whaaahaahahaa, das psies wat ik dacht! We zouden vandaag 2 bezichtigingen hebben, maar de makelaar is papa geworden en dus hebben we vandaag 1 bezichtiging en de andere morgen. Nou huis 1 (lelijke badkamer e.d., toch al geen favo) is compleet afgevallen. Op de eerste verdieping hebben ze ipv 2 royale slaapkamers, 3 "inloopkasten" waar je een bed in kan zetten geknutseld. En met recht geknutseld ook nog es. Bepaald niet op stand wonen, hihi. Afwerking laat aan alle kanten te wensen over. Helemaal knudde. Pfoe, ben eigenlijk opgelucht.
hallootjes, wij hebben besloten dat het na nr 3 mooi geweest is...dan laat Sjoerd zich helpen.... vandaag druk daggie, Luc heeft de hele dag een vriendje te spelen gehad...pffff wat een rebellies zijn het dan samen...was blij dat het prachtig weer was buiten.....
jee gupsie, je loopt wel heel erg achter.... het eerste woordje wat ze leren is IK, nou dat zegt al genoeg ...
nee nancy ik denk dat wij met een andere methode werken. Ze hebben als ik het me goed herinner (is 3 weken geleden dat ik heb gewerkt) -aan- als laatste geleerd maar ik kijk morgen meteen op de woordlijn hahaha. Oh ik heb er zo'n zin in. Noem me maar ene ontaarde moeder maar ik heb genoten vandaag om lekker met mijn werk bezig te zijn. MOrgen ook weer hard werken met de kids. Lars laat me echt niet meer los zodra hij me na mijn werk ziet maar dat vind ik niet erg. Ik heb trouwens gisteren nog ons kinderdagverblijf gebeld en vanaf 2 en ene half jaar mag Lars komen. Nu sprak de medewerkster erg plat!! Iets wat ik dus NIET vind kunnen. Ik ga hem dus niet meteen inschrijven maar ik ga eerst eens ene keer langs om te kijken. Als er plat (dialect) wordt gesproken dan zoek ik meteen verder.
hihi, principes! Elmar heeft me n handje geholpen met de trap. Weer n stuk geverfd! Moet nog wel n keer, hoor. Daarna nog 1 muur en het houtwerk en dan hebben we dat gehad. Als we morgen besluiten om dat huis ook niet te kopen, dan kunnen we vloerbedekking bestellen en is dat hoofdstuk af. Nu loop ik wel heel hard van stapel, hoor, hahaha. Maar de wc staat te wachten en die gaat er ook snel in. Ik ga opzoek naar leuke plaatjes van jungle book die ik zelf ga schilderen in de (nu nog) logeerkamer en als alles af is, ga ik daar dus mee aan de gang. Leuk he, ik heb altijd wel iets te doen! Maar vooralsnog ben ik nog naar de klote, dus ik hoef vast niet opzoek naar nieuw werk in huis voor de kerst 2006. We gaan deliverance kijken, kromme tenen film.
ohja inky dat zou natuurlijk kunnen, niet eens bij stil gestaan....hihih is toch ook weer lekker om even gewoon te werken? ik vind mijn werkdagen over het algemeen heerlijk hoor.
kan ik me heel goed voorstellen Nancy en Inky, soms mis ik mijn werk en vooral mijn oude collega's enorm.....gewoon het iemand anders dan mammie te zijn....het gevoel gemist te worden bij een vakantie of ziekte of gewoon even niet te kletsen over de kids....maar helaas het was niet anders, ik heb mijn keuze gemaakt en heb er gelukkig geen spijt van!!
brr... zou er niet aan moeten denken om te werken..hihi Maarre.. Hub is weer thuis! Die kwam eergisteren om 23.30 thuis. Helemaal verkleumd in zijn leren pakkie hihi. Ik had een lekker fris bedje voor hem opgemaakt en alvast een beetje voor verwarmd, want het was te verwachten dat ie een ijsklontje zou zijn. Hij heeft het goed naar zijn zin gehad en heeft een tissot horloge voor me gekocht! En rond klokkie, daar hou ik eigenlijk niet van, maar deze is wel mooi! Gisteren een beetje opgeruimd, vandaag gaan we zwemmen en dan vanavond wat admin doen! Hub komt vannacht pas thuis, want die is alweer aan het werk en moet dan bridgen! Alleen dit keer geen friet, maar gewoon lekker prakkie!
