Isa moet natuurlijk ook wel goed blijven drinken, dus lekker boeien of ze tuit of fles krijgt. Astrid krijg geen bekers en geen flesjes, die drinkt uit drinkpakjes en heel soms maar wel steeds vaker ook gewoon zo.. uit een glas ofzo haha..Wijsneus! Ik heb net ff het onkruid naast mijn huis verwijderd. Ik laat de boel liggen en dat mogen ze op komen halen! Ze vergeten ons steegje altijd met onkruid enzo..ze kunnen me wat!
Giul drinkt soms uit een beker, of n glas of een pakje, maar meestal uit de fles, lekker makkelijk voor mammie! Heb net gezwommen en Giul ligt voor apegapen. Ik snel ook ff, want t kan mn enige slaapje zijn vandaag.
Ik ben vanmorgen wezen shoppen met Lisa en Tim.. de duowagen is echt super handig!! Vanmorgen is mijn collega/vriendin bevallen van een dochter Phaidra. Ze is 50 cm en 3560 gram. Ze is thuis bevallen. Met moeder en dochter is alles goed. Het was wel een zware pijnlijke bevalling omdat ze Bekkeninstabiliteit, een zwangerschapsischias en een zenuwbeklemming in een been heeft, maar het was het waard zei ze!
Phaidra? Zoals Feedra? Hele bijzondere naam. Ik ben geslóópt. Ik ga om mezelf niet helemaal in te laten storten ff t web afspeuren voor een koekjes recept en als ik dan alles in huis heb, ga ik ze bakken. Heb ik niet alles in huis, ga ik op de bank liggen.
Ben weer te werk na mijn vakantie en het is weer heel druk dus ff geen PC tijd op dit moment, maar ik wilde wel ff kwijt, voor ik het vergeet, dat mijn fotoos van de meeting met Sibrine van het weekend op mijn weblog staan. Ik was er al druk mee bezig maar ik kreeg de fotoos er niet op. Mandy heeft me ff advies gegeven en nu weet ik weer hoe het werkt op het weblog, haha. En nu weer hard aan het werk, genoeg gekletst weer van mijn kant, hahaha.
Nou ik heb vanmiddag ook de tuin gedaan...oude bloemen eruit....omgespit...geharkt onkruid gewiedt euhm...onkruid geplukt heb geen nagels meer over.....euhm gras gemaaid....euhm ramen gezeemd...zo meer dan genoeg eigenlijk...vanaaf hebben we een makkie met eten....we eten rijstkorrels....dusss.....alleen voor Sem koken want Luc eet chinees mee....Sem knoeit vooralsnog alleen wat met rijstkorrels.... Hey Susanne wat een aparte naam....nog nooit gehoord. hey thea hallo, hoe gaat het met jullie? Hey Nancy....
wauw zal idd heftig zijn geweest Suus die bevalling. Ik ga meteen ff kijken Thea naar de foto's. Lars ligt ook op bed die heb ik bij oma nog in bad gedaan met zijn neef want ze hadden lekker buiten geravot in de zandbak en op het gras.
@ Inky en Mandy: ik schreef toch dat het niet goed is gegaan en dat ik er van het weekend aan ga werken!!
ohw....mijn kleine schaapje is gevallen 5 minuten geleden...hij is het alweer vergeten en speelt alweer met grote nasnikken in de box...maar hij viel op de subwoover en nu is zijn velletje van de bovenlip...dat velletje wat binnenin de mond zit...snappen jullie het....nagoedt dat velletje is helemaal los...hoort natuurlijk vast te zitten....het bloedde heel heftig maar verder zie ik niks.....iemand ervaring...?? Groeit dat velletje weer aan of zit dat daar nu voor altijd los te zwabberen....heh jakkes...je staat erbij en kijkt erna...en ik was gewoon te laat met grijpen wat een koe zeg!!
@ Semmie: hoi meis, leuk dat je ook hier bent aangekomen, hahaha. Ik heb al wat meegelezen over je nieuwe ZW en je belevenissen van de afgelopen tijd maar nog geen tijd gehad je hernieuwd welkom te heten. Ik ben nu ook druk aan het werk dus kom later nog terug op het forum maar niet meer vandaag.
pff sorry hoor kon het niet uit je berichtje opmaken, nu ik het teruglees trouwens nog niet. Kijk maandag wel weer
Hoi allemaal, Ik had me hier gemeld, en gelijk verdwijn ik weer even.... tja, kan gebeuren. Druk geweest met bezoek uit Engeland, Emma heeft veel aandacht nodig gehad, veel gewerkt.... En vanmorgen toch nog maar even voor de zekerheid naar de huisarts geweest... Ik ben weer zwanger! Emma krijgt er een broertje of zusje bij... we zijn er zo blij mee... ook al had ik het niet zo snel verwacht, en dacht ik eerst dat ik gewoon wat over tijd was want ik voelde helemaal niks. En bij Emma wist ik het gewoon al voor ik de test gedaan had... zo anders... Ik ben er dus weer Groetjes, Marieke
Haha.. sorry thea.. ook hier was ie niet overgekomen. Ik heb hem heel anders gelezen, ff kijken of ik hem kan uitleggen. Wat ik lees/las is Dat je de foto's, van het afgelopen weekend tijdens die meeting met sibrine op je weblog hebt staan. Ik denk... maar dat weet ik niet zeker, dat ik niet de enige ben die het zo begrepen had. Die zin kan ik dus op 2 manieren lezen. Het wat leuk starette.. Nou hier zijn er ook zat zwanger, Inky, Nancy, Semmie, en ik en nu jij. Haha, lijkt wel een virusje!
Sorry voor mijn pissige reactie, ik dacht dat ik duidelijk was. Maar nu jij het zo voorzegt: ja, oke, je hebt gelijk. Nogmaals: mijn excuses.
Ja zo spreek je het uit, maar dan gewoon met ai Ik vind het ook een hele mooie naam. Vraag me af waar ze die gevonden heeft.. haar broer heeft nl een zoontje en die heet Quino.. vind ik ook best leuk.