Lisa gaat om 19.30 uur naar bed. Die tip van dat briefje.. hihi dat doe ik ook wel eens. Niet dat ik erg vaak zoiets doe hoor.. zeker nu nog even niet, maar is idd een heel goed idee.. Ik stop het briefje bij mijn paspoort.of rijbewijs.(heb ik altijd bij me')
Giul ligt er tegenwoordig om half 8 in en hoor je dan niet meer. Semmie: misschien wil Sem wel een fles uit de vrieser drinken, lekker koel ook voor zn mondje. Giul is daar wel voor te porren als al t andere niet lekker meer is. Hoe gaat t nu met m? Zo, hee, wat ik gisteravond had...? Elmar had chinees gehaald en vanwege de kip die er altijd anders uitziet dan als ik t zelf bak, ben ik wel es bang dat t niet gaar is. Ik ben na t eten nog ff naar zolder gelopen, kreeg me daar n rugpijn, dat ik snel weer beneden was en op de bank ging liggen en toen sloeg t pas acht toe. Buikkrampen, ik wist niet waar ik t had. Rugpijn, buikpijn, moeten overgeven, maar er kwam niks uit, moeten sch*ten, maar toch ook niet.. Na een uurtje kromliggen op de bank en op de wc, ben ik naar bed gegaan. Emmer naast bed. Ik heb tegen beterweten wat paracetamol genomen en na een paar uur zakte t toch af. Ik d8 aan voedselvergiftiging, maar ELmar had niks. En er is dus ook niks uitgekomen, behalve een paar flinke scheten, lekker genant haha (ik over de bankleuning hangend en ineens POOOOEEEAAAAAAAP! Commentaar van ELmar op de achtergrond, achter me ook) Ik heb mn spanning en sensatie wel weer gehad en Elmar hoopt dit ook niet meer zo mee te maken, hihi. Jullie lekker geslapen? Ik ga nu Giulian zn tampons afpakken. Hij pikt ze steeds als ik niet bij hem op de slaapkamer zit. D8 dat ik de la had geklemd, maar blijkbaar niet goed genoeg, gek kind!
Een heerlijk verslag van een drukke avond....ahum...ben acuut misselijk...ghihihi Wij hebben een k nacht achter de rug Sem werd om 3 uur wakker en ging om 6 uur weer slapen..tja toen moesten wij eruit....dus kort nachtje..... De ochtend verloopt gelukkig relaxed, de jongens zitten bij kindertijd op nl 3 en ik hang achter de pc met een koppie thee, zo meteen even aankleden en boodschappen doen wat opruimen en tja verder zie ik wel....nou toedels....
pff, als ik dat zo soms lees, ben ik zo blij dat astrid een makkelijke slaper is. Alhoewel ze de laatste dagen weer even wakker wordt. Maar al snel slaapt ze dan weer.... Verder niet zoveel bijzonders meegemaakt eigelijk. Vandaag verder aan de poets, mijn schoonlui komen vanmiddag op de koffie. Lars is misschien wel of niet thuis vandaag whaha.. Ik ga mijn thee opdrinken en dan ff uitgebreid naar het toilet en dan aan de gang!
Ik ga weer naar mn bedje. Giulian ligt er ook in en ik heb goeie hoop, dat ik tot 11 uur rust heb. Hij ligt nu nog te zingen. Wat kan een mens moe zijn, zeg. Daar kan ik op dit moment alleen aan toevoegen, dat ik blij ben dat ik niet ook nog es zwanger ben. Goh, Giul heeft net op 8 allemaal tekenfilmpies gekeken. Waaronder iets van gebroeders Koala ofzoiets. Hij was heel erg onder de indruk. Dat weet ik dan ook: 9 tot half 10 tv voor Giul! Ik heb hem nog nooit langer dan een minuut tv zien kijken. Dat van t briefje, dat was ik vergeten. Maar al met al ga ik nooit weg zonder mn moppie. Als hij slaapt, moet ik zorgen dat ik ook ff ga liggen. Mocht ik nog es weggaan zonder m, dan hoop ik aan dat briefje te denken. Vanmiddag de BMR, arme Giulian!
nou heb net mijn huissie schoon, de drollen zijn uit de kattenbakken verwijderd, met handschoenen aan tuurlijk.....en nu ga ik...euhm.....Sem verschonen......poep!!