Tissot, leuke sportieve klokkies, toch? Volgens mij maken zij een soort van Tag Heuer replica's, allemaal sportieve modelletjes. Leuk! Nou, huis 2 gaat t ook niet worden. Ik werd er wel n beetje verliefd op, maar t is kleiner dan de onze (alhoewel op papier dat niet zou moeten zijn, heel gek dus, blijkbaar is de garage bij de afmetingen opgeteld en dat mag officieel niet). Het zou ongeveer gelijk moeten zijn met de extra van n garage en nu maakt de garage het tekort nog niet eens goed, dus helaas. Maar zoals ik eerder al es schreef, zijn we heel tevreden in dit huis (toch ook 380m3 en dakkapel, 17m achtertuin, 16m voortuin; ruimte genoeg) met de 4 ruime slaapkamers, waar we nog wel n partij kinderen in kunnen verbergen, hihi. Heerlijk weer, Giulian is bij oma. Elmar sleutelt aan zn auto. Ik ga n tukkie doen.
nou snurk ze!!!! Sem ligt al vannaf 11:00 uur te pitten, en hij heeft zowaar de hele nacht doorgeslapen....ohw wat is dat heerlijk, de wekker ging en ik dacht ..... hey....hij is niet gekomen....heerlijk!!! Ohw ik hoor geluid over de beebiefoon....mama mama juc juc...(Luc) nou mijn spookje is wakker ga hem snel ophalen kan hij nog een broodje eten...
zohee lekker weer zeg vandaag.. Heb even lekker in de tuin gezeten.. en Lisa in de zandbak.. heerlijk joh. Ook Tim vind het buiten wel lekker geloof ik. Morgen gaan we met het werk van Mischa uiteten.. op zich is dat altijd best gezellig.. helaas gaan we deze keer naar een heel chique restaurant, waar je beter van te voren alvast voor kan eten.. je weet wel.. groot bord, weinig erop! Nouja.. Is ook de eerste keer dat we Tim bij opa en oma achterlaten. Al gaan we hem s'avonds wel weer ophalen. Lisa blijft dan daar en die word zaterdag teruggebracht door oma..
NOu hihi.. Tissot is niet een tag hauer replica gebeuren hoor. Ze hebben een enorm assortiment van klassiek tot modern! Het is een gerenomeerd merk wat valt in het rijtje van Tag hauer, Raymond Weil enz.. Zo, wij hebben gezwommen. As had haar ADHD dag geloof ik. Wilde alleen maar zwemmen en in het water springen! Nou ja, ook goed..hihi, je springt maar raak hoor. Ik kreeg wel een beetje last van mijn rug met haar steeds moeten tillen enzo (met de oefeningen), dus dat wordt wel wat minder al.
Hihi astrid heeft zojuist voor het eerst haar plasje gedaan op het potje! Sjee, ze piest nog best een hoop in 1 keer zeg! Moest ook wel dweilen hoor..hihi
Tjeempie, dat is snel, wat een knapperd is die dochter van jouw zeg!!! Luc wilde tot 2 jaar de pot niet eens zien....toen hij 20 mnd was en ik de pot pakte zei hij....hoeft niet, hoeft niet psssss....ghahahahahah....eigenheimer... Volhouden dan heb je d'r zo zindelijk!!!!
ja jee dat is snel.. Lisa wil ook niet op het potje... heel af en toe wil ze wel op de wc met verkleiner.. maar plassen... nee hoor.. dat doet ze nog lekker in de luier...Achja.. komt vanzelf denk ik maar!
