Ohw.....das balen, werken in het weekend.... hahahah Susanne, dan ben je net zo'n kwibus als ik....zou ook alles in een keer laten komen..... Nou vanaaf nog even boodschappen halen, morgen aan de was en aan de poets en dan zondag....euhm misschien nog even met de jongens naar de dierentuin of zwemmen of het bos we zien wel.....
Ik heb weinig te vertellen vandaag. Wel weer naar n huis wezen kijken 150m2, maar ondanks ik verliefd werd, gaan we hiervoor niet uit ons huidige woning. Het zijn 2 woningen, waar er 1 van is gemaakt en nu weer 2 van worden gemaakt. Als het betaalbaar voor ons was geweest om het geheel te kopen, had ik vandaag nog de vraagprijs geboden. http://www.vrijehuizenmarkt.nl/index.ph ... andid=4934 en http://www.vrijehuizenmarkt.nl/index.ph ... andid=5078 De wc vordert gestaag. Alle leidingen aan- en afvoer zijn aangelegd, dus morgen moeten we beginnen met het inbouwen van t toilet zelf. Ben benieuwd hoe ver we gaan komen...
Zo jullie hebben allemaal een drukke dag gehad of niet? Wij iig wel. Al vroeg zijn we boodschappen gaan doen, rond 8:30. Daarna heeft lars nog ff gespeeld en zijn we richting opa en oma vertrokken omdat er boven gesloopt ging worden. Nij oma en opa moest lars ff aan opa showen hoe goed hij kan lopen en daarna daar in bed gelegd. Na zijn slaapje hebben we lekker gegeten en zijn we richting Deborah vertrokken om naar een speeltuin te gaan. Dat was echt super! Daarna was ik super moe en had ik lekkere hoofdpijn. We zijn dus niet uiteten gegan. Sterker nog ik heb nu nog niet gegeten. Dat ga ik zo maar eens doen. Nou hoe was jullie dag?
Wij hebben ook redelijk vroeg boodschappen gedaan.. om 9.30 uur. Daarna hebben we wat rondgelummeld in en om het huis en om 13.00 lag de hele fam. Coenen weer op 1 oor..hihi slaapkoppen he?! Om 15 uur ben ik met Lisa gaan wandelen , ja zonder een buggy voor haar mee te nemen en kwamen we "toevallig" een snackbar tegen waar we een ijsje hebben gegeten. Toen we thuiskwamen hebben we Tim en Mischa uit bed gedanst!..hihi die dame van me kan echt goed swingen zeg.. ze gooit haar kontje van links naar rechts! hahaha Daarna heb ik Tim een fles gegeven en de ramen gewassen omdat we morgen kraamvisite krijgen. Tja en de rest van de dag/avond achter de pc en af en toe tv gekeken en wat dingen uitgeprint (met dank aan Inky) Dit was dus onze dag in een notedop.. owja eigenlijk moet Tim nu een flesje (is nu 21.00 uur) maar hij slaap net lekker dus laten we hem nog maar even liggen tot max. 23.00 uur! En dan krijgt hij weer een fles en gaan we ons bed ook maar eens opzoeken.
