Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hey minni, ik denk niet dat je heel sterk staat, want de TA mag de afspraak in rekening brengen ook als deze niet wordt nagekomen. Ikhoop dat ze een coulance regeling willen treffen met je...

Enne... wat staat er nou boven je fotootje? Ik kan het even niet meer volgen hoor. Gaan/willen jullie nu wel of niet voor de volgende...hihi. Jullie zouden toch nog een tijdje wachten? Vertel!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik wil alleen zeker weten,of ik echt n regelmatige cyclus heb. Ik houd dus mn NOD voor spek en bonen bij. De tekst: "eerste dag volgende nieuw cyclus 13 okt" is een beetje lang, dus vandaar deze tekst.

Vooralsnog ben ik psies optijd trouwens.

Ik denk ook niet, dat ik sterk sta. Maar ik heb t gevoel dat ik gestraft word omdat ik die andere afspraak ook niet ben nagekomen (wel afgebeld trouwens) en ik vind het bedrag belachelijk hoog.

Ik rijd notabene 20km voor deze tandarts en als ze dat geld wel wilt zien, dan zoek ik direct n andere tandarts hier in dit dorp. Ik wil geen melkkoe zijn op deze manier. Ben er echt boos over.

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als antwoord op je vraag: we wachten nog even. Volgend jaar deze tijd misschien?

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Dat had je met Astrid toch ook?

Gek genoeg is dat nou iets wat ik mis: harde buiken. Maf he?

5. Niet meer actief

ja klopt, toen werkte ik nog en moest ik met 16 wken minderen!

Ik vind het gewoon zo raar dat ik nu dezelfde dingen heb. Dus heb gevraagd of mijn BM zo gevoelig is ??? Ik vind het namelijk zo'n domper na de sex.

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    zooooo gupsie dan ben je er al vroeg bij geweest...hihih

ben vanmorgen eens op de sportschool hier gaan kijken, is wel tijd dat ik weer eens wat ga doen.. en denk als ik nu ga, ga ik na de zw ook sneller terug..

zeg waar zijn onze bannners????

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He hoi..

Zo gups..hihi idd vroeg joh!

Mischa is vanmorgen naar de huisarts geweest.. hij heeft de laatste tijd weer last van duizelingen.
    De huisarts kon zo snel niks vinden en stuurt hem door naar de neuroloog. Heeft Mischa ook zelf om gevraagt omdat zijn vader MS heeft. Ze weten nl niet of dat erfelijk is. Hij wil natuurlijk weten wat er aan de hand is.. (als er al wat is)
    Persoonlijk denk ik dat het door vermoeidheid komt.. maar liever 1x teveel naar de neuroloog dan te weinig.. niet dan??
    Pff maak me nu toch al wel wat zorgen..

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Jeetje Suus, kan me je bezorgdheid helemaal indenken! Beter 1 keer te veel dan..is ook mijn motto. Wanneer kan Mischa bij de neuroloog terecht?

Hoe gaat het met Tim en Lisa?

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    weten we nog niet.. de verwijskaart ligt maandag bij de huisarts klaar, dan maak ik meteen een afspraak.

Met Tim en Lisa gaat het goed. Tim slaapt nu s'nachts van 24 tot 6 uur.. hij eet goed, huilt nu niet veel meer. Hij groeit echt als kool.. het word al een hele vent! En oowww wat hou ik van die 2!! eh.. 3.. ook van Mischa natuurlijk!
    Met Lisa gaat het ook goed.. ze luisterd nu weer een stuk beter dan voorheen.. was dus gelukkig maar een fase!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hee idd waar zijn de banners?

Wen, neem je huis maar mee met je volgende bezoek, dan zal ik es aan de slag gaan. Ik heb wel hele leuke ideeën die goed bij je meubels zouden passen, hihi.
    Ben nog steeds onde de indruk van die lange gang bij jou op de 1e verdieping. Zoiets zoeken we ook nog. Wel in combinatie met een garage, natuurlijk.

Deboor, vergis je niet in hoe lichamelijk je nu de hele dag bent met n ukkie van 16 mndn. Je bent nu waars drukker dan destijds met je baan.
    Ik hoop dat t gaat om n groeifase van je baarmoeder, maar ik vrees van niet.

@Wen, nog aan de tai chi, leuk hoor. Boksen lijkt me ook gaaf,maar de eerste klap in mn zij of rug en niet te vergeten mn hoofd ben ik voor n half jaar uitgeteld. Dus niet haalbaar.
    Mn nek en rug blijven op dit moment erg parten spelen, behoorlijk shit, maar t is niet anders.

