dat is behoorlijk asociaal! Dat zou lars niet bij me moeten flikken! Kan ie meteen vertrekken als ie me zo voor het blok zou zetten! (grootspraak hoor)
Dit soort dingen kan je echt alleen doen, als je er allebei achter staat, vind ik een principe kwestie. En als mijn man dat soort beslissingen neemt over (toch ook) mijn leven achter mijn rug om, dan is er wel een heleboel kwaad aangericht hoor. Ik zou daar mn hele leven moeite meeblijven hebben, denk ik. Niet dat ik er dagelijks mee bzig zou zijn,maar er is wel een vertrouwensband gebroken met zulke geintjes.
Ik zit hier trouwens te genieten van Will en Grace. Wat is ie lekker, zeg! Die ene pukkel op zn wang, vergeef ik hem wel.
ja pcies.. Mischa en ik hebben er ook samen over gepraat en ondanks dat ik toch niet helemaal zeker ben of ik nog een 3de wil of niet.. ik begrijp Mischa wel.. Hij vind het nu helemaal compleet. Ik vind het nu ook goed zo... mijn gezin is nu compleet, maar wie weet denk ik er over een jaar of 2 anders over.
dat laatste, Susanne, is juist waarom ik Elmar iig niet zou ompraten tot het wel laten doen. Ik weet niet, of Elmar t wel zou willen, hoor. Alhoewel we er wel es over gesproken hebben. Een andere vriendin heeft ook zo'n uitvreter. Wat dat betreft zou ik bijna denken dat het t volk hier is... Maar hij wil geen kids, zij zou wel willen maar ze zijn tot n compromis gekomen. Hij wil geen sterelisatie ondergaan en presst nu zn vrouw tot zoiets, terwijl t voor n vrouw n serieuze ingreep is en voor n man stelt t nauwelijks iets voor.
Zow hey, dat zou Sjoerd me niet moeten flikken zo'n geintje....ik zou hem persoon ontchoppen...ghihihi maar even zonder gekheid vind het niet erg netjes ten opzichte van zijn vrouw, zulke dingen doe je lijkt mij in overleg!!!!! Hey minni-ma zorg jij wel goed voor jezelf.....als je al 2 weken brak bent moeten er dan geen andere stappen ondernomen worden ofzo????? hey Inky leuk idee om het zo te vertellen, van die snoeppies is Luc ook helemaal weg, euhm tja van welk snoep niet...ghihihihi lekkerbek van me!!!! Wat die vaatwasser, volle borden en andere viezigheden betreft...de strontrompers....iekssss.....bij de gedachte alleen al komt mijn eten alweer spontaan omhoog...en het was net aardig aan het zakken/verteren... Nou ga zo is effe wat puinruimen en dan snurkies doen....trusten allemaal~!!
zo....hier ben ik weer eens... Heb heel weinig tijd. Mijn moeder is op bezoek. Daardoor hou ik geen tijd over voor de pc.....samen met haar man laten ze het allemaal welgevallen. Ik ben hun continue van of naar het hotel aan het rijden of sta weer eens te koen voor tig man......ik lijk wel een sloof....daarnaast gaan werk en verzorging van dames gewoon door. Gelukkig zijn Laura en Daphne nu in een hele gemakkelijke periode. Dat scheelt. Ze stralen en lachen 't liefst de hele dag door. Maar eerlijk gezegd zal ik pas stralen als het bezoek weer veilig in de klm kist terug naar Nederland zit.....ben 't na een aantal zaakjes meer dan zat blehhhh
hahaha, Sabrien,je krijgt t lekker voor de kiezen he? Ze zouden toch "maar" 2 weekjes blijven? Dat zet wel te denken, he? Liever toch maar geen gastenverblijf bouwen? hihi Nog ff op de kiezen bijten,mop!
Grote opruiming! Heb net de kringloop gebeld en die komen een handvol (hele mooie) eikenhouten stoelen ophalen en wat oude tuinmeubels. Hoppa! Weg! Lekker die bende eindelijk uit huis.
moeilijk moeilijk moeilijk, dat sterlilisatie verhaal... (en dan bedoel ik niet die vriend van elmar! pff wat een ei*el) maar bv Suzanne haar verhaal.... oh ik weet zo hoe het voelt, twijfels had ik ook toen de derde was geboren, is ons gezin compleet of nog niet? al gauw denk je, ja met 3 kinderen is het wel compleet, ik eerst een spiraaltje maar dat was geen succes, toen uiteindelijk besloten dan ik me zou laten steriliseren (gelukkig was IK het dus). maarja dan komen toch weer die kriebels..... wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is natuurlijk, maar je moet er wel 100% achter staan! anders gewoon nog even een poosje wachten met de sterilisatie, heeft toch geen haast?? *bedoel dit niet bemoeierig! denk dat je wel begrijpt hoe ik het bedoel?
