Nou vandaag de rit, wordt een drukke dag. Maar goed dan is ie snel voorbij en dan is het morgen en dan............FEEST haha heb er toch wel zin in hoor! Lars heeft er vanochtend al lustig op los gestapt. Heeft iemand van jullie contact met rannie of kan iemand die nog op het andere forum mag posten kijken of ze ene mailadres heeft. Vind het zo zielig om te lezen dat ze iedereen mist. En ze weet niet waar we zijn. Dan kan ze ook hier naar toe. Ik kan wel lezen maar niet posten omdat mijn account inactief is gemaakt toen ik afscheid heb genomen.
en hoe is het met Nancy weet zij al dat we hier zitten allemaal?? weet dat ze dit weekend weg is maar die zal ons ook wel gaan missen lijkt me zo... wel kinderachtig zeg van dat andere forum..helemaal als ze dus de PM's gaan lezen...dag prive... hier een rustige dag...eva is druk met staan nu daar is ze helemaal mee bezig ze heeft er gewoon rode wangen van gekregen..oh zo'n lief gezicht als ze gaat staan..dat koppie erbij van d'r...lekker ondeugend met zo'n blik van "zie je wat ik kan"...geweldig..en wat ben ik blij...want als ik eenmaal haar weer mag tillen hoef ik dus niet zo heel ver te bukken dat scheelt wel enorm zeg voor mijn rug..wow.. nou ga haar boterhammetje met banaan maken..en dan gaat ze straks lekker even een dutje doen want daar word je natuurlijk wel moe van van al die inspanning
Oeh, I spy... Spannend...! Elmar heeft Giul naar mn schoonouders gebr8 en ik ben nu dus moederziel (en kinderziel) alleen. Zielig he. Ik voel me dus niet top en ik verveel me te pletter! Ga zo maar n slapie doen.
Ik weet niet hoe de anderen er over denken, maar persoonlijk heb ik Nancy liever niet ingelicht over deze site! Een aardige meid, hoor, maar voor mij blijft het daarbij... En wat betreft die PM's: dat was toch algemeen bekend! Niks is prive daar, hoor, echt niet. Ze weten echt alles wat er via PM aan elkaar gestuurd wordt. J... werkt niet voor niks niet buiten de deur.....
Minni: beterschap, meis. Het is toch weer ff een tijdje goed gegaan met je gezondheid, nu niet weer beginnen te kwakkelen, hoor!!
Ik heb Rannie's profiel bekeken, maar er is geen email bekend. Wel haar MSN adres en dat heb ik toegevoegd aan mijn lijst. Wie weet spreek ik haar eerdaags: dan geef ik deze site aan haar door, oke?
@ Inky: hoe is het gegaan met de testrit? Heeft Minni je voor niks bang gemaakt en viel het je allemaal mee? Ik ben benieuwd naar je verhalen. En voor morgen natuurlijk een hele fijne dag gewenst voor jou, je man EN LARS!!!! @ Elena: Eva ook al aan de wandel, de kindjes hebben het allemaal maar druk, he? Plaats je eerdaags weer een fotootje van je meisje? Lijkt me leuk haar weer te zien.
heb toevallig vandaag een foto geplaatst hier..maar binnekort volgen er meerdere..zeker nu ze staat hahaha...ze word wel groot ineens hoor
he...Monique...ik schrik wel van je berichtje dat we ook hier in de gaten worden gehouden......stopt 't dan nooit????? Ik ben er echt geheel klaar mee! Heb J....verzocht om mijn foto's te verwijderen nu ik toch niet meer welkom ben....maar tot op heden staan alle foto's er nog......schandalig! Op mijn verzoek heb ik nimmer antwoord ontvangen....echt respectloos...jammer hoor. Veel plezier in CP!! Monique!! Minni...hoe voel jij je nu? is 't al wat verbeterd? balen balen balen..... Elena: ja 't is hier zo groot...waar staat die foto???? hihi Thea...ik deel je mening...
He? Nou, zo erg was ik toch niet? Krijg ik zomaar de zwarte Piet toegespeeld... @ Elena: Als je de foto in je album plaatst Elena, dan kan iedereen m makkelijk vinden.
Zo bedoelde ik het niet, Mandy!!! Niet verdrietig zijn, meis, ik bedoelde het meer als grapje, hoor!!! Sorry als je je nu verdrietig voelt door mijn woorden. Kus.
Ik denk niet dat Monique op dit forum bedoelde, hoor, Sabrina!! Ik denk dat ze het alleen over onze ouwe club had.... Tenminste... dat hoop ik van ganser harte.
inky: ik wil je morgen samen met je mannen een hele fijne dag toewensen , nog een nachtje slapen lars en dan word je al 1 jaar hiep hiep hoera monique: heel veel plezier op cp geniet lekker van jullie gezinnetje wij wachten hier op de foto's minni: ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt ik ben vanavond alleen thuis nou ja Noah ligt boven als een roosje te slapen van al zijn geklauter was hij echt uitgeteld er komt een geweldige film op vind ik dan , heb hem al 10 keer gezien maar dat maakt hem niet minder leuk. nog even wat was opruimen en dan lekker languit op de bank.
Ik ben nog niet weg....en voor alle duidelijkheid ik bedoel dus niet dit forum Ik duik nu mijn bed in.......