ach jeetje Semmie, mijn dag ging ook zo traag. Ik ben toch maar met Lars gana fietsen. Lekker een half uurtje dat was goed te doen. Daarna nog even spelen en toen heeft hij nog ene uur in zijn bed liggen keten. Remon heeft hem eruit gehaald. Hij was vandaag iets meer ontspannen met het zwemmen zei Remon. Ze deden balspelletjes met de bal doorgeven enz. en dat deed hij heel goed. Maar Remon mocht hem niet loslaten. Volgende keer zal het wel weer wat beter gaan. Remon heeft me heerlijk geholpen vanavond. De keuken wordt op dit moment opgeruimd en hij heeft alle boodschappen vanmorgen voor me uit de auto gesjouwd en opgeruimd. En dadelijk gaat hij Lars in bad doen en naar bed. Minni, lars heeft "normaal ook dat ritme, alleen het slapen is vaker 1 1/2 uur dan 2 uur. Deboor, veeeeel plezier vanavond, geniet er lekker van met je paps. Semmie, had de vk goed nieuws voor je? Wen, maak er een superdag van morgen. Geniet ervan en geef lotte een dikke kus. De kaart is onderweg en volgende week komen we langs. prettig weekeind allemaal.
wen geniet ervan morgen! semmie, en had de vk goed nieuws? thomas heeft vandaag de dvd meegenomen naar school (groep3) wilde het zo graag laten zien en de juf wilde het ook graag zien.... hah lief hoor... al die hummels van een jaar of 6 die kijken naar een echo ga zo eens even koken voor mijn mannetje, komt om 19.30 van school
volgens mij zou de vk bellen voor n afspraak bij de gyn, waar Semmie nu strict onder behandeling moet vanwege dr bloeddruk. Doen jullie Lars nog in bad, als hij gezwommen heeft? Ik hier niet hoor, dan vallen de gaten in zn huidje, die is behoorlijk gevoelig. Ik geniet van mn avondje "vrij". Elmar is er niet. Tv uit, Giul allang op bed, deuren open, thee naast me. En wat n opluchting is t toch als die pijn al veel minder is (heb je mij weer,hoor).
Ik lees het nu pas goed, Nancy,kreeg jij n dvd van de echo? Hier in het ZH deden ze er maar lastig over en heb ik mn eigen camera meegenomen, hihi.
Ik lees het nu pas goed, Nancy,kreeg jij n dvd van de echo? Hier in het ZH deden ze er maar lastig over en heb ik mn eigen camera meegenomen, hihi.
Hebben wij ook gedaan.. eerst geprobeert met een buggyboard, maar hier was het echt een regelrechte ramp als ik alleen met Lisa en Tim weg wilde gaan. Voor mij is de duowagen echt een uitkomst! ahja.. die rompertjes van de Hema.. ik trek er regelmatig een drukknoopje vanaf.. pff erg irritant. qua kwaliteit van de stof vind ik ze super! Ow en Lotte..GEFELICITEEEEERD!!!! Alweer 1 jaar vandaag.. jee wat gaat de tijd snel!!!!
jaaaaa hieperderpiep hoera!!!! Een fijne dag vandaag. Jammer dat ik niet kan komen maar dat komt snel goed. @suus, het is ook meer Remon die eerst het plankje wil proberen. We zien het wel, een duowagen is zo gehaald. Nou ik moet dadelijk nog wat boodschapjes doen voor de visite en dan nog wat poetsen. Morgenvroeg komt er iemand voor het waterbed kijken. Hij neemt meteen een pomp mee voor als het bed bevalt. Zou wel super zijn als we hem dan al verkocht hebben. En nog wel voor het bedrag wat we wilde. Remon is nu het 2 pers. logeerbed bij mijn ouders halen. Want ons bed kot pas over 4 weken. Ik vrees dat we lang in de zooi zullen slapen. Aangezien Remon nog steeds niet verder is gegaan boven grrrrrrrr.
