de foto staat in mijn album. Let niet op de kamer we slapen op het logeerbed van mijn ouders in onze eigen logeerkamer die al half gestript is.
hahahah van je pens!!! Ik dacht dat wij in Diem alleen dat woord kende...ghihihi nou ben benieuwd naar je PENS!!!!!! Hey, hoop ook dat het allemaal meevalt Susanne, mijn vader had ook een soortgelijk verhaal maar bij hem was door een verkoudheid zijn neustussenschot verschoven, een heel ietsie pietsie maar maar dit veroorzaakte die duizelingen.....het hevige snuiven had dat veroorzaakt.... Plaatsen jullie de banners opnieuw of wat?????????????????????????????????????????
Hey ink... mooie pens hoor (haha, ook hier een bekende term)... Ik heb geen zin om die banner terug te plaatsen, doe ik nog wel een keer!
Wat n heerlijke pens al, Inky. Geweldig, van jou ook Gupsy, nu wil ik die van Semmie ook wel es zien, haha. Ik heb mn pens nog, maar er zit nog geen kind in, kleinigheidje houd je altijd he. Hee Monique, wat goed! Die Isa gaat lekker, hoor ik. Vanavond naar t strand geweest en Giulian vond die zee dus helemaal niks. Huilen! hahaha, grappig kind hoor. Dus Giul bij El gelaten op t strand en samen met Soets door de golven gerend. Mammies willen zich ook wel es uitleven.
Mooie pens idd!!!! whahahaha vindt het altijd zo onvriendelijk klinken.....pens.....maar zo bedoel ik het niet hoor....mooi buikkie!! Zal van de week mijn mega buik ook eens op de kiek zetten!
zo ik moet zo de boodschappen gaan doen. Ik zal eerst maar eens een lijst gaan maken, echt alles is op dus zal een volle kar worden. Ik zorg dat ik om 9 uur voor de deur sta!! Lars ga ik nu lekker in bad doen want als ik de boodschappen heb gedaan en ik heb gepoetst hier dan ben ik vanavond helemaal op. Ik denk niet dat we vanavond nog uiteten gaan.... mijn moeder is een weekeind weg en ik denk er net pas aan dat we zijn vergeten onze vrienden te bellen om op te passen. Ik zal ze zo nog ff bellen maar is natuurlijk wel kort dag. Zo ik ruik de poep weer hier, bleghhh ik maar eens aan de gang hier.
het weer is ook weer helemaal bagger natuurlijk. Beterschap hoor Wen met je zieke mannetje en kindje. Wat zijn ugjes? Ik gok schoentjes?!? Ik moet ook nodig voor Lars naar de stad maar het komt er maar niet van. Hij heeft geen shritjes enz wat nog past. En rompertjes gaan ook erg strak zitten. Nou de boodschappen zijn gedaan en opgeruimd. Pff toen moest ik gaan zitten. Ik heb echt een zere buik niet normaal. Geen bandenpijn maar kan ook niet zeggen wat het wel is. Nu moet ik nog gaan poetsen en ruimen maar dat doe ik strakkies. Dadelijk wel even al puinruimen. Dan nog naar de bakker want ik ben natuurlijk de taarten vergeten haha. En als Remon thuis is dan poetsen we hier wel alles. Die schat werkt zich een slag in de rondte. 6 dagen in de week en 4 avonden. Pff heb wel medelijden met hem. En we vinden maar niemand die het team kan versterken. Ik durf niet goed dingen van hem te vragen om te doen. Ben dus wel blij dat hij het zelf vaak aanbiedt. Ik las trouwens op zenz dat het kindje van Nijntje is overleden. Maar ik kan nergens vinden waaraan. Dat is echt vreselijk zeg pff je zal het meemaken.
Het kindje schijnt al niet helemaal goed te zijn geweest. Heb ik begrepen. Maar dat hij dood is gegaan is toch n verrassing. Ze moest daarna nog bevallen, lijkt me zo hopeloos bevallen van een kindje waarvan je weet dat hij al is overleden. Hele mooie naam trouwens heeft dat jongetje: Ian Leonard. Ik was er ook best van geschrokken en t doet altijd wat met je als je dit soort verhalen leest/hoort.
Nou idd, volgens mij had het kindje iets aan zijn niertjes en vocht in de longetjes, dat hebben ze met een drain proberen te verhelpen. Na de ingreep ging het heel goed, maar bij de controle van 33 weken bleek het hartje niet meer te kloppen. Vreselijk, wat verdrietig....bah...
Vreselijk. Ik begreep nergens uit wat er psies aan de hand was,maar ik ben ook erg weinig op zenz, dus dan mis je nog wel es wat.
jajaja vandaag mogen we officieel zeggen dat Lars loopt. Zie topic bij dreumes en baby daar staat een filmpje
Ik zal es kijken wanneer we klaar zijn hier. Elmar is zijn product weer aan t verkopen en ik heb mijn deel van de zoldertrap 1 x in de verf staan. Gelijk alle plinten meegenomen, want als ik moet wachten op ELmar dan ben ik bejaard. (weet ik gelijk waarom ie n vrouw heeft gezocht die 10 jaar jonger is dan hij) Het ziet er geweldig uit. Na t weekend nog es schuren en opnieuw in de verf en dan is dat dat.
