Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    huh? weggehaald

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pff heb meteen ff een bericht naar Lotte gestuurd om uitleg te vragen.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow laat even weten wat er was.. ik snap er nl helemaal niks van.. heb ik iets gemist?

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedesmorgens allemaal, hoe was jullie nacht?

Wij werden geterroriseerd door een mug....grrrrr....

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo, als jullie Giulian zien...

Die is wat allergisch voor muggen. Is gisternacht (pas) voor de 3e keer gestoken. Helemaal onder de bulten zo groot als eieren.
    Zn oortjes nemen zowat afscheid van zn hoofdje.
    En nu zijn er een paar bulten open gegaan en 1 heeft een hele grote vochtblaar. Echt getsie!
    Hij heeft er nu niet meer (zoveel als gisteren) last van, lijkt wel. Maar hij ziet er niet uit.

Ik ben nog altijd naar de kloten en blijf vandaag thuis. Ook geen babyzwemmen, helaas. Morgen eerste les Tai Chi en die wil ik koste wat kost meemaken.

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou de beheerders mogen zonder opgaaf van redenen gewoon berichtjes weghalen als ze vinden dat die niet in het ondewerp van gesprek passen. Dus ze zijn gewoon weggehaald, door wie??? geen idee.
    Gelukkig vond Lotte het ook niet netjes dat ik geen PB heb gehad. En dat vind ik ook niet,, ik vind het belachelijk dat je berichtjes van mensen weghaald zonder opgaaf van reden. Laf eigenlijk, want waarom deel je dan niet ff mee waarom ze weggehaald zijn?

Maar goed.

Hier een goede nacht. Lars heeft lekker tot 8:30 uitgeslapen. Dadelijk naar mijn moeder waar ik hem rond 10:30 op bed leg en dan naar de vk ga. Even zonder hem, vorige keer was het een drama.

Ik zal zo eerst maar mijn haar gaan doen want dat is nu net een vogelnest.

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Veel plezier Inky, waarschijnlijk als je dit lees kan ik al weer vragen hoe was het????

Ik mag morgen....spannend spannend!!

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He Inky spannend joh!
    Kan je Lars niet in de buggy zetten?? Deed ik met Lisa ook alijd.

Hier ook een redelijke nacht gehad, Tim heeft de laatste fles om 24 uur gehad en kwam om 5 uur pas weer! Dus het heeft iets geholpen Semmie.

Ik ga vandaag lekker in de tuin zitten en wat ravotten met Lisa.

9. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb de ha gebeld vanwege Giulians muggenbulten en ik zal terug gebeld worden.
    Ik denk dat ik anti-hystamine moet gaan halen.

De eerste keer had ie onwijze bulten, de 2e keer onwijze bulten met blaasjes en nu onwijze bulten met enorme blaren.

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Minni dat zou best kunnen.
    Lisa had er eerst ook flink last van. Heb er verder niks aan gedaan. Nu krijgt ze gelukkig geen grote bulten met vochtblaasjes meer.

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    lars krijgt ook grote rode bulten ervan. Maar die trekken na 2 dagen weg. Hij heeft er ook geen last van. Zodra ik ze zie dan smeer ik er afterbite op en dat lijkt tegen de jeuk te werken. Wel blijven er witte puntjes staan, wel een week.

Bij de vk was alles goed. Het hartje heb ik weer gehoord en verder was ook alles goed.

Lars in de buggy is geen optie. Dat had ik de eerste keer ook. Dan gaat ie net zo hard gillen totdat je elkaar niet meer kan horen. Nu was het lekker relaxed.

Verder hebben we lekker de hele middag in de tuin gezeten bij oma. Lekker van de glijbaan en geschommeld. Nu ligt ie nock out in zijn bed.

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ah jammer.. Lisa deed dat nl wel goed in de buggy. Later mocht ze op de behandelbank (of hoe heet dat ding) tussen mijn benen gaan zitten en op het knopje van de doptone drukken zodat we het hartje van Tim konden horen. Dit ging ook prima.
    Heeft jou vk-praktijk geen speelgoed staan voor de kinderen? Of zou Lars dan nog steeds aandacht willen?

