Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb geen inspiratie, geen idee wat n betere naam zou zijn.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja het groepje word idd kleiner. achja..
    (en ik hoor hier niet eens thuis hihi)

Zo heb net de hele h&m leeggeshopt met Lisa en Tim.
    Ik moest een kadootje kopen voor mijn collega die laatst bevallen was en tja.. dan kom ik altijd met meer thuis dan gepland.
    (dit keer wel voor mezelf, hihi)

Lisa ligt nu lekker in bed en Tim is aan het krijsen.. ik ga hem maar eens een voeding geven. Is alweer tijd !

@Minni, Bedankt voor je mailtje!!

3. Niet meer actief

hmm, wat vinden jullie hiervan! Astrid doet raar. Ze lijkt niet te willen gaan staan of niet te kunnen?? Als we lopen, loopt ze redelijk onzeker en laat zich gewoon vallen.

Ik heb niet het idee dat ze pijn heeft, maar wat ik wel denk weet ik ook niet! Ze kruipt nu weer..??

Ik ben net bij de prenatal geweest om een nieuwe autostoel te kopen. Ik had er al 2 waarvan 1 chicco key 1 maar dat ding is levensgevaarlijk man. Ik zie mijn kind geregeld van links naar rechts deinen. Heb nu nog 1 maxicosi priori gekocht! Een rode..haha.

DAarnaast heb ik een potje gekocht en ik zette hem neer, as wist meteen dat ze erop moest zitten. Dus dat scheelt al! Ik heb ook nog een positiebroek gekocht, want die ik van de week gekocht heb ik wel te groot!

4. Niet meer actief

Nou, ik heb hier een hele kleine grote comediant! Die heeft me behoorlijk voor de gek gehouden zeg. Ze loopt dus gewoon en kan ook gewoon staan. Zodra ik haar aandacht geef, zakt ze door haar knietjes en gaat kruipen!

O.. en mijn hubbie komt vanavond thuis !~!!

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he Deboor wat leuk dat ie vanavond thuis komt., ben erg benieuwd naar je horloge.

En dat kruipen, tja wie weet wat die 2 gisteren hebben bekokstoofd in de tent haha,. Lars weet al hoe hij zijn moeder in moet pakken, mss heeft ie wat tips gegeven.

Ben weer lekker misselijk haha. Pff gaat niet over zeg. Ach ja het is weer in de vooravond. Zou ik missleijk worden van de gedachten dat Remon weer terug komt hihi?

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee gezellie Deboor.

Hier moet ik n paar x per dag achter mn zoon aankruipen. Dan is t zo spannend, dat ie niet lopen kan, hihi. Zo lachen!

Wij hebben hier 3 maxicosi priori's. 1 in elmar zn auto, 1 in de mijne en de laatste staat te verstoffen bij mn sch-ouders. Die durven niet met Giulian rond te rijden, nouja dan blijft ie tenminste nieuw.
    Maar ik wilde zeggen, dat we daar dus heel tevreden mee zijn. Super makkelijk geinstalleerd en je kindje kan lekker onderuit hangen in zn stoeltje, zo rolt t hoofdje ook niet zo weg als e in slaap vallen.

Lekker zeg, shoppen bij de H&M.
    Hebben ze die ribfluwelen jasjes nog (donker bruin vanaf maat 92), die wil ik toch persé hebben! hihi

7. Niet meer actief

nou.. hmm.. misschien is dit dan wel de terug naar af fase whahaha.. geen idee!

Maar dat horloge, goed dat je het zegt, was ik helemaal vergeten! Whahaha..

Ik ga vanavond friet eten, wilde dat gisteravond al, dus ging er ook de deur voor uit, alleen voor lul, want de toko was gesloten...

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    zo meiden ik ben er ook weer...pff drukke dagen achter de rug en de muis van de computer kapot.... is toch lastig internetten hihihi

Inky nog gefeliciteerd!!!

en jee deboor wat groeit die buik van jou zeg.... dacht deze week op de foto met as in je nek weinig te zien, maar nu... hihi

Minni spannend zeg andere huizen kijken, ohhhhh vind ik zoooooo leuk om te doen! (maar voorlopig maar ff niet)

hier gaat alles okee, collegs is weer terug van vakantie dus hoef nu niet meer zoveel extra te werken.
    merk ook aan mezelf dat ik weer een beetje de oude wordt (behalve de sex....whawhawha)
    niet meer zo snel moe en niet meer misselijk.

ik heb gebeld voor de 20 weken echo en we kunnen 2 november om 19.00 's avonds.
    nu bijna 14 weken, begint al mee te tellen.

heb het op het werk nog niet verteld, moet ik binnenkort eigenlijk wel doen he?

ik zal zo eens even gaan koken....

9. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hoi Meiden.

Ik was er nog wel alleen is het hier erg druk.....Isa slaapt stukken minder en aangezien de pc boven staat en Isa op het moment ook een klimgeit aan het worden is kan ik weinig pc tijd vinden.......

