Haha dan kunnen jullie elkaar gaan bijten, altijd leuk Welke tand hoort eigenlijk door te komen na de 2 boventandjes en 2 ondertandjes?
de tanden direct naast de boventanden komen na de boventanden. Daarna die 2 naast de ondertanden, daarne 4 kiezen en dan 4 hoektanden en dan zijn ze voor even klaar. Hier wachten we nog op nr6...
He gedver, hou die buik es ff in, is toch geen gezicht! We hebben net nog ff n tripje gemaakt naar die woningen. Tja, echt gaaf, hoor!
echt een mooi buikje al hoor deboor!! Nou Lars stapt er lustig op los. Nog geen lange afstanden maar het zit eraan te komen. Hij is net nog lekker uit zijn dak gegaan in de ballentent en ligt heerlijk te slapen. Ik heb maar meteen weer eens dentinox op zijn kaakjes gedaan. gisteren heeft hij zo slecht geslapen. Het ziet er ook gruwelijk uit in zijn mondje. 3 gorte paars/rode bulten waar de kiesjes moeten komen. Echt naar om te zien. Kan me alleen maar voorstellen dat het veel pijn moet doen. Remon bracht nog een prachtige bos bloemen mee voor me en heeft het eten verzorgt, haha de spareribs besteld! MOrgen ff bijkom dagje. En dan weer aan het werk. Wel heerlijk hoor. Heb vandaag ff met mijn duopartner bijgepraat en ze kennen nu al 13 woorden, toen ik 3 weken geleden met verlof ging nog maar 4!! Zo knap van mijn kiddies!! Heb zin om ze weer te zien ook. Ik vertel ze vrijdag ook dat de juf ene kindje krijgt. Het is nog ver weg maar ik vind het leuker als ze het van mij horen dan van een ouder. @minni, ben wel erg benieuwd naar de huisjes hoor. Zijn ze bij jou in de woonplaats of niet? @semmie waar ben je??? Is niks voor jou om zo lang niets te laten horen. @wen, komen er nog meer foto's van je prachtige meisie? @sabine ben jij er ook nog?
zo hee Deboor.. dat is al een heel verschil met die foto van duopenotti (foto met as op je nek) Pff nu begin ik mijn buik ook weer te missen..!
ja haha.. daar lijkt het ook net of er niks zit maar ik sta daar gestrekt en heb mijn broek daar nog dicht. Op de nieuwe foto staat ie open en heeft mijn buik alle ruimte! Wat overigens veel prettiger is!
sjees, mensen was jullie kwijt....ben ik weer. Inky van harte meis.... Relaxt dagje gehad...maar euhnm niet normaal wat jullie ticken in 1 daggie foei foei foeoi...Ga morgen bijlezen nu ga ik pitten...
ja, was wel n verassing zo he, die verhuizing.Ik liep er eigenlijk per ongeluk tegenaan. Inky, die huizen zijn niet in onze woonplaats, maar 2 dorpen verderop. Een kippen-endje, want die dorpen zitten aan elkaar en vormen samen Langedijk. Ik ben er wel vervelend van hoor. Weet echt niet zo goed wat we moeten.We zitten ons gek te maken en tegelijkertijd ben ik bang dat we nu krap gaan zitten en op ons geld moeten gaan letten (hebben we nog nooit hoeven doen voor mij gevoel) en wil ik ook nog niet uit huis. Brr spannend!
ik lees nu mn laatste reaktie en zou zelf bijna in de war raken van mezelf. Die eerste sin, slaat natuurlijk op het verhuizen van deze topic, hihi. Ken je dat? Om 9 min voor 8 al zo moe. Heb n waardeloze nacht gehad, nare nachtmerrie. ELmar had me 2 x bedrogen, waarvan 1 x in ons huis, terwijl ik thuis was en hij had nergens echt spijt van en op steun van mn schoonfam hoefde ik ook niet te rekenen (dat is niet eens een nachtmerrie, maar realiteit, vrees ik). Ik heb de hele nachtmerrie gehuild. Heb wel wraak genomen, hihi. (hebben jullie Oprah gezien gisteren? man heeft 3x sex gehad met beste vriendin van zn vrouw, waarvan 1x in hun huis, terwijl de vrouw in huis was)
hihi ja dat krijg je als je naar oprah kijkt. Wij hebben eindelijk weer eens een hele nacht geslapen. Ik had dentinox op Lars zijn kaakjes gedaan en ik denk dat het geholpen heeft. Vandaag doen we lekker niks. We hebbn net ontbeten en we gaan lekker de hele dag in piama lopen. Beetje computeren en tv kijken. Morgen hebben we sportdag op school, ik hoop maar dat het mooi weer wordt!
