ik zou Inky es vragen voor je te pendelen, hihihi. Kan je nog wel es voor verrassingen komen te staan. (alhoewel ik toch ook nit zwanger ben, heb ik wel alle vetrouwen in haar pendel) Eindelijk, EINDELIJK alle foto's van de meeting met Sabrina in Scheveningen op mn weblog. Giul klimt nu dus ook op mn eetkamer tafel. Via de kinderstoel. Hij staat nu de hagelslag van mn bordje af te snoepen. (ja staat ja) Ff ingrijpen! (ik zit nu trouwens aan diezelfde tafel hoor)
@ Minni: leuk gedaan die fotoos van de meeting. Ik heb net ff gekeken maar er zitten mooie fotoos bij.
Haha ja dat zei de vk ook, toen ik dit tegen haar zei..ihihih. Dus toen raakte we aan de praat over hele jonge moeders en zo (die gepland zwanger zijn) haha zei snapte dat ook niet helemaal.. (vk is 1 jaar ouder dan ikben) hihi
hahahaha Susanne, bedoel je dat jij er voor je eigen echo niet meer komt? Zeg nooit nooit....mensen want dat zeiden wij ook, en je ziet maar!!!!!
nee als het goed is niet , We hebben een verwijskaart gevraagt voor een sterelisatie bij Mischa. We hebben echter nog een half jaar verplichte bedenktijd gekregen (die we niet nodig hebben) omdat Mischa nog geen 30 is. maargoed ..in dat half jaar kan natuurlijk nog veel gebeuren! (wat ik overigens niet zo erg zou vinden als Mischa)
Zo dan.. Ik ben weer terug en heb met enorme verbazing zitten bijlezen! Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet vinden!! Inky heeft uitgelegt wat die berichtjes inhielden, wat wij voor mogelijke mannenogen zonder namen en al teveel detail toch ff harten konden luchten! Maar wat mij nog het ergst tegen de borst stuit is dat hier op een dergelijke manier op gereageerd wordt, wat naar mijn idee buiten proporties is. Wat inky zegt en wat ik ook namens mijzelf zal zeggen, het boeit mij niet (meer) wat er op zenz gebeurt. Ik kan er nog wel lezen, maar het kost mij enorm veel moeite om er een pagina te opene, dus daar begin ik niet eens aan. Dat monique en thea daar dus kennelijk weer schrijven verbaast mij helemaal niets. Dit zat er toch al aan te komen dacht ik. Dat moeten jullie zelf weten, wie ben ik om daar wat van te vinden. Dat jij Elvier kennelijk denkt dat het over jou ging, daarvan gaan mijn wenkbrauwen al helemaal van omhoog, want van jou weten we toch dat je nog op zenz zit en volgens mij heb je ook nog contact met 1 van de beheerders daar toch? Nou en, daar is toch niets spannends aan, leuk voor je denk ik dan.. Maar thea, goh, jouw bericht dat vond ik toch wel heel ....tsja.. vreemd. Waar komt die felheid bij jou ineens vandaan? Ik zou bijna denken dat je die gedachten al wat langer hebt wbt inky! Hoeft niet zo te zijn en als dat wel zo is,....tsja.. je hoeft elkaar ook helemaal niet allemaal even aardig te vinden hoor. Maar het verbaaste me wel en dat wilde ik toch even kwijt! Haha,... en wat ik dan nog prachtig vind ik dat monique gewoon niet reageert! Die zal ook wel denken.. waar gaat het over!! Tsja.. of misschien niet! Verder... , de dagen in de ardennen waren erg gezellig! Astrid heeft geklauterd en geklommen en heeft heerlijke blauwe benen hahaha.. schooiertje! De nekplooimeting was ok.. 1 op 5000! Ik schrijf later wel wat uitgebreider, maar ik wilde eerst dit van me hart hoor..
Ehhhh, dan moet je me wel even quoten, want ik kan nergens teruglezen dat ik denk dat t over mij gaat!?!? Had dan ook echt helemaal niet het idee dat het over mij ging, maar wilde niet zomaar over Mandy dr vraag heenlullen alsof ik van niks wist.... Zoals Thea ook al zei, het was allemaal wel erg toevallig dat het er ineens zo stond. Maar misschien had ik ook niet al te snel conclusies moeten trekken, dan ook mijn excuses bij deze! Al komt denk niemand erop dat het een gesprek van MSN is dat wordt voortgezet hier...
Hallo Allemaal, Hey Gups welkom terug, leuk gehad?? Ik heb mijn termijnecho gehad....ben 7 april uitgeteld...maar wat niet zo mooi was....je raadt het al mijn bloeddruk...in drie weken tijd zit ie nu op 170/95 nou de vk trekt haar handen ervan af en morgen belt ze de gyn. dat wordt dus weer medicatie en strenge controle....ohw bah waar ik zo bang voor was is duss weer het geval....ben er flink kapot van.....waar gaat dit weer naartoe.....V*&^%mme!!!!
hey wat balen semmie! Ik hoop dat het niet uit de hand loopt en dat je lekker kan genieten! Wie weet is het volgede keer al minder omdat je er nu misschien onbewust druk over heb gemaakt!?? De vakantie was heerlijk! Echt genote!
