Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ow.. haha.. en wat ze tegenwoordig roept als iets op is... "Ap" haha lachen hè!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    whaaaa! Ik heb mn toppie trug! Joehoee!

Vanavond gaat Giul voor t eerst logeren bij opa en oma zonder zn mama. Hopelijk gaat zn mama dan heerlijk uitslapen.

Deb en haar man en Caitlin zijn vanmiddag op bezoek geweest. Wat n droppie is dat meisje ook. Helaas was ze niet lekker en maakten Giul en Soets haar steeds bang. Gemeen he?

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Leuk he dat gekeuvel....Sem zegt sinds donderdag Autoo met de nadruk op tooooo...geweldig.....en als je aan hem vraagt waar is Luc dan wijst hij luc aan en zegt ...Dieeee!

Nou Vanavond een relaxed avondje hangen voor de tv...heerlijk...filmpje op en snurken...ahum....

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi, ik lees nu allemaal berichten, die ik gisteren niet had gelezen.
    Ja grappig die woordjes. Giul zegt op dit moment niks dan maaaamieeeeee. Dat ben ikom te beginnen,maar alle andere aanwezigen kunnen t ook ineens zijn. Verder is zn vocabulaire ineens helemaal weggevallen. Hij brabbelt wel hel veel.Ik brabbel wat met n mee, gezellig.

Gisteren feest gehad. Giul heeft voor t eerst echt gelogeerd zonderpapa en mama. Die was gelijk berevroeg wakker, hebben we net gehoord.

Giul blijft nog ff bij opa en oma,zodat papa en mama nog kunnen schuren en schilderen. Papa en mama zijn al vroeg in de weer geweest, maar vooral met elkaar, hihi.

Gupsy, wil wel foto's zien van dat regensetje hoor.

En Semmie, hebben jullie een fokkerij ofzo?

5. Niet meer actief

ah, maar dat kan minni! Ff regelen..

Ik heb hub er net op uit gestuurd, hij moet zijn auto wassen. Ik regel de binnenkant. De mijne moet ie trouwens ook wassen whahaha, maar die is niet zo heel vuil van binnen, alleen de ramen!

Verder ben ik al redelijk aan kant, straks de spullen voor as alvast inpakken! En de spullen voor mezelf daarbij! Alles alvast in de auto leggen, dan hoef ik dat morgen niet te doen! hihi, ik moet natuurlijk dan niet de laatste dingen morgen vergeten, zoals as d'r slaapzak, tutje en knuffie.. :confused:

6. Niet meer actief

D'r overall (heb ik in maat 86/92 gekocht)
    en d'r jasje.. in maat 80

Het is nog wat aan de grote kant, maar ze blijft in ieder geval droog. Voordeel is ook dat het niet zo van dat plastic is!, maar lekker soepel! Ze kan zich dus vrij bewegen. Te koop bij babywalz!

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    ohhhhh deboor geloof me maar je houd van dat kleintje weer netzoveel als van astrid.

heerlijk ik heb er straks weer zo'n klein ukkiepukkie bij...hmmm

zeker nu ik het heel duidelijk bewegend op de echo heb gezien (was aan het zwaaien met armen en zette zo grappig af met de beentjes, kindjes zeiden, lijkt wel een trampoline daarbinnen) kan ik er helemaal over dromen......

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Heel veel plezier op vakantie Deboor, en we bellen wel voor donderdag.

Ik ga lekker BBQ thuis maar hoef niks te doen. Mijn moeder neemt alles mee. HEERLIJK

9. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Gupsie: heerlijk: De Ardennen!! Ik wens je veel mooi weer toe! Plezier!!

Minni: Zou Giul die emmer te hard op zijn hoofd gezet hebben, waardoor zijn vocabulaire is weggevallen??? hihi.....Hebben jullie lekker geslapen zonder je mannetje ???? Zo te horen was het ochtend ritueel meer dan de moeite waard...hihi

Suus: hoe gaat het met alle lipjes?? Ik heb ook weleens gehoord dat HA die zalf voorschrijven. Blijkbaar is het minder ernstig dan de gebruiksaanwijzing doet vermoeden. Hoop dat blaasjes nu aan het indrogen zijn....

Hier is alles nog rustig. Hubbie is met mountainbike het eiland aan het veroveren en de kinderen hebben besloten om van deze zondag een nationale uitslaapdag van te maken. Heerlijk hoor, mijn zegen hebben ze!

