Ik moest van hun wachten tot 6 maanden. Hij heeft helemaal nergens last van, en vindt het heerlijk. Geen krampjes... geen rode billen geen uitslag... helemaal nix. Dus ik vind het goed, hij is nu 4 maanden geweest en hij krijgt het gewoon.
Oh ja dan zal het toch ook wel goed zijn. En jij ziet hoe valentino erop reageerd. Dus en als alles goed gaat waarom niet. Yanouck krijgt nu af en toe ook al wat fruit. Nog niet te veel. Maar over twee weekjes toch wel gewoon iedere dag een beetje nog 11 daagjes wachten dan is ze officieel 4 maanden. Dus mag ik ook lekker beginnen. Zo ga nu snel ff eten koken. En dan nog ff lekker knippen.
Hallo, Linda wat een leuke foto van Lois, ik moest echt even zoeken waar ze zat! Hahaha! Jullie verder ook erg leuke foto's en mooie banners! Ik zal morgen even een foto maken van Tijn in de knuffels. Mijn mannetje is vandaag alweer 5 maanden! Nog even en wij mogen vast oefenen met pap op te lepelen. Hij heeft het nog niet echt nodig en het is meer om de mondspieren te oefenen en om van een lepel te eten. Suus moet je morgen naar de tandarts? Heel veel sterkte! Ik ben vanmorgen dus weer geweest om die wortelkanaalzenuwbehandeling af te maken. Ik hoop dat ik daar nu vanaf ben...heb er nu wel weer flink last van en heb lekker met mijn jongetje vanmiddag in ons grote bed geslapen! Hij deed er ook nog controle bij en op de foto's was 1 gaatje te zien, grrrrrrrrr! Dus 9 nov. gaan we weer heen. Houdt t dan nooit op! Maar goed, dus heb niet veel aan deze dag gehad helaas! Strax lekker (voorzichtig) eten, krieltjes, verse boontjes en kipstukjes! Tijn sliep met 2 maand door en moeten m s morgens rond half 9 ook wakker maken! Sonnnnnnnieeee! Morgen nog ff een dagje werken en dan weer weekend! Meiden eetsmakelijk! Liefs Annemieke.
Hello Ladies..here I am Kon niet op internet vanaf maandagmiddag..echt balen..helemaal afkickverschijnselen haha..maar nu doet ie het weer ff voor zolang als het duurt..vanaf 16 okt hebben we nieuwe provider dus gaat het hopelijk beter Keejb \/ ..Super joh..hopelijk hebben jullie snel een huissie..zal voor je [-o< Uhh verder weet ik niet meer wat jullie geschreven hebben hoor..gaat zo snel als ik er niet ben haha.. Ga nu zo ff fotootjes bekijken van jullie ukkies met de knuffels..zal de mijne er ook ff in zetten zo.. nou verder gaat alles zn gangetje hier..Oja heb de 22e een kleine reuni van groep 8 van de basisschool..zo leuk..ben echt benieuwd hoe het met iedereen is..weet wel dat er eentje ook een kleintje heeft..is in april geboren..ze neemt haar kleine meid mee..dus dhani gaat ook mee haha.. nou ga ff verder lezen..want zal wel weer hoop gemist hebben..doeiii
Leuke foto's weer van heel veel van jullie..toppieeeee..wat een kanjers hebben we he Owww Miekie..weer terug bij die tandarts..pfff..hopelijk blijft het nog bij die ene keer voor je.. Sterkte met de pijn of gaat het alweer wat beter? Ik moet 16 oktober..weet al dat ik gaatjes heb..hoop niet dat ze die meteen gaat vullen Maar gelukkig gaan mn twee mannen mee hihi..
SONNIE WIL JIJ ONS NOOIT EN DAN OOK NOOIT MEER ZO LANG ALLEEN LATEN...BEN JE HELEMAAL BETOETERD! dacht dat er ik weet niet wat aan de hand was....wilde al met de auto door almere stad rijden en uit het raam gillen: sonnie waar ben juhhhh en dan nog wat: de week opdracht was je kind met knuffels..niet alleen Knuffels ! zo en nou mag je me nooit meer zonder bericht zo lang achter laten hoor tuttebol...dan zoek je maar een internetcafé
en ik ben nu even heel zielig, want morgen moet ik naar de tandarts en aangezien er een tijdje terug een stuk kies is afgebroken bij het kauwen van een Nootje.........ben ik heeeeeeeeeeeeeeel bang! snik zucht blehhhh
Lieve lieve Suus..I'm so sorry haha..gekkie.. maaruhhh dhani wilde verstoppertje spelen haha..maar je ziet hem wel een klein beetje hoor haha..telt toch wel..ahhh toe [-o<
@ Suusje... sterkte meis... @ Sonnie... ik kan je kleine man niet ontdekken hoor, heb heel goed gekeken maar helaas..hihihi...
werd vanmorgen gebeld: tandarts ziek! uitstel van executie..... nieuwe afspraal over 2 weken....suffff nou ja en nu even een petit déjeuner
@ Suusje.. saved by the bell..hihih... alleen zit je nu weer twee weken in spanning... of dat nou zo fijn is... WIE HEEFT DIT WEER BESTELD ? Echt niet leuk meer......
