Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    leuke foto,maarruh... Heb jij n tattoe op je arm?

En jee,slanke buik.

ik bedoelde idd de foto van de echo.Maak er es n foto van, dan!

2. Niet meer actief

haha.. yep al 10 jaar minni!

ah.. ik kan wel proberen om foto van te maken!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wat stelt t voor?

4. Niet meer actief

Het is gewoon een band.. een tekening wat ik mooi vind!

enne, de echo's staan in mijn album!

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sjees Deboor ben jij 13 weken zwanger waar zit dat hummeltje...ja duh in je buik maar potjandorie ik zie nog geen buik of wat en je spijkerbroek nog aan.....katonk!!!!!fuh fuh!!

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Mooie echo fotoos hoor...super....Mijn echo fotoo is super onduidelijk...de apparatuur van mijn vk stamt nog uit het jaar nul...jullie zullen even geduld moeten hebben tot ik er een van de gyn. heb....

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    he bah, wat jammer Semmie. Zwom je ukkie rond,of lag ie te maffen?

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hey meiden!

Sorry, verbinding is nog steeds zwaar klote hier en nu we overgestapt zijn op digitaal blijken we ook nog eens een andere router nodig te hebben dus voorlopig nog even meeliften op het wireless van de buren die er regelmatig uit klapt :evil:

Kan dus niet echt uitgebreid reageren maar wilde even laten weten dat het goed gaat hier! Druk met projecten bij klanten dus overdag ook geen tijd om te schrijven en dan natuurlijk zaterdag Lotte's feestje :) Die gekke meid is al helemaal in de hoera stemming, zodra we hiep hiep hoera zeggen gaan gelijk die armpjes in de lucht!

Ben blij te lezen dat jullie echo's zo goed waren en ik hoop snel wat uitgebreider te kunnen schrijven!

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey Wendy, alvast heel veel plezier gewenst zaterdag....altijd spannend zo'n eerste verjaardag. Maak je er een groot feest van?

Minni: Mijn beeb was erg rustig lag een beetje te boksen...af en toe zag je een handje omhoog gaan en net op het moment dat de vk het hoofdje wou laten zien draaide beeb om...ghihihi nu al een eigenheimer dat belooft wat!!!

Hebben jullie vannacht ook zo slecht geslapen...pfff ik vond het zo warm bah....lag maar te woelen en te draaien...grrr...slapen de jongens een nacht door lig ikzelf te klooien...maf mens....

Vraagje: Hebben jullie rompers van de Hema??? Hebben jullie ook problemen met de drukknoopjes...bij mij gaan alle drukknopen naar de ju....baal flink want het zijngeen goedkope rompers...wie heeft hier ook ervaring mee?

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb ook hema rompers en ik vind het de fijnste van allemaal. Van hele oude hema rompers scheurt de stof rond de drukknoopjes. Verder geen klachten. Ik vind als die drukknoopjes trouwens irritant.

Grrr, Elmar had mn laptop uit gezet, er zit n akelig en hardnekkig iets in, waardoor ik m niet gestart krijg, was nu vanaf 7 uur bezig en het is nu half 9. Heb tussendoor wel mn tai chi geoefend en mn brood gegeten, hoor. Dus niet helemaal aan 1 stuk door aan proberen te zetten, maar ik kan hier maar slecht tegen.
    Ben blij dat ik die foto's nu op mn site heb staan, dan kunnen ze nu verloren gaan, als t echt moet.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik hab vannacht trouwens heel goed geslapen. Voor t eerst sinds de vakantie. (ruim n maand geleden)
    Voor t eerst ook niet zoveel pijn gehad.
    Ik ben gisteren gemasseerd en ben nu (nog niet helemaal pijnvrij) eindelijk niet zo naar de kloten. Jee...
    I'm impressed!

Vandaag nog maar zo weinig mogelijk doen en hopen dat ik helemaal op knap. Ben nu echt happy!

