tss, ik lees nu pas, dat die tekst van Anouk ook gebruikt wordt op de kaart. (had wel verw8 dat ze die zullen draaien op de begravenis)
gadver wat een nieuws allemaal op deze vroeger morgen. Succes semmie bij de tandarts. Lars heeft ook zo'n last gehad van de BMR echt koortsvlagen en hangerig en janken. Gelukkig slaapt hij nu goed door in de nachten, heel soms een keer een piepje maar verder niet. Dat is wel erg fijn. Dadelijk ga ik ff mijn plasje inleveren om te kijken of ik ene blaasonsteking heb. Heb al zo lang buikpijn. En ik herken die pijn ook helemaal niet van Lars zijn zwangerschap, dus maar ff voor de zekerheid. Nog wat boodschapjes doen en dan strijken maar!!! Blehg geen zin in maar goed het moet. De vloeren kunnen ook wel weer een stofzuiger gebruiken dus die gooien we er ook maar ff achteraan.
Hoho.. nou fijn nieuws allemaal op de vroege ochtend.. Ik heb vannacht echt veel moeten piesen zeg.. haha, maar ik weeg nog steeds onder 74 kg! Vanmiddag gaan we sinds 2 mnd weer babyzwemmen. Leuk! Ik moet alleen mijn spullennog wel even vinden. Deze ochtend wilde ik gaan poetsen, dus ik moet niet te lang achter de pc zitten, want anders gaat het weer fout!hahaha
Fijn Inky dat je me daar ook even aan helpt herrinneren...grrr.....die strijkwas ook...wie heeft dat kreng zo'n strijkbout nu uitgevonden.....
hahahah Deboor, tja dat kan ook natuurlijk... euhm ik heb net Sem uit bed gehaald met 41.2 koorts...heb de tandarts dus afgebeld en de huisarts gebeld...maar aangezien hij de bmr heeft gehad leek het hem niet noodzakelijk om langs te komen...als hij de hele dag hoge koorts houdt en morgen ook nog dan heb ik voor morgen om 15:00 een afspraak...tssss.....die huisartsen van tegenwoordig....de assistentes handelen het wel even af....zijn dat ook artsen ofzo.... Let maar niet op mij hoor...zijn mijn horrormonen....ben erg prikkelbaar geloof ik...
hey ik lees nu pas je vorige berichtje...veel plezier met beebiezwemmen en poets ze.....Tjeemp die 74 kilo is bij mij alweer uit zicht..ghihihihi
Hey Inky wat die buikpijn betreft...is dat zo'n laag zwaar gevoel in je onderbuik....zo'n zeurderig gevoel?
Jaaaaaaaaaaa, assistentes zijn tegenwoordig ook arts, helaas. Ik heb het zelf ook ondervonden. Een paar weken geleden voelde ik me al een paar dagen niet lekker en belde de HA voor een afspraak. De assistente vroeg wat me scheelde, ik legde het uit en zij zei wel ff dat het een griepje was. M.a.w.: je hoeft niet langs te komen. Wel zei ze er bij dat als ik het niet vertrouwde gewoon weer moest bellen. Gelukkig was het inderdaad een griepje (alleen een iets andere dan ik van mijn lichaam gewend was) en had ze het bij het rechte eind. Ik wens jou sterkte, Semmie, met de hormoontjes en natuurlijk met je kleine jochie. Ik hoop dat de koorts niet aanhoudt tot morgen.
Ook ik ben vandaag niet veel online te vinden (probeer ik tenminste) Vandaag komen er wat collega's van mijn werk op kraamvisite.. dus wil tussen de voedingen, geknuffel en getroost, nog even wat aan het huishouden doen... bleh! Met 2 kleintjes schiet dat er toch af en toe wel in.
Ik doe vandaag zo min mogelijk. Wat gezien m n hysterie van de laatste tijd net zo moeilijk zal worden als de eifentoren beklimmen op dit moment. Hier ook zo'n assistent die als een waakhond de patienten bij de ha tegenhoudt. Nou, ik kom er niet vaak (voordat Giul er was is was het 10 jr geleden dat ik er voor t laatst was) en als ik dan bel, wil ik geen gezeik: maar een afspraak GVD!!! hihi (ook hormonsters? ehm nee, gewoon agressie hier wat betreft artsen) Ik net de buuv afgezegd voor mn wekelijkse koffieuurtje, bedenk ik me dat ik vanmiddag tijdens Giulians slaapje de oppas heb op een meiske van 6 mdn die heel erg eenkennig is. Van rust komt dan dus ook niet veel, vrees ik. Hopelijk vindt zij tiktak mooier dan Giulian vindt. Maar ik vrees dat ze daar nog veels te jong voor is. Sem beterschap en Semmie, mazzel dat je nu een geldige reden hebt. Die tandarts gaat dit echt niet meer in rekening brengen, denk ik. Dit is toch overmacht? Inky, beterschap. Mocht het een blaasontsteking zijn: veel cranberrysap drinken. Ik vind het niet te pruimen, maar heb mn hele zwangerschap er veel van gedronken, gem 1 l per 2 dgn. Had t altijd in huis. ALs je de cranberrysap koopt met zwarte bessen, dan zit daar ook meer ijzer in geloof ik (iig goed voor je HB ook) en het smaakt veel minder wrang. BIj de AH verkopen ze t. Destijds nog 2 l flessen, van glas, nu plasticken liter flessen.
ja hoor de assistente..tja weer zo'n muts...die zei dat een deel in rekening wordt gebracht omdat ze geen nieuwe patient kon boeken......dussss........