Leuke foto; wat heeft Astrid op haar wangetje? Muggen? Wat n lekker daggie,Suus. Klinkt echt heel gezellig, samen naar de snackbar, oeps, en thuis de mannen wakker dansen. Wij zijn de dag begonnen met n lekkere pot sex, terwijl Giulian de nachtkasten leeghaalde en alles boven op ons gooide (haha, hoe krijg ik de aandacht). Daarna naar n kinderverjaardag en vervolgens Giulian bij oma gebr8. Thuis gekomen ben ik even gaan slapen en aan het eind van de middag erd ik wakker (nouja wakker, dat wilde niet echt lukken) In de tussentijd had ELmar weer n eindje in onze c geknutseld en ik heb er nog even bij gezeten, totdat we naar Chica Chica gingen om daar te eten (en natuurlijk te drinken: Margarita's!). Net Giulian opgehaald, die ligt in bed. Wij gaan nog n film kijken en ik hoop nog dat we de zaterdag net zo spectaculair afsluiten, als we m begonnen zijn. (nu dan maar zonder geklier van Giul)
hahaha...wat een verhaal Minni....ik kan wel een voorstelling van jouw begin en misschien ook wel het einde van je dag maken.....Ik moet wel eerlijk zeggen dat de keren dat wij zoiets doen met de dames op 1 kamer op 1 hand te tellen zijn.......voor mij veel te veel afleiding...(voor manlief ook wel eigenlijk) En als het gebeurt...dan slapen ze.... Hier een heeeeeel rustig dagje gehad. Ik ben zowel donderdag als de vrijdag op stap gegaan. Veel gedronken veel gelachen....maar vandaag moest ik wel de prijs ervoor betalen. Ik was niet vooruit te branden. We zijn niet verder gekomen dan ons zwembad. Geeft niks.... Suus: eigenwijs he...zo'n klein kontje dat heen en weer wiegt op ritme van muziek......daar wordt paps wel wakker van! Wendy: hoe is het in de ziekenboeg? Red je het allemaal? Inky: die foto is al erg gezellig! Leuk hoor! Gaat allemaal goed he? Semmie: is de storm al uitgeraast? Volgende week komt de eerste container binnen met de eerste artikelen die we tijdens onze vakantie in Nederland gekocht dan wel gekregen hebben. Veel speelgoed, en wat artikelen (sprei ) voor de kinderkamer die ik bij loods 5 in Zaanstad gekocht heb. (wat een leuke zaak iss dat!) Als alles binnen is (dan duurt denk ik wel nog 1/2 jaar...dan hebben we een compleet andere inrichting...hihi. Ik hou wel van dit soort projectjes. Minni: kun je al plassen boven?
Loods 5, 1 van de ruimtes doet workshops, volgens mij. Volgens mij ben ik daarheen ontvoerd voor mn vrijgezellendag destijds. Leuk! Hier doen we t ook niet normaal, hoor, sex onder t oog van mn kind. Ik werd er niet zo van afgeleid, maar toch irritant, hihi. Gelukkig hadden we t campingbedje nog staan en mocht ie daarin spelen. Voor hem maakt het niks uit, maar ik vind hem toch te wijs voor dat soort dingen. Zal je m ineens zo zien spelen, ofzo!... Vreselijk. Vandaag weer aan de wc. Hopelijk kan ik vannacht al boven piesen. Dan moet er daarna nog heel veel werk gebeuren, hoor. Ik ging net naar de wc en verlies ik zomaar bloed?!? Dat vind ik dan verd8. Mn NOD is nog lang niet. (gisteravond geen sex meer gehad)
Zo dan minni, lekker liggen rampentampen waar je kind bij is... Dat kan ik niet hoor. Nu moet ik zeggen dat Remon erg met mij te stellen heeft want die zit al vanaf de test zonder. Arm manneke. Maar klagen doet hij niet. Nou de hoofdpijn en vermoeidheid van gisteren hadden ene reden. Ik ben MEGA verkouden. Tjees dat is ook alweer 5 jaar geleden. Ik blijf niezen en kan mijn ogen maar half open doen. Gelukkig heb ik geen hoofdpijn en voel me verder goed. We gaan vanmiddag waarschijnlijk naar mijn ouders. Dan kan LArs lekker ravotten in de tuin daar en kan ik lekker bijkomen. Misschien kunnen we ook nog wel naar het bos gaan. Ben benieuwd of het daar erg nat is anders kan lars lekker lopen daar. Remon bakt vanavond pannenkoeken hhhmmm lekker met spek, nu heb ik er zin in. Hopelijk vanavond ook nog.
MMmm, pannenkoeken! Ik ga zo es kijken wat wij gaan eten. Elmar is er weer tussenuit geknepen. Hij gaat nu ff aan de auto van de buurjongen en vanmiddag gaan we weer verder aan de wc. De lomperd deed de voordeur zo subtiel dicht, dat Giul wakker schrok en ik nu met n niet uitgeslapen peuter zit, gezellig. Ik leg m om 2 uur weer op bed, in de tussentijd hoop ik dat er overdag leuke tv is, want wil ik lekker bankhangen. Ik voel me 100% beter dan de afgelopen tijd. Wat is dat lekker joh!
