Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wowwww leuk Minni.. heb je ookal een filmpje van Elmo? eh. de rode elmo bedoel ik..hihi

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hahaha leuk joh!
    maareh.. we weten nu nog neit waar je hem gehaald hebt!

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    van ebay!
    hij werd vandaag gebracht helemaal vanuit Groot Brittanië.

We zijn vandaag begonnen met t sloopwerk, zodat we morgen aan de wc kunnen gaan beginnen. Zal zo happy zijn als ik 's nachts ongestoord kan gaan piesen!

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Haha en ik zal blij zijn als ik overdag eens ongestoord kan piesen. Ons toilet beneden is er nog steeds niet, hebben we er vorig jaar uitgesloopt en nog geen nieuwe voor in de plaats. Wij moeten dus verplicht boven en zo ook onze gasten..niet handig want badkamer moet dus altijd netjes zijn :cry:

Mijn werkweek zit er bijna op, moet vanavond nog even wat verslagen uitwerken en dan heb ik weekend!

Ik merkte vandaag dat een hoop mensen naar mijn rechter tiet zaten te staren, zat me de hele tijd af te vragen waarom dat nou was. Pas toen ik naar het toilet ging zag ik dat er een behoorlijke tandpasta vlek op mijn truitje zat :oops: Niemand die dat dan ff tegen je zegt!

Suus, lekker blijven praten hoor hier en vooral niet in je eentje mee blijven lopen!

Sabrina, heb idd overwogen de antibiotica (hier een wit drapje) door de fles te doen alleen zou ze dan te weinig binnen krijgen als ze haar fles niet op drinkt. Dus jouw tip om het door 50 ml melk te doen neem ik dankbaar in ontvangst!

Verder ook niet veel te melden..

5. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    whaha ja dat heb ik ook regelmaitg wen, dan heb ik balpen ofzo op mijn gezicht zitten en niemand die het ff komt zeggen.

nou alles is nagekeken hier. Nog ff de lessen voor morgen doorkijken en dan gaan we hier in bad lekker luieren.

Tot morgen dames

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Denk erom, dat je niet alle flessen ervoor gebruikt en alle spenen, want ik zou de fles waar t medicijn in heeft gezeten niet meer gebruiken als ze medicijn vrij is (weggooien dus). Plastic is poreus en er blijft altijd wat van die bende in t plastic zitten en dan krijgt Lotte nog heel lang die troep binnen.

7. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee suus en Sabrien,ik zie dat jullie op slot zitten. :D

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Jeeh daar zeg je wat! Heb ik totaal niet bij stilgestaan, ik heb nog wel een reserve fles ergens..

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedesmorgens allemaal,

Tjeee minni die Elmo is echt gaaf, is er zoiets ook niet binnenkort van Ernie? Giulian was volgens mij wat terughoudend of niet....maar ja tis ook nie wat als zo'n ding ineens begint te lachen en te springen...ghihihihi

Hier ondanks de verkoudheid een redelijke nacht gehad, 1x eruit om Sems bed te verschonen....die zat werkelijk onder het snot.....maar zo'n ui bij zijn bed, stinkt verschrikkelijk maar helept grandioos!

10. Niet meer actief

Zo.. ik ben weer eens wezen neuzen op zenz.. Haha. minni, ik moet wel lachen hoor, ik lees daar hetzelfde als hier! (copy paste)

Verder zag ik dat monique ook lekker druk aan het schrijven was daar.. en Wiefke terug! Leuk, ik ben wel benieuwd waarom ze nu eigenlijk ineens weg was. Maar goed.. dat lees ik nog wel een keer.

Ik heb gisteren lelijk veel geld uitgegeven! Kleding voor mij en mijn man! Zo meteen ff naar de peuterspeelzaal voor kennismaken en dan inschrijven!

Verder weinig doen denk ik..

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja klopt.. heb ik om gevraagt.. er is daar toch niemand meer om te kletsen en sibrine en ik kletsen gewoon hier mee!

tsss.. hoe vindne jullie dat? ons nieuwe bed zou na 4 tot 6 wkn geleverd worden, ik dus gisteren gebeld, want het was al 6 wkn geleden.. komt hij pas in wk 42! over ruim 2 wkn dus!
    We konden al wel vast de lattenbodems en matrassen hebben die ze dan op pootjes konden zetten..En de ombouw komt dan pas over 2 wkn..
    Wat zouden jullie doen?

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Lamaar komen! Dat zou ik doen.

Haha, niet helemaal copy paste he.

Ik ben ook benieuwd naar Wiefke dr verhaal.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Elmar zit nu in onze "grot", liever hij dan ik. Mij krijg je met geen stok dat kruipluik in!

14. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    @ Susanne: Ik hoop dat alles loos alarm is en er geen ms wordt geconstateert. Het vervelende van deze verschijnselen zijn wel dat het overal bij kan horen en als je kijkt op internet dan voldoe ik op dit moment ook wel aan de eisen die MS met zich mee brengen. Ik begrijp wel dat je man dit laat onderzoeken vooral omdat zijn vader dit ook heeft/had. Is het eigenlijk erfelijk?