ik hoorde vanochtend dat de anticonceptie voor mannen (de pil of zoiets) nog even niet op de markt wordt gebracht, omdat men denkt dat de aftrek te laag zou zijn (leuk woordgrapje) vanwege dat mannen geen zin hebben in die drukte. Ehm? En vrouwen dan??? Mannen zouden periodiek ook n prik moeten halen naast t staafje wat ze in hun arm, hebben. En dat geeft teveel rompslomp. t Is echt n mannenmaatschappij, hoor. Laten we die kerels nog meer betuttelen, zodat ze daar ook geen verantwoordlijkheid voor hoeven te nemen. Vertel ze maar vast, dat t teveel rompslomp is, dan geloven ze t ook nog. Maargoed. Misschien heb ik t ook niet helemaal goed begrepen.
Ik snap wat je bedoelt Nancy.. nee het heeft ook geen haast.. we hebben zoiezo een half jaar verplichte bedenktijd gekregen van de HA. Tot die tijd gebruik ik de nuvaring en als me dat goed bevalt, hoef Mischa zich ook niet te laten stereliseren. Maar ik denk dat hij het toch laat doen hoor.. liever het zekere voor het onzekere.. ik ben nl ontzettend vruchtbaar.. (2x raak in de eerste ronde) Daarbij is het bij een man makkelijker ongedaan te maken, dan bij een vrouw.. Hoewel jij het bewijs bent dat het daarna ook weer prima lukt..hihi Ach we zien wel..
Van mij hoeft remon helemaal niks. Als hij zich niet wil laten steriliseren na een tijdje dan hoeft dat van mij ook niet. Ik vind het nogal een ingreep hoor!! Verder vind ik ons nog veeeeel te jong. Pas als hij 40 is wil ik daar serieus over nadenken. Mijn leven is nog nooit zo gelopen zoals ik het geplanned heb. Nu zeggen we dat 2 kinderen prima is maar mss denk ik daar over ene aantal jaar anders over. Misschien gaat remon wel een keer zo goed uitbreiden en verdienen met de zaak dat ik thuis blijf en 6 kinderen wil. Ik weet het niet en daarom hier geen sterilisaties. Wat hebben we een prachtige dag gehad voor onze sportdag!! Heerlijk, de kinderen gingen uitgeput naar huis en hebben echt genoten. Morgen weer een gewone schooldag. Ze gaan het woordje NEUS leren, hihi leuk weer hoor. @sabrina ik heb met je te doen hoor.
oef....moeilijk onderwerp hoor....ik geloof dat wij in het schuitje van Iny meevaren. We weten eigenlijk nog niks zeker. Hoewel....die 6 kinderen hihi....nee die kans acht ik heel erg klein! hahaha Voorlopig vind ik het prima zo met de 2 meiden, maar dat geeft geen garantie voor de toekomt. (het lijken wel aandelen hahaha) Zo vruchtbaar als bij Susanne is het hier niet, maar als er een zwangerschap komt, hebben wij dus de kans op dubbel (of tripple) pret....voorzichtig dus! Hihi...Minni...ben het met je eens hoor: Ik vind dat de mannen vreselijk aan de beurt zijn nu. Aan mijn lijf ff geen polonaise meer....
Nee Mischa moet ook echt niks hoor.. liever niet dan wel.... Ik denk er nl hetzelfde over als jullie. Ik vind het nu compleet.. maar wie weet in de toekomst niet meer. Vandaar dat ik ook aan de anticonceptie gegaan ben.. Wie weet over een jaar of tien dat ik er dan weer helemaal weer mee wil stoppen, dan kan hij idd alsnog zich laten stereliseren
Nou, mijn hub gaat straks onder het mes wanneer we er beiden klaar voor zijn! Ik ben nog niet uitgebigt zeg maarhihi, dus voorlopig moet ie zijn zaakie maar op orde houden!
haha ja, blijft moeilijk..... maar suus, bij een man is het zover ik weet juist minder makkelijk ongedaan te maken (veel minder kans dat het lukt om zwanger te worden)..... ik was ook alle 3 de keren meteen zwanger dus besloot toen ook om me na de mislukte ervaring met spiraaltje te laten steriliseren... wil nu na de bevalling de nuvaring gaan gebruiken.... Hee Inky jij hebt groep 3 dus? mijn mopke heeft het woordje aap geleerd... komt neus daarna?