Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hee slaapkoppen!

2. Niet meer actief

Zometeen ga ik een afspraak maken met de ha. Ik heb nu al dagen hoofdpijn tegen het einde van de dag. En nu ben ik er ook mee opgestaan! Ik laat ff mijn bloeddruk controleren!

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    jaa das een goeie deboor, kan op hoge bloeddruk wijzen.kweet er alles van!

Inky: wat gaaf dat je je beeb voelt.ik dacht ook dat ik wat voelde, maar ik voel nu al 2dgn niets meer.

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw en Deborah, wel goed drinken hoor, anders krijg je ook koppijn!

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ik hoorde het gisteravond pas, Maxima de derde, die laten er geen gras over groeien (whahahaha zeg ik die ook binnen vier jaar de derde krijg) ghihihihihi

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    haha Semmie!

7. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hahah ja op een ander lijkt dat zo snel.hihi ik keeg ook mijn derde toen de ouste 4 was, maar bij jezelf is dat anders.

soms denk ik ook wel eens dat ik mijn beebje voel, maar is me nog even niet helemaal duidelijk of dat ook echt zo is.

gisteren weer lekker gesport en daarna even gezwommen. heerlijk!

SEMMIE. hahaha waarom vraag je mij om tips?
    als je zeker weet dat hij bang is zou ik hem zeker niet laten gillen! moet wel op je als ouder kunnen vertrouwen.
    maar hoe oud is je knulletje precies?
    kun je niet met hem praten waar hij bang voor is dan? (heb weleens van een vriendin gehoord dat een kindje ook elke avond verschrikkelijk bang was, bleek in het donker een ding aan de muur schaduw te geven waar het bang van was)
    slaapt hij bv op jullie kamer wel of is het daar ook?
    dan weet je misschien wat meer.

als ik weet hoe oud hij is, zal ik nog eens even diep graven in mijn geheugen, zal het vast wel met 1 van de 3 meegemaakt hebben hihih

wordt vervolgd.

----

ik ga zo ff lekker in tilburg naar de stad, moet even wat bovenstukken hebben, mijn buik is nu behoorlijk en alle t-shirts zitten te strak

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    uhmmm 2x geplaatst

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    oh doos, ik had bericht 3x geplaatst

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou ik vroeg het aan jouw Nancy, omdat ik weet dat jouw kids ouder zijn dan 3. Luc is 3 en hij heeft het ook bij ons op de kamer.hij wil gewoon niet alleen blijven.soms denk ik dat het show is en hij het afdwingt.maar soms lijkt hij echt bang.en huilt tranen met tuiten.

Ik blijf er ook niet graag een half uur of langer bij.want hij kan het heel lang volhouden om niet te gaan slapen.ik ben bang dat het van een half uur een uur en zo steeds langer wordt.hij heeft dit nooit gehad.op school hebben ze het gehad over dino's en vanaf die tijd is het.Heb gister een boek gehaald over platvoet en zijn vriendjes.maar vooralsnog helpt het niet veel.

11. Niet meer actief

zo, ik ben bij de HA geweest, bloeddruk is goed, dus nu maar ff stevige paracetamol gehaald met coffeine. (met toestemming van de HA)

12. monique71

monique71 Fanatiek lid

May 18, 2006
    1,108
    0
    0
    Hallo allemaal,

Inderdaad was het kindje van Nijntje ziek en het is het ergste wat je ooit kan overkomen om je kindje te verliezen.je bent wel moeder maar staat met lege handen. Het zal voor hen beiden een hele moeilijke periode worden om zo`n groot verlies te gaan verwerken en een plaatsje te geven. Maar uit ervaring weet ik dat het kan.

Hier gaat Isa als een speer. Ze loopt een aantal stappen los en heeft nu haar gebabbel uit gevonden haar kwebbel staat eigenlijk geen minuut meer stil.we zijn blij als het 19.00 is zodat we even kunnen bijtanken.

Minni: Moeilijke keus wel of geen 2de. Ik geloof niet dat je minder tijd of aandacht zou hebben voor Giulian omdat hij ouder wordt en op een gegevn moment vermaken die kids zich ook zelf. Kinderen hoef je niet een hele dag te vermaken en is namelijk ook de bedoeling dat ze zelfstandig worden.

Mijn moeder was ook altijd ziek of onderweg maar ik kan niet zeggen dat ik daar onder zou hebben geleden en garanties voor de toekomst heb je nooit.