Oh, eh... Oeps. Verkeerd begrepen destijds, toen t ons es werd uitgelegd door n Duitse juwelier die beide merken verkoopt. Ik heb ook geen eindexamen gedaan in Duits,dus n vergissing is snel gemaakt. De muur weer geschilderd (t moet af he, kan t traphekje er weer voor). Een vriendin belde of we kunnen oppassen op haar dochter. Dat kwam neer op morgen van 12 tot 3, de hele dag naar de gallemiezen. Terwijl ze weten dat Elmar ook es thuis is. Die werkt morgen alleen in de ochtend en daarna zouden we gaan schilderen, of de stad in. Met een extra kind komt er van beide dus niks. Die vriendin heb ik in eerste instantie verteld, dat t wel kan alhoewel t niet best uitkomt, maar in 2e instantie dat t zelfs slecht uitkomt (omdat Elmar al zo weinig vrij heeft en we plannen hebben). Ze zei dat ze dan eventueel nog wel n andere oppas kon regelen (en stelde terloops nog ter discussie of Elmar idd wel weinig vrij heeft, geloof ik). Daarop antwoordde ik: heel graag en als ze helemaal niks vindt, dan willen we wel oppassen. Ik moet n beetje handiger worden met dit soort dingen, want ik kan moeilijk nee zeggen. Maar als het n ander niet uitkomt, dan zeggen ze t toch ook? Ben dan wel n beetje bang, dat ze me niet leuk meer vinden ofzo, maar als ik er goed over nadenk... Mocht iemand er idd zoveel moeite mee hebben, dan is t ook niet mijn probleem. Ik ben niet afhankelijk van een mening van een ander.
Dames, jullie denken toch niet dat ze hier op ging zitten omdat ze zo nodig moest?? hihi nee hoor, niets van dat alles.. Zij stond in haar blote billen naast de bank en ineens hoorde ik gekletter op de vloer en het potje stond vlak naast haar, dus ik haar daarop gezet en gezegd..GOED ZO! haha.. trots was ze wel hoor..
hihihi ik had ook niet gedacht dat ze het bewust zou doen. Zo mijn werkdag zit er weer op. Meteen een vette vergadering gehad dus ik duik zo mijn bed in,......... ben kapot!! Heb ook echt een zere buik. Dus teveel gebukt en getilt haha. Maar wel heerlijk zeg. Wat ene knappe kinders heb ik. Ze lezen al heeeeeel veel woorden en kunnen heel goed zelfstandig werken. Ben echt trots op ze!! Morgen trakteren ben erg benieuwd hoe de kinderen reageren. ipv de sokjes heb ik bellenblaas gekocht voor iedereen en daar de tuttersnoepjes aan vast gemaakt. @minni, is het niet verstandiger te wachten met de vloerbedekking voor de trap tot je boven klaar bent???
ja, daar heb je n punt. Ik wil de wc erin hebben, dat hoeft niet zo lang te duren. En natuurlijk de overloop moet ook tiptop zijn. En dan mag de vloerbedekking aanrukken. Gezien ik altijd wel wat te verven heb/wil hebben, wil ik niet langer wachten daarna. Dus wanneer ik de logeerkamer ga doen, zal de vloerbedekking al wel liggen. Maar die leg ik niet op die kamer, hoor, hihi. OP deze manier jut ik mezelf ook niet teveel op, want als ik eerst nog die kamer gedaan wil hebben, voor ik t tapijt heb liggen, dan wil ik daar ook haast mee maken, ik ken mezelf. Het kan nooit snel genoeg. Hee Inky, heel veel plezier morgen. Ben benieuwd wat je knappe kinders ervan maken. Leuk hoor! Feestdag voor jouw klas.
Gisteren n factuur gekregen van mn tandarts voor n niet nagekomen afspraak begin aug. (die was me ook echt helemaal ontschoten) Toevallig heb ik een afspraak van afgelopen dinsdag afgebeld, vanwege teveel last van mn nek. Die rekening bedraagt 50. Ik vind het belachelijk. Het is de eerste keer dat ik een afspraak vergeten ben en ik ben al een aantal jaren patient daar. Ik kan mn tandarts ook altijd slecht bereiken, dus ook deze keer niet. Dan staat er n nr waar je vragen over je factuur kunt deponeren en daar heb ik mn klacht dan maar gedeponeerd. Ik vind dit erg kinderachtig en baal ervan, want 50 is echt veel geld, vind ik.