Het is gelukkig geen blaasontsteking. Ze raadde me aan om op het spreekuur te komen om alles even goed na te kijken. Maar ik heb maandag een echo en woensdag naar de vk, dat doe ik eerst maar anders kost het weer een doktersbezoekje. Het is een laag zwaar gevoel ja Semmie, ik had het ook al voordat ik zwanger was en toen dacht de HA aan een baarmoederverzakking. Ik heb toen echo's en foto's gehad en daaruit bleek dat mijn baarmoeder niet genoeg gekrompen was na de bevalling van Lars. Maar of deze buikpijn daar ook van is? Het is iig gene bandenpijn en ook gene krampen, meer een zwaar gevoel en zeurderig. Ik heb nu besloten om vandaag niks te doen. Ik ga vanmiddag wel al het avondeten maken zodat remon ook eens fatsoenlijk eet. 'S avonds ga ik over mijn nek als ik het moet maken. En morgen gaat remon weer babyzwemmen en dan ruim ik wel ff wat zooi. Mijn vriendin komt ook nog langs met haar ukkie, leuk leuk leuk. Ik ben nog maar 1 kg aangekomen maar er wordt hard ana meer gewerkt. Zit nu lekker choco kruidnoten te eten hmmmmm, vooral die witte.
ow, dat lekker! Ik heb me toch n honger! Heb ik altijd als ik naar de kloten ben. Kom je ff langs met zo'n zak, Inky! Dan zet ik n potje thee. Ondanks alles toch nog 5 min op mn hometrainer gezeten. Ik ben trots en mogelijk ook stom. Maar dat merk ik in de loop van de dag wel, hihi. ELmar haalt vanavond eten. Ik hoef dus niks te doen.
Ben ik ook weer ff.. Poeh vermoeidheid begint er nu echt in te hakken, we zijn dinsdagochtend om 09.00 u geland en hadden niet meer geslapen sinds zondag. Dinsdagavond lekker vroeg naar bed gegaan maar gisteren lukte dit niet omdat Lotte niet wilde slapen, had blijkbaar ergens last van. Zit nu haast als een zombie op mijn werk, gelukkig een niet al te spannende dag. Vrijdag ga ik Lotte naar mijn schoonzus brengen voor 2 nachtjes logeren zodat wij thuis kunnen klussen. Het huis ziet er nu echt niet uit (hihi zijn natuurlijk Sibrine's huis gewend). Ook gek..ik moet thuis echt weer even nadenken waar alles staat aan bestek, borden etc Ik schrijf later ff bij..
Die pijn in mijn buik had ik na de bevalling van Sem ook en nu heb ik het ook weer, het is idd een zeurderig gevoel en bandenpijn voelt idd heel anders.....het is vervelend net alsof er iets uit wil ofzo.....het is volgens mijn vk de baarmoeder die sneller wil groeien dan nodig is....dussss...
Zo, ik heb net toch een heerlijk slaapie gehad. Ik was echt bagger! Gatver.... Het is ook zulk raar weer. Ik ben ook verkouden, dus zweet me het apezuur...jak .. Maar goed, zo zwemmen en dan kan ik straks weer tegenaan hoop ik!
Giul heeft sinds gisteren ook n smerige snotneus. Ik zweet me ook de blubber, waars van t zitten op de bank, hihi. Ik doe dus niks, behalve zo nu en dan naar zolder lopen. (naar mn pc) Zodra ik me weer wat beter voel, ga ik mn laptop ophalen om n paar dagen op de bank te kunnen hangen. Elvier, hoe gaat ie met jou inmiddels? De koekjes zijn heerlijk, al bijna op ook. Vanavond gaan we es bespreken wanneer we een weekend weg kunnen. Ik had de hoop al opgegeven en nu begint Elmar erover. Nou... Joepieee! Ik ga nog wat echte babyspeelgoed tevoorschijn halen en dingen waar Giulian mn buurmeisje per ongeluk de hersenen mee kan inrammen opruimen. ps. ik denk dat ik begrijp welke buikpijn jullie hebben. Ik heb t nog steeds van tijd tot tijd. Raar/naar gevoel.
Zo hier schijnt het zonnetje weer. Heb jij ook meteen weer een beetje Curacau idee Wen. Ik hoop dat jullie van het weekeind lekker kunnen bijkomen. Lars zit nu teletubbies te kijken en dan gana we nog even een stukje fietsen, denk ik. Even kijken hoe hard het strakkies waait haha. Het eten heb ik al gemaakt. Kip Madras, dan heeft Remon lekker een gezond prakkie vanavond. De rest vriezen we in voor noodgevallen. Verder niet veel bijzonders hier. Ik verveel me ene beetje. Dus ik denk dat ik toch maar ga strijken als Lars straks weer slaapt, kan maar gedaan zijn. Lekker man zelfgemaakte koekjes. Zo had ik nog coctailworstjes open staan en geraspte kaas liggen. Daar heb ik lekker bladerdeeghapjes van gemaakt. Lars vond ze ook heerlijk.