Semmie hier hebben we met Kim dat probleem ook gehad van het bang zijn. Ook zomaar van de 1 op andere dag en als ik het me goed heriner was dit rond 2 jaar.wij hebben op een gegeven moment haar deur op een kier gehouden en het gang licht aan gelaten en het is ook vanzelf weer over gegaan. Kijk uit dat je je niet laat lijmen door het gehuil omdat kinderen heel erg goed toneel kunnen spelen. Wij hebben op een gegeven moment het spook uit het huis gezet.Marco deed haar raam open en zei toen dat het spook weg moest gaan en niet meer terug moest komen. Bij haar werkte het prima. Maar dat komt ook om dat ze alles geloofd wat haar vader zegt. (hihihihihi)

Inky wat kun jij je beeb al snel voelen.leuk voor je en je hoort het inderdaad vaker dat je het bij de 2de al heel snel kunt voelen.

Gupsie.gelukkig geen hoge bloeddruk en ik hoop dat je snel van je hoofdpijn bent verlost. Hoe gaat het met As.

Sabrina alles weer rustig bij jou in huis.hoe gaat het met de twins.

Wendy heel begrijpelijk dat je zo denkt. Ik heb het zelf ook een tijdje gehad na mijn miskraam. Ik was gelijk met mijn vriendin zwanger. Zij was uitgerekend op 5 augustus en ik op 30 juli.ik kreeg met 12 weken een miskraam en zij beviel op 30 juli. Erg dubbel allemaal.
    Of je die babydoos zou moeten gaan halen? Ik zou het dus niet doen en waarchijnlijk sturen ze deze wel op. Ik zou wel even bellen naar hun anders bellen ze jou na de bevalling en dat zou ook pijnlijk zijn.

Verder weinig nieuws.vanmiddag shoppen met mijn moeder en Kim en natuurlijk gaat Isa ook mee.kijken of er leuke kleding is te vinden

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Je hebt ook leuke tekenfilmpjes van platvoet, maar dan moet je eerst zelf maar kijken, want er kunnen T-rexen in voorkomen en dat is weer erg spannend.

Mn nichtje heeft t ook gehad met draken en heksen. (mijn schuld, denk ik)

Je zou m een platvoet kunnen geven in zn bedje en Platvoet stuurt de stomme dino's dan weg, zodat Luc kan slapen. (of t hept,moet je nog maar zien natuurlijk)
    En anders samen wegjagen.

Hoop niet dat t de volgende zwangerschapskwaal is. Mn moeder wist dat ze zwanger was, als ze migraine kreeg en die bleef dan ook gezellig 40 wkn hangen.

Ik wacht nog op Elmo.

ELmar is vanavond laat thuis en ik heb voor mezelf zuurkoolschotel gemaakt. Mjammie!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Hmm lekkere he die stamppotten.
    Ik ga een boerenkoolstamp maken met kruimeltjes gehakt. En we laten Lars maar weer eens proberen.

Remon is vanmorgen al bezig geweest boven. Dat is wel fijn! Vanavond is ie lekker thuis dus mag hij Lars in bad doen en naar bed brengen.

Ik heb het lekker druk. Moet veel leuke opdrachten en ideeën zien te vinden voor de kinderboekenweek en meteen onze themaweek. We hebben als thema dieren en gaan ook naar de dierentuin met de kids.

Nou Lars wil nu niet echt slapen hij ligt al ene half uur te keten in babbelen in bed. Zal hem er zo maar uithalen en ff laten spelen beneden en dan om 16 uur nog eens proberen. Kan ik mooi ff Oprah kijken. Tegenwoordig kijkt hij niet veel meer mee met de tv dus dat is wel fijn.

Tot vanavond!

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Giul en ik zijn net wakker geworden. Lekker slapie gedaan!

Giul heeft voor t slapen gaan wat toetsen van mn laptop gesloopt. De w zit nog niet goed vast, dat lukte me niet.

Ik zie nu pas je bericht, Monique. Aan jouw reaktie (net als die van Nancy, Inky, Semmy en Gupsy) heb ik wat. Ik sla t allemaal op mn harde schijf op (koppie)en je hebt n punt als je zegt dat op n bepaalde leeftijd de kinderen minder willen mama-tanken. Dat vergeet ik wel es. Dan wil ie liever met zn vriendjes spelen natuurlijk.

