hahaha.. JAHAA,.... @ minni, ik snap wel waarom hij is gegaan. Hij had al een kamer geboekt! En die kun je dan niet meer annuleren. Tsja.. en wij zijn ook geen filantropische instelling hoor!
haha, helaas dan. Zo wij gaan bij onze ouders slapen om onder die verfstank uit te komen, hihihi. Doeiiii
Najaa zeg muts die ik ben.....loop me daar een giga verhaal te tikken plaats ik hem bij het filmpie van Lars....whahahaha heb het snel verwijderd... Maar goed hoor van Lars, die luie donder van mij vertikt het nog steeds....dus moeders blijft zeulen..... Ohw Deboor, o.k de Ardennen, tja daar ga je niet voor een paar uurtjes toeren....Hopelijk leert hij ervan voor de volgende x, een beetje overleggen kan idd geen kwaad...mannnen...grrrrr Hey minni gaaf behanggetje, lekker flower power...maar door de glitters erg cool!! Ohw jummie zuurkoolschotel, mmmmmmmmmmmmmm Ik heb van die gare pannekoeken gegeten bah....en de tomatensoep smaakte me ook niet....nou dat wordt vanaaf weer lekker snacken...
YES, wij hebben weer internet! Heb net onze nieuwe router geinstalleerd en hij loopt als een trein Kan ik ook eindelijk Lotte's logje weer updaten.. Lullig zeg van Lars, heeft hij gewoon geboekt zonder vooraf overleg??
Zo ik ben net even bij de buurtjes geweest. Hun zoontje is 1 geworden en ik dacht dat ze het morgen vierden,maar het was vandaag! Gelukkig was ik op tijd... Astrid is Zooooo toe aan de peuterspeelzaal! Die vind het zo leuk om met andere kindjes te spelen en deel te nemen aan hun spelletjes! En .......... de rat............ ze klom zelf op de glijbaan en glee er ook zelf vanaf! Pff en ik.. ik had bijna een hartverzakking brr.. wat een eng gezicht. Overigens had ze vanmiddag ook weer een stunt. Ze kan sinds deze week zelf in haar stoeltje klimmen. Nu vergeet ik dus nog weleens aan te schuiven en madam had het meteen door hoor. Ik was even plassen, kom ik terug... zit mevrouw gewoon op de eetkamertafel??!!!! Dat was dus ook al een hartverzakking! Kortom.. mijn rikketik heeft nogal wat te verduren gehad vandaag! Ik ga mijn meisje nog maar even wat drinken geven, want ze heeft zo te horen dorst! Ow.. en sinds vandaag zegt ze Mui... ookwel MUIS, haar knuffie..
Agos.. er komen nog wat tandjes door bij As. Kind heeft het zowat niet meer joh! Vooral in de avond dan heeft ze er het meest last van. Ik heb haar net in slaap moeten wiegen.. mijn klein monstertje heeft auw! Helaas heb ik geen zetpilletjes meer, dus ze moet er maar even doorheen! MOrgen haal ik wel nieuwe...dan ben ik toch bij ink en daar zijn de winkels open!
Aaah, zielig he, als die ukkies auw hebben. Hier hebben we de hele dag een kind wat overal op klimt. We hebben loeizware stoelen, maar meneer schuift ze opzij en klimt op (mn extra hoge) tafel. Hij klimt ook in en uit zn triptrap, bere lastig. Dus die manoevreer ik steeds achter mn eettafelstoelen, zodat hij die ook niet makkelijk verschuift en hebben we 2 in 1. Maar hoe dan ook, sinds de vakantie ben ik de hele dag achter mn kind aan t kachelen geweest om hem van de tv en uit de boekenkast te halen. Ik heb hier en daar er wat op gevonden en op sommige dingen staat straf. Gelukkig gaat ie nog dagelijks in de box, anders had ik geen leven meer, hahaha. Ach en hee, hij mag ook wel heel veel klimmen hoor, daar wordt ie alleen maar handiger van, denk ik. Al met al valt ie ook heel weinig, ondanks ie ook de hele dag rare capriolen uithaalt. Gek kindje, maar ik vind het wel prachtig allemaal. Heerlijke leeftijd, hoor!
ohw ja, dat klimmen. mmm wij hebben hier ook zo'n klimgeit....lopen doet ie niet maar klimmen...pffff hij zit werkelijk onder de blauwe plekken zelfs op zijn kont...ghihihi van het klimmen onder de douche....aaahhh was wel ziellug hoor, viel die op een stapelbeker.....arm schaapje. En die tanden weet wat je bedoelt Sem krijgt in ene keer boven twee kiezen en twee tanden door, beneden ook twee kiezen, ikzelf vind dentinox heel fijn, verdooft het tandvlees een beetje....nou verder is het de zoon van appie kwijl...hihihi
hier ook een klimgeit alhoewel hij vandaag weer heerlijk aan de wandel is. Remon is nog ff boodschappen doen met hem. Ik was de taart vergeten hihi. Dus ik kan lekker bijlezen. Verder ga ik dadelijk alles startklaar zetten zodat ik niet veel meer hoef te doen dan drinken in te schenken. Ben bang dat ik anders vanavond weer zo'n buikpijn heb.