Gefeliciteerd Lotte met je eerste verjaardag........met dit mooie weer kan jou dag vast niet meer stuk...veel plezier met het uitpakken van alle kado`s....... Marco Monique Kim en Isa.........
Lieve Lotte, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. We wensen je een hele fijne dag toe samen met papa, mama en alle visite.
@minni, helemaal vergeten om je vraag te beantwoorden. Lars gaat normaal niet meer in bad hoor als hij 's morgens heeft gezwommen. Gisteren was hij echter om 18:00 al zo moe, en dat leek me wat te vroeg om hem al in bed te doen, dus heeft hij nog lekker samen met papa gebadderd.
oh, aha! Lotte gefeliciteerd, meiske! 1 jaar alweer... Waar blijft de tijd (hihi)? Zo'n plankje lijkt me niet alles voor een jochie van nog geen 2. Maar zoals je schrijft: het kopen is vaak niet t grootste probleem. Ik zei vandaag ook, dat we t waterbed miss maar es moeten verkopen. Vertel je me wat je ervoor hebt gekregen? Dan weet ik wat we kunnen vragen.
Lotte gefeliciteerd meisje en een hele fijne dag met papa mama en alle visite....hoera hoera hoera!!!! Nou de vk had niet zo'n goed nieuws....mijn bloedwaardes zien er niet best uit...maandag moet ik bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken en om de 2dagen moet ik mijn bloeddruk laten checken....ohw bah ik zie het schip alweer varen....vrijdag krijg ik een uitgebreid bloedonderzoek en moet ik weer naar de vk. Nou meer weet ik nog niet....ohw bah ik baal echt...had zo gehoopt op een goede zwangerschap....vooral omdat ik groen licht had gekregen om weer zwanger te mogen worden...en een zwangerschapsvergiftiging hoef geen 2x voor te komen.....maar wat met Sem met 16 weken allemaal begon...begint nu al met 11 weken.....ben heel benieuwd......
Jah... wendy! Gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje! Enne natuurlijk gericht aan HUB! Enne LOTTE.... meid, alweer 1! Een echte dreumes! Geniet van je dag en inky en ik komen snel langs!
En hoe is je verjaardag geweest Lotte? Erg vermoeiend zeker. Ik ben erg benieuwd naar het verslag haha. Hier ook een drukke dag gehad. En net hebben we nog ff het logeerbed in elkaar gezet. Morgen wordt het waterbed opgehaald dus kunnen we vanavond al proefslapen in het andere bed. Wel knudde dat het een erg laag bed is!! Maar goed het is ff niet anders, hopelijk voor maar 4 weken. Remon heeft gezegd volgende week verder te gaan boven dus we wachten af......................... Morgen weer visite. En het is dan ook kinderbloemencorso. Wel leuk hoor. Er komen 200 wagentjes door de straten en ook door de onze. Heel de middag zwaaien naar de schoolkinderen die hebben zitten ploeteren op hun eigen bloemencorsowagentje. Gelukkig hebben ze altijd prijs.
Inky, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je ook morgen een leuke dag hebt. Semmie, jeetje dat is niet echt de onbezorgde zwangerschap waar je op zit te wachten, hoop dat alles onder controle blijft! Hier was het superdruk maar ook reuze gezellig! Lotte heeft zich er goed door heen geslagen en is echt overladen met kado's De visite heeft zich keurig aan de tijden gehouden en niet al te veel rommel achter gelaten. To be continued..