he semmie wat ongelovlijk rot!!! Heb je ook last van je bloeddruk? Hoofdpijn enz of niet. Echt wel enorm balen zeg dat je weer aan de medicijnen moet. Ik hoop wel dat daarmee je bloeddruk onder controle blijft en je hopelijk verder gene klachten krijgt. Sterkte meis. @elvier het gaat mij er ook helemaal niet om wat een ander denkt (dat een msn gesprek hier voortgezet wordt). Gewoon het feit dat er aangenomen wordt dat het over iets gaat terwijl er niet eens even aan mij of Gupsie wordt gevraagd hoe of wat! Dat zit mij dwars, dat er gewoon vanuit wordt gegaan dat (en dan spreek ik voor mezelf) ik wakker lig van het feit dat er mensen op een ander forum zitten. Dus eigenlijk gewoon het slechte van iemand denken. Maar goed gelukkig weet ik nu hoe er over me gedacht wordt en ik ben heel blij dat er meiden zijn die meteen zeiden dat ik zoiets nooit zou doen. Maar goed ik heb het met Thea al uitgesproken in een PB en daar ben ik blij om! En zo hoort het ook te gaan. Als je problemen hebt met iets of iemand dan stuur je een pb ipv het zo op een publiek forum te gooien. Het feit dat die berichtjes verwijderd zijn heeft het alleen maar rottiger gemaakt vandaar dat ik ook meteen een pb heb gestuurd naar Lotte. Maar goed nu weer ff op de normale voet verder. Ben vanmiddag een beetje uit mij dak gegaan bij de mac. Heb een bigtastymenu op en een cheeseburger. Pffff nou die bigtasty is er niet helemaal ingegaan. Avondeten heb ik niet op en stik al vanaf 16 uur van de buikkrampen. Tja eigen schuld dikke bult! Morgen is het nog mooi weer!!! Denk dat ik ff de stad in duik voor ene kadootje voor Lotte van Wen en een leuke kaart. Remon vroeg nog wat ik nog voor mijn verjaardag wilde. Nou ik vond het avondje Lion King en nachtje Kurhaus wel genoeg maar als ik dan nog wat mag kiezen.................. lekker samen uiteten. Dus nu gaan we lekker uiteten. Moet alleen ff bedenk wat ik neem want ik eigenlijk standaar, carpaccio en biefstuk haha
Hahahah Inky dat wordt een ander menuutje kiezen want carpaccio en bief doorbakken...ieks... ohw ikzelf neem ook altijd de carpaccio....slurp...alleen al de gedachte aan...doet me kwijlen....jumms Hey Deboor ik zag in jouw album dat je een duo wagen hebt...hoe is dat ding...stevig...duwbaar....vertel es??!! Het lijkt mij namelijk wel handig straks met 2 van die smurfjes.... Hoe doe jij het Inky??? Of met zo'n plank geval achter de kinderwagen....dat vondt ik persoonlijk niets...Luc bleef daar echt niet op staan....en Sem is veel jonger dan Luc al de beeb komt dusss.... Oh en Deboor...ja sorry ik ben nieuwschierig heb je dat ding nieuw gekocht of via mp....want daar staat het er ook vol van?? Nou euhm als ik teveel vraag moet je het maar zeggen hoor....schaam schaam....
Whioehaaaaaaa hoe vinden jullie mijn bannner stoer he en lekker rose......ghihihihihihihihi heb geen voorkeur voor een meisje hoor......maar misschien helpt het...hoewel ik denk dat het toch weer een knaapie is.....
@semmie: Ik heb dezelfde als Deboor en nu dus ookal in gebruik.. ik vind het een superding!!! Je kan er alleen niet zo makkelijk een stoeprand mee op, maar als je dat achterste voren doet, gaat het wel weer prima. Ook het grote boodschappennet onder de wagen is ideaal.. er passen 3 pakken luiers en 2 dozen met lotiondoekjes in en nog heb je wat plek over voor kleine dingen.
ik heb de mijne via MP gekocht! ik ga hem zeker niet nieuw kopen voor die korte tijd dat As nog in de BUG wil/moet! Hij is wat zwaar maar stuurt wel soepel! Het is wel heel anders dan de gewone bug, maar susanne heeft hem al ingebruik, misschien dat je haar ff kunt vragen!
haha jullie reageren net na elkaar...bedankt dames....nou ga er eens naar kijken op Mp...ben benieuwd.... Fijne avond allemaal toedels....
hoi semmie, Ik wil het eerst met zo'n plankje proberen maar mss loopt lars nog steeds niet tegen die tijd hahah. Nee hoor, we proberen eerst een kddyboard en als dat niet gaat hebben we op mp zo een duowagen gekocht.
Ik heb mn kadootje voor Lotte binnen. Eeeeecht leuk! Deboor dat klinkt als n erg kleine kans, gefeliciteerd. Semmie, ook gefeliciteerd, maar wat balen van je bloeddruk. Snel aan de medicijnen en miss blijft ie dan wel laag. En dames: foto's???
welke foto's? op mijn log staan foto's.. en van de echo heb ik ze niet digitaal! Maar.. kijk.. wij! Blond en CO!
AHHHHHHHH wat is het toch een lekker ding.... (ja as dan he?) met mij gaat ie wel, heb deze week tot op heden veel gewerkt zit nu op 30 uur.... morgen vrij, maar moet hier dan echt nodig puinruimen en poetsen. bij de vk was alles okee, hartje gehoord. lekker genoten dus in de ardennen deboor..