hier is remon met Lars aan het babyzwemmen. Mijn vriendin komt zo langs met haar prulleke van 2 maanden. De boodschappen heb ik al gedaan en toen voelde ik hoe warm het hier al is, lekker!!! Dus net de deksels van de zandbak gehaald zodat het zand een beetje kan drogen, hoeft niet helemaal. En dan vanmiddag lekker de tuin in met mijn knullie. Lars slaapt gelukkig ook altijd goed. Op een paar weken na dan maar dat was gelukkig maar eenmalig. Verder gisteren weer behoorlijk misselijk geweest en nu voel ik me weer toppie. Ik heb trouwens echt een melkverslaving ontwikkeld man. Drink wel een liter per dag!! Terwijl ik normaal NOOIT melk drink, we hebben het niet eens in huis. Vanavond eten we zuurkoolstamppot met spekkies en rookworst. Nou ja remon eet het vanavond en ik vanmiddag. Gaan jullie nog iets leuks doen met dit mooie weer vandaag? Ben er helemaal vrolijk van!
oh als ik die verhalen van sommige van jullie lees, ben ik zooo blij dat die van mij goed slapen, altijd gedaan ook moet ik zeggen. ben er echt nooit langere tijd achterelkaar uitgehoeven voor de kids..... alleen als er 1 ziek is dan kan het zijn dat ik er 's nachts uitmoest en soms nog weleens moet. ik met zo met dagen ook nog wel aardig misselijk zeg... ga vandaag lekker groentesoep en tomatensoep koken, met stokbroodje vanavond hhhmmm lekker. Alex moet naar school dus is pas tegen 19.30 thuis... eet dan wel alvast met de kids... ik hou dat niet vol hoor nu om te wachten. ik drink echt liters en liters thee op een dag, slaat helemaal nergens op....hihi normaal drink ik NOOIT zoveel thee, had in het begin een fanta tik, maar nu helemaal over op de thee. van de prik krijg ik maagpijn... VRAAGJE hebben de zwangere dames onder ons, ook zo'n last van emotionele buien? haha ik hoorde net Jan Smit "als de nacht verdwijnt" en dan het zinnetje, mijn hart staat open voor jou.... ik al natte ogen, nou het moet niet gekker worden toch....... zo nog een half uurtje en ik kan naar de echo, kinderen gaan mee.
leuk nancy, veel plezier bij de echo!!! de emo buien...hou op schei uit......pffff ga zometeen lekker met Luc het gras maaien, sem ligt te pitten...tjs slaap s'nachts maar..ghihii en dan misschien nog boodschappjes doen...afhankelijk of ik nog zin heb ghihihih nou fijne dag allemaal en tot strakkies...................................................
hihi, de niet zwangere Minni heeft ook last van emo-buien. Maar dat komt bij mij van de ellende. Als ik erg last heb, dan stroom ik overal van over. Giul wilde niet slapen. Hij heeft nu n nieuw pakkie aan van tijgetje, maat 86. Toch echt wel n beetje groot, hoor, hihi.
Ik kan op dit moment ook wel janken........ Ze zijn bezig om een nieuwe cv ketel te plaatsten. Een HR en aangezien er een aansluiting moet komen op de afvoer ligt de helft van het plafond in de keuken eruit. Het is 1 grote teringbende.......Isa heb ik met spoed naar oma gebracht en als ze hier rond 2en klaar zijn dan kan ik gaan puinruimen van boven tot beneden........Ik heb Marco in overspannen toestand gebeld en die is rond 3en thuis.......Kim heeft tot overmaat van ramp ook nog eens een vrije middag...............Ik baal dus echt als een stekker
Echt niet normaal hoor mensen!! Ik heb geloof ik drie dagen geleden voor het laatst gepost en ik kan nu zeven pagina's bijlezen!?! Wat gaan jullie snel! Boyd gaat meestal tussen half zeven en half acht naar bed. En dan slaapt ie tegenwoordig door tot een uur of acht! Das voor hem (en mij dus) echt heel lang hihi Gister haalde ik m zelfs pas om een uur of tien uit bed! Ik hoorde m wel steeds even kletsen, maar dan was t ook zo weer stil! @Mandy, dat was een gezellig avondje dan hihi... Misschien een buikvirusje ofzo?? @Monique, hihi, die hoektanden, wat goed! Boyd heeft nu zn hoektanden nog niet, maar wel die kiezen ernaast, ziet er ook heel vreemd uit hihi Hier alles ok! Vannacht hebben een vriendin en haar kleine meid(zeven weken ouder dan Boyd) hier geslapen. Altijd enorm gezellig! Die kids gaan zo gelijk op, is heel leuk om te zien en zijn nu al duidelijk gek op elkaar! Met mij alles prima, voel mn buik bijna niet meer, maar mag nog steeds niet tillen natuurlijk, dat maakt het allemaal nog iets meer frust! Maar goed, nog even volhouden...