nou ben benieuwd naar de foto's Wen. Wij hadden een leuke verassing vanmorgen. I.p.v. half 9 stonden de mansen voor het waterbed om half 8 al op de stoep. Wij nog helemaal niet aangekleed. Pfff. Maar goed nu zijn ze wel al bijna klaar en misschien vinden ze mijn ring nog. Die ben ik destijds in bed verloren maar nooit meer gevonden. Gisteren trouwens helemaal vergeten te vertellen wat die kleine smiecht van ons heeft gadaan. Ik had hem om 15:30 op bed gelegd voor een dutje. Hij was wat aan het kletsen en lachen en toen was het een half uur stil. Daarna weer lachen en kletsen. Dus het leek me wel verstandig om even te gaan kijken. Had hij de drukkers van zijn romper kapot getrokken (1 was er al kapot, HEMA rompers hè!) en daarna was hij aan zijn luier begonnen. Heeft de inhoud, dus die korrels en schuim was hij er via zijn kruis aan het uittrekken. Zo door de luier heen!! Heel zijn bed onder de zooi en Lars ook, zelfs in zijn haar. Ik heb maar meteen heel de hoes uit bed gehaald om hem uit te kloppen en deed zijn luier alvast uit. Kom ik terug staat ie weer zo gemeen te lachen. Ja hoor, lekker even naakt geplast. Gelukkig heb ik ene aerosleep dus het was zo opgenomen on dat ding. Maar ik heb lekker kunnen wassen. Wat een donderstraal is het toch!!
ik zou bijna zeggen zeikstraal (ipv donderstraal), maar vind ik toch n gek woord voor n kindje, hihi. haha, wat n verhaal, joh! En Semmie, veel succes,zeg. Wat balen. Ik d8 dat zwangerschaps vergiftiging bijna nooit n 2e x voor komt. Balen voor je zeg!
Hmm.. lekkere ondeugd! Zo..pff.. ik zou blij zijn als het dinsdag is! Wat heb ik het druk zeg! Ik ben vrijdag naar BB-King geweest met mijn vader. Dat was echt geweldig en op de valreep kwamen we erachter dat het vrijdag was ipv zaterdag, dus had lotte's verjaardag toch kunnen doen. Astrid had zich lekker laten gaan toen Oma oppaste haha.. huilen huilen huilen En als oma ergens niet tegen kan is dat het wel! Om 9 uur sliep dan. Nou, de rest van het verhaal staat op mijn log! Gistermiddag naar mijn nichtje geweest, die wordt 9 en we kregen meteen te horen dat mijn zus verkering heeft. Haha, dat is maf, maar wel leuk voor haar. Later op de middag weer naar huis en wat gegeten en naar bed. Vandaag verjaardag in eindhoven, morgenmiddag oppassen op lars en dinsdag mijn auto wegbrengen! En dan vind ik het gescheten! Ik heb in een week tijd meer dan 1000 km gereden pff..
Goedesmorgens allemaal, Sjeemp Deborah 1000 kilometer in een week....dat rij ik op moment in een heel jaar... Ohw en die Lars...ghihihi tja hij was er wel zoet mee...ghihihi. Sem heeft gister zijn blad van Ikea gemold, er was een stukje losgelaten en hij heeft hem helemaal in zijn bed getrokken en is eraan gaan pulken...toen ik op zijn kamer kwam zat hij op het blad...met een smile van oor tot oor....grrrr....vond het blad net zo leuk...maar helaas meneertje heeft nu een kaal bed. Wij hebben vanmiddag een bbq bij de broer van Sjoerd, heb er niet zo heel veel zin in...de laatste paar x dat we daar geweest zijn (wonen net in een nieuw huis) hadden we een beetje het idee dat ze Luc zien als een kind van bijna 10!!! Hij kreeg van die opmerkingen van: Zeg als je er niet mee speelt ruim het even op wil je! Of Luc ga eens aan de kant je ziet toch dat ik er door wil. We hebben een beetje het idee dat hij zich aan een kind van 3 irriteert....Ik weet zelf niet zogoed wat ik ermee moet...om vrede in de fam. te bewaren houd ik mijn mond maar inwendig kook ik van woede om een grote vent van 27 die zich irriteert aan een kind van 3.... WAT ZOUDEN JULLIE DOEN?????