Gisteren had ik lekker een hele dag voor mezelf, jeetje wat was dat lang geleden! Ik ben om 09.00 uur vertrokken richting Brabant, eerst bij mijn zusje langs, toen bij mijn ouders, daarna samen met mijn nichtje de stad in gegaan en in Belgie een patatje gaan eten. Daarna nog naar een vriendin gegaan en toen terug naar huis gereden, was om 22.30 uur thuis. Doodmoe maar wel voldaan. Lotte heeft vanochtend haar laatste restje antibiotica gekregen, gelukkig maar. Arm kind krijgt er zo'n diaree van dat haar billen echt helemaal kapot zijn! Durf ze amper met een doekje aan te raken en zie dan haar snoetje helemaal vertrekken. Hoop dat het met een paar dagen beter gaat. Roeland is golfen nu, Lotte speelt in de box en zo gaan we lunchen. Als Roeland weer thuis is gaan we even naar Haarlem om schoentjes voor Lotte te kopen en verder geen plannen. Misschien vanavond even de open haard aan en lekker met een boek op de bank. Zo het heeft vannacht onwijs hard geonweerd, bij de eerste klap vloog ik zowat tegen het plafond! Suus, heerlijk he zo'n perongeluk uitstapje naar de snackbar hoe vind Lisa het trouwens om nu de aandacht te moeten delen met Tim? Deboor, waar ben je? Inky, getsie verkouden! Het lijkt ook weer te heersen en nu ben je er natuurlijk extra gevoelig voor. Beterschap! Minni, hoe gaat het met de wc, kan je al boven piesen? Sabrina, heb je eindelijk weer rust en dan zet je het op een zuipen, of is dat nog een reactie op het bezoek van je moeder? Haha Lotte heeft een heuse vriendschap met haar groene bodywarmertje, waar zij gaat, gaat dat ding ook! Roeland vertelde dat ze gisteren voor haar box stond te jammeren omdat haar bodywarmer er in lag en zij niet. Heeft haar toen maar in de box gezet en toen was het prima, ze wil ook echt alleen maar in de box als haar 'vriendje' er bij is Vanochtend heb ik er een paar filmpjes van gemaakt, zal ze vanavond even online zetten..
Pff.. ik zou dat niet kunnen hoor, met as op de kamer! Ik weet nog wel toen we in de caravan waren, dat wij sex hadden. Schuifdeur tussen As en ons was wel dicht... maar de volgende dag maakte ze toch wel verdachte geluiden..whaha @ minni..Yep muggebulten. Volgens mij komen die dingen bij ons in huis ergens uit of zo. Gisteren hebben we in de woonkamer, 16 om zeep geholpen! En je kan er zo weinig aan doen hè bij die kleintjes. Astrid heeft wel een bult of 10 over haal hoofdje verspreidt! @Inky, zijn die foto's leuk geworden? Of was dit de leukste (ik vind hem erg wijs)... Gisteravond zijn we met 3 wezen uiteten. We wilden eerst naar het Spoor http://www.spoor-t.nl/ Maar die was om 17.30 al helemaal volgeboekt! We zijn toen naar het pannekoekhuis in den hout geweest. Ook super druk, maar je wordt super snel geholpen, er zit een mega speeltuin bij voor de wat oudere kindjes...Echt heel leuk! Ik heb echt de speelmanie te pakken met As haha... ik zie haar zo genieten. Dan geniet ik ook, dus we gaan er gewoon een helezooi af hier in de buurt en de leukste onthouden we! Lars (mijn man haha) zegt en vindt ook dat ik het ultieme genieten van en met je kind wel heb uitgevonden! Wat een schat hè....Gisteravond mocht Astrid op zijn nek zitten hij deed steeds een sprongetje tijdens het lopen en zei dan HOP..haha.. En nu zit ze steeds Hop, hop hop..whaha. Vandaag doe ik verder niks. As heeft nog van 9.50 tot 12.10 geslapen.. IK OOK! dat had ik echt ff nodig. Ik moet het duidelijk wel rustiger doen, want ik heb best wat buikpijn.. En vannacht ben ik me de T geschrokken van onweer. Ik geloof dat ie in de achtertuin klapte man..kolere wat een knal. Ik sprong meteen op en lars daardoor ook. Ik mocht meteen in zijn armen liggen. Astrid heeft er gewoon doorheen geslapen.