@Minni wens Elmar maar veel plezier in zijn "grot".....mij krijg je er ook niet in.

Wat betekend eigenlijk "op slot"........

@ Sabrina..........Kim doet het uitstekend op school en heeft gelukkig veel vriendinnetjes die hier graag over de vloer komen. Ze begint wel wat brutaler te worden maar dat hoort waarschijnlijk bij de leeftijd.
    Isa doet het ook prima en is een ondernemende dreumes aan het worden.....ze heeft wel een heel erg hoog knuffel gehalte op dit moment.........heerlijk........

Verder hebben wij gisteren de box weg gehaald....wat een ruimte. Isa zat er eigenlijk niet meer in omdat ze vanaf dag 1 er een vreselijke hekel aan heeft en op de vloer is het een schatje.....ze wil nu tegenwoordig graag in het wipsoeltje zitten. Zodra je haar wat te drinken aan bied gaat ze zelf in haar stoeltje zitten en kijkt gelijk naar de Teletubies....ook gaat het lopen steeds beter.......het blijven een paar stappen maar het gebeurd nu wel vaker op 1 dag.....

Al met al ben ik een gelukkig mens en een trotse moeder.....elke dag is weer een verassing met die uk en met haar zus is het 2 handen op 1 buik....als Kim huilt gaat Isa haar troosten en andersom zoekt Isa Kim nu veel vaker op om getroost te worden door haar zus.....het is ook een vertederend gezicht die 2 meiden met elkaar.

Inderdaad ben ik vaker op ZenZ te vinden dan hier....maar als jullie daar problemen mee hebben dan zeg je het maar. Ik wilde jullie evengoed op de hoogte houden van het wel en wee van mijn gezin maar mocht de intresse er niet meer zijn dan laten jullie het me maar weten...even goede vrienden.....

Ik ga weer eens wat doen..moet vanavond nog werken en gelukkig kunnen we wel van een vrij weeekend genieten.......

15. Niet meer actief

nee hoor monique.. geen problemen, ik deed alleen wat constateringen..

Ik ben vandaag bij de PSZ geweest enw auw.. as wilde meteen al blijven en werd meteen al opgenomen door de nieuwe kindjes. Maar goed, ze moet nog even wacht... ze is nog geen 2 jaar!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa weekeind.

Oh wat is dat toch heelrijk als je werkt dan geniet je van het weekeind. Morgen lekker uiteten met hubbie!

Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws te melden vanuit hier. Heb gewoon heerlijk gewerkt. De kids waren wel erg druk dus er komt waarschijnlijk regen deze kant op.

Oh en ons bed komt over 2 weken gelukkig, wat zullen we heerlijk slapen.

Ik zou het nieuwe bed al laten komen hoor suus (nou ja wat er is dan)

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hahahah ik zou wachten tot alles compleet was, maar ik ben een rare vogel wat dat betreft....

Pfffff volgens mij is er storm op komst....mijn koters zijn verschrikkelijk druk.....lijken wel wervelwindjes....El nino!

Ai aia Astid nog even geduld meissie!

En idd Minni ben ook benieuwd naar het verhaal van Wiefke!

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow heerlijk Deboor.. dat As al wilde blijven.. Lisa vond er niet veel aan toen we daar waren om in te schrijven.. die wilde weer mee naar huis.
    Hier mogen ze overigens pas bij 2 jaar en 3 mndn.
    Achja.. heb dus nog tot maart de tijd om haar klaar te stomen voor de psz. hihi

@Monique.. of het erfelijk is, weten ze nog niet.. daar worden nog onderzoeken naar gedaan. Dus vandaar dat mischa zelf wil laten testen.

@Ingvild.. haha dus jullie kunnen over 2 wkn ook heeeerlijk slapen! hihi wat zullen we een slaapkoppen worden...hihi

We hebben dus besloten om het allemaal maar in 1x te laten komen en niet in 2 delen.. dan is het straks allemaal nieuwer zeg maar.. .. (nu ben ik een rare kwiebus.. ik weet het)

19. Niet meer actief

Astrid vind hte ook leuk om met oudere kindjes te spelen EN VOORAL NA TE DOEN!

pff.. mijn vriendin vroeg of ik vanavond nog naar haar kookstudio kwam..Ahhh.. vergeten. Ehm jahaa.. Dus vanavond naar kookstudio. Dt begint om 20.00. Lars gaat dan mee, en die gaat met haar man karten! Astrid nemen we dan ook maar mee, want ik heb geen oppas... die kan daar vast pitten!

Lars belde ook alvast om door te geven dat ie morgenochtend en zondag voor een klant nog aan het werk moet omdat ze de deadline niet halen (pff..en geloof me, het is geen makkelijke klant. Als ik zou roepen wie die klant was, dan zou het gros ineens met allemaal verhalen komen haha)

Deel Deze Pagina