Deboor,wat voor tekening (tattoe).
    Ik heb ook zomaar iets, afgeleid van een bloemenstruik, maar dan helemaal uitgekleed, alle bloemen en blaadjes eraf, alle kleur eruit, niet helemaal mn lijf rond zoals ie oorspronkelijk zou zijn etc. Heb altijd nog t idee om t origineel alsnog es te laten plaatsen, maar dan moet ik wel n strakker lijf hebben dan nu, hihi.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Hier ook een goede nacht. Ik moest er maar 1 keer uit om zijn tut te geven en verder heeft hij heerlijk doorgeslapen.
    Omdat Remon gaat babyzwemmen met Lars kon ik lekker uitslapen, heerlijk.
    Net ontbeten en Lars wordt nu geprepareerd om te vertrekken. Ik hoop voor remon dat ie vandaag gezelliger is dan vorige week.

Kan ik dadelijk al wat verjaardagsboodschappen gana doen.

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Potjandorie....wil ik het gras gaan maaien heeft sjoerd alle verlengkabels meegenomen naar de bouw! Grrrr..............dat wordt volgende week maar weer geiten bij de buren lenen ghihihihi

Moet ook nog wat boodschappen doen...heb geen fles drinken meer in huis alleen roosvicee en aanmaaklimonade....erg hoor....maar ik vind boodschappen doen zo'n K-klus....ieks...vindt ik echt verschrikkelijk...ga liever strijken....huh wat zeg ik nou weer.......

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb net de boodschappen snel gedaan. Lekker zonder Lars dan gaat het allemaal wat sneller.

Vanmiddag denk ik maar ene stuk wandelen met hem het is zo'n lekker weer.

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik heb net 2 uur geslapen, mn dank aan mn zoon. Oh, wat heerlijk!

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw dat zou ik ook wel willen...mmmm

maar helaas dat zal vanavond pas worden...zo heb net het gras gemaaid, even een kabeltje bij mijn papsie gehaald en maaien maar.....en de boodschappen voor vanavond al in huis gehaald....morgen haal ik de rest wel even snel alleen, dat werkt beter...op vrijdag is het markt in het dorp en kun je bij geen winkel de auto parkeren...goed excuus toch...ghihihihi

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    dat zie je verkeerd Semmie, dat is goeie reden om de fiets te pakken ;).

Over 5 kwartier gaan we weer zo lekker slapen.Kijk er nu al naar uit. Op dit moment heeft Giul een time-out in de box. Ga ik m daarna fruit geven en nog wat drinken en dan weer slapiestijd!!!

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars wordt nu wakker van zijn slaapje. Hij heeft 2 uur geslapen. Rond 16 uur zal hij nog even zijn bedje in gaan voor een uurtje slaap.

Verder verveel ik me wat. Ik heb een beetje hoofdpijn dus naar buiten vind ik niet zo'n goed plan nu. Ik denk dat ik maar binnen blijf en Lars wat aan laat keuvelen. Eens kijken of er iets op tv komt.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik bedenk me net, dat Giulian iets minder slaapt overdag, dan ie wakker is.
    2 uur wakker, 2 uur slaap, 2,5 uur wakker, 2 uur slaap, 2,5 uur wakker en dan weer naar bed voor 12,5 uur.

Super dagindeling, hoor. Je komt niet zoveel de deur meer uit, maar zoals ik me nu voel wil ik toch nergens heen.
    En als ik zo weer opgeknapt ben, dan kan ik wel lekker verder met schilderen tijdens Giul zn slaapjes.

Was Lars gezelliger met zwemmen vandaag?

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pfff ik vind het behoorlijk warm buiten hoor, heb net een eind gelopen met de jongens en heb nu een enorme hoofdpijn te pakken...pfff....even 3 glazen water weggetankt...en hopen dat het afzakt....

Ik klaag niet hoor, want regen vindt ik ook niks, maar het is ineens weer te....de termometer geeft in de schaduw 32 graden aan en het is windstil....

Ik moet morgen nodig even wat broeken zien te scoren, er zitten me nog maar 2 broeken echt lekker....oeps.....mijn zwangerschapsbroeken zijn allemaal weg...die waren na 2 zwangerschappen echt afgedragen.....

Ik weet niet wat ik vandaag heb....de dag kruipt me voorbij...wacht op een telefoontje van mijn vk, maar die belt ook maar niet....poehpoeh tis pas 15:38 en ik heb het nu al gehad.....

Deel Deze Pagina