onweer? hihi hier helemaal niks! haha @wen: Lisa vind het niet erg dat ik mijn aandacht moet verdelen. Maar ik probeer dan ook als ik even kan, even met haar alleen weg te gaan.. al is het maar naar de snackbar voor een ijsje..hahaha Soms vraagt ze zelfs : "Tim?" zo van.."waar is hij nu?" Hiihi ze kan hem nu al niet meer missen. Ook als ze geslapen heeft en ze van haar kamertje af komt, kijkt ze eerst in zijn bedje of hij er nog wel is... of als we beneden komen en Tim ligt in de box , dan zegt ze meteen : "Hoi Tim" Leuk he?! Ik smelt dan ook helemaal hoor! Zo ik ga nog even wat kleine dingen opruimen en de tafels wat schoonpoetsen met een babydoekje (waar die dingen al niet goed voor zijn he?!) Want om 14.30 komt mijn neef en zijn vrouw met de kids op kraamvisite (is de eerste keer dat ze hier komen, dus moet even extra goed poetsen)
hoi meiden jeee sex met de kinderen in de buurt, tja soms kan het niet anders...... maar toch. ons sex pitje brand erg laag op het moment, maar dat komt meer door mijn man. die durft niet! hahahahah Oh wen ben je in de buurt geweest.. Deboor, hoe kom je aan die buikpijn dan? had je met as ook he? suus, lekker hoor toevallig de cafetaria tegenkomen... hiih Ik heb geen onweer gehoord vannacht en hier heeft het ook geen druppel geregend hoor... maar kan nog komen natuurlijk. ik heb echt al een mega buik! (kan hem hier niet plaatsen, maar staat wel op zenz, dus voor de nieuwsgierige onder jullie...hihi) komt zo visite. oh ik moet morgen al om 6 uur op, moet om 7 vertrekken met een collega naar EDE hebben daat onze eerste schooldag.. duurt tot 16.30 dus zal wel kapot zijn daarna... zal vanavond maar vast vroeg ik bed duiken
Zo lekkere drukke daagjes gehad allemaal. Lekker hoor Wen zo'n dag helemaal voor je alleen, dan geniet je extra. Ik ben wel erg benieuwd naar het bodywarmer filmpje. Heeft ze nu al een imagenary friend? hihi We komen net van mijn ouders vandaan. Ik heb lekker met Lars in ene eucalyptus bad gelegen. Zodra ik de bubbels aanzette begon Lars te glunderen. Mijn vader heeft er foto's van gemaakt. Ik zal ze als hij ze door heeft gestuurd in mijn album zetten. We hebben lekker friet met verse stoofvlees op en Lars heeft maar liefst 3 hapjes op! OMa zat helemaal te glunderen dat ze iets had gemaakt dat hij at haha. Nu ligt hij lekker op bed. De eerste onweerklap viel toen ik hem net plat had gelegd. We hebben er samen even hard om gelachen en dat bleek te helpen. Nu onweert het enrom met hagel en flinke klappen, maar hij slaapt toch. Op http://larskardienaal2005.web-log.nl staan de andere foto's van de speeltuin. Ik hoop dat er nog iets leuks op tv is dan kan ik dadelijk gana bankhangen. Moet trouwens wel zeggen dat het nu flink bonkt achter mijn ogen en onder mijn ogen. Maar ik slik ieder uur Nysileen en dat helpt wel goed. Morgen gaan ze al vroeg hier de stroom aan leggen op onze nieuwe slaapkamer en daarna gana Remon en ik de kasten ophalen zodat die ook in huis zijn. En we gaan opzoek voor zeil. Ik wil iets met lente groen als zeil. Nu hebben we houttegels boven maar dat vind ik niks. Ik wil makkelijk en snel kunnen poetsen dus zeil lijkt me ideaal. nou prettige avond verder ps Sabine, ben je weer aan de zuip of ben je aan het bijkomen?
@Inky.. Leuke foto's op je weblog van de speeltuin.. ziet er erg leuk uit zo voor die kleine ukkies. Hier is het nu pas aan het onweren.. het valt mee hoor.. maar af en toe flitst en rommelt het wat. Lisa en Tim liggen lekker te slapen.. hebben er geen last van. owww wat ik nu toch weer gedaan heb. (ik kwam er telaat achter ) Ik heb een mail gekregen van Paypal...dat ik mijn gegevens moest aanvullen.. heb ik dus gedeeltelijk gedaan.. kom ik er achter dat het hoogstwaarschijnlijk een nepmail is.. Heb meteen maar voor de zekerheid mijn wachtwoord daarvan veranderd.. Dus mochten ze wat willen proberen.. zonder het nieuwe wachtwoord gaat het niet. Pfew..... hopelijk op tijd achter gekomen! Muts die ik ben!