Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Jeetje jullie tikken tegenwoordig echt hard het is bijna niet meer bij te houden......

Ik ga de zolder leeg halen....morgen een nieuwe ketel en vanavond heb ik vast geen zin meer.......straks ook even onze financieel adviseur bellen hoe ver we er in zitten wat het dakkapel betreft........morgen dus lekker vrij en van het weekend weer werken.........

2. Niet meer actief

Hey inky...haha.. ahum. Die avond Lion King is voor mij toch nog iets duurder uitgevallen. Heb een snelheidsboete! Grr.. ik heb die over het hoofd gezien!

Ik ben lekker wezen zwemmen met as, zodadelijk nog wat ruimen en poetsen!
    De tv staat hier ook aan, dan kan as lekker zelf aan de gang terwijl ik poets

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik heb voor Isa hele lieve schoen/laarsjes gekocht op marktplaats........voor maar 5 euries en ze zijn echt zo goed als nieuw. Maatje 17.............hihihihihihihi.........heeft ook wel weer wat zo`n kleintje.........

Ik heb ze net op mijn space gezet voor diegene die ze wel willen bewonderen.

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahh lieve laarsje zeg! leuk !!

5. Niet meer actief

wat een schatjes!

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik heb net de babyzwemclub gebeld.....En Isa is geplaatst.........hihihihihihihi.........bij de baby`s van een half jaar. Ze vond het wel raar dat ik hier om vroeg maar ze zullen snel zien wat de achterliggende reden is.....ik zie Isa nog niet met de 1 jarige meedoen en dit is voor voorlopig 1 maand en dan gaan we kijken of ze naar het groepje 1 jarige kan.....

Die laarsjes zijn echt gaaf.........zal ze straks even bij haar aandoen.......

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Echt leuke laarsjes!!!

pfff Sem slaapt gelukkig net een half uurtje...ben benieuwd voor hoelang...hij is echt goed ziek....hoge koorts en hij eet niets vanwege het ziek zijn natuurlijk maar ook is zijn hele mond dik en rood van de val van gister.....hij jengelt en jengelt en jengelt...alleen als Luc bij hem gaat zitten is hij stil...dus Luc hangt vandaag de hele dag de clown uit...ghihihih

Tja wat zullen we vanaaf is eten....naar de winkel om wat te halen is geen optie dusss...maak ik maar burritos met kip paprika champignonnen en een salade of iets dergelijk...Sjoerd is vanaaf laat dus de kinderen eten vroeg en wij zullen wel tegen een uurtje of 20:00 eten.....begin dat nu wel erg laat te vinden...wordt dan misselijk van de honger!!!

8. Niet meer actief

IK wachtte eerst ook op Lars met eten. As vroeg en wij laat. Nu vind ik het gescheten en warmt ie ze eten maar op! Dat vindt ie overigens prima hoor..

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ik denk dat Sjoerd het ook prima zou vinden....maar ik vindt het zelf zo gezellig om samen te eten...omdat Sjoerd vaak na het eten weer moet werken....Maar denk dat dit wel een must gaat worden om samen met de jongens te eten. ik heb nu al honger..ghihihi

10. Niet meer actief

Ik vind het juist gezellig om met mijn meissie te eten.. haha..

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik eet nog niet haha. ik hap af en toe wat dingen weg maar avondeten?!?!! jech ga alweer over mijn nek als ik er aan denk.

Leuke laarsjes Monique!!

Ik heb net gestofzuigd en gedweild, nog geen strijk gedaan dus hihi. Ook de fiets staat nog op zijn plek. Het waaide me iets te hard.

Ik heb van een vriendin oude tijdschriften gehad van groter groeien, wij jonge ouders en ouders van nu, zitten er uit 1987 bij. Lachen joh! Echt oude bekerpraatjes enz. Maar wel schrikbarend om te zien hoe duur nu alles is ivm vroeger.

Sterkte met je mannetje Semmie. Als lars koorts heeft dan eet hij het liefste vla en fruit en drinken natuurlijk.

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Toen ik zwanger was van Kim had ik ook een hele stapel ouders van nu en die dateerde ook van heel lang geleden......toen zag je het prijs verschik ook al heel erg en nu met Isa vind ik het echt te erg voor woorden....sommige dingen zijn gewoon dubbel zo duur geworden.......

