Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

HEy spannend INK...Ik ben benieuwd hoever je bent haha..!

Nou.. nu is het wachten op mijn ouders! Die zouden hier rond 11.00 zijn, dus dat is nog een uur! Hmm.. As zit met een liga voor nickelodeon jr ! Ik heb net voor haar nog melk en andere drinkpakjes gekocht voor onderweg en daar! Hmm.. ok, pakjeshouder nog meenemen!

wachten wachten wachten whahahaha

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee wat leuk Inky, geniet ervan! We horen t wel van je.

Ben je nu al es weg, Gups?

Sinds mn laatste bericht heb ik n oervervelend kind.
    zeuren, piepen, huilen, dreinen, schreeuwen, op schoot willen, toch ook niet, drinken willen, eten willen, alles weggooien. Ben ik niet gewend. Hoop dat die bui snel over is. Ik had namelijk een dagje op de bank gepland en verder heel weinig doen. Lijkt er nu in de verste verte niet op. ;)

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo wat een wereldtrip hahah
    De weg was aan 1 kant afgesloten en juist daar zat het echocentrum.
    Pff kwam precies om half 11 aan en toen moest lars nog uit de auto in de buggy enz. Maar goed we konden meteen door dat was wel fijn.

Het kindje lag lekker te pitten. De datum klopte precies!! Op de dag na. Alles zit erop een eraan, handjes voetjes hartje enz. Ook het maagje zag je al. We hebben 6 foto's gehad en lekker duidelijke.

Op de terugweg heb ik mezelf op ene bigmac getrakteerd. Haha Remon reedt voor mij en keek me verbaasd aan toen ik op de rijbaan naast hem ging staan richting snelweg. Ik playbackte "bigmac" en toen schudde hij zijn hoofd.

Dadelijk even de was wegvouwen en nog een beetje strijken. Gehakt uitleggen en dan lekker naar buiten. Het is hier weer super weer. Het zonntje schijnt heerlijk. Dus Lars kan weer lekker keuvelen buiten. Misschien ook nog een stuk fietsen vandaag. Maar dat roep ik wel vaker haha.

En Suus hoe is het gegaan met de flesjes van Tim?

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tot nu toen heeft hij vanaf 7 uur , om 11 uur en nu net om 15 uur weer een flesje gehad.. tot nu toe lukt het prima!
    Hopelijk blijft het zo goed gaan en hebben we ook een rustige nacht voor de boeg.. heerlijk even bijtanken!

5. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    dat heb je snel voor elkaar suus! 1 van de belangrijkste mijlpalen (vind ik zelf, omdat je zelf dan weer toto leven komt..hihi)

Inky: goed zeg! Altijd fijn zulke berichten, dan smaakt zo'n bigmac extra lekker nietwaar???

ow...nou minni: ik hoop voor jou dat het 1 dagje duurt. Mijn ervaring is echter dat de dames rond 1,5 jr. een hele lasitge periode hadden van zeker een paar weekjes....en dan moet "the terrible two" nog komen!! hahaha...succes meid!
    FF klein tipje: wie weet heb je er iets aan: als 1 van mijn meiden zo'n alles / nix willen bui had, dan zette ik ze ff 10 min. in hun bedje. Ze huilden dan vreselijk, maar na 10 min. was de ergste bui voor bij en gingen ze meestal weer rustig spelen...

Ik ga dadelijk met meiden en moeders naar strand/zwembad....we kunnen wel weer een kleurtje gebruiken!!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja wrijf het er nog maar een keer in ,dat we hier niet naar het strand kunnen wanneer we zin hebben!

hihihi

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja, jullie zagen akelig bleek ;).

8. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ja he...minni...je bent mijn kroongetuige...hihi

Strand was heerlijk. Vooral oma heeft echt genoten in de zee met haar kleindochters.

