Zou dat het werkelijk zijn? Kan het me haast niet voorstellen....maar goed wie ben ik! Wat maakt het nou uit dat Moon en Thea weer bij zenz neuzen....daar doen ze toch niemand kwaad mee!!? Heb die berichten niet opgemerkt maar dat zou toch jammer zijn en de sfeer idd niet ten goede komen.....hoop maar dat dat het niet is....
Ik kan het nog steeds niet goed begrijpen. Voor zover ik weet heb ik namelijk ook geen problemen, of ik heb dat gemist. Maar ik kom toch ook nog steeds wel es op zenz. Ik ben, net als jullie, sympathisant van degenen die destijds die rarigheid op zenz kregen. Dat is de reden van mijn overstap hierheen, maar ik heb destijds ook heel bewust geen afscheid genomen van zenz. Kan ik gewoon nog op zenz komen, zonder dat ik voor mijn gevoel gezichtsverlies lijdt. Als sympathisant voel ik me ook helemaal niet geroepen, om mezelf te verantwoorden over mijn doen en laten op zenz bijvoorbeeld. Blijft mijn keuze. Ik kan me dan ook helemaal niet voorstellen, dat mensen er wel moeite mee zouden hebben. Mensen maken keuzes, die ik niet altijd volgen kan, maar ik ben de laatste die me daar druk om zou maken. Ik ga er vaak (terecht of onterecht) vanuit, dat anderen er dan ook geen moeite mee zouden kunnen hebben. Bij deze wil ik wel zeggen, dat ik het naar vind, dat ik erover begon toen Gupsy net op vakantie ging. Het is mijn bedoeling niet, dat Inky of wie dan ook de vuur aan de schenen wordt gelegd. Ik wil alleen maar dat t weer zo'n gezellig en vrij clubje wordt als het voorheen was. En nogmaals, ik begreep de opmerking niet en met deze uitleg nog veel minder. Ik hoop alleen maar dat jullie het verkeerd begrepen hebben, Elvier, Monique en Thea. Bij deze hoop ik, dat dingen dan nu bespreekbaar kunnen worden gemaakt. Ik wil helemaal niemand wegjagen en ik wil al helemaal niet weggejaagd worden. En ik zou t jammer vinden, als anderen zich wel weggejaagd voelen. Nogmaals, ik voelde me ook niet persoonlijk aangesproken, maar ik wilde de lucht een beetje klaren (en begrijpen allereerst). En voor degenen die zich nu wel persoonlijk aangevallen voelen dankzij mijn vragen: was echt mn bedoeling niet.
Tja Mandy, ik hoop ook dat ik fout zit, maar geloof van niet, zeker niet na Thea dr berichtje... En t was ook niet mijn bedoeling om dit naar boven te halen terwijl Deborah er niet is, maar vond t belangrijker dat er gewoon eerlijk gezegd werd wat er aan de hand is... Ik ben hierheen gekomen op verzoek van Mandy en dacht leuk, alle moeders met dezelfde leeftijden weer. Heb ook geen problemen op t andere forum en wil dat ook zo houden. Weet niet precies wat er toen is gebeurd en wil t ook niet weten. Weet ook niet waarom Monique en Thea ervoor kiezen om weer te gaan posten, maar wil t ook niet weten! Volgens mij is forummen gewoon gezellig kletsen met zn allen over de kids, hun wel en wee. Wat iedereen bezig houdt rondom de kids en natuurlijk ook je leven daarom heen... Maar waarom oordelen of zelfs veroordelen wat een ander doet??? Dat ontgaat mij echt... Niemand is hier wat verplicht naar mijn idee, behalve elkaar met respect behandelen! En dat mis ik nogal eens...
