Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Het zou niet mijn keuzes zijn. Het lijkt me dat je kindje altijd haar naam moet spellen..

@thea.. :), kan gebeuren hè!

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @gupsie: ja pcies.. Toen ze de naam zei vroeg ik ook "Hoe heet ze?? hoe schrijf je dat joh" Ze had idd al meer van die reakties gehad.. maargoed dat weet je van te voren als je zo'n naam bedenkt.

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    tja idd maar met zo'n bijzondere naam leg je dat graag even uit toch?

Hallo Marieke, gefelciteerd met je zwangerschap, geniet ervan hoor!!

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ik had me daar nog wel n beetje in vergist met Giulian, hihi.

DE KOEKIES ZIJN KLAAR EN HEERLIJK!
    Mjammie, smul smul, bleeegh misselijk.

De lasagne is klaar, moet zo nog in de over, maar heof er verder niks aan te doen. Wat ben ik moe zeg.

Hee Starette: gefeliciteerd!!

Met al die zwangeren hier. Potverrr, vanmorgen met babyzwemmen ook n dikke buik en volgens mij zag ik werkelijk groen. Heb van die hele les weinig gemerkt, was maar naar die buik aan t staren. Mijn tijd komt nog wel (hoop ik tenminste).

Vanwege mn eeuwig energie tekort beginnen we nog ff niet aan nr 2, Semmie. En nog wel tal van redenen, maar kan er net zoveel bedenken om t wel te doen.

Ik klamp me maar even vast aan Thea en Monique, die zijn ook niet zwanger. Alhoewel Thea, nog n maandje zeker, he ;)

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    huh mis ik iets.....vertel thea ga je voor nummer drie.......???????????????????????????????????

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    is dat dat stukkie vlees tussen je lip en je tandvlees. 1 zo'n vliesje?

Zoja, dan groeit dat niet meer aan en zal krimpen. Heb ik ook, mn moeder ook en n vroegere vriendin ook. Erg pijnlijk (als je 10 bent en je hebt het iig), maar verder geen drama.

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ja dat stukkie bedoel ik.....ow...nu bungelt het er zo raar aan als je zijn lippie optilt....arm ventje....maar hij is ook zo baldadig...nu bv probeert ie zijn tut door de ramen naar buiten te rammen.....gelukkig gelaagd glas daar gooi je nog geen baksteen doorheen......

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    semmie maak je niet druk dat velletje komt helemaal goed..

toen onze zoon 2 was viel hij een keer al springend uit de bank (man was op toilet toen) met zijn mond op tafeltje

bloeden als een rund, hij als een gek naar de ehbo toen het bleef bloeden... ik vanuit mijn werk (was net klaar) naar het zh.

1 tand afgebroken 1 tand helemaal los 1 tand weg die was terug naar binnen geschoten door de klap
    binnenkant van lip gescheurd (dat valt niet te hechten dus moet zo genezen)

is mooi genezen je ziet het nog wel een beetje als ie lacht, maar...

och als ik aan de avond terug denk, mannetje kon door het hele gedoe niet slapen die nacht, dus ik lag op de bank met hem op mijn buik hij tv kijken en ikke beetje dutten... hij huilde totaal niet meer, maar van de schrik kon ie niet meer slapen.

toen mijn man 's morgens beneden kwam om naar het werk te gaan schrok ie zich echt helemaal wezeloos..... het gezicht van ons mannetje was aan 1 kant echt helemaal dik en zijn oog zat dicht (terwijl hij met zijn mond op tafel kwam)

ik heb er een foto van en als ik die zie wordt ik nog naar..

Maargoed Semmie sorry voor mijn "horror" verhaal, maar alles komt goed met je mannetje

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sow nancy...idd wat een verhaal zeg....ohw wat erg....ja dan stelt zo'n velletje helemaal niks voor...
    en idd wat kan zo'n bekkie bloeden zeg...pffff zag net na het eten dat zelfs de gordijnen onder het bloed zaten.....