Morgen weer werken...'t zal een lastig dagje worden. Vandaag is officieel naar buiten gekomen dat de Gen. manger ontslagen is. Dus er zal wel wat onrust onder personeel zijn. Waarschijnlijk zal ik deel van de functie samen met een ander overnemen. We vormen dan een management team en eerlijk gezegd heb ik daar niet zoveel zin in. ...dus ik zal nog wel wat lastige gesprekken krijgen....blehhhh

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb sterk het gevoel, dat de sfeer hier ook veranderd is. Heb ik al een tijdje. (dankzij Semmie ging het zo weer ff wat luchtiger en gezelliger, maar toch)
    Maar gisteren die rare berichten, waar ik niets van begreep. En nu zijn ze weg, dat zet me te denken dat mijn vermoedens rond de veranderende sfeer terecht zijn.

Ik zou het wel jammer vinden, als er dus echt rarigheid aan de hand is. Iemand die me iets kan vertellen? Want ik kan er mn vinger niet op leggen.

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey hallootjes, euhm rare berichten???? Euhm nee kan je niks vertellen, ben er net een week duss..

Hey Inky wat goed van je echo...super zeg al weer bijna 12 weekjes....gaat snel he??

Hey Susanne wat goed zeg van je kleine menneke...zet hem op Tim!

Ik heb donderdag mijn termijn echo....ben zoooo benieuwd ivm die pijn in de buik die ik steeds heb vindt het erg spannend allemaal....duimen jullie voor me!!??

Sem heeft vannacht gelukkig weer eens doorgeslapen...heerlijk....en hij slaapt nu nog....heeft wel om 6:00 zijn flessie pap gehad...

Vannavond komt een oud collegaatje/vriendin op de koffie...lekker even bijteuten....gezellig! En natuurlijk groot nieuws vertellen....leuk.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wat voor rare dingen Mini?? Ik zit hier regelmatig en weet van niks!

Helaas heeft Tim vannacht niet doorgeslapen.. hij wilde om 3 uur weer een voeding.Daarna om 8 uur weer, dus vanavond om 24 uur de laatste.. hopelijk houd hij het met dat uurtje later het wel vol.. ach en zo niet.. ook niet erg hoor!!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    geen idee waar je het over hebt minni?!!?

Hier heb ik al heel wat gedaan vandaag. Ff wat admin gedaan met hubbie.

Gisteren had Lars een tand door zijn lip gevallen en daarna een tand door zijn tong. Dus was zo'n beetje de hele middag huilen. Hij heeft wel lekker met ons lasagne gegeten. En aardbeien, meloen en bramen gaan er ook in als zoete koek.

@sabine wat rot zo'n sfeer op het werk. Hoop dat de lucht snel geklaard is.

Hier kunnen we niemand geschikts cinden die ons bedrijfje komt versterken. Vrijdag wordt er dus weer met een uitzendbureau gepraat. Daar hebben we eigenlijk geen goede ervaringen mee maar ja we moeten wat!

Verder ben ik niet echt misselijk meer geweest. Heb gisteren middag een enorme huilbui gehad. Het begon met die prachtige reclame van Dove, met die kinderen en toen ben ik niet meer gestopt.
    Alles kwam eruit. Hihi lucht lekker op.

Vandochtend nog ff mijn zwangerschapsdagboek nof even bijgewerkt en opgeleukt. Straks even met hem de tuin in, lekker nog wat zon meepikken.

Ik moet ook nog hard nadenken over wat ik van het weekeind allemaal nog moet halen. Heb dit weekeind feest voor mijn verjaardag en volgend weekeind. Lekker druk dus.

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihii heel herkenbaar hoor Inky die emo buien....ik las vandaag een stukje in het blad groter groeien en ik schoot helemaal vol....heb een half uur gehuild....mijn moeder die het blad meegenomen had stond me aan te kijken zo van......wat is er toch.....na mijn gebrul hebben we er samen om gelachen....wat een muts he??

Hey Inky was jij met de zwangerschap van Lars ook zo misselijk?

Ik was met Luc heeeeel misselijk met Sem helemaal niet en nu weer enorm.....als ik de pads uit het senseo apparaat haal dan ga ik al over mijn nek.....raar hoor!!

