hier gaat alles super Noah gaat als een trein en ik heb al echt een buikje we zijn het weekend heerlijk een weekend weg geweest en het was echt leuk, hoop echt dat ik morgen tijd heb om even bij te lezen hoe het met jullie allemaal gaat inky wanneer is lars precies jarig
Hee Spirit, ehm Toontje, leuk dat je er bent.Wie missen we nu nog? Senna is bijna net zo zwaar als Giulian nu is, hihi. Ik heb n aha-moment. Ik plas bloed. Ik denk dat ik n blaasontsteking heb. Voelde me al niet lekker en buikpijn enzo. Nu dus dit. Overmorgen maar naar de ha.
Om nog even door te zeiken (hihi). Ik had t al gisteren en vandag zo belachelijk koud,moe, niet lekker,buikpijn. Dacht toch vanmiddag even dat ik miss toch zwanger zou zijn (wat bijna onmogelijk is, maar goed). Ik moest steeds vaker piesen vandaag, ben daarom ook meer gaan drinken omdat ik d8 dat t wel beter zou zijn. Eerder vandaag vond ik mn wc papiertje al raar gekleurd en nu is t gewoon helderrood met rooie slierten. Bijna alsof ik ongesteld ben, maar dan veel minder (gelukkig). He jasses, wat irritant.
inky, wat een mooie pasfoto's van lars zeg! bleef hij goed zitten? knap hoor! minni die stoel voor giul is echt gaaf en idd geen geld, hihi! monique ik ben ook best benieuwd naar de foto's, jammer dat het niet lukte. elena, jammer van die zwelling, hopelijk heeft de fysio vrijdag een oplossing... is het bij jullie ook zo slecht weer? onweer en hagel hier....
Heeeee, Wendy, euh Spirit, o nee, Toontje, sorry, hhihii. Fijn te lezen dat jij er ook bent en dat het met Noah en jezelf goed gaat!
We missen Marisje nog....ze had een topic geopend bij de andere club en daar moest ik even op reageren.....ik heb haar een PM gestuurd.
HAHAHAHAHAHAHA.......ik ben weer geband.....en waarom? Vanwege de PMetjes!!!!!!!! Ik zal straks eens even een mail sturen.... Later!!!!!
nou monique, het is weer duidelijk! wat een gedoe zeg! succes met de mail! misschien wordt je ban weer ingetrokken....
Nu komen mijn vermoedens dus wel uit...de pmetjes zijn dus niet prive en kunnen dus gelezen worden door het beheer. Ik heb Spirit en Marisje en Elena een pm gestuurd met het adres van dit forum en niet in het openbaar!!!! Hier alles op schema...ga nu nog ff snel luiers halen en ik ben klaar.....
He Toontje leuk dat je er weer bent!!! Gaat alles goed met Noah? Zag op het andere forum nog leuke foto's van je weekeind weg. Wel heel gaaf dat je hier nu ook te vinden bent hoor. Lars is vrijdag jarig!! En ik zie dat Marisje net heeft aangemeld dus WE ARE COMPLETE! (huh schrijf je complete zo?) Ik heb er net een 50 min. x-co opzitten en voel de buikspiertjes goed. Ik kan echt al weer broeken aan waarvan ik dacht dat me die nooit meer gingen passen!! We hebben ook nog lekker de sauna er achter aan gepakt, dus zit lekker rossig hier te typen. Morgen de testrit in de auto. Ik ben zo bang gemaakt door Minni dat ik nog in staat ben om de koop af te blazen! Daarna naar het concert van mijn moeder en 's avonds de boel versieren voor Lars. Nu ga ik ff lekker logjes lezen en hier ook nog ff kijken!
moet nog wel even wennen aan dit nieuwe forum maar vind het wel leuk weer met jullie mee te kletsen. Noah is echt aan het ontdekken trekt zich nu overal aan op tot staan en laat zelfs al een hand los als hij het moe is laat hij zich op zijn kont vallen net ging het even mis en stoten hij zijn lip aan te tafel die werd meteen dik niet heel erg gelukkig maar het was wel even huilen. ik moet zo gaan werken heb er geen zin in maar het is op het moment druk in de nachtroute dus de nacht gaat wel snel om inky: lars al weer bijna een jaar wat gaat het toch snel
Jeetje Monique wat een ge-eikel zeg! Kleuters daaro!! He wat leuk Spirit-Wendy-Toontje! Laat je niet gek maken Inky, hij rijdt vast als een trein!
Daar was het me allemaal om te doen..... Zo ik ben klaar met pakken...........morgen alleen nog de toiletspullen en even een avondje werken en vrijdag vertrekken we richting CP....ik heb er echt onwijs veel zin in.
Ah nee toch? Ik heb je alleen maar gepest hoor! Was echt niet de bedoeling je bang te maken. Ik ben er juist zeker van dat je er n geweldige auto aan hebt!