Ik geniet van een geroosterde boterham met kruidenkaas en zalm.......jammie jammie.......ook Isa lijkt het heerlijk te vinden. Gelukkig dat Kim er niet is anders had ik tot vanavond met dit lekkers moeten wachten.

Wat eten betreft! Wij eten om 18.00 of Marco wel of niet thuis is. Isa eet tussen 5 en half 6....Het warme eten van mij moet ze toch niet...vorige week had ze zeker hele erge honger en at mijn eten maar daar na is het niet meer gelukt. Ze eet liever die smakeloze niet verhuldende potjes van olvarit.....ppppfffffffff.........nou zij lliever dan ik.

Op zaterdagavond of zondagavond eten Marco en ik wel eens appart met elkaar we doen dan wel eens een fondeu of gourmet heerlijk knus met zijn 2en of met vrienden en als de kids op bed liggen.

Hoe laat gaan jullie kids eigenlijk naar bed!!!!
    Kim is 8 en gaat tussen half 8 en 8 uur en Isa tussen 7 en half 8.......

13. Niet meer actief

astrid gaat rond 19.00 In de vakantie was het vaak wel 20.00 of 21.00, maar eenmaal weer thuis werd het oude ritme meteen opgepakt!

Ze wordt tussen 7 en 8 wakker. Of ik haar nou om 20.00 op bed oz leggen of 19.00 of 22.00, dat maakt niets uit!

Ow haha.. en op donderdag eet ze allen, en als ze dan op bed ligt, ga ik gauw naar de friettent haha. Ik weet nog wel dat ik zo tegen was, als je kindje op bed ligt weg te gaan. Maar op donderdag ga ik tegen mijn eigen principes in! Ik zou evengoed geen boodschappen gaan doen of haar in de auto laten..Maar nu ik weet dat ze gewoon meteen gaat slapen vind ik het minder vervelend.

Wel neem ik een briefje mee. Monique had die tip ooit eens gegeven en die heb ik overgenomen!

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Luc gaat om 19:30 naar bed...als hij s'middags even gerust heeft...doet hij dat niet dan is hij om 18:30 helemaal toto...Sem is wisselend afhankelijk van zijn slaapritueel...meestal rond 19:30.
    Maar als hij maar 1x slaapt dan om 18:45 maar dan verloopt de nacht wel rommeliger....

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Die tip had ik ooit van een vriendin gekregen........en Kim heeft tegenwoordig ook een briefje mee met mijn mobiele nummer.........hahahahaha....

Als Isa niet naar de oppas gaat dan is ze rond half 9 of 9 uur wakker en als ze naar de oppas moet maak ik haar om 06.30 wakker en daar slaapt ze dan van 8 tot 11.....als ik haar om 13.00 ophaal kan ik haar thuis rond 2en in bed leggen en slaapt ze tot een uur of 4.......relax dagje dus als Isa naar de oppas gaat.......

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    dus op donderdag vandaag dus verwen je jezelf met een lekker patatje....mmmmm lust ik ook wel!!

17. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Geniet je er van Deboor!!!!!!!! Wij moesten het doen met een witlof schotel...

Op de pc staat 19.34 en hier liggen de beide meiden al op 1 oor....YES....

Isa haar 2 boven hoektanden zijn nu door en zien er erg gevaarlijk uit....hihihihihihi....

Stand: 8 tanden en 2 hoektanden en 4 voelbare kiezen en 4 bijna ( kiezen ) door en de onderste hoektanden zijn al flinke bobbels.......

18. Niet meer actief

pff.. ben er misselijk van! whahahaha.... Maar het heeft gesmaakt.

Ik verwacht altijd dat als ik dan thuiskom, astrid helemaal hysterisch ligt te huilen (dat is mijn geweten die krijst haha), maar eenmaal thuis ligt ze al te pitten.. Ik ga altijd direct ndat ik haar heb weggelegd weg, want dan is het nog rustig.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars ligt om 19:00 in bed. Tegenwoordig eet hij alleen. En uit ene potje. Ik kook 's avonds niet omdat ik zo misselijk ben. Dus Lars eet om 17 uur en Remon om 18 uur een opgewarmde prak.

Ik zit er wel over te denken om 's middags met Lars warm te gaan eten. Ontbijt en lunch doen we wel samen.

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Zo mijn mennekes liggen er ook in, hoewel onder luid protest....kijk het even 5 minuten aan.....

Wens jullie allemaal een fijne avond en tot morgen...toedels

Deel Deze Pagina