Gelukkig is het met jouw ventje allemaal goed gekomen!

10. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Semmie inderdaad het geneest vanzelf....ik kan er namelijk ook over meepreten....Kim is het ook overkomen. Bij Kim was het de volgende dag niet dik of raar....

Meiden jullie moeten wel goed lezen!!!! Ik lees toch echt dat Thea het van het weekend in orde maakt..... ( GRAPJE )

Hier niet veel bijzonders vandaag........we hebben genoten van het mooie weer en zijn naar de kinderboerderij geweest. Isa en Kim hebben genoten. Daarna zijn we nog een stuk wezen fietsten.

Kim is nu al een ruime week an het Sonja Bakker dieet en het werpt zijn vruchten af....alle broeken gaan weer goed dicht en ze is al ruim 3 kilo kwijt. Ik ben echt supper trots op haar omdat ze echt alle lekkernijen afslaat....

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Wat goed Kim!!!! Je bent een grote kanjer en je krijgt van mij een dikke knuffel....

mmm de kinderboerderij...is bij ons ook favoriet...vooral de konijnen....en voor Sem met name de keutels.....tja het lijken ook net dropjes hoor......

mijn koters zijn net geshowerd en over een half uurtje liggen ze er allebei in.......rust........euhmm voor hoelang is dan de vraag....Luc klaagt over keelpijn en Sem tja....Sem is elke nacht een verrassing wat hij ons brengt...hihihi

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Lachen, gieren, brullen!
    Ik d8 nog (toen ik je agressieve bericht las, had ik deze nog niet gelezen): Hee sukkels, hoe kan je dit nu verkeerd begrepen hebben?
    Tot ik verder terug bladerde en...
    dit las.

HIhihi, sorry Thea! En sorry mede-sukkels, ik d8 dat ik t beter had gelezen. :)

Mn laptop is gemaakt, hoorde ik.

Morgen maar weer ophalen: jippie!

Sjonge, ik ben best n beetje naar de kloten. Giul ligt al n half uur op bed en ik hoor m niet meer. Hij mocht wat vroeger, zodat ik ff lezen kan hier en daarna mn bedje in kan duiken. Maar wat moet ik ineens veel lezen, zeg, hihi.

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    jaja Thea je hebt heel wat teweeg gebracht met 1 zo'n zinnetje.....lol !!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    dacht al dat het aan mijn hormonen lag. Maar eveneens ga ik maandag zeker kijken.

Wow Kim wat goed zeg, 3 kg al. Knap hoor lekkere dingen afslaan.

Semmie wat een rotgevoel moet dat zijn zeg, je knullie zo zien bloeden. Ik zou er ook helemaal naar van worden. Mss is het morgen inderdaad al wel over.
    Succes voor vannacht in ieder geval.

We hebben net een sollicitant gehad, wel een geschikte man even afwachten wat zijn salaris nu doet en wat wij hem kunnen bieden.
    Verder ligt er een enorme strijk te wachten op mij. Die zal ik morgen maar eens weg gaan werken.

Wordt het weer mooi weer morgen? Dan gaat Lars lekker weer naar buiten in de middag, dat doet hem goed.

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    mmm zijn bekkie is wel helemaal dik en zijn tandvlees ziet er paars uit....1 tandje doet ook gek...maar hij laat niet meer toe dat we in zijn mond kijken.....mmmm ben benieuwd.