Goedemorgen allemaal, Ohw...zie dat het nog erg vroeg is....goede nacht gehad allemaal, wij hadden weer een spookje met nachtdienst....ghihihihi hij leert het maar niet af...die donder...komt vrolijk elke nacht nog 2 a 3x pfff....leert ons alvast weer een beebie ritme aan....Maar ik ben eigenlijk een beetje tegen...om hem elke keer een fles te geven...vannacht heb ik hem om 1:00 een flesje heeeeeeel dunne roosvicee gegeven en om 4:30 bleef hij brullen om een fles....pfff nou moeders ging overstag.....ik wil ook slapen en ben dan een slappeling want ik denk....als ik nu naar beneden ga ben ik 5 minuten kwijt laat ik hem brullen slaap ik niet meer...want half 6 loopt ons wekkertje af...duss ik ben een slappeling ik weet het
Jee Sem, das ook wat. Kan me voorstellen dat je m gewoon die fles geeft. Ik zou waars 's avonds al flessen klaar hebben staan zodat het me 1 minuut kost ipv 5. hihi Ik zal je echt geen slappeling noemen. Het is ook zo warm, dan kan ik me die dorst van hem wel voorstellen. Alleen... Het is zo snel gewoonte voor die kleintjes. Moet je t m weer gaan afleren. Pfff Hier lekker geslapen! Ik zit nu al in tenue, zometeen ga ik naar mn eerste tai chi les.
psies minni dat afleren.....dat is het hem....en weet je hij is niet het magerste menneke van Diem duss....heb vannacht een fles van 150 ml water 3 schepjes friso (krijgt ie nog ivm zijn gluten allergie hij reageert niet goed op gewone melk EUhnm hij wel maar zijn darmen niet ghihih) en 1 schepje brinta....meer water dan pap zeg maar...maar hij pikt het...hoop nu per nacht de hoeveelheid af te bouwen...ik denk maar zo als hij 18 is hoeft hij geen papflessie meer....ghihihii
Heb je wel es dat chinese ochtend ritueel gezien? Hele groepen die heel langzaam dansen? Dat is tai chi ( tai Qi Gong officieel geloof ik).
uhhh PARDON?!!?!?!?! Zal ik eens even vertellen waar die berichtjes over gingen. Ik heb zelf met Lotte contact opgenomen omdat het raar was dat die berichtjes verwijderd waren. Laat ik voorop stellen dat het mij een worst zal wezen wie op welk forum zit. En gupsie zal zelf wel reageren maar die kan niet eens lezen op zenz dat zal me verbazen als ze hiervan op de hoogte is. Zoals jullie weten zijn wij boven aan het verbouwen ik was met Gupsie bezig op msn over het feit dat alles is gesloopt maar dat het nu stil ligt en ik in de puin zit. Msn verbinding werd verbroken en aanmelden ging niet meer (kan je mss nog wel ff navragen bij msn als je daar behoefte aan hebt!!!) Dus gingen we hier verder. Ik was zo kwaad dat ik al zijn zooi die in die kamer moest erin heb gepleurd en de deur dicht heb getrokken. Maar ach ja, wie is er hier nu hyprocriet denk ik dan maar hè! Als je hier komt om mensen te beschuldigen blijf dan lekker weg. Want de sfeer verpesten gebeurd niet door mij maar door mensen die dingen suggeren die niet waar zijn!!
Zo en nu weer verder met de mensen die wel gewoon kunnen reageren. @semmie, wat rot zeg dat je weer zo;n vervelende nacht hebt gehad. Ik hoop dat ie snel weer lekker gaat slapen want met die uk in je buik heb je je slaap hard genoeg nodig. @sabrina, waar zit die geweldige fotograaf van jullie? Ik vind de foto's echt prachtig. @minni, hoe was je tai chi les, lekker kunnen ontspannen? moet je daar geen enorm goed evenwicht voor hebben? @suus weer een goede nacht gehad? Wij zijn er 2 keer uitgemoeten. Lars kreeg het koud dus werd hij wakker en de 2e keer lagen zijn spenen op de grond. We hebben wel lekker met zijn 3e ontbeten. Vanmiddag met Deboor de echo, spannend. Duimen jullie dat alles goed is?!?!