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ow, en Wen, had ik al gezegd, dat met mn eerste zwangerschap, de pijn regelmatig terug kwam tot nadat Máxima bevallen was (en een vriendin die gelijk met mij uitgerekend was. Haar ben ik een tijd uit de weg gegaan en ik ben misselijk van jaloezie geweest op haar. Ik kon haar wel wurgen van ellende. Nadat ik haar een brief heb geschreven, waar zij heel pittig op reageerde, is het voor mij makkelijker gegaan met accepteren van haar zwangerschap en mijn miskraam. Na mijn uitrekendatum leek het zelfs wel een tijdje uit mijn systeem. Maar nu ik dit schrijf,komen die gevoelens weer boven en weet ik dat ik altijd wel iets van die miskraam met me meesleep)

Wen, ik heb tijden gedacht, dat ik iets moest doen om deze zwangerschap en het kind meer te laten leven. Ik ben jaren al opzoek naar t perfecte plaatje van een klaproos die voor mij die zangerschap en het kind symboliseert. Ik wil(de) dat plaatje onder op mijn buik laten tattoëren.
    Het symbool van het mooiste en meest fragiele wat er voor mij bestaat.
    Misschien heb je iets aan mijn manier van verwerken.?

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat is die zuurkool hemels lekker. Jammer dat Giulian het ook zo lekker vindt.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    MMmzeker.ik heb rode kool gehad, ook lekkel.

toen ik mijn miskraam heb gehad, (14 weken) heeft Sjoerd een houten kistje getimmerd, daar hebben we alle herrinneringen ingedaan, de echo, de eerste knuffel, het 1e paar sokjes, en het vruchtje zelf.ik heb hem in de tuin geplant en daar een japanse esdoorn op geplant.en elk jaar wordt mijn japanse es mooier en mooier en elk jaar slijt het verdriet een beetje meer, maar het is en blijft mijn 1e kindje onze kleine Essie!
    Heh bah, krijg er weer kippenvel van als ik er aan denk.

Minni wat een mooi idee, een klaproos. Mijn vriendin heeft een tatoo van het voetafdrukje van Sil laten zetten op haar schouderblad.is ook erg mooi, maar dit gaat niet met een mk natuurlijk.

Monique Minni en Nancy bedankt voor de slaaptips.ga het vanaaf meteen proberen.maar Luc is nu met Sjoerd douchen en hij roept nu al over de beebiefoon.ik ga niet slaaaaaapen.pffff gelukkig heeft ie vanmiddag een uurtje geslapen dus hoeft hij nog niet.
    En wat dat lijmen betreft.ohw dat kunnen ze idd super goed.het zijn ratjes die kleintjes.kleine manipulatorretjes.ghihihi maar wel scheetjes!

Fijn deborah dat de bloeddruk goed was, alweer een zorg minder!

19. Niet meer actief

zo poehee. wat een dag! Ik ben vanmiddag met as naar een speelboederij geweest. Wauw dat vond ze leuk zeg! Ze is zelf de ballenbak in gegaan en op de glijbaan geklommen en afgegleden hahaha. Ik hoefde niet eens bij haar in de kooi te staan! Relaxed!

Ow. heb ik jullie niet eens verteld. Ik heb een kleine dief! Gisteren bij het kruidvat iets afgerekend, ging toch het alarm af. Na 2 keer mijn ding over de magneet gehaald te hebben, gingen we toch maar even in de buggy kijken. Had mevrouw een glitterboek te pakken! .Zat er lekker in te wijzen en keek er helemaal blij van! Dus tsja. ik kon niet anders dan kopen! Maar dit wordt geen gewoonte hoor, anders kan ik alles kopen wat ze meesnaait.jatmoos!

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha dat is de reden waarom ik altijd Lars en de buggy check. Hier oo zo'n dief. Vooral bij de zeeman.

@Semmie wat goed dat je bloeddruk okè was. Hoef je nu niet meer aan de medicijnen of zorgen die ervoor dat het zo stabiel blijft?

Pff als ik dat zo lees over die miskramen, is wel heftig zeg. En tjeetje semmie ook met 14 weken nog. Goh ik ben nu 14 weken. Dan denk je toch weer ff na zeg.

Nou wij hebben de stamppot op maar ik niet veel. Was weer ouderwets misselijk. Weet nu bijna zeker dat het terug komt als ik veel doe.
    Dus morgen na het werk doe ik niks. Ja een vergadering en Remon mag frietekes halen. Blehg moet er nu niet aan denken maar goed.

Dadelijk duik ik mijn bed al in. Heb de nieuwe Kinderen en de Viva Baby gekocht daar ga ik maar eens in lezen.

En om maar ff door te klagen, ik heb nu al 3 weken last van mijn linker been. Vanaf mijn onderrug (heel laag) en mijn bil naar mijn bovenbeen en kuit. Daar doet het pijn. Echt van die steken en pijnscheuten schieten erin. Soms zak ik er ook gewoon door. Ik dacht eerst dat het van het bed kwam maar het lijkt me nu toch sterk.
    Hebben jullie een idee?

Share This Page