Vanmiddag een verjaardagsfeestje....

Gisteren is mijn moeder (en haar hubbie) gearriveerd. Gelukkig slapen ze niet in ons huis, maar zitten ze veilig in het Hilton. Vanavond eten ze wel hier...Ik ga dus maar alvast wat klaarmaken zodat ik dat vanavond niet meer hoef te doen.

10. Niet meer actief

Ik hoop ook op mooi weer sabrien.. haha..Zeg eh, kan ik alvast meedingen voor huis en hondoppas voor volgend jaar, of gaan jullie niet elk jaar heen en weer whahaha...

As d'r koffer is ingepakt en die van mij ook. Alles maar in 1 koffer gedaan, kan niet iemands koffer vergete hahaha...pff.

De auto van hub is sinds de fabriek niet meer zo schoon geweest. Het is dan ook de eerste keer sinds dat we onze auto's hebben, dat ze sop hebben gezien haha.

Goh, ik heb er echt zo'n zin in. Ik kijk hier naar nog meer uit dan de afgelopen vakantie!

Ik heb net een ananas geslacht en wat appeltjes ontklokhuist en in partjes gesneden. Daar heb ik een handig ding voor gekocht bij ikea. SIndsdien eten we hier graag appeltjes! Astrid vind ananas ook lekker haha.. suf ding, appel moet ze niet, maar ananas wel.

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Boor, veel plezier met je ouders en As!

En Sabrien, zou Giul idd die emmer te hard op zn koker hebben gekregen?Oeps.

Wen, ik mis je. Spreek je zo weinig de laatste tijd.

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    ow enne, leuke regenjas, echt n schatje!

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Leuk, Deborah dat setje, en dat jasje echt schattig, nogmaals veel plezier hoor, geniet ervan!!

Minni dat noem je een cattery, maar goed als jij het fokkerij wil noemen ook goed.....ghihihihi

Ik heb een heerlijk weekend gehad...jullie?

Ben wel een beetje zenuwachtig voor de echo donderdag...maar heb er ook heel veel zin in natuurlijk vooral omdat ze dan de exacte termijnbepaling weten...kan ik ook zo'n banner plaatsen...leuk!!

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Aha Cattery,weer wat geleerd en het is nog maar net na 8en, hahaha ;) .

Heerlijk weekend gehad ook.
    We hebben psies niks gedaan in huis (wel het hh), wat we van plan waren. Maar Elmar is voor zn bedrijf ontzettend opgeschoten en we hebben de stenen BBQ geplaatst. Gisteren ge BBQ-d met vrienden, wat ook zeer geslaagd was.
    Heerlijk weer gehad, wat kan een mens nog meer wensen.
    Giul heeft tot op heden geen last gehad van zn prik. Maar de ellende kan vanaf woe losbarsten. We zien wel.

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou suc6 ermee, Luc is van de Bmr superziek geweest en Sem heeft er ook flink last van gehad...de bmr in combi met zijn doorkomende tanden....errug fijn allemaal....

16. Niet meer actief

Astrid heeft ook geen last gehad van de prik! Dus misschien blijft giul ook bespaart.

Zo, hier de laatste dingen doen, nog ff klein boodschapje en dan wachten op ouwe lui en rijden maar! Ik hoop dat ik As zolang wakker kan houden, dan kan ze in de auto pitten en hoeven we niet te stoppen. Bij hazeldonk nog ff tanken.. en dan op weg!

Haha.. ik heb bij as een staartje in gedaan.. wijs joh! Ik heb geen foto, want de camera is ingepakt! DUH!

Nou.. tot over 4 daagjes!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    veel plezier!

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Heel veel plezier Deborah geniet ervan!!!!

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    veel plezier en tot donderdag.

Ik heb zo mijn termijnecho. Spannend!!

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    veel plezier Deboor!!

Yesssss Tim heeft de nacht doorgeslapen van 24.00 uur tot 07.00 uuur!!
    Heb gisteren 150 cc in de fles gedaan om 24.00 uur.. en ik denk dat ik dat vandaag overdag ook ga doen zodat hij straks holijk pas over 4 uur voor weer een fles komt, zodat we op 5 voedingen per 24 uur zitten...duimen jullie voor me dat hij dat redt!!?

Share This Page