Ik moet morgen ook weer naar de vk. Heb dan de nacontrole. Eigenlijk is dat na 6 wkn pas (Tim is nu 5 wkn) maar de vk die de bevalling gedaan heeft is dan met vakantie. En het is natuurlijk wel leuk om dezelfde te hebben. Is nl ook een leuke meid, die maar 1 jaartje ouder is dan ik.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    jawel ze hebben ook speelgoed. Maar Lars is ENORM hangerig in een vreemde omgeving. Hij wil alleen maar bij mij op schoot.
    Of precies andersom hij trekt alles uit de kasten en maakt alles open en zit overal aan.

Als we straks wat verder zijn dan neem ik hem wel mee. Maar ik denk pas met een maand of 7.

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja , dan kan je het idd nog eens proberen dan is hij weer wat ouder.

Altijd lekker om het hartje weer te horen toch?

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja heerlijk. Ik had het maandag bij de echo al gehoord maar nog een keer is altijd leuk!

Mijn suikerwaardes waren ook goed dus hoef ik voorlopig niet op dieet. Met 24 weken moet ik nog een keer prikken.

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Voor Giul moet ik die hystamine-troep halen.
    Kind ziet er echt niet ui, het lijkt wel of er n rat aan zn oren heeft zitten eten, jakkie. En dan die plekken op zn wangen...

Lekker Inky, het hartje weer gehoord. Fijn!

Wat gezellig moet dat zijn geweest, Susanne, met Lisa bij de vk. Daar droom ik stiekum al n beetje van. Maar als ik net zo'n dondersteen heb, als Inky, dan komt daar weinig van terecht, hihi.

Elmar haalt weer eten vanavond. Ik snap niet waarom ik maar niet herstel, hoor.
    Ik heb vanwege de vermoeidheid, denk ik, een ontzettend pijnlijke buik. Lig vele avonden echt ziek te zijn. Bleegh.
    Ik heb nog cola light en zal zo es kijken of t daarvan weggaat.
    Kan geen vet verdragen, want dan gaat mn lever ook pijn doen. Heb ik eerder ook wel es gehad, maar niet zolang als nu. Moet met n paar dgn ook nog es ongi gaan worden en als ik nu al zo moe en naar de kloten ben, dan wordt t zometeen een regelrecht drama. Houd mn hart vast.

Elvier, neus je hier nog wel es rond? Hoe ist met jou? Knap jij lekker op?

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallo allemaal, ik heb met de jongens lekker een dagje bij opa en oma gespeeld...heerlijk hoe ze zich daar vermaken....

Fijn Inky dat alles weer goed was....

Balen zeg minni dat het kleine menneke zo'n last van die bulten heeft...jasses...

Nou Suus 5 uur dat is al heel lekker toch??

18. Elvier

Elvier Lid

21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ehmmm, ik weet niet hoor, maar denk wel dat ik weet waar het over gaat... En denk wel meer met mij!!

Monique, en ook Thea lees ik net, zijn terug naar ZenZ. Het hoe wat en waarom weet ik niet, maar hier stonden berichtjes van Deborah en Inky dat ze het niet echt konden waarderen, met idd daarin o.a. de woorden uit Mandy dr berichtje...

Idd Mandy... de sfeer is hier "veranderd".

Maar als ik t mis heb, dan hoor ik het graag!

19. Elvier

Elvier Lid

21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    En ja Mandy, met mij alles ok! Neus hier nog regelmatig rond ja, maar voel niet altijd de behoefte te reageren. Maar jouw belangstelling maakt toch dat ik weer reageer ;)

20. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Nee, hoor, Elvier, je hebt het helemaal goed. En ik vind het vooral van Inky errug hypocriet dat ze net doet of ze niet weet waar het over gaat.

Maak er verder geen woorden aan vuil, ik wil het hier graag gezellig houden voor jullie.

Deel Deze Pagina