@Inky: het was dus gewoon puur toeval dat jouw en Gupsies berichten zo gelezen konden worden, blijkt uit jouw uitleg. Jullie berichten waren zo vaag en zaten zo vlak nadat Monique zich bij ZenZ opnieuw had aangemeld, dat het voor mij leek dat jullie het met haar overstap niet een waren. Puur toeval die helaas door mij dus verkeerd is opgevat. Dat spijt me heel erg en hierbij bied ik je dan ook mijn welgemeende excuses aan. Ik hoop dat je mijn excuses wilt aanvaarden, want het is zeker niet mijn bedoeling om hier een rotsfeer te maken voor wie dan ook.
Euhm Inky tuurlijk duim ik voor jullie echo maar duimen jullie ook voor de mijne...?? Ik moet om 17:15 wel een rottijd maar ik had niet veel keus....ik laat het snel weten.... Minni klinkt heel mooi, hoe was je les???? Doe je dat in een wijkcentrum of sportschool of bij iemand thuis?? Ik wil ook iets aan sport doen maar WAT??!!!
Semmie, ik kan je tai chi aanraden! Wat n gave les, zeg, Ontzettend heavy voor iemand die zo krom is als n hoepel, zoals ik. Je moet namelijk de hele tijd op je houding letten. Daarom dubbel goed voor mij. Ik denk niet dat je uithoudingsvermogen moet hebben,maar je traint wel je spieren. Je moet alle bewegingen heel langzaam doen en dat vraagt wel wat. Pfff, mn armen ga ik morgen vast voelen, hihi. Ik heb nu een oefening geleerd die ik wel wil gaan oefenen, als ik die morgen tenminste nog weet. Ik mag een videocamera meenemen, om thuis te oefenen. Ik wil het mediteren namelijk ook leren, hoort erbij. Ik had zo'n pijn, dat ik dat niet goed kon doen. Maar dat ligt voornamelijk aan mijn lijf op dit moment en niet aan de les. Hier wil ik helemaal voor gaan. Deboor (en Inky) en Semmie, ik duim voor jullie hoor! Altijd erg spannend, zo'n echo. Ik hoor t vanmiddag wel, he? Ik ben echt wel blij dat t op een misverstand berust. Voor mezelf had ik t wel nodig om t opgehelderd te hebben.
@ alle meiden: ik bood Inky mijn excuses al aan, maar ook jullie wil hierbij zeggen: sorry voor mijn foute opvatting van de reeds verwijderde berichten. Het was zeker niet mijn bedoeling om Inky en Gupsie in een zwart daglicht te zetten. De berichten kwamen gewoon toevallig op een, voor mij, verkeerd moment, hier op het forum en ik trok daar de verkeerde conclusies uit. Hierbij wil ik het graag laten, laten we weer gewoon doorgaan zoals we altijd deden: gezellig met elkaar kletsen over van alles en nog wat.
Prima Thea ! @Inky.. ja we hebben weer een goede nacht gehad. Tim slaapt van 24 uur tot 5 uur, dan wil hij weer een fles.. hier kan ik wel mee leven..hihi.. zal ook wel moeten.. het is niet anders ..en ik denk ook maar zo.. als hij 10 is, dan hoeft het vast niet meer! hihihihi Ow spannend weer voor iedereen die een echo krijgt/heeft vandaag. Succes en geniet ervan. Het is vast allemaal goed. Vanmorgen naar de vk geweest voor de nacontrole. Mijn bloeddruk was prima (geen idee waarom ze dat nog controleren) en ook het HB heb ik laten prikken. Tja vk vroeg of ik dat wilde.. ja, waarom niet toch?! Mijn HB was 8,3 ! Heb een leuke zwitsal tas met monstertjes etc meegekregen. Dit was de laatste keer dat ik mijn vk praktijk bezocht heb.. (of er moet iets "fout" gaan) Ach wie weet komen we er ooit nog eens.. als ik met Lisa mee mag voor haar echo!