ik zou de flessen ook gewoon voor de grijp neerzetten joh hihi. Leuk ik heb wel zin in een feestje (Inky: ow en steeds als ik tegen je an loop te kletsen op msn blijk je offline te zijn! Knap irritant, want kennelijk registreert ie dat later!) Zo, hier een baggernacht achter de rug! Astrid wilde gisteren overdag al niet slapen. Nou gisteravond ook niet hoor! Krijsen. ze had pijn! Geen zetpil meer in huis, dus ben ik naar de buurtjes gegaan en die hadden panadol voor peuters! Mooi! Ding erin gepropt, getroost en ik heb haar niet meer gehoord. Maar.de jongeren bij het cafe des te meer! Rennen, toeteren, hardop praten, roepen weet ik veel wat voor herrie nog meer! Wat word ik daar sjago van zeg! Dus ik heb tot 4.00 wakker gelegen, toen viel het kwartje bij mij dat ik het raam misschien beter dicht kon doen! Dat hielp! Vervolgens was er een kat in mijn kamer gesneakt! Dat kreng gaat zich in de nacht poetsen en arghhhhhhhhh, dat geluid kan ik ook niet hebben, dus kat eruit geswiept! en toen kon ik eindelijk slapen. As gaat zometeen lekker op bed, of ze wil of niet en ik ga ook!
Hier een bar slechte nacht, Luc heeft de hele nacht lopen spoken.hij was bang en waarvoor voor Dinosaurussen.pffff.elke keer na een uur slapen werd meneertje badend in het zweet wakker en schreeuwde moord en brand.pffff zwaar nachtje was dat. Sjoerd is nu lekker met hem zwemmen.Sem ligt op bed en ik doe een poging om een goed boek te lezen.maar ik denk steeds aan een enorme berg strijkwas die d'r maar staat te staan.grrrrrr.
zondag = rustdag he semmie, dus geen strijk. alles staat hier startklaar. Kom maar op met de visite. Lars ligt nog bed en hopelijk houdt hij dat nog een uurtje vol. Voordat hij naar bed ging liep hij netjes met me mee naar de trap, klom zeld de trap op en liep naar zijn kamertje. Wat een genot!
Pff hier is het bal! Lotte heeft al sinds vrijdag onafgebroken 39+ koorts. Normaalgesproken zie je dat de temp gedurende de dag wat lager is om 's avonds weer op te lopen alleen bij Lotte is het continue! Vanochtend om 07.30 u had ze 39.3 en net was het alweer 39,8 In principe geef ik haar alleen 's avonds voor het slapen een zetpilletje maar we hebben er net toch ook maar 1 in gestopt in de hoop dat ze wat kan slapen. Ze eet nauwelijks, wil alleen maar yoghurt en ik vermoed dat ze keelpijn heeft. ze ziet er zo zielig uit met die waterige ogen en wanneer ze wakker is komt er alleen maar een heel zielig mama, mama, mama uit. Inky, veel plezier vandaag!
agos wat sneu voor Lotte. Als ze keelpijn heeft kan je best ff naar de HA-post gaan. Ik weet wel toen Lars zo moeilijk at en alleen maar wilde drinken ik ook bleef wachten. Tot mijn moeder zei dat ik maar eens met hem naar de HA moest. Hij kreeg een penicillinekuur en na 2 keer het drankje knapte hij zienderwijze op. Keelpijn is ook echt rot. Beterschap en een dikke kus voor Lotte
Thx Inky, als ik morgen al niet een afspraak bij de HA zou hebben dan was ik ook naar de HAP gegaan. Na de zetpil van vanochtend ging het alweer iets beter, ze werd iig zwetend wakker en was daarna een en al vrolijkheid. Ik zie dat er ook weer een tandje gaat doorkomen en dat zal ook wel mee spelen. Wat is het trouwens rustig hier, waar is iedereen?
Inky heeft een feestje en ik was daar ook.hihi. Semmie? geen idee. Susanne? Geen idee De rest ook geen idee. eigenlijk heb ik dus geen idee wen!
ik ben er ook weer hoor. mijn moeder gisteren weer op het vliegtuig richting NL gezet. De rust keert hier weer terug. Het volgende bezoek staat over 4 weken gepland. Tijd dus om wat doe het zelf klussen te ondernemen in huis. Het is hoog nodig. Zo wil ik deeze week onze slaapkamer schilderen. Dat had vorig jaar al gebeurd moeten zijn.we zijn niet zo van die doe het zelvers.zeker niet met de hitte hier.! Vanmiddag hebben we weer eens een zwemafspraakje. We gaan naar kennissen die ook en zwembad en 2 kleintjes hebben en zo wordt het een heel zwemfestijn. Sinds nederland zijn de kinderen niet meer weg te slaan bij de TV. We hebben een dvd gekocht van de teletubbies (of was het nu teringtubbies) en ze kunnen er geen genoeg van krijgen.Ze lopen samen hand in hand naar de TV, gaan zitten in hun eigen fauteuil en roepen TELETUBBIES! zelfs de afstandsbediening wordt aan mij gegeven!.Ik kan die dvd's nu al niet meer horen.pffff Gupsie.is Lars al terug? Ow Wendy.heeft Lotte nog een nawee van een Antilliaans virusje? Ook hier zijn de meiden verkouden (met grote groene griezels) Zo te horen heeft Lotte een keel en/of oorontsteking.arme meid! Probeer vooral koude dingen te geven. Ijs en koud appelmoes enzo.dat vindt ze misschien wel lekker. Serkte hoor.dikke kus van de meiden Inky hooe is het feestje geweest? Ik hoop dat je het niet te druk gehad hebt! Ik spring eens mijn zwembadje in.de dames doe ff hun middagtukkie doei