11. Niet meer actief

Ik vrees het ook niet minni. Mijn baan was ook wel stressvol hoor. Leidinggeven aan 11 man, en storingen oplossen voor 50.000 man. Pff.. en er waren nogal eens storingen, gelukkige belden ze niet allemaal tegelijk, maar soms...

Het met Astrid omgaan is niet zozeer stressvol, danwel druk! Maar ik geniet hier echt van! Ik merk dat mijn BM reageert op prikkels. Sex, klaarkomen, de gedachte aan sex en al het andere wat met sex te maken heeft..haha, ik lijk wel een kerel zoveel denk ik aan sex en zoveel heb ik er ook zin in! Ik denk dat mijn hub vanavond maar weer eens.....

Maar goed, hij zal wel gevoelig zijn. Ik kan er evengoed niets aan doen! Maar wel ben ik benieuwd wat een deskundige ervan zegt!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Het lijkt me een drama, want hier ook zo'n halve kerel die eigenlijk niks liever doet dan een flink potje ...! (en ik bedoel mezelf, ELmar is n hele kerel, hahaha)
    Ik ben er eigenlijk altijd wel klaar voor, maar ik heb dan mn handicap:mn nek. Ik kan t vaak gewoon niet hebben. Das ook wel balen, hoor, hihi.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo daar is mijn banner weer

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallootjes ben net terug van de vk, heb het hartje gehoord, zucht.....wat een lokomotiefje zeg....zuper znel.....

Mijn bloeddruk was iets gezakt....yippie!!!!!!!!!!
    Ben benieuwd wat de gyn. er dindsdag van zegt...

Nou er wordt hier heel wat afgesext zo te lezen...nou ik bedank even hoor....pfff ben blij dat ik sávonds in bed lig....ja om te slapen dan he!! ghihihihi....

15. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hier weer even een update....

Isa is erg druk in haar ontwikkeling.......ze klimt en klimt en is de hele dga bezig met verhalen vertellen. Helaas voor Isa wordt het niet vertaald maar dat ze goed in haar vel zit dat merken we wel degelijk en dan het super nieuws........Ze loot nu 5 of 6 pasjes los en gaat er hard om lachen........ze heeft nog een beetje problemen om de juiste ballans te vinden maar ook dat zal niet lang meer duren.

Verder erg druk met werken...door alle drukte draaien we extra avond diensten. Verder druk met van alles en nog wat en van de week eindelijk eens online alle leuke foto`s beteld om in het foto boek te gaan plakken.

Groetjes

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wat een etterstraaltjes he, hahaha! Dat is dan gelijk de reden, waarom ze zo jong niet alles moeten weten.

Giul is 20min wakker en huikt nu voor de 11e keer. Ziejwel: het is n echt kind! Kan ook vervelend zijn. Ik zal m nu weer ff streng toespreken, dat ie weer n maand niet meer mag huilen, hihi.

We gaan zo naar t strand, tas ingepakt. Doeiii

17. Niet meer actief

Hey inky...Maar hoe kom je dan aan die dikke buik?? hIHI..

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    tja euhm.....dat vraag maar aan mama ghihihi!!

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    okee mijn banner is er ook weer....

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he suus ik lees het net pas van mIcha.
    Ik heb 2 jaar geleden ook duizelingen gehad. Ik was dus duizelig, als ik mijn ogen dicht deed dan viel ik bijna om, greep naast de klinken van de deur, liep tegen de deurstijlen op enz.
    De HA dacht ook ana ene neurologisch probleem. Dus moest ik naar de neuroloog. Die heeft testjes gedaan. Over mijn buik strijken en iets in mijn lies en nog wat oefeningen. Daaruit bleek dat het niks neurologisch was. Daarna naar de KNO arts en die heeft een zeeeeeeeeeeer vervelend onderzoek gedaan waar ik veel bij heb overgegeven. Het blijkt dus dat ik een afwijking heb in mijn evenwichtsorgaan. Die wordt versterkt als ik stress heb.
    Ik hoop dat het voor Micha ook mee zal vallen. Het is iig een erg spannende tijd want bij een neuroloog denk je meteen aan een hersentumor.

Ik zal eens een foto van mijn pens maken dan kunnen jullie het zien.

Deel Deze Pagina