hier alles o.k. Sem slaapt nog steeds???? Maar haal hem er wel zo uit...vannacht moet hij slapen...hij heeft geen hoge koorts meer maar wel verhoging... Heb met Luc het gras gemaaid, en de heg geknipt...dusss productief ochtendje....heb geen zin meer in boodschapppen doen dus dat wordt morgen.... euhm ga zo even met Luc lunchen...heb hem pannekoekken belooft en dan mag hij helpen.....help............ het meel zit straks overal...ghihihihi maar het jong heeft plezier en daar gaat het om....
Ach arm mannetje van mij. Remon had zich helemaal verheugd om weer te gaan babyzwemmen is Lars niet te genieten. In het zwembad voelde remon zich al wat minder omdat alle kindjes van de groep rondrende en Lars nog niet loopt en tijdens het zwemmen mocht Remon Lars niet loslaten omdat hij dan begon te huilen. Hij wilde alleen maar dicht bij papa blijven. Wel sneu hoor. Maar ik denk dat hij weer moet wennen. Het wordt ook weer hoogtijd dat mama gaat werken want als ik nu de deur uitga en hij blijft bij Remon achter dan krijst hij heel de boel bij elkaar. Hij ligt nu ook erg onrustig te slapen, is al 3 keer wakker geworden en slaapt dan weer in. Zonde het manneke. En ik heb een heerlijke koppijn te pakken. Echt een zwaar hoofd. Drink wel veel nu maar is nog niet weg. Misschien doet de frisse lucht me dadelijk goed. Lekker hoor Monique als alles zo overhoop ligt, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Daarom heeft Remon ook moeten beloven dat we pas gana verhuizen als we 2 hypotheken kunnen betalen zodat ik er pas inkom als alles klaar is. Puin en bouwstof is zulke troep!! Hmm volgens mij is Lars nu goed wakker, ff boodschapjes doen en dan de tuin in. Hier binnen is het eigenlijk niet te harden. Mijn saucijzenbroodjes zijn enorm aangebrand in de oven dus alle kamers zaten in de walm. Misschien komt daar die hoofdpijn wel vandaan.
Nou de mannen zijn weg en ik heb het huis al bijna schoon.......nog even een stofzuiger erdoor en het is net alsof er niks is gebeurd........vanavond een BBQ van Marco zijn werk.........gelukkig hoef ik dus geen boodschappen te doen.... het hele weekend werken....baal baal
mmm, saucijzenbroodjes! Wil je me gek maken ofzo? Water loopt me al uit de mond... 2 prikken op het cb en mn kind gaf geen kik. Zat gebiologeerd naar een bal te staren. De arts was helemaal onder de indruk, nou, ikke ook! Daarna been en arm ingesmeerd met SRL gelei en hopen dat ie er volgende week geen reaktie op heeft. Meer kunnen we niet doen. Semmie wat ben jij druk! Ik ga de tuin nauwelijks nog is, het barst hier van de kruisspinnen. IIIiiieeee! Arme emo-Nique. Hoop dat Marco inmiddels thuis is om je te helpen.
euhm nou druk.....noodgedwongen hoor, het gras was zo hoog, ik had er beter 5 geiten in kunnen jagen.....
Pff monique...wat een toestand!! Hoop dat Kim en Marco je kunnen helpen de zooi weer aan kant te krijgen.... Minni; ongelofelijk! hoe krijg je 'm zo mak???? Heerlijk hoor, nu hopen dat ale reacties uitblijven Is het al zandemmertjes weer daar? Ow Inky....dat heb ik hier in stereo. Allebei de meiden zetten hun keel open als mama vertrekt....maar na veel van dat soort ervaringen neemt niemand hen meer serieus...na 2 tot 5 min. zijn ze weer aan het schaterlachen of hebben het te druk met spelen ....uit het oog uit het hart...hihi hier alles goed...ga dadelijk naar de tandarts. als het goed is word ik uit de steigers gehaald...(lees: de beugel mag eruit) ben benieuwd.... ff een foto van het strand in scheveningen waar we verbleven...