doen om hette proberen. Aangezien ze toch aan een ruime hoeveelheid vocht moet komen hebben we hier nog steeds een fles. Vanavond gaan we weer proberen of Isa eigengemaakt eten wil.....
Ik heb heel actief het fietsstoeltje van remon zijn fiets naar die van mij gezet. Dadelijk krijgt Lars een eierkoek en dan gaan we eens lekker fietsen.