Goedemorgen, hier ook een prima nacht...1x wakker voor zijn tut...en hij had de dekentjes afgeschopt...denk dat hij het koud had.... Heb de foto klaar die ik mijn broers wil geven....probeer hem zo in mijn album te zetten...tjonge jonge dat valt niet mee om 2 kids leuk en goed te zien op een foto te krijgen...maar volgens mij is ie wel aardig geworden.....
Gistermiddag werd er nog gemeld, dat t weer mooi zou blijven en zelfs nog mooier weer zou worden, maar gisteravond waren de verwachtingn voor vandaag al anders. Ik hoop evengoed dat t mooi blijft, want ik heb vlees voor op de BBQ gekocht gistermiddag. Wat n lekker weekie in t vooruitzicht, vanaf morgen is Elmar vrijd tot maandag. Ik vind het wel spannend met de bezichtigingen enzo. OP dit moment kan ik nog 1000 redenen bedenken om niet te verhuizen. En als we wel willen, zou ons huis dan wel snel verkocht worden? Een huis hier verderop in de straat konden ze niet kwijt en is nu weer terug getrokken uit de verkoop... (of ze hebben zich gewoon bed8)
spannend zeg....ben erg benieuwd. Hey Deboor, dat is een mooi buikje zeg...ik ben erg jalours op je....bij jouw groeit aleen je buik...bij mij groeit alles...ghihihihi
goh, het groepje is nu ineens wel kleiner geworden.. Niet dat het er minder gezellig om geworden is..hihi Semmie kletst voor 10, maar het is ook wel ineens over! Zullen gewoon lekker stoppen met mei/juni/juli mama's? En een andere titel verzinnen?? Ik zou alleen niet weten wat, maar ik ben deze titel een beetje zat eigenlijk haha
dan worden we naar een andere hoek verhuisd denk ik. Nu zitten we in de mama groep. Ik vind het prima hoor zo, graag of niet denk ik maar. En degene die er zijn daar heb ik toch het meeste mee. Lars ligt lekker ff te pitten. Ik heb net al mijn admin van school doorgeworstelt. Pff was veel zeg van 3 weken. Ik las ook dat ik begin oktober al plannings- en functioneringsgesprek heb. Moet dus nog een pop gaan schrijven (persoonlijk ontwikkelingsplans) dat ga ik vanavond maar meteen doen. Ok moet ik nog de nodige voorbereidingen treffen voor sociaal emotionele ontwikkeling. Ik ben hoofd van de werkgroep dus moet ff alles plannen en bijelkaar gaan zoeken. Oh ja tussendoor geef ik ook nog les haha. Morgen weer lekker sporten. Ik heb er zin in. Ik ga met 20 min. beginnen en dan de sauna in om de spierpijn te beperken. Zaterdag lekker uiteten in Hoogstraten. Remon wist een leuk tentje. Heb net ook nog lekker met een vriendin zitten bijbeppen. Die had wel rotnieuws trouwens. Een meisje wat bij ons op de middelbare school heeft gezeten is over 1 week uitgerekend en nu is afgelopen vrijdag haar vader overleden, haar moerder was al jong overleden. Wat zal die een enorm zware tijd tegemoet gaan zeg. Maar ik voel me vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer toppie. Misschien komt het omdat ik op de vroege morgen al ene liter cola op heb haha. Maar ik neem het er nog maar ff van. Het regent hier flink trouwens!! Hopelijk is het morgen droog voor de kids.