Jeetje suusje dan moet ik nog eerder dan jou Ik moet maandag! Auw auw heb nog steeds zo'n kiespijn! Sonnie erg leuke foto ik heb Dhani gevonden hahaha. Zooo mijn foto er nu ook op. Zo dames, Ik heb ons jongetje gisteren voor het eerst zijn fruithapje gegeven. Ik wilde toch weten hoe die erop reageerde en het ging werkelijk PRIMA! Ik mog niet eens stoppen want meneertje pakte de lepel uit me handen en ging zelf verder Heb het ff aangekeken of hij er anders op reageerde. Maar neej hoor! Hij is nog lekker zichzelf en heeft geen uitslag! Ben trouwens begonnen met peer. Leek me wel een zachte smaak. Kortom alles is goed gegaan en ons kleine jongetje genoot ervan! Zal straks ff wat foto's laten zien
Morguh Ladies.. Heb je ff mazzel Suus..naja of niet..anders was je er wel vanaf geweest.. Leuke foto Keejb..ennuhh je hebt mijn knuffeltje dus gevonden hihi..leuk Achos fruithapje..Lekker hoor..wel ff foto's maken he en werd het een kliederboel of viel dat nog mee? Heb ff een vraag he aan jullie en wil een eerlijk antwoord, want deze vraag kan ik niet bij het cb kwijt want weet toch al wat hun antwoord is.. Maar goed, Dhani krijg hypo allergene voeding van nutrilon, pak kost 14,99. Is hoop geld. Ik hoor van zoveel dat kruidvat voeding ook gewoon goed is, maar die hebben geen hypoallergeen. Nu zat ik er dus aan te denken om over te stappen op normale voeding, maar ik twijfel zo of ik daar wel geod aan doe..Ik heb al gekeken voor ander merk hypo, maar dat scheelt hooguit twee a drie euro. Volgens mijn moeder heb ik ook gewoon normale voeding gehad vroeger, maar ja heb dan wel weer allergieen, maar zou dat echt daarmee te maken hebben? Lijkt me niet, volgens mij, als je het zou kunnen krijgen, moet je er al aanleg voor hebben toch? Wat zouden jullie doen? alvast bedankt meiden.. Knuf Son
Lieve Son, dit is wat mijn CB heeft gezegd. Hou een half pak Hypo achter de hand en ga de gewone standaard proberen. Gaat het niet kan je altijd nog terug zei ze. Ze adviseerde me dan wel bij de Nutrilon te blijven want die hebben een bepaalde structuur en dat hebben de meeste goedkopere voedingen nog niet. Maar ach, het scheelt al 5 euro per pak. IPV 2 pakken koop je er al 3, nou dat is al een heel verschil vind ik. Succes met je beslissing.
Hoi Sonnie! Toevallig ben ik vorige week ook overgestapt! Ik gebruikte voor Evi de NAN hypo-allergeen en ben sinds vorige week overgegaan op Friso Normaal. Ik heb op advies van het cb en van de Friso voedingsdeskundige eerst een flesje half oom half gedaan en toen dat goed ging en Evi er geen last van had ben ik gewoon in 1 keer helemaal overgestapt. Evi heeft 3 nachten wat meer last van haar buikje gehad, maar nu is alles helemaal goed en ze lijkt het er prima op te doen ook! Succes!
hoi hoi, Het lijkt wel of ik de enige ben die op woensdag en donderdag werkt, pff moet de weekopdracht nog neerzetten ! He Keejbie, geweldig joh dat nu (hopenlijk) heel snel een huissie krijg. Wat een super foto´s weer van jullie beebjes, leuke opdracht, van mezelf hihi.. :-s Sonnie, waar is jou beebje, kan um nie vinden! haha Alyssa huilt hooguit 10 minuten en dat is per dag erg verschillend. Ik denk dat Alyssa nu wel 6 kilo weegt, we moeten as maandag weer naar cb. Ze drinkt nu opeens erg veel man..! Alyssa sliep al vanaf week 2 de nachten door, nu ligt ze al om 8 uur s´avonds en slaapt door tot 7/half 8, maar ze krijgt dan om half 10/10 uur nog wel een flesje met daarin 3 theelepeltjes nutrix! Taatje, ik heb al een pruik kunnen maken van al dat haar dat is uitgevallen. Miekie, minder zeg met die rot tandarts , je houd straks niks meer over om te vullen, ben je er wel lekker vanaf! hihi En Keejbie en Suusje(over 2 weekjes) jullie succes bij de smoelensmit! Sonnie nog ff antwoord op je laatste vraag, over die hypoallegene voeding, je zou idd een flesje standaard voeding kunnen proberen, je heb ook kleine verpakkingen van nutrilon, maar stel dat hij een koemelkeiwit allergie heeft, wat ik betwijfel, omdat er in hypoallergeen ook koemelkeiwit zit, dan kan hij wel pittige bijwerkingen krijgen hoor! Ze hebben bij Alyssa een koemelkeiwit test gedaan en haar iedere keer in de gaten gehouden, bloeddruk enzo en de medicijnen lagen al klaar om te geven als het fout ging! Maar die hypoallergeen is ook om andere allergieen te voorkomen! Probeer het en kijk hoe hij reageert. De eerste paar dagen moeten ze nog wel ff wennen, dus ze kunnen wat vervelend zijn, merk het ook aan onze tante bebbie (Alyssa). Wij geven nu paar flessen standaard en de rest nog hypoallergeen, om de pot nog op te maken! zal de weekopdracht foto nog ff erop zetten.