Verder hier alles OK.

Ik geloof niet dat ik heel erg gemist wordt ondanks het kleine groepje....

Deboor mooie buik heb je al en Inky nog van harte met je verjaardag.......

Tot snel...............doeiiiiiiiii

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallootjes, vandaag een lekker dagje naar mijn ouders gegaan.....kids tussen de middag allebei 2 uur geslapen...heerlijk...gezellig bijkletsen met pa en ma....

ben vandaag ook weer extreem misselijk....pfffff....

euhnm Nancy, zou het ze wel binnenkort vertellen ja...anders gaan ze er misschien binnenkort om vragen of lopen gissen....ghihihihi

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    oh semmie jij bent dus ook nog niet van de missleijkheid af, rot is dat hè? Ik heb wel nasi gegeten maar zit nu mezelf in de weg.

Net toen ik de groenten van de nasi aan het wokken was hoorde ik Lars steeds zijn neus ophalen. Ik haal altijd mijn neus op als ik poep ruik bij hem en nu doet hij het zelf al. Dus ik loop naar de ballentent, waar hij inzit, en steek mijn hoofd naar binnen. Woooow wat een lucht. Ik vis hem eruit en zit meteen zelf onder de stront.
    Remon gealarmeerd en die gaat de ballentent poetsen terwijl ik lars met romper en al in bad zet. Het droop er gewoon uit. Meneer heeft dus lekker in bad gezeten voordat we gingen eten.

Nou Nancy jij kan het wel lang geheim houden. Mijn collega's wisten het met 8 weken al. Vrijdag vertel ik het de kinderen. Ik had beloofd nog te trakteren voor mijn verjaardag (feesten doen we met alle juffen samen) en ik heb besloten om bij de Zeeman babysokjes te kopen en daarin zo'n lollyspeen te doen. Dan heb ik 2 vliegen in 1 klap.

Dadelijk weer, Will &grace, grays anatomy en gilmore girls, heerlijk bankhangen!!

12. Niet meer actief

Jak.. romperstront!

Leuk idee zo inky, zullen de kids dat ook begrijpen?

Astrid had ook haar poepdag zeg! wat irritant, steeds als ik die kont wilde poetsen, graaide ze naar die stinkluier! Handen onder, benen onder, ik onder..JAK!

@ nancy.. haha, dat dachten er meer hoor, van die buik! Maar als hem de ruimte geeft dan is ie ook wel aanwezig hoor!

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja lekker relaxed tv avondje. Godsamme wat ben ik weer naar de klote. Ben er zo klaar mee. Maar helaas, ik kan mn nek er niet af laten snijden, haha,dus dan maar doorstaan en minder gaan balen.

Die misselijkheid had ik 16 wkn dag in, dag uit. Tussen de 12 en 16 wkn was t op t hoogtepunt. Kan het me nog goed herinneren. Veel sterkte voor jullie, dames.

Op zich wel handig zo'n snuif-alarm. Alleen heb je er niet handig op gereageerd, je had Remon al direct moeten roepen en daarna de deur uit moeten rennen, omda je "een boodschap vergeten bent mee te nemen en die ga ik nu halen".
    Half uur later loop je je huis binnen, en doe je alsof je neus bloedt.
    Dat was iig wel n leuke fantasie, ik zou er op t moment-supreme ook niet aan denken.

Mn pijnstillers gaan werken, geloof ik, he he.

14. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    oeps dat krijgen we ook weer natuurlijk....die lekkere romperstrond..... als ik er nu aan denk krijg ik braakneigingen....hihi

(kan ook niet tegen de aanblik van vieze borden met etensresten bv...)

spannend inky vrijdag vertellen aan de klas! leuk

15. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    He bah, Nancy, wat d8 je van de vaatwasser die niet heeft gedraaid? Dat kan ook zo stinken.
    Wij draaien m elke dag, tenzij we m es vergeten ofzo.

16. Niet meer actief

Jeetje minni.. Gaat het wel goed met je? Je bent de laatste tijd zo vaak naar de klote. Neem je niet teveel hooi op de vork?

17. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ja minni ik moet ook zeggen dat ik heel vaak lees dat je kl*te bent... let je wel op jezelf?!

de vaatwasser draait elke dag plus nog gewone vaat...kan er niet allemaal in 1x in....hihhi

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik doe al 2 wkn helemaal niks.
    Behalve balen, dan.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    das al te veel dan

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik moet nog iets kwijt, waar ik erg om moet lachen.

Ik heb wel es verteld over die vriend van Elmar. Mega-egoïst is dat.
    Hij laat zich stereliseren (de eerste afspraak met de ha, heeft ie zelfs stiekum gemaakt) en zn vrouw heeft er niks over te vertellen (zij wil nog kinderen notabene). Nou, hij heeft n afspraak daarvoor staan op vrijdag de 13e. hahaha!
    Laat t zn werk dan maar doen, zou ik bijna wensen, hihi

Deel Deze Pagina