Hee Nancy, wat n buik, joh! Hier begint t net te regenen. Ik kan boven nog niet piesen. Jammer. Dan wordt het pas volgende week... Ik heb net de buik van Spirit gezien, prachtig! Vanavond de pilaar van de trap weer geschilderd en ik baal als n stekker, want de onderste lagen lossen op en zakken naar beneden. Vele avonden voor niks gewerkt.Het heeft nu een week gedroogd, met de ramen open en t was perfect geschuurd, maar dan toch dit! Ontzettend *(^%&^$^%!
haloo allemaal, nou ik heb het hele weekend in bedgelegen, pfff.....super verkouden, koorts, keelpijn en vastzittende hoest....heb dus niet veel meegemaakt.
hahahah zou het? Ik ben in ieder geval door Luc aangestoken, en Sem ook....tjeemp wat een snotterparade hierzo!
O Gezellig. Nou hoop ik er doorheen te alsen, voel me keel nu ook al, maar hoop dat t door die gore verflucht komt. Vannacht gedroomd over mn overleden opa. Giulian zat bij hem op t strand te spelen en ik probeerde foto's te maken. Toen ik wakker werd, werd ik ongerust (ook vanwege de verflucht) en ben ik maar es gaan kijken bij Giulian. Die maakt altijd op spannende momenten hele diepe zuchten en dan weet ik dat alles goed is met hem . Wat een slim jongetje heb ik, he? Ik ben echt al maanden niet meer wezen kijken bij Giul, dus dit is echt uitzonderlijk.
Oi, susanne... ik hoop inderdaad dat je op tijd bent! Ik heb gisteren helemaal NIKS gedaan! Ik was echt zo moe en astrid ook haha. We zijn inde ochtend nog voor 10 uur naar bed gegaan en werden pas na 12 uur wakker. En in de middag kwam astrid zo nu en dan lekker even bij me liggen op de bank...HEERLIJK! Om 18.20 had mevrouw het wel gezien en wilde ze slapen.. OOK GOED! Vanmorgen om 7.30 werd ik wakker gejingled haha.. ze trekt dan aan het muziekkoortje boven haar hoofd. Nou ja, beter dan huilen toch! Ze kreeg haar melk bij ons op bed, toen douchen, daarna eten en nu is ze illegaal bezig! Tegen half 10 weer ons mandje in, dan lunchen en dan naar de VK en dan wasdag houden!
pff gelukkig is de wasdag gisteren door Remon gedaan. Maar ik zie er wel tegenop om vanmiddag voor kasten te gaan. Maar goed ik sleep me er maar doorheen des te eerder is het boven allemaal af. Ik ga iig wel slapen met Lars vanmorgen. Wel bij mijn moeder want hier wordt als het goed is weer hard gewerkt rond 10e
Veel sterkte Inky, vandaag. Hier wordt overdag niks gedaan. Maar vanavond gaan we nog even voor tegels kijken en hopelijk timmert Elmar de achterwand er vanavond in (ik vrees van niet trouwens).
Nou nou een heel programma! Ik heb net Luc naar de pz gebracht en bedenk nu dat ik wat voor mijn vader moet kopen, die wordt morgen 70 jaar! heeft iemand leuke tips...een horloge heb ik gegeven toen hij 65 werd. Hij heeft problemen met zijn mobieltje, een nieuwe misschien of is dit afgezaagt, pfff wat moet ik zo'n man nou geven?
ja of iets van douchegel.. ja ik weet het is afgezaagt, maarja.. is ook zo moeilijk. Ow soms geven wij een bon van GALL & GALL of zo.. (of andere slijterij) Hier vandaag ook een rustig dagje.. Gisteren hebben we kraamvisite gehad van mijn neef en vrouw en de kinderen.. jeee moet ik toch wel aan wennen hoor.. 2 rondrennende jongens... Dan nog Lisa erachteraan, die gilde van plezier..Ze kon zelfs de namen van de jongens zeggen... ihih (Sam en Tom)Hahaha het was een drukke boel. Maar wel gezellig! Waarschijnlijk iets te druk voor Tim.. die lag nadat ze weer wegwaren wat te jengelen en hebben we maar lekker in zijn bedje gelegt. Helaas is onze laminaat nog meer beschadigt dan dat hij al was.. door het enthousiaste spelen van de kinderen..maarja.. we hebben die ook expres laten liggen toen we hier gingen wonen.. als Tim en Lisa straks groter zijn komt er pas een nieuwe vloer in...Tot die tijd mogen ze deze verrekken! (maar natuurlijk niet expres hoor!)
ow Tim doet mee met baby van de maand.. (komt alleen nog een andere foto te staan) Zouden jullie willen stemmen?
Ik ga stemmen, hoor. Semmie, waarom koop je geen goedkope fotolijstjes bij de xenos of action of ikea? Die laat je door je kinderen "mooi" maken (vinger verf en glitters ofzo) en dan maak je een leuke foto van de jongens. Die jongens geven die lijstjes aan opa en opa had geen mooier kado kunnen verzinnen. Of een zelfgeprinte jaarkalender met elke maand foto's van je jongens erop. Ik ben een fotofreak, hoor. Zelfgemaakt spul wordt vaak zo dankbaar aangenomen.
hihihi ik ben ook een foto freak, en een lijstje hebben we al gekocht, die geeft Luc, de foto van de jongens met de tekst wij krijgen een broertje of zusje, die foto komt erin! Voor Sem heb ik een nivea pakket voor mannen gekocht..... En wij geven een nieuw debieltje en een luchtje baldessannini of zoiets.......voor de rijpere man....mwaaaa is ie wel met zijn 70! ach zo af en toe mag ik flink uitpakken....kheb tenslotte maar 1 pa...ghihihihi en mijn vader is mijn alles...dussss....
Zo... ik zal ook ff stemmen! Ik ben net terug van de vk..(zonde van mijn tijd vind ik dat altijd). Alles was weer goed, ik hoef niet meer naar de HA voor mijn depressie...haha. Bloeddruk was ok en ik ben nog steeds niets aangekomen! Over 3,5 week moet ik voor de 20 wkn echo.. dan weet ik of het een ze of ie is..