Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

mooie foto sabien!

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    wowwww wat een mooie meiden zijn het toch!!
    Leuke foto!!

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wat een prachtige foto!!

4. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ohhhhhhhhhh mooie foto

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    oo, wat n scheten zijn t, Sabrien!

Over dat zandemmertje, dat heeft ie dagelijks op zn hoofd. Ik zal morgen, als ik toppie weer heb, wat foto's maken. Giul is helemaal gek van petjes en andere dingen. Hij heeft een schilpad die je aan n toutje achter je aan kunt slepen. t Ding is inmiddels kapot, maar dat schild zet ie steed op zn hoofd. Net als die emmer. En mn bril is ook erg in trek. Ik heb m al 2 maanden niet opgehad, dus mag ie er soms mee spelen, ihihi.

Vanavond een ouderwets avondje met Kayleigh (zenz) weggeweest. Daar ben ik van opgeknapt! Heerlijk.
    En dr dochter, Tiara, wat een prachtig scheetje is dat toch. Ik ben helemaal verliefd, hoor.
    Ze komen zondag middag ff op visite, omdat ik t zo leuk vindt als Giul en zij samen spelen. Inmiddels is ze bijna 9 mndn.

Ik kwam t tafeltje tegen die ik voor Sinterklaas aan Giul wil geven, van 49 voor 25 euro. Nog ff zeuren, het was zo goedkoop vanwege wat krasjes. Zeuren over die beschadiginkjes en ik kreeg er nog 5 euro af. Daar hou ik wel van!

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Wat een mooie foto Sabrina, wat zijn het toch mooie meiden!!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    das altijd lekker zeg die koopjes.

Ik heb net lekker mijn mijn ventje ontbeten. Hij kan zo goed aan tafel eten 's morgens. Echt genieten hoor. Nu zit ie in de box kusjes toe te werpen. Lekker ding van me!!

Als ie straks gaat slapen kruip ik er maar weer eens bij in, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan.

Het zonnetje schijnt goed hier, dus vanmiddag na de boterham lekker de tuin weer in. Gisteren zijn we ook tot 17 uur buitengeweest, heerlijk keuvelen.

Nou gisteren weer eens een avondmaaltijd op. Ik had er trek in en het ging eigenlijk ook erg goed. Alleen werd ik nu na het eten misselijk. Maar goed er zat weer eens wat gezonds in mijn maag.

Voor vanavond maak ik lekker wraps hmmm.

Deboor wanneer ga je nu weg? Het weer wordt super hier, ik hoop ook in de Ardennen.

8. Niet meer actief

ik ga maandag weg... ik hoop dat het dan nog super is!

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow heerlijk een paar dagen er tussenuit.... lekker genieten.

Ik heb ondekt dat Lisa een koortslip heeft.. ships!! en ze heeft nog wel geknuffeld met Tim. Ook af en toe een kusje gegeven.
    Heb net voor de zekerheid (lees: eigen gemoedsrust) maar even de huisartsenpost gebeld.
    Voor Lisa kunnen we gewoon een koortslipcreme gebruiken en haar handjes goed wassen.
    Tim moeten we nu goed in de gaten houden en zodra we iets aan hem merken aan de bel trekken.

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    He bah, Susanne. Das ff balen. Nu hopen dat Tim het niet krijgt.

Giul ligt op bed en protesteerd hardop. Niet huilen, maar NINININI! etc. Echt boos aan t praten.

Ik ben voor de verandering weer naar de kloten. Sjee, wat duurt dat lang als je een waslijst hebt aan things to do.
    Ik neem n hand vol pijnstillers en ga mn bed weer in.

Deboor: veel plezier in de Ardennen en de groeten aan je ouders ;). (mocht ik je niet meer "spreken")

11. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ai Susanne das idd flink ships.... ik wist niet dat je voor die kleintjes al een koortslip creme kon gebruiken....fijn om te weten....suc6 ermee.

Deborah: lekker even er tussenuit....mmmm ruilen!!! Veel plezier hoor!!!!

Moet zo even boodschappen gaan doen maar ik heb er ECHT geen zin in....vind dat zooooo verschrikkelijk....bah.....wou dat er hier in dit gat thuisbrengservice bestond.....ghihihihi lui ding he?? Maar goed moet me zelf deze dagen echt activeren...pffff....fut is weg....heb donderdag weer een echo....vind het erg spannend omdat ik heel de tijd pijn in mijn buik heb...ter hoogte van mijn navel...lijkt een soort spierpijn...maar herken het niet van mijn vorige zwangerschappen....

heb net de chinese kalender getest...volgens de kalender krijg ik weer een knullie ben benieuwd....ghihii wordt de plaatselijke voetbalvereniging sponseren.....

12. Niet meer actief

Zo, mijn hub is alweer de deur uit en komt vanavond laat pas thuis. Morgen zal hij thuis zijn en kan ik zijn auto poetsen (ik ga met zijn auto namelijk naar de ardennen)... Ding is echt te goor voor woorden van binnen. Daarna alvast inpakken voor maandag! Wat moet je voor die paar dagen eigenlijk nog een hoop meenemen voor een kleintje hè...

Ik heb er echt zin in! Het is zo lang geleden dat ik met mijn ouders zo op stap ben geweest en dan ook nog eens sentimenteel het alleereerste huisje waar we 23 jaar geleden al kwamen. Nou ja.. het hoofd van de familie sliep daar dan (was mijn oma), met wat tantes en de rest sliep in een ander huisje. Daar mijn moeder nu de oudste vrouw in de familie is.. is zij opperhoofd haha. Mamamaffia!