Oh en Susanne ik heb Tim via de pc even toegefluisterd, en hij heeft me belooft dat hij vannacht heel goed zijn best gaat doen....dussss slaap ze vannacht!!!

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He bedankt!! hihihihi

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hoop dat het werkt Susanne!!!

Wat is het hier rustig vandaag zeg!!! Genieten jullie ook zo van het mooie weertje, wij zijn net weer binnen en hebben heerlijk genoten van het zonnetje.....over een drie kwartier krijgt Sem zijn eten en daarna maak ik voor ons en voor Luc Nasi op zijn indies (recept van oud collega....ben benieuwd)

Eten jullie kids al apart eten mee, ik bedoel nasi macroni euhm tja wat nog meer...ikzelf ben vaak bang dat het te pittig is voor die kleintjes...Sem eet dan vaak een eigen gekookt prakje van aardappel groente en stukkie vlees en pikt hier en daar van ons nog een hapje mee....spagetti bv vindt hij heerlijk maar hij eet er niet zijn buik aan vol...kan heel druk zijn met 1 spagetti sliert...ghihihihi

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjees, tis hier echt uitgestorven???

Joehoe is there anybody??????

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hihih ik log net in.

Heb lars in bad gedaan na een enorm zware middag. Hij heeft alleen maar gehuild!! Niks wat ik deed was goed, kon hem ook niet troosten. Dus liet ik hem maar gaan en af en toe dan ging ie lief spelen. Maar dan zomaar uit het niets begon hij weer te huilen.
    Zijn eten hebben we op de bank gegeven onder tiktak, zo kreeg hij toch nog wat binnen.

Hopelijk is hij morgen beter gemutst. Morgen ga ik naar de vk en dan drop ik hem even bij oma.

Vanavond zal ik ook niet veel hier zijn want het is mijn favo tv avond met gilmor girls en grace anatomy, en natuurlijk will &grace. Dus ik lees ff bij en dan duik ik de bank op.

@semmie, lars eet niet met ons mee. Eerst wel toen aten we samen aan tafel en lars gaf ik wat wij ook aten. Maar dat at hij niet. Hij heeft het 6 weken volgehouden en was ook afgevallen. Toen werd ik zwanger en at ik zelf 's avonds niet. Nu krijgt hij om 17 uur een potje en wij eten om 18 uur. Vaak eet hij dan wel wat van ons mee.
    ONtbijt en lunch gaan super en die zijn wel aan tafel met mij of met zijn 3e.

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lisa eet ook gewoon de aparte dingen mee, maar ze is dan ook wat ouder dan jullie kids.

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw o.k. een beetje hetzelfde als bij ons. Ontbijt en lunch doe ik met de jongens samen, welliswaar zonder papa want die is om 6;30 de deur uit....en avondeten doet Sem apart.

Ik ben vanaaf ook niet van de partij ga gezellig bijkletsen met mijn oud collega/vriendin....we zien elkaar niet vaak maar als we mekaar zien dan weten we dat het goed zit....fijn is dat zulke vrienden.... nou fijne avond iedereen tot morgen!

Suc6 vannacht met kleine Tim Suus!!! Oh en Tim...zet hem op hoor!!!

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Giul eet nu al een half jaar met de pot mee. Juist de pittige hap lijkt ie te waarderen, dus das n makkie. Ik geef hem daarnaast ook een (half) potje, omdat ie gewoon honger heeft om n uur of 4 en wachten tot een uur of 6 (soms 7 a 8), dan is ie over zn honger heen en eet ie niks meer. Nu eet ie dus zowel om 4 uur, als later met ons.

Wat betreft de rare berichten, dat was zoiets als "opgeruimd staat netjes en achterbaks". En ik kon het nergen op rijmen, nog steeds niet trouwens. Ik voel me niet persoonlijk aangevallen ofzo, maar ik vraag er gewoon naar omdat ik het zo raar vond. Zeker nadat de berichten weggehaald zijn.

Deel Deze Pagina