Tja wat zo'n berg strijk betreft...we kunnen mekaar de hand schudden ik heb 2 wasmanden vol schrijkgoed liggen...wordt al misselijk als ik eraan denk pffff

16. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Even voor alle duidelijk heid.......ik zou dolgraag nog een derde willen en zie ook groen van jaloezie als ik al die zwangere buiken zie en als ik lees hoe de 1 na de ander zwager raakt. De reden dat hier geen derde komt is vanwege de gezondheid van Isa. Een derde erbij kunnen we niet maken tegen over Kim die al veel heeft moeten inleveren het afgelopen jaar en gezien we niet weten hoe Isa het blijft doen vinden wij het niet verantwoord om aan een derde te beginnen. En wij zijn beide van mening dat er voor een derde ook tijd moet worden vrijgemaakt en die tijd hebben wij dus niet omdat er al een groot deel van onze tijd wordt opgeslokt door Isa.

Begrijp het niet verkeerd wij zijn dol op Isa en ik zou haar voor geen goud willen en kunnen missen.Maar zo nu en dan zitten wij er hier echt beiden doorheen.......

Dus minni je hoeft je dus niet echt aan mij vast te klampen.....we zouden dolgraag willen maar als we heel erg goed nadenken is het voor ons gezin verstandiger om niet aan een derde te gaan beginnen.......

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Wat een moedige beslissing Monique, ik kan me heel goed voorstellen dat het best moeilijk moet zijn om een wens (want zo mag je het wel noemen vindt ik) opzij te zetten, tuurlijk doe je het voor je meiden maar ik heb hier diep respect voor!
    Knuffel van mij!!

18. Niet meer actief

Goed zo Kim! Knap hoor, er zijn zat volwassenen die dit niet eens kunnen!

Ik heb verder weinig te melden. Meisje ligt op bed, haha, die stond weer eens op de deur te beuken om naar bed te kunnen..okè, dan mag je hoor!

Ik ben gesloopt en ga zo lekker op bed liggen. Nog ff mijn hub instructies geven dat ie zijn pestzooi zodadelijk achter zijn reet opruimt. Want ik had niet zo'n zin om dat te doen voor hem!

Hij moet ook nog zijn ouders bellen, afbellen althans en hij moet nog eten. Ik heb het stokbrood in de oven gedaan voor hem, smeren mag ie zelf..

Hahaha.. tsja, hij is aan het bellen!

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen allemaal,

Nou gisteravond zag ik behoorlijk tegen de nacht op...Sem werdt op 22:00 wakker met een hele dikke mond en het bed nog nat van bloedkwijl...maar hij voelde zo warm aan....ik dacht even tempen...ja hoor 40.1 koorts....mmm ik denk dat het de bmr prik is waar hij ziek van is.....5 -tot 10 dagen gister was de vierde dag dus het zou kunnen.....
    Gelukkig ging hij om 23:30 weer slapen, zetpil gegeven en hij slaapt nu nog...het schaapje...ben erg benieuwd...moet straks naar de tandarts...ieks zie er nu al tegenop....ik ben zo'n schijterd...wou eigenlijk gisteravond om 23:45 nog afbellen maar je moet 24 uur van te voren afbellen anders brengen ze het in rekening...grrrr......shit....ik had er stomweg niet meer aan gedacht....

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oeps Semmie, veel suc6 bij de ta.

Nou Monique, dan schudden we elkaar de hand maar.
    Hier gaat het gesprek ook steeds richting: zullen we überhaubt wel? Ik kan het nu wel aan, maar met een 2e erbij??
    Ik lig nu ook in de kreukels en kan amper bewegen (vandaag en gisteren). Voel me goed klote, nu kan ik nog naar bed als Giul naar bed gaat, maar met een 2e wordt het lastiger. Maar die beslissing die jullie hebben genomen, kan ik niet, denk ik. Echt knap van jullie!

Ik werd wakker met dat liedje van Anouk "you're a star in heaven" in mn hoofd. (ik word meestal wakker met n lied in mn hoofd, terwijl de radio het hier al n tijdje niet doet) En ik ben een beetje traurig. Die man die zich zaterdag heeft doodgereden zal morgen worden begraven en laat 3 kinders achter, waaronder 1 van jonger dan Giulian. Bah, wat sneu!
    http://www.bervos.nl/frankkaart.html

Share This Page