Ik hoop dat het weer ook meezit, want ik heb wel regenkleertjes online besteld, maar dat komt dinsdag pas binnen haha.. tsja..

Ik heb net een vers soepie gemaakt, bij de buren een groente pizza gehaald. Nog ff wat salami op mikken en vanavond lekker eten. As eet de soep en pizza gewoon mee...

Over As gesproken. HAd ik haar daarstraks op bed gelegd, ik er ook metene in gedoken. Nou... mevrouw had andere plannen. Zat/stond/lag me daar toch een partij te kraaien, kletsen, jammeren, springen... roepen. Grr.l een minnimonster is het ~hahahaha.. maar zo lief! Dus moest ik haar natuurlijk wel weer op gaan halen en ja hoor. Dikke brede lach en een toet van.. Ik heb je! Grr..daar moet je toch van houden.

Ik kan nog steeds niet geloven dat ik net zoveel van een volgend kindje kan houden als van Astrid. Goh.. ik ben zo benieuwd!!

13. Niet meer actief

haha.. die gekke mutsefluts van mij zat net haar brood in mijn soep de dopen! Ze vind het soppen in mijn soepie wel lekker geloof ik haha..

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Geloof het maar hoor deboor, van dat volgende kindje houd je net zoveel als van Astrid....

Ik kon dat ook niet geloven, maar het is zo....mmmmjam en straks nog zo'n kroelliewoellie erbij....mmmm ik kom tijd te kort...ghihihi

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    KLinkt allemaal erg gezellig. Dan kroelewoel ik mn enige kroelewoelie nog maar een keer extra. Alhoewel, die is op dit moment niet zo gek op knuffelen en al helemaal niet op kusjes geven. Snik. Terwijl ie zo'n ongeloofijk knuffeltje was...

Vandaag is Elmar druk in de weer. Ben er niet de hele tijd blij mee, maar t is duidelijk dat ie heel erg zn best doet. Dat kan ik dan wel heel erg waarderen.
    Hij is ook heel erg druk met Lcar de laatste tijd, dit weekend ook. Nou, fijn hoor!!

16. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Even een mededelinkje: de fotoos van de meeting met Sibrine staan in mijn weblog, het is nu dan toch helemaal gelukt.

17. Niet meer actief

geweldig thea.. enne.. haha. is goed hoor (als reactie op je mail!!)

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Dat wist ik ook niet.. maar nu komt het.. wij naar de kruitvat voor de koortslipcreme.. staat er in de bijsluiter dat het bij kinderen vanaf 12 jaar gebruikt mag worden.. !!!!!
    Dus die niet gekocht en naar de apotheek gebeld of ze daar een zalf hebben die wel voor kleintjes is..
    Schijnt er helemaal geen zalf te zijn voor kleine kinderen !!!! nouja zeg!!!
    Omdat het al blaasjes zijn helpt een koortslipcreme zoiezo al niet meer zei de apothekersassistente.. dan kan je beter pure zinkzalf erop smeren om de blaasjes te laten indrogen.
    Dus dat hebben we nu maar gedaan.

Gek hoor dat de huisartsenpost dus wel die zalf adviseerde!

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    huh idd ja, tja als er 12 jaar en ouder staat, mm dat zetten ze er niet voor niets op.

raar hoor, hoe kunnen ze dan zoiets zeggen....tssss

Jongens jongens ben helemaal gesloopt, heb net het katerverblijf voor onze dekkater in orde gemaakt....schapjes erin om te liggen, boomstammen om te krabben, lekker warm mandje krabpaal, en verwarming voor de koude dagen...het buiten verblijf is nog niet helemaal klaar maar dat komt mettertijd wel....zo nog 2 maandjes en dan kan onze stud lekker in zijn eigen hokkie verblijven...hij is er echt aan toe...wordt helemaal gek van die rare poezen...ghihiii hij is echt een man op zichzelf...die Kyoki van ons!! Nu nog even de juiste tijd van dekken afwachten want ik gelijk bevallen met mijn poezenbeessies das niks dus even kijken of ik het nog voor de tijd of toch maar erna doe....ze zijn nog jong dus ik heb alle tijd!!!

20. Niet meer actief

Zo ik en As hebben net een verse pizza gegeten, lekker joh! Dit was een pizza van de buurtjes (er zit een groenteboer naast ons) en die is hartstikke dik! As heeft zitten smullen en een slice opgegeten.

De soep die ik daarna aanbod wilde ze niet, het toetje weer wel.. haha. Nou ze heeft in ieder geval lekker gegeten.

Ik heb het regenjasje en overall binnen gekregen! Yess.. ze kan ik nog ff in groeien maar het staat er zo wijs whahaha..

Verder is as een beetje uit haar doen. De tv staat hier in het weekend zowat de hele dag aan, ze heeft alleen maar een beetje gehangen, en gekletst met blues clues en gedanst met backyardigans haha.. en amper geslapen! Rode wangen, dussssssssss...............

Nou ik heb in ieder geval veel kunnen wassen en doen! Heb de lijst voor de paar dagen al klaar, en sjee.. wat is dat nog veel met zo'n uk!

Deel Deze Pagina