Zo, hier is de bom gebarsten! Lars en ik hadden ruzie vanmorgen! Hij riep even tussen neus en lippen door dat ie ging motorrijden met een vriend! nou je moest eens weten hoe ik het had. Ik barstte in janken uit en riep dat ie alleen maar aan zichzelf dacht. Dat hij het niet eens in zijn botte kop haalde om mij te vragen wat mijn plannen zijn! Hij beslist maar en doet maar en ik maar als een brave vrouw thuis bijven. Dat ik vond dat ie vluchtte en heel egoistisch bezig was. Hier was hij behoorlijk van geschrokken en had het gewoon echt niet in de gaten! Hij riep dat het hem speet en wilde meteen kroelen, wat ik heb afgewezen. Hij zei dat ie met veel plezier thuis kwam bij ons, maar ook graag motorrijdt????? God heb je dan een bord voor je kop! IK BEN GEEN HOBBY EN ZO IS JE KIND DAT OOK NIET! Ik ben boos naar boven gegaan om te gaan pitten! Zij het niet dat astrid ook haar jankdag heeft, tandjes, niet te weinig ook! Dus ik weer naar beneden met astrid! Komt die sneak binne met ene bos rozen en gaat ie zitten huilen (dat heeft ie echt nog nooit gedaan). Hij is nu wel evengoed gaan motorrijden, want het hotel is al geboekt. Maar ik denk dat ie een volgende keer wel nadenkt! En ik, ik ben helemaal brak! Moe, en verdrietig!
huh, wacht even, hij gaat motorrijden, maar blijft hij dan slapen in een hotel?? Nou en terecht dat hij de volgende keer goed nadenkt!!! Nou er komt een dikke knuffel van ons jouw kant op....voor een beetje verlichting laat maar zeggen!!!
Ja semmie, als wij/hij motorrijdt, dan doet ie dat in de ardennen. Alhoewel wij daar vlot kunnen zijn, is het leuk om de hele dag daar te toeren...Enne thanks voor de knuf!
Zo ik heb net mijn broertje aan de lijn geha om me te feliciteren grm. Een week te laat maar okè. Waarschijnlijk gaan we een week voor de kerst naar Noorwegen. Dan ligt er daar ook meestal sneeuw. Ze krijgen per 1 oktober een appartement dus dat is wel fijn. Dan kunnen we een weekje daar vertoeven. Heb er wel zin. Waarschijnlijk gaan we met de auto en de boot. Dan is het 8 uur rijden tot Denemarken, ong. 6 uur op de boot en dan nog 1 uurtje vanuit Oslo naar hun thuis. Ik heb er eigenlijk wel zin in!! Omdat mijn broer daar blijft na zijn studie lijkt het me wel super om er nu al een keertje naar toe te gaan. En in de winter zijn de gletsjers natuurlijk adembenemd. Ik ben nu lekker aardappeltjes aan het koken voor een zuurkoolschotel. Normaal doe ik gewoon stamppot maar duur Susanne kreeg ik trek in een zuurkoolschotel. Dus die wordt vanavond gemaakt. UIteten wordt nog een week uitgesteld. Huis is schoon, boodschappen zijn binnen, Remon is thuis dus eindelijk echt weekeind.
Sjee, hij ging huilen? Ik heb t nog n x gelezen, want ik d8 echt dat ik t verkeerd begrepen had. Ik snap evengoed niet, dat ie dan nog wel gaat. Hier is de soldertrap helemaal geverfd, van de week nog 1x schuren en in de verf en dan joepieee! Zijn we op de helft, hihi. Dit behangetje is wat we erg leuk vinden: http://meisjes-behang.debehangsite.nl/m ... 230&p=2630 die doen we dan op 1 muur. Leuk contrast tegenover t donkergrijze. En er zit glitter in, waardoor we weer wat licht terug proberen te krijgen in de ruimte. Als het goed is, komt het rood van de vloerbedekking wat we op de trap gaan doen overeen met 1 van de rode bloemen op t behang. Wil nog ff checken,anders heb ik nog wel hele andere behangetjes die ik ook erg leuk vind.
Ja precies.. terwijl er een heleboel redenen kunnen zijn waarom dat je duizelig bent.. Het lijkt mij nl ook dat het door stress komt en vermoeidheid.. De huisarts (arts in opleiding ) wist ook niet wat het was.. had wat testjes gedaan die allemaal goed waren. De arts vroeg wel steeds aan Mischa.. "wat denk je zelf" Tja.. als hij het zelf wist, dan zat hij daar niet...toch?! We hopen er maar het beste van. Hij heeft er met name in de loop van de dag last van.. niet als hij slaapt en ook s'ochtends niet... Ook vanmorgen vroeg ik of hij er last van had en dat was ook niet het geval.. (dus ik denk idd door stress en vermoeidheid) met name door het werk en natuurlijk ook de zorg voor onze kids!
HE ZIEN JULLIE DIT WEL.....................??? ben me daar een partij apentrots!! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=19809